Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW R1200GS
Autors | Ziņojums |
GP | | Kopš: 12. May 2011
Ziņojumi: 126
Braucu ar: R1250GS
| Kungi varat mazliet apstāstīt - ar meklētāju īsti neatradu informāciju:
* kādas ir vērā ņemamas izmaiņas pa gadiem
* ja skatās tīri no iegādes izmaksām / uzturēšana / serviss, kurš gads sanāk jaukāk (subjektīvi protams)
* kā ar šitādu ir pa pilsētu braukt - manevrēt starp joslām?
Es laikam būšu nobriedis pirkt no .DE (LV nekā nav) ~ 2005/2006 gada ~ 7k EUR. Reāli?
Priekš manis esmu sapratis svarīgi 3 paramateri - tehniskais stāvoklis (vizuālais nesatrauc), ABS un spieķotie diski, makes sense?
Patreiz braucu ar single un dikti nepatīk uz šosejas ap un virs 100kmh | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| 1. šī foruma adminstrācija cenšas visas diskusijas koncentrēt zem pāris tēmām, tāpēc gan jau arī šo pabāzīs zem bmw stūrīša
2. par modeļu evolūciju vislabāk palasīties kaut vai wikipēdijā.
GS ir bmw flagmanis, tas parasti pirmais tiek pie visiem jaunumiem, tad nāk [mans] RT
3. spieķu diski ir viens no GS-advenčer fetišiem. Bet laikam arī parastajam GS-am varēja iepirkt spieķu feļļas
4. Jūzeris Sliktais tikko sev izcēla jaunu GS. IMHO viņš ir izstudējis grāmatiņu no vāka līdz vākam
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
GP | | Kopš: 12. May 2011
Ziņojumi: 126
Braucu ar: R1250GS
| Vispār jau šis ir konkrēti savā vietā un vēlāk viegli atrodams:
Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW » BMW r1200gs
Paldies, interesē atsauksmes no tipāžiem, kas ir apmēram mana tēmētā vecuma aparātu lietojuši ilgāk. Jaunu no salona īsti negribās celt laukā (var, bet ir citas lietas, kur llikt $$$). | Offline | | |
|
Grants | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 100
Braucu ar: BMW R1200GS
| * kādas ir vērā ņemamas izmaiņas pa gadiem
protams, vislabākais būtu iegādāties 2012 gada modeli izmaiņas bijušas dažādas, runā ka labāk būtu skatīties no 2007 - mainījusies ir kārba, bremzes, reduktora ventilācija utt. respektīvi, jo jaunāku iegādāsies, jo vairāk būs "uzlabotās" lietas un risinājumi. Pēc skata, visi izskatās +/- vienādi.
* ja skatās tīri no iegādes izmaksām / uzturēšana / serviss, kurš gads sanāk jaukāk (subjektīvi protams)
apkopes ik pēc 10k km, nekas sarežģīts, eļļas, filtri, bremžu šķidrumi, kluči utt. 5cu gadu laikā esmu papildus taisījis tikai to ko pats esmu salauzis, respektīvi, ar motoru problēmas nav bijušas. Apkopoju izmaksas, protams, atkarīgas no tā kur taisa.. ja taisa pats, tad lētāk, ja ieksh BM auto tad dārgāk. Pēc pieredzes saku, ka ir labi reizi pa reizei aizvest uz bm auto, lai pieslēdz pie kompja nolasa kļūdas utt.
* kā ar šitādu ir pa pilsētu braukt - manevrēt starp joslām?
nekādu problēmu nav bijušas.. pietiekoši manevrētspējīgs moto. cilidri nav problēmas braucot starp joslām. zems smaguma centrs, viegli aizsniegt zemi utt.
Es laikam būšu nobriedis pirkt no .DE (LV nekā nav) ~ 2005/2006 gada ~ 7k EUR. Reāli?
7k eur.. hz.. varētu būt pamaz. lai gan 2005 gada modelis mosh sanāktu, kas zin. ir vērts ielūkoties arī ss.lv, tur retu reizi kas interesants parādās.
