Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW R1200GS
Autors | Ziņojums |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Aizmirsi koordinātes,lai var pievest klāt. | Offline | | |
MartinsR | | Kopš: 26. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Honda TransAlp XL750
|
17 Dec 2020, 20:05:12 Madijs rakstīja:
Īsumā- sen nebiju lasijis neko tādu, kur tehnikas vienībai ir tik maz mīnusu.
nuu, mīnusus vienmēr var atrast. Lūdzu, te būs daži no mana (subjektīvā) skatpunkta:
1) dīvains, neproporcionāls dizains (rati izskatās par mazu uz paša moto fona), kuru nekādi nevar nosaukt par veiksmīgu.
2) jocīgs priekšējā luktura noformējums -> Oo (vēl neglītāks laikam ir tikai Triumph Street Triple jeb bugeye). Labi, ka ar jaunākiem motociklu modeļiem bavārieši paši ir sapratuši, ka asimetrija nerullē.
3) relatīvi sarežģīts apkopē (kardāns, utt.)
4) garlaicīgs izplūdes tonis
5) dēļ gabarītiem bieži nepraktisks pilsētā (visvairāk uzjautrina tie, kas ar tādu kombainu, apkārušies ar alumīnija sānu koferiem, brauc uz darbu ofisā)
6) svars ap 260kg, jeb aizmirsti par offroadu ar tādu begemotu
7) īpatnēja cilindru konfigurācija, kas garantē nepatikšanas pie pirmās saskares ar cietzemi (ja nav aizsargu)
8 ) kopumā viens overpriced dzelzs gabals
nezinu, manā skatījumā pavisam jocīgs a la statusa motocikls, nekā interesanta.
jau iepriekš atvainojos visiem, kam bija sāpīgi lasīt.
ja man būtu jāizvēlas tour-enduro braucamais no BMW klāsta, tas viennozīmīgi būtu F850 GS - lētāks, vieglāks, ekonomiskāks, smukāk rūc, glītāks, utt.[ Šo ziņu laboja MartinsR, 19 Dec 2020, 01:08:29 ]
----------------- Riders on the storm | Offline | | |
Gvido777 | | Kopš: 29. Sep 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: Street; HD
|
19 Dec 2020, 01:07:00 MartinsR rakstīja:
17 Dec 2020, 20:05:12 Madijs rakstīja:
Īsumā- sen nebiju lasijis neko tādu, kur tehnikas vienībai ir tik maz mīnusu.
nuu, mīnusus vienmēr var atrast. Lūdzu, te būs daži no mana (subjektīvā) skatpunkta:
1) dīvains, neproporcionāls dizains (rati izskatās par mazu uz paša moto fona), kuru nekādi nevar nosaukt par veiksmīgu.
2) jocīgs priekšējā luktura noformējums -> Oo (vēl neglītāks laikam ir tikai Triumph Street Triple jeb bugeye). Labi, ka ar jaunākiem motociklu modeļiem bavārieši paši ir sapratuši, ka asimetrija nerullē.
3) relatīvi sarežģīts apkopē (kardāns, utt.)
4) garlaicīgs izplūdes tonis
5) dēļ gabarītiem bieži nepraktisks pilsētā (visvairāk uzjautrina tie, kas ar tādu kombainu, apkārušies ar alumīnija sānu koferiem, brauc uz darbu ofisā)
6) svars ap 260kg, jeb aizmirsti par offroadu ar tādu begemotu
7) īpatnēja cilindru konfigurācija, kas garantē nepatikšanas pie pirmās saskares ar cietzemi (ja nav aizsargu)
8 ) kopumā viens overpriced dzelzs gabals
nezinu, manā skatījumā pavisam jocīgs a la statusa motocikls, nekā interesanta.
jau iepriekš atvainojos visiem, kam bija sāpīgi lasīt.
ja man būtu jāizvēlas tour-enduro braucamais no BMW klāsta, tas viennozīmīgi būtu F850 GS - lētāks, vieglāks, ekonomiskāks, smukāk rūc, glītāks, utt.
Tiesi manas domas.
Dazi jau te saka, ja nav naudas, tad ta ar pasaki.
Domaju, kam ir nauda, tas tiesi logiski padomas, vai to izteret darga lieta, par kuru pec tam dargi vel apkopes jasamaksa un jasarezgi dzive.
