Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
rinalds2m
24. Feb 2016, 19:52#701

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450


24 Feb 2016, 17:32:42 endurists rakstīja:

24 Feb 2016, 17:05:33 K-K rakstīja:
Ex 525 mainīju ik pēc 5-7. Ja gribās mainīt retāk, var likt hondas frikcijas diskus un eļļa tik ātri neizstrādāsies.

10w-50 motorex vai thumperoil 10w-50.

Bet nu šiem močiem gaisa filtram + eļļai ir jābūt tip-top savādāk nedrīkst.


Es mainu jau gadiem pie 15 m/h ja nebrauc sacensībās un citas smagos apstākļos tad neredzu jēgu mainīt biežāk.

P.S. Man viemēr ir paticis salīdzināt arī detaļu cenas. MotoV uzzvanu un pajautā dīlerim cik maksā WRa titāna vārsts (5gab) un cik KTM dzelzinieks un ne tikai. Ir bijuši gan čupa ar 450 -525 gan arī WR. Protams Yapānis smalkāk un akurātāk nostrādāts, bet KTM vienkāršāks uzbūvē, kas nav mazsvarīgi!


+1 par 15mh. Lēju Xado 10w60 pilno sintētiku. Kad paņēmu, mocim bija 190mh. Kad pārdevu - 340mh. Motorā nekādu trokšnu, gāja labi, un nekas mainīts tur nebija.
P.S. Ir dzirdēts, ka 525 motoru pirmoreiz ver vaļā pie 600 stundām.
P.S.2. Braucu svētdienas braucēja režīmā.
P.S.3. Es cītīgi arī mazgāju gaisa filtru.

[ Šo ziņu laboja rinalds2m, 24 Feb 2016, 19:53:55 ]

Offline

MotoV
24. Feb 2016, 21:47#702

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:


24 Feb 2016, 20:08:30 Bagars rakstīja:

24 Feb 2016, 19:52:00 rinalds2m rakstīja:

24 Feb 2016, 17:32:42 endurists rakstīja:

24 Feb 2016, 17:05:33 K-K rakstīja:
Ex 525 mainīju ik pēc 5-7. Ja gribās mainīt retāk, var

Es mainu jau gadiem pie 15 m/h ja nebrauc sacensībās

+1
P.S. Ir dzirdēts, ka 525 motoru pirmoreiz ver vaļā pie 600 stundām.

.. un saturu izber..
... ja stundas skaita pēc sētas mietiem..
20 litri izlietotās degvielas = 3 m/h
skaitītāji skaita... katrs k-ko citu

Diemžēl ne visi brauc pa trasi kaut gan stundas iet tieši tā pat bet slodze uz motoru ir pavisam cita arī degvielas patēriņš ir daudz mazāks.

Liekas ka tāds sēņotājs ka es ilgi varētu braukalēt ar to exc 525 bez remontiem.

[ Šo ziņu laboja MotoV, 24 Feb 2016, 21:52:28 ]

Offline

Ex
24. Feb 2016, 22:01#703

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC


24 Feb 2016, 20:08:30 Bagars rakstīja:

24 Feb 2016, 19:52:00 rinalds2m rakstīja:

24 Feb 2016, 17:32:42 endurists rakstīja:

24 Feb 2016, 17:05:33 K-K rakstīja:
Ex 525 mainīju ik pēc 5-7. Ja gribās mainīt retāk, var

Es mainu jau gadiem pie 15 m/h ja nebrauc sacensībās

+1
P.S. Ir dzirdēts, ka 525 motoru pirmoreiz ver vaļā pie 600 stundām.

.. un saturu izber..
... ja stundas skaita pēc sētas mietiem..
20 litri izlietotās degvielas = 3 m/h
skaitītāji skaita... katrs k-ko citu


Kaut kas īsti nepasē - ja Tu par 2t, tad piekrītu. Īsā matemātika pēc novērojumiem dabā 4t (450- 500) ar ~ 7 litriem ofroudā pieveic ~ 120-130 Km Vidējais ātrums ~ 30 km/h (Berģu stigas īpašs gadījums, tur vairāk ) t.i 7 litri ~ 3 m/h vai dabā vesela diena. (Berģos 180 km un visa diena
20 l uz 3/mh ir trīs reizes vairāk. Visiem patiktos, bet vai tas atbilst realitātei?