Priekš manis esmu sapratis svarīgi 3 paramateri - tehniskais stāvoklis (vizuālais nesatrauc), ABS un spieķotie diski, makes sense?
tehiskais stāvoklis ir svarīgs, skaties lai ir kaut kāda pierādāma servisa vēsture, abs - šeit domas dalās.. man patīk 2005 servo bremzes (spied priekšu = bremzē abi riteņi), citiem nepatīk... ja ir iespēja ņem ar abs vismaz uz šosejas būs drošāk.
Spieķotie diski - ja tos vari dabūt bez papildus $, tad ir ok, bet maksāt par tiem 1k EUR papildus iisti neredzu jegu. Pats jau 5cus gadus braucu ar lietajiem diskiem... nav problēmu. ja gadās uzsist tos, tad ved uz jebkuru lieto disku servisu uz taisnošanu. ar spieķotajiem gemars lielāks. tas tā īsumā
----------------- braukt ir prieks.. | Offline | | |
Auser | | Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
| Es ietektu paskatīties GB virzienā. Kad skatījos savu 800 GS-u, tad GB bija labāks piedāvājums gan cenas, gan aprīkojuma, gan nobraukuma ziņā. Man sanāca labi aprīkots (~1,5k eur), par tādu pašu cenu Rīgā, kā pilnīgs stock Vācijā. Mīnuss - būs jāmaina lampa. Lielie GS-i tur arī bija.
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. | Offline | | |
Grants | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 100
Braucu ar: BMW R1200GS
| nezinu, cik tur mīts, cik patiesība, bet runā, ka dēļ sāļā Anglijas gaisa, moto no turienes ir diezgan sāls "saēsti".. droši vien ka gados jaunākiem mopēdiem tā nav problēma, bet ticu ka vecāka gada gājuma močiem varētu no tā rasties kādas problēmas ar vadiem / elektribu utml. Bet tas ka izvēle tur ir liela, tas ir fakts. [ Šo ziņu laboja Grants, 27 Sep 2012, 13:56:34 ]
----------------- braukt ir prieks.. | Offline | | |
Auser | | Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
| man liekas, ka pa 7k eur var jau diezgan svaigu dabūt. Ja parasto tad noteikti, ja Adventure, tad gan laikam būs pa īsu, vai jāņem vecāks. Un man liekas, ka tie moči lielāku bezceļu par piemājas mauriņu, reti kurš ir redzējis.
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| R1200Gs virzienā skatījos jau sen, bet nevarēju atļauties
Tika izpētītas kruštu šķērsu visādas neta lapas, gan advrider.com vēl vēl saite ar tehnisko aprakstu , gad arī pa rus saitēm pačekots, gan arī uzklausīti lietotaju viedokļi tepat LV.
R1200GS un ADV nav nekādi bezceļu braucamie, bet tūrisma mopēdi ar iespēju pārvietoties pa dažāda seguma ceļiem. Ja grib vālēt ofroudu, tad jāmeklē vieglāks mopēds
Ulabojumi modelim tikai veikti ik pa laikam, bet laikam jau vecāku par '07 gadu nevajadzētu ņemt, tur kā raksta, esot daudz visādu 'kasjaku'. Modeļi no '11 gada laikam piedzīvojuši vislielākās izmaiņas - motors, kārba, utt.
Lietotiem cenas turas nesamērīgi augstas, tā kā, ja mopēds paredēts ilgam laikam, jāņem jauns, vai no dīleriem kāds DEMO aparāts.
Šogad, braucot ekskursijā pa EE, kompānijā kā reizi bija GS Adv no '06 gada (laikam) ar palielu noskrējienu, nesūdzējās.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Grants | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 100
Braucu ar: BMW R1200GS
| pieļauju domu, ka pirms iegādes būtu vērts apskatīties sekojošas saites:
1. http://www.r1200gs.info/misc/specs/#Std
2. http://www.advrider.com/forums/forumdisplay.php?f=3
3. ukgser.com
ja runājam par caurgājamību, tad, protams, bezceļos ir labāki / vieglāki aparāti ar kuriem braukt, bet dubļaini lauku ceļi, sliktas kvalitātes asfalts, bezceļš saprāta robežās, ūdens šķērsošana utt. nebūs problēma.