----------------- Pret Vèju. | Offline | | |
|
peecis | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
19 Dec 2020, 01:07:00 MartinsR rakstīja:
17 Dec 2020, 20:05:12 Madijs rakstīja:
Īsumā- sen nebiju lasijis neko tādu, kur tehnikas vienībai ir tik maz mīnusu.
nuu, mīnusus vienmēr var atrast. Lūdzu, te būs daži no mana (subjektīvā) skatpunkta:
1) dīvains, neproporcionāls dizains (rati izskatās par mazu uz paša moto fona), kuru nekādi nevar nosaukt par veiksmīgu.
2) jocīgs priekšējā luktura noformējums -> Oo (vēl neglītāks laikam ir tikai Triumph Street Triple jeb bugeye). Labi, ka ar jaunākiem motociklu modeļiem bavārieši paši ir sapratuši, ka asimetrija nerullē.
3) relatīvi sarežģīts apkopē (kardāns, utt.)
4) garlaicīgs izplūdes tonis
5) dēļ gabarītiem bieži nepraktisks pilsētā (visvairāk uzjautrina tie, kas ar tādu kombainu, apkārušies ar alumīnija sānu koferiem, brauc uz darbu ofisā)
6) svars ap 260kg, jeb aizmirsti par offroadu ar tādu begemotu
7) īpatnēja cilindru konfigurācija, kas garantē nepatikšanas pie pirmās saskares ar cietzemi (ja nav aizsargu)
8 ) kopumā viens overpriced dzelzs gabals
nezinu, manā skatījumā pavisam jocīgs a la statusa motocikls, nekā interesanta.
jau iepriekš atvainojos visiem, kam bija sāpīgi lasīt.
ja man būtu jāizvēlas tour-enduro braucamais no BMW klāsta, tas viennozīmīgi būtu F850 GS - lētāks, vieglāks, ekonomiskāks, smukāk rūc, glītāks, utt.
1, 2 - jā, noteikti, dizains ir svarīgākais
3. kardānu vienreiz saved kārtībā un tik brauc, nevis kā ruksis katru dienu eļļo važiņu
4. pajāt.
5. stūre/spoguļi tāpat nav platākā? vieta? vismaz braukājot ar r1100s tie podi netraucēja.
7. pēc tā savukārt var redzēt, ka neesi ar to motociklu normāli pabraucis Var jau būt, ka jaunajiem ir īpaši jūtīgi vārstu vāki, bet tas pats r1100s gana daudz reižu pie nelieliem ātrumiem tika nomests uz asfalta, nekas tur nesaplīsa. taisnības labad jāpiebilst, ka viena vāka blīve vienmēr bija netīra. nē, piles neveidojās, bet eļļa mazliet sūcās
man pašam kādreiz bija interese par f800gs, bet toreiz nesanāca (uzreiz kad parādījās, kantorī attiecās pirkt motociklu uz uzņēmumu, pēcāk man mazliet interese zuda), šogad paskatījos, ka tas jau pieejams cenās no 4k un paņēmu uz nedēļas nogali no biedra pabraukāt - nepatika. uz šosejas gribās vairāk jaudu, meža takās traucē svars, pa grants ceļiem gan feins. Pēc tā pabraucu ar ūdens dzese 1200 un 1250 - tie man patika riktīgi labāk. Pilsētā dēļ zemā smaguma centra patīkamāk, uz šosejas lielāka jauda, pa grantenēm burvīgi, meža takās nemēģināju līst
beigās secināju, ka ar maniem 73kg un 1.8m abi tie ir daudz pa smagu meža takām, bet, neiedziļinoties cenās, opozīts man patīk labāk.
Svara starpība ir aptuveni 20kg, bet, ņemot vērā smaguma centru, lielais pat šķiet vieglāks.
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
Gasjs | | Kopš: 17. Jun 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 265
Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)
| Mocis var patikt vai nepatikt, bet tukšu irst nevaig.
*) Esmu gadiem ar šo pa pilsētu malies. Jā, nevar izbraukt visur, kur 50ccm motorolleris var. Citādi nav problēmu un zemais smaguma centrs ļoti palīdz lēnos manevros. Platā stūre ir vienīgais ierobežojums, bet parastiem vieglajiem tā iet pāri spoguļiem. Sānu koferus gan ikdienā nevajadzētu lietot
*) Kardāns un reduktors prasa retu apkopi un lielas papildizmaksas nerada. Ar vienu no saviem GSiem nobraucu 80kkm un vēl pēc tam tur neko īsti mainīt nevajadzēja. Izskatās, ka jaunajam (LC) tur ir nedaudz biežāk jāieskatās.
