Ko šodien esi uzlabojis savam mocim 3
1-20 [21-39]
EDX 14. Oct 2010, 16:26
Ir gadījies dzirdēt par trūkušiem vārstiem pēc šādām izdarībām....Archy96 30. Sep 2010, 20:42
Pa dažām simtdaļām ovāli ir gandropman 30. Sep 2010, 20:23
Tiiri tehniski arii "apaljie" virzulji ir ovaaliUDT 30. Sep 2010, 20:13
katram no tiem ovaalajiem virzuljiem dereeja virsuu ovaali vaarstiArchy96 30. Sep 2010, 19:36
Honda NR750.Robciks97 30. Sep 2010, 18:57
Archy96 Šodien, 11:50http://en.wikipedia.org/wiki/File:Ovalpiston.jpg
Kuram modelim tad bija šitāds?
shkapars 30. Sep 2010, 18:06
skaidrojums par beigās P.S. minēto saprātīgo samaksu - cenas, ko prasa par ieplūdes/izplūdes taisīšanu LV ir 1cil - 150-200Ls un 4cil - 500-600Ls. man pietiks ar pusi no šitiem skaitļiem, bet katrs gadījums ir atsevišķi apskatāms, jo galvas dažādas un darbu daudzums ar dažāds. tas tiešām arī nav divu vakaru darbsArchy96 30. Sep 2010, 11:50
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Ovalpiston.jpgModrs 30. Sep 2010, 11:50
Teorija pareiza par 4vārstiem vs 5 vārstiemshkapars 30. Sep 2010, 11:31
a laikam 8, jā.Archy96 30. Sep 2010, 11:09
Tas hondas mocis saucās NR 750 un tam bija 8 vārsti uz cilindru, un ovāli virzuļi, bet sarežģītās konstrukcijas dēļ, šis projekts plašu atzinību tā arī neguva, kaut gan zs tur bija stipri daudz priekš tiem laikiem.shkapars 30. Sep 2010, 09:39
no teorijas 5v izmanto tāpēc, ka tīri ģeometriski 5v kopējais vārstu laukums pie vienāda izmēra virzuļa ir lielāks nekā ar 4v. līdz ar to teorētiski vajadzētu nodrošināt labāku plūsmu. Kaut kad šķiet 80to beigās Honda uztaisīja moča motoru ar ovāliem virzuļiem un 6v uz cilindru. Tādā veidā varēja iegūt vēl labāku virzuļa un vārstu laukuma attiecību. Bet sarežģītās ražošanas dēļ motorus ar ovāliem virzuļiem sportā aizliedzaModrs 30. Sep 2010, 08:41
nevaru saprast, kāpēc tajā video sākumā vārsts nedīdās, bet pēc tam ar visu atsperi tuda suda.motoaddict 29. Sep 2010, 21:38
Kļūdījos - arī 4 vārstu variantam pārsvarā ir 2 sadalenes. Tāpēc vērtēšana kļūst vēl sarežģītāka.motoaddict 29. Sep 2010, 21:36
Katram no variantien ir savi + un -.2 ieplūdes vārsti
+ Māzāk daļas, kuras jāgriež. Kopā vieglāks motors
- Smagāki vārsti. Spēcīgāpas atsperes. Vajag lielāku spēku lai saspiestu vārstu atsperes. LAIKAM arī degmaisījuma plūsma ir nedaudz slika.
3 ieplūdes vārsti
+ katrs vārsts vieglāks. Nevajag tik spēcīgas atsperes. Vārsti strādā precīzāk. LAIKAM labāka ieplūdes plūsma.
- Vairāk daļas, kuras jāgriež. +1 sadalene. Kopumā smagāks dzinējs.
Nomērīt, kurš no sliktumiem ir mazāks, var tikai katra ražotāja īpaši slepenie departamenti.
Neesmu 100% pārliecināts, bet es to visu saprotu kaut kā tā. Lūdzu slaļi nebļaujiet
uldens2 29. Sep 2010, 21:31
Nu nez.Ta 5 varstu sitema nav sevi attaisnojusi nekur.Pat f1 izmanto 4vmotoaddict 29. Sep 2010, 21:19
Tirgū dzirdēju divus tantukus diskutējot par šo tēmu:3 ieplūdes vārstu gadījumā katra atsevišķā lūka ir mazāka un tāpēc pie vienlīdzīga vakuma caur macākām lūkām veidojas spēcīgāka degmaisījuma plūsma.
Katrs no 3 mazākiem vārstiem ir mazāks, vieglāks. Nav jāizmanto tik spēcīgas vārstu atsperes, lai novērstu vārstu atvēršanos nelaikā.
Te interesants klipiņš http://www.youtube.com/watch?v=_REQ1PUM0...ature=related
shkapars 29. Sep 2010, 16:25
nuja, pa lielam jau tā atdeve krosenieku motoriem vienāda, 2 vai viena sadalene, 4 vai 5 vārsti. gaumes jautājumsModrs 29. Sep 2010, 14:35
hvz, agrāk bija 2T modē, tad nomainīja tos 4T, tad kruta skaitās DOHC, tad atkal 2T utt.Tas ir tas pats, ka bmw auto nekad nebūs V6, G sērija nekad nebūs ar R4 motoru utt. katram savs
uldens2 29. Sep 2010, 14:11
tapat ka vieniga no krosaciem ar 5v ir yamaha.Jega nekada tik dargak remonts1-20 [21-39]