Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Apskate un apdrošināšana

AutorsZiņojums
TOMS29
22. Jun 2008, 06:51#1

Kopš: 22. Jun 2008

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Vai motorollerim nepieciešama apskate un apdrošināšana???

Offline

Darkman
22. Jun 2008, 09:50#2

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: policijas moci

Lidz 50cm3 OCTA nevajag.

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline

TOMS29
22. Jun 2008, 13:18#3

Kopš: 22. Jun 2008

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Tad karoč lidz 50cm3 apdrošināšanu nevajag ,bet apskati??

Offline

sejejs
22. Jun 2008, 16:52#4

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

Valsts reģistrācijas numura zīme ir? IR.
Arī piekabei ir v/n, tātad arī TA vajadzīga.

-----------------
Still Slow & low

Offline

chechens
23. Jun 2008, 14:07#5

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 761

Braucu ar: SV650

Ja nekas nav mainijies pedejaa laikaa, tad nav apskate, bet nu CSDD informativais talrunis varetu vislabak zinat

-----------------
Frozen Company

Offline

sejejs
23. Jun 2008, 16:33#6

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

Info tālrunis ir patiess uz 80% informācijas.
Man pa telefonu par moča reģistrāciju CSDD labdarības fondā saskaitīja 130Ls,bet uz vietas tik ~45Ls sanāca.

P.S.Mopedkām nav vajadzīga TA?

-----------------
Still Slow & low

Offline

zvaigzne
24. Jun 2008, 15:18#7

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 64

Braucu ar: triumph tiger

liekas ka liidz 50 kubiem nevajag. neesu maniijis, ka kaads brauktu ar deltu vai riigu uz apskati.

Offline

karlitto
25. Jun 2008, 10:31#8

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 345

Braucu ar: exclusiv

Pagaidām līdz 50cc nevajag TA, bet ar nākošo gadu ir ideja ieviest..

-----------------
kam nav savs kabinets, tam nav savs kabinets

Offline

semigall
25. Jun 2008, 23:13#9

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky

jāskatās kāds modelis ,gads
kas par fāru ar reflektoru,vai jau lēca
jāskatās marķējums uz luktura

citēts

Šā gada 2. martā ir stājušies spēkā grozījumi sertifikācijas noteikumos. TA noteikumu grozījumos ir vairākas atsauces uz sertifikācijas noteikumiem, un tie tiešā veidā ietekmē tehniskās apskates noteikumus. Grozījumu teksts ir sekojošs (iekavās komentāri):

Uzstādītajām gaismas ierīcēm un gaismas signalizācijas ierīcēm jāatbilst direktīvas vai ANO Noteikumu prasībām, t.i., gaismas ierīču skaitam, krāsai, novietojumam, redzamībai, izgaismojumam (gaismas stiprumam) un atstarošanas īpašībām pilnībā jāatbilst noteiktajām prasībām.

Aizliegta tādu gaismas ierīču un gaismas signalizācijas ierīču uzstādīšana, kas nav sertificētas un marķētas (šis punkts attiecas uz papildus uzstādāmajiem lukturiem un tūninga galvenajiem lukturiem, kuriem nav ne "E", ne "SAE DOT" marķējuma).

Nav pieļaujama sarkanu gaismu izstarojošu virzienrādītāju un dzeltenu gaismu izstarojošu priekšējo gabarītlukturu uzstādīšana (neattiecas uz transporta līdzekļiem, kuri izgatavoti līdz 1979. gada 31. decembrim un transporta līdzekļiem, kuri reģistrēti Latvijā līdz 2004. gada 1. jūlijam).

Saskaņā ar ārvalstu standartu prasībām sertificētu un marķētu (DOT vai SAE) gaismas ierīču uzstādīšana pieļaujama tikai tad, ja tie ir oriģinālie (izgatavotāja paredzētie) transportlīdzekļa lukturi un transportlīdzeklis nav paredzēts Eiropas Savienības tirgum.