Parastajās apkopēs nekā īpaši sarežģīta nav.
*) Būtu Tu dzirdējis, kā Čerka lamā KTM 990 par apkopēm
*) Svars visiem lielajiem šīs klases aparātiem - BMW, KTM, Yamaha, bija kādreiz vēl Triumph un Honda Crosskautkas ir vienā kategorijā. Nav neviens no šiem paredzēts smagam offroadam. Pa granti un cietām meža taciņām tikai.
*) Vēl par svaru - virkne mūsdienu "vidējā svara" adventure aparātu pēc svara ir ļoti pietuvojušies īstajiem smagsvariem. Paskaties speceni tam pašam 850GS. KTM 790/890 un Tenere 700 ir cienījami izņēmumi
*) Normāli cilvēki lielajiem GSiem liek dugas (Adv nāk standartā) un par kontaktiem ar zemi nesatraucas. BTW GSu tieši šī iemesla dēļ ir ļoti viegli piecelt, jo lielākoties viš paliek "pusnokritis"
Tā ka irst nevajag. Ja tas aparāts nepatīk vai nevar atļauties, tad neņem.
19 Dec 2020, 01:07:00 MartinsR rakstīja:
17 Dec 2020, 20:05:12 Madijs rakstīja:
Īsumā- sen nebiju lasijis neko tādu, kur tehnikas vienībai ir tik maz mīnusu.
nuu, mīnusus vienmēr var atrast. Lūdzu, te būs daži no mana (subjektīvā) skatpunkta:
1) dīvains, neproporcionāls dizains (rati izskatās par mazu uz paša moto fona), kuru nekādi nevar nosaukt par veiksmīgu.
2) jocīgs priekšējā luktura noformējums -> Oo (vēl neglītāks laikam ir tikai Triumph Street Triple jeb bugeye). Labi, ka ar jaunākiem motociklu modeļiem bavārieši paši ir sapratuši, ka asimetrija nerullē.
3) relatīvi sarežģīts apkopē (kardāns, utt.)
4) garlaicīgs izplūdes tonis
5) dēļ gabarītiem bieži nepraktisks pilsētā (visvairāk uzjautrina tie, kas ar tādu kombainu, apkārušies ar alumīnija sānu koferiem, brauc uz darbu ofisā)
6) svars ap 260kg, jeb aizmirsti par offroadu ar tādu begemotu
7) īpatnēja cilindru konfigurācija, kas garantē nepatikšanas pie pirmās saskares ar cietzemi (ja nav aizsargu)
8 ) kopumā viens overpriced dzelzs gabals
nezinu, manā skatījumā pavisam jocīgs a la statusa motocikls, nekā interesanta.
jau iepriekš atvainojos visiem, kam bija sāpīgi lasīt.
ja man būtu jāizvēlas tour-enduro braucamais no BMW klāsta, tas viennozīmīgi būtu F850 GS - lētāks, vieglāks, ekonomiskāks, smukāk rūc, glītāks, utt.
| Offline | | |
Raptors | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 294
Braucu ar: Yamaha FJR1300
| Man vairāki pazīstamie BMW vietā ir izvēlējušies KTM 1290R kas ir dizainiski foršāks,vieglāks,kompaktāks,jaudīgāks utt...
----------------- Don’t dress for the ride, dress for the slide... | Offline | | |
Gasjs | | Kopš: 17. Jun 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 265
Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)
| KTM 1290 ir cienījama famīlija. Pilnīgi saprotu, kāpēc cilvēki tos izvēlas. Gaumes un vajadzības atšķiras. Labi, ka ir izvēle, lai apmierinātu visus.
Man pašam pašreizējais KTM insektoīdais dizains nepatīk.
Ar svariem ražotāji manipulē - KTM norāda sauso, BMW norāda slapjo. Dabā parastais GS ir 10kg robežās no KTM.
Par mazu un kompaktu es 1290 nenosauktu. Es gan testēju 1290 ap 2016. gadu. Pēc parastā GS nekas kompaktāks tur nelikās. Tas tāpat ir viens masīvs aparāts.
Jaudas KTMiem tiešām ir daudz vairāk. Un jaunajam Duksim vēl vairāk. Bet reāli pat vecajam GSam ar 98, 105, 110hp pietiek gan ikdienā, gan kādreiz pa 333 padauzīties. Kur nu vēl pašreizējiem 1250GS.
