Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Apskate un apdrošināšana

AutorsZiņojums
akamviegli
16. Apr 2010, 14:42#841

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 363

Braucu ar: RSV Mille R

Tātad apdrošināšanas speciālisti... Situācija sekojoša:

Auto veica manevru no nepareizās joslas, kā rezultātā pretīmbraucošais motociklists dabūja strauji bremzēt un uz brauktuves esošo smilšu dēļ izslīdēja priekšējais rats, kam sekoja kritiens auto priekšā un paslīdēšana 5m... gan pašam, gan mocim...

Moča sāns saskrāpēts, hēbelis/pega nobrāzti, kostīms arī cietis... reāli kontakta ar auto nebija...

JAUTĀJUMS:

Vai šādā situācijā var rakstīt saskaņoto ar auto vadītāju? Vai kā rīkoties labāk?


Vai ko ietekmē tas, ka mocim nebija TA?

Paldies jau iepriekš!!!

[ Šo ziņu laboja akamviegli, 16 Apr 2010, 14:52:25 ]

Offline

eds
16. Apr 2010, 14:48#842

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


16 Apr 2010, 14:41:17 Gacho rakstīja:
Nu nu, lielākā daļa pērk lētāko tikai un vienīgi tāpēc ka dārgākai nesanāk naudas
Nevar teikt ka to dara tikai kapeikpisēji.


nav runa par to sanāk vai nesanāk naudas dārgākai polisei. ar ko dārgāka polise ir labāka par lētāku? paldies bārdainajam, man nav bijis sekss ar apdrošinātājiem, bet pieņemu, ka jebkurš apdrošinātājs centīsies neizmaksāt skādi, ja tur būs kaut mazākais pamatojums. cik un kā viņiem izdodas izvairīties no maksāšanas /piedzīt regresā ( vai kā to sauc) ir atkarīgs no jamo darbiniekiem.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

motoaddict
16. Apr 2010, 15:00#843

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu


16 Apr 2010, 14:42:57 akamviegli rakstīja:
Tātad apdrošināšanas speciālisti... Situācija sekojoša:

Auto veica manevru no nepareizās joslas, kā rezultātā pretīmbraucošais motociklists dabūja strauji bremzēt un uz brauktuves esošo smilšu dēļ izslīdēja priekšējais rats, kam sekoja kritiens auto priekšā un paslīdēšana 5m... gan pašam, gan mocim...

Moča sāns saskrāpēts, hēbelis/pega nobrāzti, kostīms arī cietis... reāli kontakta ar auto nebija...

JAUTĀJUMS:

Vai šādā situācijā var rakstīt saskaņoto ar auto vadītāju? Vai kā rīkoties labāk?


Vai ko ietekmē tas, ka mocim nebija TA?

Paldies jau iepriekš!!!


Teikšu godīgi - pat apdrošināšanas nespecialistam šī situācija šķiet aizdomīga!!! Izskatās pēc vēlmes šo to safabricēt. Nāksies sniegt ļoti daudz paskaidrojumus un pacīnīties.
Ja auto, kurš manevrēja ir palicis uz vietas un ir gatavs uzņemties vainu, tad varbūt var izdoties.
Bet ja tas auto ir prom, tad saskaņotais nederēs, jo nav otras iesaistītās puses. Šādā situācijā jāsauc policija un visu izšķir liecinieki, kuri redzēja avārijas situāciju un viņiem ir JĀBŪT KLĀTIENĒ kad atbrauc policija. Arī nedrīkst kustināt moci no kritiena vietas.
Ja visi ir izklīduši, tad teikšu godīgi - maz izredzes.

Offline

akamviegli
16. Apr 2010, 15:04#844

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 363

Braucu ar: RSV Mille R


16 Apr 2010, 15:00:59 motoaddict rakstīja:

16 Apr 2010, 14:42:57 akamviegli rakstīja:
Tātad apdrošināšanas speciālisti... Situācija sekojoša:

Auto veica manevru no nepareizās joslas, kā rezultātā pretīmbraucošais motociklists dabūja strauji bremzēt un uz brauktuves esošo smilšu dēļ izslīdēja priekšējais rats, kam sekoja kritiens auto priekšā un paslīdēšana 5m... gan pašam, gan mocim...