Ja Eiropas Savienības tirgum neparedzētam transportlīdzeklim uzstādīti gāzu lokizlādes galvenie lukturi, tad šiem lukturiem jābūt aprīkotiem ar automātiskajām lukturu augstuma regulēšanas ierīcēm (ja izgatavotājrūpnīca nav paredzējusi uzstādīt automātiskās lukturu augstuma regulēšanas ierīces un šo lukturu darbība tiek vadīta ar programmu, kas ir integrēta transportlīdzekļa kopējās vadības programmā, un tādējādi iejaukšanās šajā programmā varētu radīt neparedzamas sekas visā transportlīdzekļa darbībā, atļauts izmantot izgatavotāja paredzētās manuālās lukturu augstuma regulēšanas ierīces).

Visiem papildus uzstādāmajiem lukturiem (sānu pagriezienu lukturi, atpakaļgaitas un aizmugures miglas lukturi) ir jābūt ar atbilstošo "e" vai "E" marķējumu.

Sānu pagriezienu lukturu uzstādīšana ir obligāta, ja transporta līdzekļa modeļa gads ir 2001 vai jaunāks.

Pieļaujama aizmugures miglas luktura izveidošana oriģinālajā aizmugures lukturī brīvā sekcijā, ja tā atrodas vismaz 10 cm attālumā no bremzēšanas gaismas sekcijas.

Būtiskākās izmaiņas ir tādas, ka turpmāk lukturu pielāgošana atļauta arī tiem "neeiropas" tirgum paredzētajiem transportlīdzekļiem, kuriem ir pieejami lukturu analogi ar atbilstošu "e" vai "E" marķējumu.

Offline

semigall
25. Jun 2008, 23:26#10

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky

apmēram te 7 lapā iet runa par marķējumu
CSDD



te

Offline

partijnieks
29. Jan 2009, 12:34#11

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6

Moš kāds var apskaidrot, kurš sedz zaudējumus gadījumā ja scantest inspektors testējot manu moto novelk uz muti?

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

Goblins
29. Jan 2009, 13:08#12

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE

vinjiem visiem ir Profesionaalaa civiltiesiskaa apdroshinaashana

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

LeduC
29. Jan 2009, 13:11#13

Kopš: 25. Jan 2009

No: Madona

Ziņojumi: 71

Braucu ar: Yamaxa XTZ 660 Tenere


29 Jan 2009, 12:34:08 partijnieks rakstīja:
Moš kāds var apskaidrot, kurš sedz zaudējumus gadījumā ja scantest inspektors testējot manu moto novelk uz muti?

man ne reizi neviens nav testeejis apskatee! paprasa cik sver! un ar to visas diskusijas beidzas!!

-----------------
Bez pūlēm uz augšu ceļas tikai burbuļi!

Offline

endurists
29. Jan 2009, 13:16#14

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


29 Jan 2009, 13:11:04 LeduC rakstīja:

29 Jan 2009, 12:34:08 partijnieks rakstīja:
Moš kāds var apskaidrot, kurš sedz zaudējumus gadījumā ja scantest inspektors testējot manu moto novelk uz muti?

man ne reizi neviens nav testeejis apskatee! paprasa cik sver! un ar to visas diskusijas beidzas!!


Talsos reiz apskates vīriņš aizbrauca testēt manu bijušo DR650 ar kikstarteri, saimnieks gaida gaida un kādu laiku nreādās inspektors atpakaļ - džeks iet tam pretī. Skatās, jā nāk kājām stumjot moci, izrādās bija noslāpis un nav mācējis ar dekompresatoru rīkoties un takti samklēt. Nospārdījies līks nolēmis stumt - tālāk pats interesantākais: saimnieks uzkāpj virsū, sameklē takti un ar pusspērienu pieļaiž moci - inspektors zaļš no dusmām "še tev savu apskati un pazūdi no šejienes!!!"

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Naits
29. Jan 2009, 13:38#15

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


25 Jun 2008, 22:10:15 Galileus rakstīja:
Moš kāds zin, kā ir ar lukturiem no Anglijas? Ieliku savam mocītim, aizbraucu uz tehnisko - sātanisti neizlaida. Tuvā esot par augstu. Bet ja es to lukturi noregulēšu zemāk, tad tālā nebūs par zemu? Nu karoče esmu dzirdējis ka tajos Anglijas lukturos varot kko mainīt... Varbūt kādam ir kkas zināms?





piebrauc pret sienu ar anģļu lukturi un ar eiropas lukturi, uzreiz sapratīsi kur tā fiška un kāpēc nelaiž tehnisko.
Sliktākā gadijumā sarunā ar kādu lukturi uz tehnisko un lieta darīta


[ Šo ziņu laboja Naits, 29 Jan 2009, 13:40:58 ]



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

peecis
29. Jan 2009, 13:40#16

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


29 Jan 2009, 13:16:41 endurists rakstīja:

29 Jan 2009, 13:11:04 LeduC rakstīja:

29 Jan 2009, 12:34:08 partijnieks rakstīja:
Moš kāds var apskaidrot, kurš sedz zaudējumus gadījumā ja scantest inspektors testējot manu moto novelk uz muti?

man ne reizi neviens nav testeejis apskatee! paprasa cik sver! un ar to visas diskusijas beidzas!!


Talsos reiz apskates vīriņš aizbrauca testēt manu bijušo DR650 ar kikstarteri, saimnieks gaida gaida un kādu laiku nreādās inspektors atpakaļ - džeks iet tam pretī. Skatās, jā nāk kājām stumjot moci, izrādās bija noslāpis un nav mācējis ar dekompresatoru rīkoties un takti samklēt. Nospārdījies līks nolēmis stumt - tālāk pats interesantākais: saimnieks uzkāpj virsū, sameklē takti un ar pusspērienu pieļaiž moci - inspektors zaļš no dusmām "še tev savu apskati un pazūdi no šejienes!!!"


Talsu viirinjiem patiik moci testeet ~10 min

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

endurists
29. Jan 2009, 13:41#17

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


29 Jan 2009, 13:40:33 peecis rakstīja:

29 Jan 2009, 13:16:41 endurists rakstīja:

29 Jan 2009, 13:11:04 LeduC rakstīja:

29 Jan 2009, 12:34:08 partijnieks rakstīja:
Moš kāds var apskaidrot, kurš sedz zaudējumus gadījumā ja scantest inspektors testējot manu moto novelk uz muti?

man ne reizi neviens nav testeejis apskatee! paprasa cik sver! un ar to visas diskusijas beidzas!!


Talsos reiz apskates vīriņš aizbrauca testēt manu bijušo DR650 ar kikstarteri, saimnieks gaida gaida un kādu laiku nreādās inspektors atpakaļ - džeks iet tam pretī. Skatās, jā nāk kājām stumjot moci, izrādās bija noslāpis un nav mācējis ar dekompresatoru rīkoties un takti samklēt. Nospārdījies līks nolēmis stumt - tālāk pats interesantākais: saimnieks uzkāpj virsū, sameklē takti un ar pusspērienu pieļaiž moci - inspektors zaļš no dusmām "še tev savu apskati un pazūdi no šejienes!!!"


Talsu viirinjiem patiik moci testeet ~10 min


Pagājušogad gāju Adventurei tad gan čalis nobrauca 100m un teica ka vinam pa augstu esot tapēc vairak nebrauksot.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

peecis
29. Jan 2009, 13:42#18

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


23 Jun 2008, 16:33:53 sejejs rakstīja:
Info tālrunis ir patiess uz 80% informācijas.
Man pa telefonu par moča reģistrāciju CSDD labdarības fondā saskaitīja 130Ls,bet uz vietas tik ~45Ls sanāca.

P.S.Mopedkām nav vajadzīga TA?


CSDD info taalrunis suukaa!
vinji izmanto 1188 pakalpojumus un tie reizeem sastaasta briinumu lietas

csdd grasoties no to lohu pakalpojumiem atteikties

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

sejejs
29. Jan 2009, 17:51#19

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

1188 reāli iesūkā, es vairs nezvanu uz turieni. Jau 118 laikā atturējos. Pietka ar pāris reizēm,kad pateica neko vai to,ko jau zinu.

-----------------
Still Slow & low

Offline

i-moto
29. Jan 2009, 19:19#20

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F

Nu Rīgā uz TA braukā ar močiem un testē uz nebēdu.Gāju ar jaunu CBR600.Saku-mocis jauns nav ko tur mēģināt.A viņš atbild.Arī jauniem mo ir bijuši atklāti defekti...Laikam jau ķīniešu močiem,ne jau HONDA.Uzsmaida-tā gan..Izbrauc līkumu un dod uzlīmi...

Offline