----------------- braukt ir prieks.. | Offline | | |
nagan | | Kopš: 27. Sep 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: R1200GS
| man ir gandrīz 50000 km pieredze ar GS no 2007. gada.
...ir tāda filma Bumers (neatceros, pirmā vai otrā), kur gopņiki jautā - a cik tāda mašīna maksā, un varonis atbild - nu nevajag Tev tādu mašīnu... joks, protams.
GS šobrīd ir vienīgais mocis manā garāžā, un kā vienīgajam mocim tam ir visai maz alternatīvu, un visas būs tik pat dārgas.
Ja manā garāžā būtu vairāk motociklu, iespējams, neviens no tiem nebūtu GS, jo visas tā funkcijas atsevišķi agregāti pilda labāk.
Nepatīk 1) gaisa vilnis ar oriģinālo stiklu plīst tieši ausīs (188 cm augums); 2) oriģinālais sēdeklis spiež p-us; īpaša nozīme ir labām apakšbiksēm (nav joks); 3) svars off-roudā; 4) 19 collu priekša ofroudā.
Patīk 1) R1200GS vienīgais mocis garāžā, un ar to viss ir izteikts
Parastais GS versus ADV - ADV ir lielāks liekais svars ADV ir īsāks pirmais pārnesums , kuru var uzlikt arī parastajam, citādi sausais sajūgs nežēlīgi smird, ja vajag kaut kur līst. Spieķotos riteņus lietoju arī es, par citiem iespaidu nav, bet,iespējams, ir OK
R1200GS pa sliktu asfaltu iet ātrāk par jebkuru plastmasas raķeti pārbaudīts līdzi tiek tikai KTM 990 etc.
Esmu vienreiz 100% palicis uz ceļa stāvot un raudot - izbeidzās benzīnsūkņa modulators un nācās tālu tālu stumt man ar NEVIENU citu moci 100% out nekad nav gadījies bet citādi GS ir mana mīļākā un dārgākā rotaļlieta.
Ja nepirksi R1200GS, bet gribēsi to pašu funkcionalitāti, pērc CB1300, R6, LC4 un kādu 1000 ccm ++ čoperi, jo uz parastā GS cilindriem kājas var likt kā ginekoloģiskajā krēslā. Šie minētie 4 moči ir lieliska alternatīva.
GS pēc GPS beidzas ap 210 kmh, ja Tas Tevi interesē.
Zemāk par 8K 1200-to GS diez vai nopirksi. Labāk skaties ap 9K. Savējo vēl nepārdošu. Mans ir apskrāpēts (Fachgerecht gebraucht), un rētas daiļo tā vīrišķīgo vaigu. | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
27 Sep 2012, 17:01:02 nagan rakstīja:
Nepatīk 2) oriģinālais sēdeklis spiež p-us; īpaša nozīme ir labām apakšbiksēm (nav joks);
Labam dejotaajam pat sveshas olas nemaisa(c)
Par 07.gada GSiem ieksh Salas runaajot - nu cenas saakas ar 7K vieteejaa naudaa un uz augshu. GS ADV, protams,maksaa vairaak.
Visi tie zemaakaas cenas GSi, kas ir 04-06.g. ir ar palieliem nobraukumiem un tipiskajaam prieksheejaa kartera vaaka koroozijas probleemaam.
Zemaas cenas kategoorijaa nebuus viegli atrast GSu ar ABS.
Neiesaku nnemt GSus,kas ir pirms 08.gada,jo liidz ar 08.gadu(peec feislifta)paraadaas jeedziigas komlektaacijas un ESAs opcija un ABS.(Spiekkotie rati parastajiem GSiem ir reta veiksme,ja peerk lietotu,jo stanartaa ir lietie rati)
Ja skataas Agronoomijas Aparaatu,tad nu nav jeega izdot naudu par aparaatu,kuruam no komplektaacijas ir ne vairaak kaa ABS.(pilniiigi subjektiivs viedoklis)Bez ESAs braukaaties pat pa minimaalu bezcellu vai pat pa parastu cellu ir neforshi.