Moča sāns saskrāpēts, hēbelis/pega nobrāzti, kostīms arī cietis... reāli kontakta ar auto nebija...

JAUTĀJUMS:

Vai šādā situācijā var rakstīt saskaņoto ar auto vadītāju? Vai kā rīkoties labāk?


Vai ko ietekmē tas, ka mocim nebija TA?

Paldies jau iepriekš!!!


Teikšu godīgi - pat apdrošināšanas nespecialistam šī situācija šķiet aizdomīga!!! Izskatās pēc vēlmes šo to safabricēt. Nāksies sniegt ļoti daudz paskaidrojumus un pacīnīties.
Ja auto, kurš manevrēja ir palicis uz vietas un ir gatavs uzņemties vainu, tad varbūt var izdoties.
Bet ja tas auto ir prom, tad saskaņotais nederēs, jo nav otras iesaistītās puses. Šādā situācijā jāsauc policija un visu izšķir liecinieki, kuri redzēja avārijas situāciju un viņiem ir JĀBŪT KLĀTIENĒ kad atbrauc policija. Arī nedrīkst kustināt moci no kritiena vietas.
Ja visi ir izklīduši, tad teikšu godīgi - maz izredzes.


Nē, auto vadītājs piekrīt, ka vainīgs un ir ar mieru rakstīt saskaņoto, jo viņa vainas dēļ- pārkāpa CSN nogriežoties no pretējā virziena braukšanas joslas notika kritiens... tb CSN bez kontakta..

Offline

MIGs
16. Apr 2010, 15:06#845

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Domājku, ka būs smagi - sadursmes nebija, vainīgo nav !

-----------------

Offline

Gacho
16. Apr 2010, 15:07#846

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Ja uzņemās vainu un paraksta Saskaņoto, tad no tās puses viss Ok, bet ja nav tehniskās, vai tik nebija ka automātiski esi pats vainīgs, jo mo nav bijis derīgs satiksmei bla bla bla

[ Šo ziņu laboja Gacho, 16 Apr 2010, 15:07:54 ]



-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

motoaddict
16. Apr 2010, 15:10#847

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu

Un vēl esmu dzirdējis par gadījumu kad nebija kontakta starp auto un zaudējumi nebija tik lieli, lai rādītu Degpunktā - tātad gadījums netika plaši izreklamēts. Apdrošinātāji pazoņoja - nav kontakta tātad nav arī par ko runāt.
Dilēma - varbūt nevajadzēja griezt malā, bet vismaz nedaudz uzšaut. Tādā gadījumā lielāka ķēpa ar apdrošinātājiem, bet var izkļūt bez finansiāliem zaudējumiem, bet tikai ar morālajiem.
Pretējā gadījumā, tu saglāb to, kurš rada avārijas situāciju, radi sev zaudējumus un apdrošinātāji tevi pasūta.

Offline

kodijs
16. Apr 2010, 15:10#848

Kopš: 24. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 121

Braucu ar: pirkstu pa karti

ja nav bijis kontakta, nekas nesanāks. Tas zināms par 100%, ir bijusi pieredze.
Un pareizi Gacho saka- nav tehniskās- vainīgs

Offline

motoaddict
16. Apr 2010, 15:14#849

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu


16 Apr 2010, 15:07:37 Gacho rakstīja:
Ja uzņemās vainu un paraksta Saskaņoto, tad no tās puses viss Ok, bet ja nav tehniskās, vai tik nebija ka automātiski esi pats vainīgs, jo mo nav bijis derīgs satiksmei bla bla bla


Taisnība! Apdrošinātāji mēģina pieķirties katram sīkumam! Pat tādiem sīkumiem ja ir mainījusies adrese, bet tehniskā pase vecā.
Šitas kvalificējas kā transporta līdzeklis, kurš nav tehniskā kārtībā. Paskaties OCTA noteikumos. Tas kvalificējas kā pārkāpums.
Piedod 99,99% atšūs.