Offline

MotoV
24. Feb 2016, 22:07#704

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Kā ir ar jauno 500 EXC resursu ja salīdzina ar 525 EXC

[ Šo ziņu laboja MotoV, 24 Feb 2016, 22:08:03 ]

Offline

Ex
24. Feb 2016, 22:19#705

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC

Manuālī rakstīts 80 m/h sporta režīmā, 135 m/h sēņotāju līdz pilnajai apkopei. Salīdzinājuma 07 husim 80 m/h, reāli dabā nogājis 300 m/h un nav ne vainas Viss ir relatīvs un atkarīgs no konkrētā gada un modeļa. Ah jā, protams arī no blīves starp stūri un sēdekli . Piestrādājot jeb ko ir iespējams iznīcināt krietni īsākā laikā.

Offline

endurists
24. Feb 2016, 23:02#706

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Feb 2016, 22:07:09 MotoV rakstīja:
Kā ir ar jauno 500 EXC resursu ja salīdzina ar 525 EXC


Viss ir tikpat labi un vēl labāk! Nav tādu izteiktu vainu vispār. Esmu maz nobraucis, no 35 stundas, no (116 - 151 mh) dzinējs paskaļš kā jau visiem KTM.


P.S. Par veco RFS paaudzi runājot - mums bija viens konkrēts motors saborēts uz 580cc, VinterJānis izbrauca vienu dakāru, (10'000 km), pēc tam mans brālis nobrauca divus gadus ap 80m/h - arī enduro sacensībās, pēc tam es trijos gados 200 m/h vēl pa virsu. Pēc tam mazliet nocēlās cilindrs no blokiem, bet tas tā - salikām citu apakšu ar tp pašu augšu, es vēl pabraucu, pēc tam lietotājs Semtex gadu un tagad aizgāja tālāk citās rokās (ar to pašu cilindru un virzuli) un pa šiem visiem gadiem izņemot plaisu blokā, kas varēja arī rasties pārforsēšanas rezultātā, izbeidzās tikai viena statora spola kuru pārtina pa 25 Latiem. Ko tur vēl diskutēt.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Ex
24. Feb 2016, 23:23#707

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC

Nu labi, praktiskie novērojumi ar '15 exc500.
Pagājušā gadā noripināti ~ 80 m/h. (pēc skaitītāja nevis bākām ) Pēc huša likās paskaļš. Vairākas reizes uz nervu pamata lūrēju vai tik eļļa motorā nav pazudusi
Iet lopā, jāturas pie ragiem lai tiktu līdz. Mainīju zobratus un ķēdi. Stoks skaitās 15x45
Salasījos, ka optimums esot ~14x50, noņēmu un skatos, ka man esti boys 13x50 uzlikuši. Gāju pirkt 13, man Lauris saka, ka tik mazu priekšā neviens neliek... Mēģināšu 14, kad sniegs pazudīs.
Vienīgā šaise - reizēm sūdīgi gāņģus pārslēdzot starp 4/5 ātrumu neitrālais parādās
No kā gan tas

Offline

MotoV
24. Feb 2016, 23:29#708

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:


24 Feb 2016, 23:09:38 Bagars rakstīja:

24 Feb 2016, 23:02:21 endurists rakstīja:

24 Feb 2016, 22:07:09 MotoV rakstīja:
Kā ir ar jauno 500 EXC resursu ja salīdzina ar 525 EXC

Viss ir tikpat labi un vēl labāk! Nav tādu izteiktu vainu vispār. Esmu maz nobraucis, no 35 stundas, no (116 - 151 mh) dzinējs paskaļš kā jau visiem KTM.

P.S. Par veco RFS paaudzi runājot - mums bija viens konkrēts motors saborēts uz 580cc, VinterJānis izbrauca vienu dakāru, (10'000 km), pēc tam mans brālis nobrauca divus gadus ap 80m/h - arī enduro sacensībās, pēc tam es trijos gados 200 m/h vēl pa virsu. Pēc tam mazliet nocēlās cilindrs no blokiem, bet tas tā - salikām citu apakšu ar tp pašu augšu, es vēl pabraucu, pēc tam lietotājs Semtex gadu un tagad aizgāja tālāk citās rokās (ar to pašu cilindru un virzuli) un pa šiem visiem gadiem izņemot plaisu blokā, kas varēja arī rasties pārforsēšanas rezultātā, izbeidzās tikai viena statora spola kuru pārtina pa 25 Latiem. Ko tur vēl diskutēt.

ko tu?! tas taču nevar būt! tas taču "stundinieks"!!! Tam taču eļļa jāmaina katrā ielas galā un šķūnī stumjot - kapitalka...