[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 27 Sep 2012, 18:21:19 ]
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
Grants | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 100
Braucu ar: BMW R1200GS
| ja gadās šādas problēmas:
Esmu vienreiz 100% palicis uz ceļa stāvot un raudot - izbeidzās benzīnsūkņa modulators un nācās tālu tālu stumt man ar NEVIENU citu moci 100% out nekad nav gadījies
ir vērts vadāt līdzi šo: http://www.burnsmoto.com/bmw-fuel-pump-bypass-cable.php
pats tādu neizmantoju jo ir skaidrs, ka tiklidz šādu vadu nopirkshu taa no sūkņa problēmām ne miņas..
----------------- braukt ir prieks.. | Offline | | |
Gasjs | | Kopš: 17. Jun 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 265
Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)
| Pievienojos pamatdomai no iepriekšējiem postiem - GS ir vērts ņemt ilgtermiņam. T.i. sākotnēji investēt bikiņ vairāk, bet vēlāk mazāk čakarēties.
1) Vecāku gada gājumu GS bija kaut kādas greizas bremzes, par kurām visādi bēdu stāsti dzirdēti (advrider). Kurā gadā mainījās, tas jāmeklē pašam. 2008 MY ar bremzes jau ir pareizās.
2) Vecāku gada gājumu GS bija bēda ar imobilaizeri (konkrētāk O-Ring atslēgas lasītāju).
3) Par spieķu diskiem padomā kārtīgi, vai tā ir prioritāte. Parastajiem GS tā bija padārga opcija. Ja netaisās daudz pa bezceļiem dzīvoties, tad ne-obligāta opcija. Tā ka ieteiktu vairāk skatīties uz mo tehnisko stāvokli un komplektāciju nekā uz spieķu diskiem. Cita runa ADV - tiem spieķi standartā.
4) Iesaku tomēr papētīt arī UK tirgu. Brauc viņi daudz ar GSiem. Tā ka ir liela izvēle lietoto tirgū. Protams, būs dārgāk atvest un lampu arī visticamāk vajadzēs mainīt (es mainīju).
5) Iesaku kārtīgi padomāt, vai gribi GS vai GS ADV.
Lielos vilcienos:
ADV labāks par GS dēļ:
a) liela bāka, pildies 2x retāk
b) spieķu diski (ja tas ir svarīgi)
c) vizuāli lielāks un iespaidīgāks
d) man šķiet +2cm pie gājieniem
e) nopietnāks pakaļas bagažnieks standartā
f) labāka vēja aizsardzība
GS labāks par ADV
a) mazāks, vieglāks tomēr būs ērtāks pilsētas braucienos
b) īsam ļaužam piemērotāks
c) vājam ļaužam (relatīvi) piemērotāks dēļ svara
6) Un vispār no tā ko te ļauži stāsta man ir nāvīgs prieks, jo izrādās, ka manējam vēl ir diezgan augsta vērtība. Pats nebiju lietoto galu dikti pētījis. | Offline | | |
GP | | Kopš: 12. May 2011
Ziņojumi: 126
Braucu ar: R1250GS
| Plds visiem. Interese ir par parasto GS, jo ADV neder dēļ augstuma | Offline | | |
nagan | | Kopš: 27. Sep 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: R1200GS
| nu, par minēto bremžu problēmu - bija bremžu atsaukums, par kuru īpaši nebļaustījās, bet klusi novērsa..