Offline

motoaddict
16. Apr 2010, 15:20#850

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu

Ir nolauzts hēbeļa gals, bez kura tieši nelaiž caur tehnisko. Tātad pēc apdrošinātāju uzskatiem nav pierādījumu, ka jebkad tas gals ir bijis.
Šoreiz nespīd.

Offline

maniac
16. Apr 2010, 15:21#851

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5147

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Auto veica manevru no nepareizās joslas, kā rezultātā pretīmbraucošais motociklists dabūja strauji bremzēt un uz brauktuves esošo smilšu dēļ izslīdēja priekšējais rats, kam sekoja kritiens auto priekšā un paslīdēšana 5m... gan pašam, gan mocim...

Moča sāns saskrāpēts, hēbelis/pega nobrāzti, kostīms arī cietis... reāli kontakta ar auto nebija...

JAUTĀJUMS:

Vai šādā situācijā var rakstīt saskaņoto ar auto vadītāju? Vai kā rīkoties labāk?


Tāks. Tikko ieguvu skaidrību no pirmavota, t.i. - CP.
-Ja auto uz vietas un atzīst vainu - var rakstīt sakaņoto.
-Ja aizbrauca, tad tikai liecinieki, kas redzēja arī Nr. Ja nav liecinieku, pat, ja atrod vainīgo, perspektīva švaka Viņš,protams, teiks, ka mocis bija kilometra attālumā un kāpēc tā bremzēja Tad atliek vēl ekspertīzes. Bremzēšanas un šļukšanas pēdas,utt.
Bet te var uzpeldēt moča ātrums, kas laikam nebija 50...

Offline

motoaddict
16. Apr 2010, 15:51#852

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu

Labprāt uzinātu un pasekotu kā šī situācija attīstīsies, jo ir policija ar savu lēmumu vainīgs/nevainīgs un tad vēl ir apdrošinātāji ar saviem paņēmieniem izvairīties no izmaksām, kuriem policijas lēmums bieži ir pie vienas vietas.
Domāju, ka apdrošinātāji piečakarēsies par tehniskās neesamību un uz tā pamata izvairīsies no izmaksas.

Offline

Kabs
16. Apr 2010, 16:01#853

Kopš: 05. Oct 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 164

Braucu ar: Suzuki


16 Apr 2010, 09:55:15 Miss rakstīja:

16 Apr 2010, 09:15:37 NOS rakstīja:

16 Apr 2010, 09:03:07 Miss rakstīja:

15 Apr 2010, 21:51:38 Rx rakstīja:
man Seesam uz 6mēn 33Ls, BTA 15



Nekā personīga, es jau labāk samaksātu par uzticamu apdrošinātāju, nekā pirktu lētāko. Pēc tam var ai kā ieberzties... bet par cenu atšķirībām - jau esmu rakstījusi, ka katram no mums ir cits mocis, cita BM klase, vecums, utml. Ir daudz faktoru, pēc kuriem katrs apdrošinātājs rēķina cenu, un - protams, visiem vislētāk nebūs nekad.

ja njem Kasko tad jaaskataas uz apdroshinaashanas kompaaniju, bet ja njem OCTA , tad pilniiigi PO kaadu , jo tas tev kaa klientam neko nemaina, karoch jaanjem leetaakaa


Lai Tev veicas nekad nesaķerties ar riebīgu apdrošinātāju, kas piekasīsies vismazākajiem sīkumiem un pats vēl beigās dabūsi piemaksāt..
te noteikti ir kāds lietotājs, kas var padalīties ar negatīvu OCTA apdrošinātāja pieredzi..


Es gan piekritīšu NOSam, tapēc, ka ja avārija, tad OCTAS gadijumā jāiet jau nevis pie sava apdroshinātāja, bet gan vainiigaas mashiinas apdroshinaataaja.. savukārt, ja pac vainīgs, tad Tavs apdroshinaataajs tiek galā ar cietusho, un Tev tur nekādas daljas

-----------------
Ginekologs neesmu, bet paskatīties varu :D..