Tā ka izvēle paliek vairāk gaumes un zīmola patikšanas jautājums.
19 Dec 2020, 18:13:59 Raptors rakstīja:
Man vairāki pazīstamie BMW vietā ir izvēlējušies KTM 1290R kas ir dizainiski foršāks,vieglāks,kompaktāks,jaudīgāks utt...
| Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
19 Dec 2020, 01:07:00 MartinsR rakstīja:
17 Dec 2020, 20:05:12 Madijs rakstīja:
Īsumā- sen nebiju lasijis neko tādu, kur tehnikas vienībai ir tik maz mīnusu.
nuu, mīnusus vienmēr var atrast. Lūdzu, te būs daži no mana (subjektīvā) skatpunkta:
1) dīvains, neproporcionāls dizains (rati izskatās par mazu uz paša moto fona), kuru nekādi nevar nosaukt par veiksmīgu.
2) jocīgs priekšējā luktura noformējums -> Oo (vēl neglītāks laikam ir tikai Triumph Street Triple jeb bugeye). Labi, ka ar jaunākiem motociklu modeļiem bavārieši paši ir sapratuši, ka asimetrija nerullē.
3) relatīvi sarežģīts apkopē (kardāns, utt.)
4) garlaicīgs izplūdes tonis
5) dēļ gabarītiem bieži nepraktisks pilsētā (visvairāk uzjautrina tie, kas ar tādu kombainu, apkārušies ar alumīnija sānu koferiem, brauc uz darbu ofisā)
6) svars ap 260kg, jeb aizmirsti par offroadu ar tādu begemotu
7) īpatnēja cilindru konfigurācija, kas garantē nepatikšanas pie pirmās saskares ar cietzemi (ja nav aizsargu)
8 ) kopumā viens overpriced dzelzs gabals
nezinu, manā skatījumā pavisam jocīgs a la statusa motocikls, nekā interesanta.
jau iepriekš atvainojos visiem, kam bija sāpīgi lasīt.
ja man būtu jāizvēlas tour-enduro braucamais no BMW klāsta, tas viennozīmīgi būtu F850 GS - lētāks, vieglāks, ekonomiskāks, smukāk rūc, glītāks, utt.
Tev taisnība, tieši tā arī domā tie, kas atkal un atkal nopērk GS(A)...
1) Pēdējā laikā citi ražotāji ir maigi sākuši kopēt GS dizainu.
2) ŠO laikam Tava draudzene palūdza pierakstīt.
3)Kardāns ir viens no sarežģītākajiem mezgliem inženierijā, tur Tev taisnība.
4)Tikpat garlaicīgs, kā Subaru, Porsche.
5)Cilindru izvietojuma dēļ, ļoti veikls pilsētā.
6)Bez vadītāja 237kg.
7) Ex kolēģis ar R1200R ieskrēja ar labo cilindru Vectras ritenī. Pārsita pakaļējo disku Vectrai. Kolēģis pēc protokola aizbrauca uz darbu.
Atkal Tev taisnība.
Edit:
Vasarā BM Auto trešajā stāvā stāvēja lietots KTM (kaut kāds lielais ar daudzām MODE pogām). Laikam, kā pirmā iemaksā overpriced bembim..[ Šo ziņu laboja marcis, 20 Dec 2020, 23:18:13 ]
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
D_Bergs | | Kopš: 01. Oct 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 195
Braucu ar: divcilindru purkšķi
|
19 Dec 2020, 01:07:00 MartinsR rakstīja:
17 Dec 2020, 20:05:12 Madijs rakstīja:
Īsumā- sen nebiju lasijis neko tādu, kur tehnikas vienībai ir tik maz mīnusu.
nuu, mīnusus vienmēr var atrast. Lūdzu, te būs daži no mana (subjektīvā) skatpunkta:
3) relatīvi sarežģīts apkopē (kardāns, utt.)
4) garlaicīgs izplūdes tonis
jau iepriekš atvainojos visiem, kam bija sāpīgi lasīt.
Par kardānu autors kaut ko ir sajaucis. Viss pārējais ir gaumes jautājums. Piemēram lampa-ja, manuprāt,korektā dienas gaitas gaisma dikti nepatīk tad ko autors teiktu par F700GS lukturi?Asimetrijas klasika | Offline | | |
bonys | | Kopš: 30. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 222
Braucu ar: F800GS
| Tie, kuriem viedoklis balstās uz specifikācijām un Youtube video, iesaku izbraukt ar to motociklu.