07. un agrākiem GSiem ir nejēdzīgs degvielas rādītājs - kādas 2/3 nekrītas un tad pēkšņi 60 km tukšs
par esa nezinu, manuprāt, lieki..
sūkņa modulatora bypassu izgatavo no bojātā modulatora atliekāmun pašu jauno modulatoru noblīvē ar elektrotehnisko silikonu, lai akā esošais ūdens to neapēd:
Vācijā attiecība GS versus GSA ir 10:1, Latvijā - otrādi. Mēs, protams, no motocikliem sajēdzam vairāk
ar gs var nobraukt 400 km ar bāku,ja par to domā. Es parasti varu 270 km
Vācijā, ja nevajag, tad neiesaka gsa liet visu bāku, bet tikai 20 l ...kā gs
Par liekajiem 20 mm piekares gājiena - jā, ja lec...nu nelec ar savu mīļāko rotaļlieu, vienalga, mazos ar 300 mm gājiena nepārleksi un tie Tevi lecot piesmies
gs un gsa ir precīzi tāda pati bāze. jā, gsa izskatās draudīgāks
Pilsētā ar GS tomēr nav 100% labi - KTM990 ir nopietni šaurāks. arī pa gājējiem domātajām ejām un šaurajiem vārtiņiem gs cauri neiet
un vēl...gs ir bezgalīgi slikts moto, jo tas Tevi māna un ļauj braukt neprātīgā tempā pa vietām, kuras ar citiem moto liekas nebraucamas, t.i. tev liksies, ka Tu visu drīksti. Bet nedrīksti, un to ir grūti akceptēt. Zinātāji sapratīs. nu ņenada tebe takuju mašinu. beregi sebja - Bumer / bembis, kura tur filma | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Es mazliet sekoju līdzi bmemwē aktivitātēm.
Nu tad visi wannabī agranomi / vetārsti - šo otrdien, - pulējam raķetes
Ūdensdzeses monstriņš ir klāt
Mana pirmā prognoze - wunderličs jau frēzē un loka auspufa aizsargus [ Šo ziņu laboja Niksons, 27 Sep 2012, 22:50:33 ]
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| Hmmm...kardāns pareizajā pusē...!! [ Šo ziņu laboja marcis, 27 Sep 2012, 23:57:50 ]
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
Sasha | | Kopš: 30. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar: Triumph
| piemetīšu arī savu viedokli - pirms iepirkt šādu dārgu aparātu, prātīgi būtu ar to izgāzt tā normāli. Es personīgi neticu, ka kāds pārdevējs potenciālajam pircēja dos vairāk par 1 aplīti izbraukt ap stāvvietu. Arī dīleris nedos vairāk kā pusstundu pa pilsētu pagonkot. Tāpēc laba opcija ir apmeklēt bmw endurtrainingu Vācijā 'enduropark-hechlingen.de'. Ieguvumi ir sekojoši - par samērīgu $$ tu 2 dienas rullē ar jauno GS ADV pa visādiem briesmu ceļiem (dolomīta karjers) un nesatraucies, ja gadās to nomest uz akmeņiem. Ja nopietni sataisies pie dīlera nopirkt šo moci, tad tajā trainingā iztērētos $$ tev iedod kā atlaidi (tāds lūk marketings ibio ). Galu galā tas pats par sevi ir jauks pasākums - vizināties kautkur bavārijā (alus un ordnungs utt).
Stāstu par to visu tikai tāpēc, ka diezgan spontāni pats nokļuvu šajā izklaidē, jo gribēju ārzemēs un atvaļinājuma laikā kautkur pabraukt/pamācīties enduro. Rezultātā bmw-isti man iekarināja tādu āķi lūpā uz GS ADV1200, ka jau otro gadu tā īsti neatlaiž, lai gan pirms tam vispār nopietni neskatījos uz smago GS. | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Paņemt no salona demo moci un notestēt var arī Rīgā, protams, neko nesalaužot. Pirms gada notestēju parasto GS, tad nu riktīgi "āķis bija lūpā" . Šogad testējams bija GSA. Dažus zinu, kas ņēma šovasar uz testu.
P.S. Vairāk gan nezinu nevienu dīleri, kurš uz visu dienu izsniegtu demo moci.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| Labāk ņem manu K1200R
Esmu braucis pa dubļiem, ļoti labi iet!
Man ir Shrad topkeiss
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
|
|