Offline

Darkman
16. Apr 2010, 16:48#854

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: policijas moci


16 Apr 2010, 14:42:57 akamviegli rakstīja:
Tātad apdrošināšanas speciālisti... Situācija sekojoša:

Auto veica manevru no nepareizās joslas, kā rezultātā pretīmbraucošais motociklists dabūja strauji bremzēt un uz brauktuves esošo smilšu dēļ izslīdēja priekšējais rats, kam sekoja kritiens auto priekšā un paslīdēšana 5m... gan pašam, gan mocim...

Moča sāns saskrāpēts, hēbelis/pega nobrāzti, kostīms arī cietis... reāli kontakta ar auto nebija...

JAUTĀJUMS:

Vai šādā situācijā var rakstīt saskaņoto ar auto vadītāju? Vai kā rīkoties labāk?


Vai ko ietekmē tas, ka mocim nebija TA?

Paldies jau iepriekš!!!


1. sadursme nav bijusi - nokriti pats vainigs. Butu ietriecies vainigaja - dabutu atlidzibu no vina OCTA.
2. Saskanoto drikst stadit tikai tad ja nav cietushi cilveki un tresho personu manta.
Shaja gadijuma ir cietis kostims - tresho personu manta.
Ta ka sadursmes nebija, tad ari saskanoto nav ko stadit. Ja butu sadursme un sastaditu saskanoto, tad vainiga OCTA segtu tikai mocha remontu. Ja izsauktu policiju, tad segtu visu.
Ja konstatetu, ka cietis ari vaditajs, tad iespejams vainigais dabutu regresu par to ka nedriksteja stadit saskanoto, bet bija jasauc policija

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline

Darkman
16. Apr 2010, 17:01#855

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: policijas moci


16 Apr 2010, 16:01:25 Kabs rakstīja:
ja pac vainīgs, tad Tavs apdroshinaataajs tiek galā ar cietusho, un Tev tur nekādas daljas

Dalja tev bus tada, ja tavs apdroshinatajs izdomas kadu iemeslu kapec nemaksat un tad cietushais sudzes tiesa tevi pashu jo tu esi nodarijis zaudejumus
Vai ari "sliktais" apdroshinatajs izdomas, ka tu tishi vai aiz rupjas neuzmanibas esi nodarijis to zaudejumu un piestadis tev regresu. Un ej pec chakarejies vai nu ar tiesu vai ar apdroshinataju, ka vinam nav tiesibu prasit to regresu.
Nav jau teikts, ka 100% tev kaut kas notiks un ja notiks, tad 100% tev ierubis to regresu, bet ja starpiba cena nav katastrofala, tad labak izveleties apdroshinataju ar pozitivaku reputaciju.

Neslepta reklama
Visu marta mēnesi LabsServiss.lv projekta ietvaros norisinājās kampaņa „Uzslavē labu servisu!”, kuras laikā uzņēmumi un visa sabiedrība tika aicināti pievērst lielāku uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai Latvijā.


9. aprīlī kampaņas noslēguma ceremonijā tika paziņoti kampaņas laikā uzslavētākie uzņēmumi desmit dažādās nozarēs. AAS „BALTA” ir vienīgais apdrošinātājs, kas iekļuvis uzslavētāko uzņēmumu vidū un finanšu nozarē „BALTA” atrodas līdzās „Swedbank” un „Parex banka”!


2009. gada novembrī ziņu aģentūras LETA un sabiedriskās domas pētījumu aģentūras SKDS veiktajā socioloģiskajā aptaujā AAS „BALTA” ir ieguvusi augstāko novērtējumu starp Latvijas apdrošināšanas kompānijām un atzīta par godīgāko apdrošinātāju




-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline

MIGs
16. Apr 2010, 17:05#856

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Kautvai par labu servisu, bet Parexu tu te velti pieminēji. Tas pozitīvas emocijas neizsauc.
Es saprotu, ka jāizvēlas starp mazāk sliktiem un pavisam sliktiem kantoriem.

-----------------

Offline

Darkman
16. Apr 2010, 17:15#857

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: policijas moci


16 Apr 2010, 14:48:15 eds rakstīja:
pieņemu, ka jebkurš apdrošinātājs centīsies neizmaksāt skādi, ja tur būs kaut mazākais pamatojums. cik un kā viņiem izdodas izvairīties no maksāšanas /piedzīt regresā ( vai kā to sauc) ir atkarīgs no jamo darbiniekiem.

