Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Ko šodien esi uzlabojis savam mocim 3

Pievienota: 28. Sep 2010, 19:25
Atjaunota: 29. Sep 2010, 08:14

Komentāri (39)

Citas galerijas no lietotāja shkapars

Tā kā tika veiksmīgi uztaisīts galvas portings savam šosejas dampim (skat. manu galeriju http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=6612), tad pienākusi kārta kroseniekam Honda CRF250R '06.
Tāpat kā šosejnieku arī krosenieku pirms jaukšanas uzliku uz stenda 333 trasē. Lai to dabūtu gatavu, nācās meklēt ielas riepu uz 19 collām, jo krosa riepa par daudz lēkās un stends melos. Paldies Mārim no www.R1.com.lv par ripuļa sameklēšanu un atdotšanu par lielu paldies. Nu tā tas izskatās uz krosenieka



Te dažas bildes par mopēda izjaukšanu





Un te jau izejmateriāls uz galda.



Salīdzinot ar baiku, šim aparātam ieplūde jau ir uztaisīta pēc man zināmajiem izmēriem un principiem.

Neliela atkāpe. Starp citu, neviens moto ražotājs par šo ideju nav samaksājis kādam inženierim no USA, kam ienāca šī doma prātā 90to gadu beigās. Un tieši šī principa izmantošanu varēju ļoti labi redzēt starp 90to gadu beigās taisīto CBR600F4/F4i galvu un '06 gada CRF galvu.

Tātad CRFam ieplūdi tikai pataisīju tā, lai gaisam, ups sorī, degmaisījumam (šeit ir diezgan nozīmīga atšķirība) pēc manām domām būtu vieglāk visur plūst. Jā, arī augsti forsēta krosenieka motora galva, precīzāk, ieplūdes/izplūdes kanāli nav precizitātes kalngals un kur padarboties ir diezgan. Tālāk bildēs redzams.

Tikko iesākti darbi



Te var redzēt vārstu sēžas salaiduma vietu ar galvu pirms un pēc padarbošanās



Te jau gandrīz gala iznākums



Saliku kopā, bet vispirms aizdzīt uz stendu gan nesanāca, jo bij jāaizbrauc ar dubļu domubiedriem uz Zorģiem pabraukāt. Godīgi sakot iznākums mani pārsteidza vēl vairāk nekā pēc šosejnieka galvas uzlabošanas. Tur kur iepriekšējā treniņā bij jābrauc ar 2o robu, tagad brīvi gāja ar trešo un motors daudz jautrāk iegriezās. Tramplīnus bez ieskriešanās paņemt bij daudz vieglāk. Varēju jau ar smaidu citiem stāstīt par iznākumu.

Nu un te reku bildītes no stenda. Tumšākā līnija ir pēc manas iejaukšanās (tā spicākā līkne ir griezes moments, lēzenākā – jauda).



Neliela analize. Maksimālais griezes moments ir krietni uzlabojies, ko arī jutu uz “pakaļu”. Max jauda ir daudz agrāk, tiesa maksimālais skaitlis ir tikai nedaudz vairāk, jo pie 10,5K apgr. jaudas līkne aiziet uz leju Iemesli - pirmkārt jau uz beigām air/fuel maisījums aizgāja galīgi uz trekno pusi, otrkārt – steigas sindroms, pirms dzīšanas uz stendu aizmirsu uzlikt jaunu gaisa filtru, nu netīrs šis nebija, bet tomēr 1 treniņš kaut arī mitrā trasē uz max apgr. varēja traucēt pietiekošai gaisa plūsmai. Un treškārt – bišķi paeksperimentēju ar izplūdes kanālu, bet tas tāds viegli atpakaļ pārveidojams pasākums, kas arī noteikti ierobežoja izplūdes gāzu caurplūdi pie max apgriezieniem.
Tad vēl gan jaudas, gan griezes momenta līknei ir izliekums uz leju pie 8K, kur atkal degmaisījums bija krietni par liesu.
Tā kā CRFam nomainīt dīzes ir diezgan liels gemarojs, tad tās līdz uz stendu nemaz neņēmu. Tagad ir saliktas dīzes un adata, tā kā stends rāda. Diemžēl nevaru atļauties pēc katras dīžu un gaisa filtra nomaiņas samaksāt 20 Ls par izgriešanu uz stenda. Tāpēc vairāk līkņu ar pareizākiem karburatora regulējumiem un noņemtiem izplūdes kanāla eksperimentiem nav. Pašam jau liekas, ka tagad vēl smukāk griežas, bet tas var būt arī pašapmāns, jo zinu, ko vajadzētu gaidīt.

Kopsavilkums. Esmu uztaisījis ideālu galvu priekš vidēja līmeņa krosa braucēja, kam tieši pie vidējiem apgriezieniem arī max jauda ir vajadzīga. He, tātad esmu pastrādājis priekš sevis

P.S. Ja kādam interesē, par saprātīgu samaksu varu ziemas vakaros padarboties ar Jūsējā moča galvu (eksperimentus neveikšu ). PM