Neesmu nekad bijis baigais lielo GS fans un man nešķiet, ka tas ir loģiskākais cilindru izvietojums, vai loģiskākais mocis (piem. DL1000 man šķiet ar daudz labāku cenas/kvalitātes attiecību un vēl uzticamāks), bet nesen sanāca izbraukt ar to opozītu un es gandrīz uzreiz sapratu, kāpēc tik daudziem tas motors un mocis patīk.
Motora darbība ar griezi jau no pašas apakšas un visā apgriezienu diapazonā + izsvarojums, tik stabili lēni un bez piepūles es ar citiem močiem neesmu varējis pabraukt. | Offline | | |
dzerrais | | Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
|
21 Dec 2020, 15:38:07 bonys rakstīja:
Tie, kuriem viedoklis balstās uz specifikācijām un Youtube video, iesaku izbraukt ar to motociklu.
Neesmu nekad bijis baigais lielo GS fans un man nešķiet, ka tas ir loģiskākais cilindru izvietojums, vai loģiskākais mocis (piem. DL1000 man šķiet ar daudz labāku cenas/kvalitātes attiecību un vēl uzticamāks), bet nesen sanāca izbraukt ar to opozītu un es gandrīz uzreiz sapratu, kāpēc tik daudziem tas motors un mocis patīk.
Motora darbība ar griezi jau no pašas apakšas un visā apgriezienu diapazonā + izsvarojums, tik stabili lēni un bez piepūles es ar citiem močiem neesmu varējis pabraukt.
Nu her viņu zin... Man viens GS īpašnieks stāstīja, ko v pjazdu tos cilindrus, jo viņs prev tiem atsit sev kājas braucot off road. Nopirka parsto (neatceros) tur enduro un esot parlainigs. | Offline | | |
peecis | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
21 Dec 2020, 18:07:26 dzerrais rakstīja:
Nu her viņu zin... Man viens GS īpašnieks stāstīja, ko v pjazdu tos cilindrus, jo viņs prev tiem atsit sev kājas braucot off road. Nopirka parsto (neatceros) tur enduro un esot parlainigs.
arī ar r1 daži veiksmīgi brauc bezceļā, bet tam īsti ne r1, ne milzu opozītbembji nav paredzēti.
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
RolandsK | | Kopš: 21. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 155
Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)
| Reku piemērs | Offline | | |
booo_kat | | Kopš: 25. Jun 2019
Ziņojumi: 422
Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat
| Braukt var ar vis kaut ko vis kaut kur. Bet vai to vajag? | Offline | | |
peecis | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
21 Dec 2020, 21:21:55 RolandsK rakstīja:
Reku piemērs
https://fb.watch/2wA8SvLghs/
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
dzerrais | | Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
|
21 Dec 2020, 21:36:51 booo_kat rakstīja:
Braukt var ar vis kaut ko vis kaut kur. Bet vai to vajag?
Piekritu. Bet nahujam vel kajas apsist pret tiem cilindriem ?! | Offline | | |
Gantais | | Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Baidos, ka kāju atdauzīšanā pret cilindriem tā vaina nemaz nav cilindros. Kājas ir jātur uz pekām nevis jāvicina pa gaisu un jāairējas. Ir sanācis pamalties gan pa dubli, gan pa Kurzemes piejūras smiltī, velties uz mutes utt. Izņemot tehnikas massas nepiemērotību grimstošam un iestiegošam pamatam, nekas cits tur problēmas nerada.
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
22 Dec 2020, 18:54:28 dzerrais rakstīja:
21 Dec 2020, 21:36:51 booo_kat rakstīja:
Braukt var ar vis kaut ko vis kaut kur. Bet vai to vajag?
Piekritu. Bet nahujam vel kajas apsist pret tiem cilindriem ?!
Es arī padauzīju kājas ap labo cilindru...pāris dienas.
Jābūt izcili tizlam, lai dauzītu kājas pastāvīgi..
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
rickurators | | Kopš: 18. Sep 2015
Ziņojumi: 6
Braucu ar: Raptor 700, R1200GSA
| Kāju dauzīšana pret cilindriem nav patīkama, bet ļoti viegli risināma ar kvalitatīviem zābakiem un ceļu sargiem, bez kuriem vispār nevajadzētu līst vietās, kur notiek krišana un attiecīgi kāju dauzīšana. | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
| Es vēl saprastu, ja Austris prasītu par Rajaļ Eņfiļd
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
|
|