Nereklameshu kadu konkreti, bet pafantazeshu par butibu kopuma.

Apdroshinashana biznesa pieeja ir dazhada. Vieni aprekina cenu ar kadu var kaut ko nopelnit un nodroshinat izmaksas. Citi skatas, ka tik vairak naudas savakt ar letakam cenam un ka bus ar izmaksam - nu ta jau redzes. Bus pa lielu, meklesim iemeslus atteikt.
Kapec vienas lielas kompanijas viceprezidents pa LNT pazino, ka katrs ceturtais atlidzibas pieteicejs ir krapnieks - tatad 25% no atlidzibu pieteicejiem, tai pat laika otrai tikpat lielai kompanijai krapnieku skaits no pieteicejiem tikai 0.33%?
Tiesham visi krapnieki iet tikai uz to pirmo kompaniju vai liela dalja no pieteicejiem par tadiem tiek uztaisiti, lai atteiktu izmaksu?
Nerunashu par konkretiem apdroshinashanas produktiem, bet par biznesa pieeju kaa taadu.
Te ari paradas vietejo ipashieku kompanijas ar "centraltirgus" pieeju un rietumu ipashnieku kompanijas ar gadu desmitiem izkoptu biznesa pieeju un kulturu. Attiecigi no shis te pieejas biznesam, tad ari var izdarit secinajumus par uzticeshanos konkretam apdroshinatajam.

Tas taa filosofiska atkape piektdienas vakaram

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline

Vizlinsh
16. Apr 2010, 17:25#858

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 523

Braucu ar: MO

Vakar savam mopedam izgaaju tehapskati,bljaa,37 njas naudas ar kautko,nah tik daargi

Offline

MIGs
16. Apr 2010, 17:25#859

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Dakman tik nevienam nav noslēpums, ka visi tiek pielīdiznāti pēc sliktākā !

Un kā lai tu cilvēks izfiltrē visu to informācijas spamu - par visiem gānās, par visiem arī par labākajiem ir tie sliktie stāsti. Manā uztverē obligātā apdrošināšana jau tā mijās ar legālu reketu, bet kad sākas kleientu uzmešana ta dir vienkaŗši kapzdets.
Jau takal - vainīga ir fuckingā valstele kas šīs leitas NEREGULĒ tā kā tai to vajadžetu daŗit.
Patreizējā situačija ir tād,a ka kautkāda kompānija izlemj, vai tā ka'dam maksās vai nemaksās. Ja tev kautka sneapmierina, tad ej un tiesājeis, kas parasti nav finansiāli izdevīgi un tāpat mums ir godīgas tiesas un sakārtoti likumi.

Un jebkura kompānija ir balstīta uz maksimālu peļņu. Tīri cilvēciskais faktors parasti tiek nolikts malā. BET laba slava/slikta slava ir tiešais mārketinga ierocis.
Tāpat parauj smieklu, ka dte redz, nabaga apdrošinātāji jau tā strādājot par zemākajām cenām... Optimizējiet savas sistēmas, darbiniekus utt. un iespējams, cenas varēsiet aŗi godīgā cēlā palaist vēl zemākas.
Domāju, ne man vienam ir pieredze ar apdrošināšanas auto remontiem un otkatiem !

-----------------

Offline

Darkman
16. Apr 2010, 17:27#860

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: policijas moci


16 Apr 2010, 17:21:01 saaatans rakstīja:
BALTA nav iespējams uz MO KASKO uztaisīt

Ir gan iespejams
Bet ne visiem
Risks ir domaju pashi saprotiet kads.
Tirgus ir tik mazs cik vinsh ir.
Attiecigi pie tik maza apjoma, nevar but pievilciga cena un nosacijumi.
Padomajiet pashi, ja jus butu apdroshinataji - jus gribetu 20 gadigu jaunekli ar R1 apdroshinat?
Savukart 30-50 gadigs "onka" ar choperi

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline