01 Nov 2018, 08:00:01 Valetajs rakstīja:
Labrīt. Neko neatradu, piespamots.
Jautājums. Kur Jūs ieteiktu Uztaisīt nopietnāku apkopi BMW r1200gsa 2008 gada. Eļļa motorā, kārbā, filtri, dzesēšanas šķidrums, bremžu šķidrums, bremzes, reduktora eļļa utt.
Par saprātīgām naudām un solīdiem termiņiem.
Paldies.
Es savam GS to darīju inchapē. Cipars bija, manuprāt, normāls, priekš kantora, kur iedod pavadzīmi un čeku. Cik tieši, neatceros, bet iesaku noskaidrot, jo man pašam arī likās, ko nu es tur pie dīlera, un tā, bet beigās bija ļoti pieņemami.
Tieši tā. Atbrauc ar savu eļļu, filtrs lai ir oriģinālais. Nebūs kosmoss par darbu. Pie reizes paprasi, lai apskata, nodiagnosticē.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
07 Nov 2018, 10:01:03 BonyFace rakstīja:
GS īpašniekiem skatīt līdz galam
Za to GSam nav jāņemas ar ķēdes kopšanu garākā braucienā..
Zinu, ka offtopic, bet domāju, ka runājot par BestAdv, te būtu vērts pieminēt jauno oranžo, kas gan jau laists klajā, lai konkurētu ar GS800tajiem
07 Nov 2018, 10:01:03 BonyFace rakstīja:
GS īpašniekiem skatīt līdz galam
Youtub redzēju testu BMW 1200GS vs KTM Adventure.
Jā,KTM ir lielāka jauda.Pa granti viņš vieglāk vadās.Bet garākos gabalos pa asfaltu patīkamāk braukt ar 1200GS.Nu nav tāds viens konkrēts mocis,par kuru varētu teikt-vot tieši šis ir the best visos variantos.
Protams,cik braucēju tik viedokļu.Kā saka-viens grib māti izcirst,otrs meitu.
BET-1200GS ir vispārdotākais enduro adventure mocis.Tātad secinājumus izdariet paši.
Kā jau kaut kur lasīju šajā saitā,ka visi garo gabalu ceļotāji agrāk vai vēlāk pāriet uz BMW.
Šosezon pārsēdos no Honda XRV750 uz BMW R1200GS(04.gads), kādu tūkstoti km esmu norullējis, un pamazām iepazīstos ar motociklu.
Tā kā paši zināt, kādas ir izjūtas, neiedziļināšos šobrīd logorejā par to, cik ļoti man viss patīk, bet pievērsīšos tam, kas patīk drusku mazāk, un kas acīmredzot ir 1.paaudzes 1200GS "iedzimtās kaites".
1) neesmu gara auguma (178cm), taču stock vējstikls, pat visaugstākajā stāvoklī noregulēts, neaizsargā no gaisa plūsmas, dod tieši ķiveres augšējā daļā (sēdeklis tikām ir noregulēts zemākajā sēdpozīcijā). Sāku lūkoties vējstikla pagarinātājus, un pagaidām atradu GIVI AF330 modeli. Vai kādam no godātajiem ir pieredze ar šo vai citas firmas cita modeļa aksesuāru?
2) Par pašu stock sēdekli - tas noteikti nav ērtākais no klubkrēsliem, kādā sēdēts, pēc ~150km braukšanas pamatīgi sāk spiest dienvidgalu un radīt vēlmi piestāt ceļmalā nobaudīt skaisto (vai neskaisto, ap to brīdi jau ir vienalga) ainavu. Uzlūkoju AirHawk 2 piepūšamo padirseni, sašokējos par 150 Eur cenu šādai gumijas plaušai, bet, cik saprotu, dibens no braukšanas uz tāda dziedod sajūsmas pilnas himnas. Kāda ir jūsu pieredze ar stock sēdekļa uzlabošanu?
GS šobrīd ir vienīgais mocis manā garāžā, un kā vienīgajam mocim tam ir visai maz alternatīvu, un visas būs tik pat dārgas.
Ja manā garāžā būtu vairāk motociklu, iespējams, neviens no tiem nebūtu GS, jo visas tā funkcijas atsevišķi agregāti pilda labāk.
Nepatīk 1) gaisa vilnis ar oriģinālo stiklu plīst tieši ausīs (188 cm augums); 2) oriģinālais sēdeklis spiež p-us; īpaša nozīme ir labām apakšbiksēm (nav joks); 3) svars off-roudā; 4) 19 collu priekša ofroudā.
Patīk 1) R1200GS vienīgais mocis garāžā, un ar to viss ir izteikts
17 Jun 2019, 13:55:30 koleegjis rakstīja:
Šosezon pārsēdos no Honda XRV750 uz BMW R1200GS(04.gads), kādu tūkstoti km esmu norullējis, un pamazām iepazīstos ar motociklu.
Tā kā paši zināt, kādas ir izjūtas, neiedziļināšos šobrīd logorejā par to, cik ļoti man viss patīk, bet pievērsīšos tam, kas patīk drusku mazāk, un kas acīmredzot ir 1.paaudzes 1200GS "iedzimtās kaites".
1) neesmu gara auguma (178cm), taču stock vējstikls, pat visaugstākajā stāvoklī noregulēts, neaizsargā no gaisa plūsmas, dod tieši ķiveres augšējā daļā (sēdeklis tikām ir noregulēts zemākajā sēdpozīcijā). Sāku lūkoties vējstikla pagarinātājus, un pagaidām atradu GIVI AF330 modeli. Vai kādam no godātajiem ir pieredze ar šo vai citas firmas cita modeļa aksesuāru?
2) Par pašu stock sēdekli - tas noteikti nav ērtākais no klubkrēsliem, kādā sēdēts, pēc ~150km braukšanas pamatīgi sāk spiest dienvidgalu un radīt vēlmi piestāt ceļmalā nobaudīt skaisto (vai neskaisto, ap to brīdi jau ir vienalga) ainavu. Uzlūkoju AirHawk 2 piepūšamo padirseni, sašokējos par 150 Eur cenu šādai gumijas plaušai, bet, cik saprotu, dibens no braukšanas uz tāda dziedod sajūsmas pilnas himnas. Kāda ir jūsu pieredze ar stock sēdekļa uzlabošanu?
Par stiklu....
Papildus elementa, pagarinājuma vietā vari aplūkot iespēju uzlikt touring stiklu, kas ir augstāks. Nesabojās skatu tavam rumakam un arī rezultātam vajadzētu būt gana apmierinošam. Tas no paša pieredzes.
stikls, kā variants mgg.com.pl
Esmu sūtijis dažādiem moo un visiem ir derējuši perfekto.
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...
Par beņķi nepateikšu, jo man arī stock beņķis bija OK vairākām 1000km dienām. Bez liela kaifa, bet braukt var.
Par stikliem
Es uzliku Givi Airflow. Dikti neglīts, bet labs un funkcionāls stikls. Domāju, ka Honda veikalā par labām naudām var pasūtīt.
Vēl var skatīties Puig darinājumus. Arī maksā saprātīgi un ir pasūtināmi Serģī.
17 Jun 2019, 13:55:30 koleegjis rakstīja:
Šosezon pārsēdos no Honda XRV750 uz BMW R1200GS(04.gads), kādu tūkstoti km esmu norullējis, un pamazām iepazīstos ar motociklu.
Tā kā paši zināt, kādas ir izjūtas, neiedziļināšos šobrīd logorejā par to, cik ļoti man viss patīk, bet pievērsīšos tam, kas patīk drusku mazāk, un kas acīmredzot ir 1.paaudzes 1200GS "iedzimtās kaites".
1) neesmu gara auguma (178cm), taču stock vējstikls, pat visaugstākajā stāvoklī noregulēts, neaizsargā no gaisa plūsmas, dod tieši ķiveres augšējā daļā (sēdeklis tikām ir noregulēts zemākajā sēdpozīcijā). Sāku lūkoties vējstikla pagarinātājus, un pagaidām atradu GIVI AF330 modeli. Vai kādam no godātajiem ir pieredze ar šo vai citas firmas cita modeļa aksesuāru?
2) Par pašu stock sēdekli - tas noteikti nav ērtākais no klubkrēsliem, kādā sēdēts, pēc ~150km braukšanas pamatīgi sāk spiest dienvidgalu un radīt vēlmi piestāt ceļmalā nobaudīt skaisto (vai neskaisto, ap to brīdi jau ir vienalga) ainavu. Uzlūkoju AirHawk 2 piepūšamo padirseni, sašokējos par 150 Eur cenu šādai gumijas plaušai, bet, cik saprotu, dibens no braukšanas uz tāda dziedod sajūsmas pilnas himnas. Kāda ir jūsu pieredze ar stock sēdekļa uzlabošanu?
17 Jun 2019, 13:55:30 koleegjis rakstīja:
Uzlūkoju AirHawk 2 piepūšamo padirseni, sašokējos par 150 Eur cenu šādai gumijas plaušai, bet, cik saprotu, dibens no braukšanas uz tāda dziedod sajūsmas pilnas himnas. Kāda ir jūsu pieredze ar stock sēdekļa uzlabošanu?
Airawk ir ļoooti patīkams izstrādājums! Lietoju jau trīs gadus. Ari pasažiere apmierināta. Ziemas vakaros sēžam uz tiem televizora priekšā.
Tikai Tevis nosauktā cena tāda paliela... Es par diviem (dažāda izmēra) maksāju apm. 200. Nesen kaut kur manīju lētākus pakaļdarinājums ar citu nosaukumu. Un vēl - svarīgi viņus nepiepūst par daudz! Tikai par trešdaļu vai pusi (maksimums).
Ar tiem pakaļdarinājumiem, kā jau ar jebkuriem pakaļdarinājumiem - negribas uz savas ādas piedzīvot "skopais maksā 2x" situāciju. Tā kā ir plāns jūlijā aizšaut līdz Tatriem, būs vien jāgādā rokā tie gaisa vanagi.