Šī laikam ir vienīgā opcija ja grib tā saucamo "nestundunieku". Jā svars ir nedaudz lielāks bet toties par resursu un eļļas maiņām praktiski vispār nav pārāk jāsatraucas.
https://www.youtube.com/watch?v=GXf5AILKaQk

[ Šo ziņu laboja MotoV, 24 Feb 2016, 23:39:19 ]

Offline

SemteX
25. Feb 2016, 00:16#709

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

Pērc moci kas patīk nevis kas kipa skaitās nestundu no tā nav jabaidās ka ir stundu motors...
es gada laikā EXC nomainiju 3 reizes eļļu, mainot pa 15h 3x 15eiro eļļa + 2filtri 6eiro
neskaitot ko pats salauzu vienīgais ko taisiju motorā,apmainiju sajuga frikcijas diskus noteikti pat bija orģinālie iekšā tāpēc..nekas traks tur nav,ieteiktu skatīties uz EXC vai kautko uz to pusi nevis DRZ vai XR vai XT.
Ja tie visi japāņi būtu tik labi tad ar viņiem arī visi brauktu nevis ar EXC kas sevi ir pierādījuši nez cik paaudzēs!

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

SemteX
25. Feb 2016, 00:17#710

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


24 Feb 2016, 23:02:21 endurists rakstīja:

24 Feb 2016, 22:07:09 MotoV rakstīja:
Kā ir ar jauno 500 EXC resursu ja salīdzina ar 525 EXC


Viss ir tikpat labi un vēl labāk! Nav tādu izteiktu vainu vispār. Esmu maz nobraucis, no 35 stundas, no (116 - 151 mh) dzinējs paskaļš kā jau visiem KTM.


P.S. Par veco RFS paaudzi runājot - mums bija viens konkrēts motors saborēts uz 580cc, VinterJānis izbrauca vienu dakāru, (10'000 km), pēc tam mans brālis nobrauca divus gadus ap 80m/h - arī enduro sacensībās, pēc tam es trijos gados 200 m/h vēl pa virsu. Pēc tam mazliet nocēlās cilindrs no blokiem, bet tas tā - salikām citu apakšu ar tp pašu augšu, es vēl pabraucu, pēc tam lietotājs Semtex gadu un tagad aizgāja tālāk citās rokās (ar to pašu cilindru un virzuli) un pa šiem visiem gadiem izņemot plaisu blokā, kas varēja arī rasties pārforsēšanas rezultātā, izbeidzās tikai viena statora spola kuru pārtina pa 25 Latiem. Ko tur vēl diskutēt.

Tas ir tas nemirstīgais esmu dzirdējis par to moci

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

MotoV
25. Feb 2016, 00:48#711

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:


25 Feb 2016, 00:35:17 Bagars rakstīja:

24 Feb 2016, 23:29:55 MotoV rakstīja:
Šī laikam ir vienīgā opcija ja grib tā saucamo "nestundunieku". Jā svars ir nedaudz lielāks bet toties par resursu un eļļas maiņām praktiski vispār nav pārāk jāsatraucas.
https://www.youtube.com/watch?v=GXf5AILKaQk

Tieši tāpēc jau šitie visi ir nojāti līdz bezsamaņai...

Runa neiet par nojātiem lai šitādu dabūtu nojāt līdz kapitālajam remontam zini cik stundas ir jānobrauc?

[ Šo ziņu laboja MotoV, 25 Feb 2016, 00:50:38 ]

Offline

endurists
25. Feb 2016, 09:20#712

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Feb 2016, 23:23:22 Ex rakstīja:
Nu labi, praktiskie novērojumi ar '15 exc500.
Pagājušā gadā noripināti ~ 80 m/h. (pēc skaitītāja nevis bākām ) Pēc huša likās paskaļš. Vairākas reizes uz nervu pamata lūrēju vai tik eļļa motorā nav pazudusi
Iet lopā, jāturas pie ragiem lai tiktu līdz. Mainīju zobratus un ķēdi. Stoks skaitās 15x45
Salasījos, ka optimums esot ~14x50, noņēmu un skatos, ka man esti boys 13x50 uzlikuši. Gāju pirkt 13, man Lauris saka, ka tik mazu priekšā neviens neliek... Mēģināšu 14, kad sniegs pazudīs.
Vienīgā šaise - reizēm sūdīgi gāņģus pārslēdzot starp 4/5 ātrumu neitrālais parādās
No kā gan tas



Manam bija sākotnēji 14/50 un likās mazliet par "īsu" un uzliku 14/48 - tag kruīza ātrums ir ap 100 km/h

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

envy
25. Feb 2016, 09:45#713

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

It kā šogad ziemas nav, bet tēma kā -30* salā, kad visi nogribējušies

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

karlsons
25. Feb 2016, 10:33#714

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


25 Feb 2016, 00:48:06 MotoV rakstīja:

25 Feb 2016, 00:35:17 Bagars rakstīja:

24 Feb 2016, 23:29:55 MotoV rakstīja:
Šī laikam ir vienīgā opcija ja grib tā saucamo "nestundunieku". Jā svars ir nedaudz lielāks bet toties par resursu un eļļas maiņām praktiski vispār nav pārāk jāsatraucas.
https://www.youtube.com/watch?v=GXf5AILKaQk

Tieši tāpēc jau šitie visi ir nojāti līdz bezsamaņai...

Runa neiet par nojātiem lai šitādu dabūtu nojāt līdz kapitālajam remontam zini cik stundas ir jānobrauc?


var ļoti ātri to izdarīt

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

endurists
25. Feb 2016, 11:03#715

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


25 Feb 2016, 10:33:15 karlsons rakstīja:

25 Feb 2016, 00:48:06 MotoV rakstīja:

25 Feb 2016, 00:35:17 Bagars rakstīja:

24 Feb 2016, 23:29:55 MotoV rakstīja:
Šī laikam ir vienīgā opcija ja grib tā saucamo "nestundunieku". Jā svars ir nedaudz lielāks bet toties par resursu un eļļas maiņām praktiski vispār nav pārāk jāsatraucas.
https://www.youtube.com/watch?v=GXf5AILKaQk

Tieši tāpēc jau šitie visi ir nojāti līdz bezsamaņai...

Runa neiet par nojātiem lai šitādu dabūtu nojāt līdz kapitālajam remontam zini cik stundas ir jānobrauc?


var ļoti ātri to izdarīt


Brāļa mocim Vidridžu gonkā nolūza kartera ventilācijas truba, bija stipri dubļi un pēc gonkas mocis jau dūmoja kā divtakteris

[ Šo ziņu laboja endurists, 25 Feb 2016, 11:04:01 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

kaspars666
08. Mar 2016, 16:49#716

Kopš: 09. Mar 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 39

Braucu ar: EXC525

Meklēju reģistrējamu EXC525, varbūt kāds tirgo? vai zin kur meklēt

Offline

Arz
08. Mar 2016, 17:15#717

Kopš: 28. Feb 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Honda crf250r

Kādam nav rezerves daļās kāds KTM EXC no 400-525cc, man vajag sajūga pusē, zobratu kas ir uz kloķeni, bez bendiksa, pliku zobratu. Zobu daudzums ir 33. Zvanīt 27527654. Vajadzētu steidzami.

Offline

ano19
09. Mar 2016, 14:01#718

Kopš: 16. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 79

Braucu ar: Enduro


08 Mar 2016, 16:49:43 kaspars666 rakstīja:
Meklēju reģistrējamu EXC525, varbūt kāds tirgo? vai zin kur meklēt


Ir doma tādu tirgot - nosūtīju Tev PM.

Offline

Xmocis
08. Oct 2016, 21:34#719

Kopš: 18. Jun 2013

Ziņojumi: 15

Braucu ar: KTM 590 sidecar

Sveiki!
Varbūt kādam ir KTM 530 EXC cilindrs ar beigtu nikasilu?
Šķiet, ka Husaberg fe 570 arī der.Bet neesmu pārliecināts.

Offline

endurists
08. Oct 2016, 22:10#720

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


08 Oct 2016, 21:34:12 Xmocis rakstīja:
Sveiki!
Varbūt kādam ir KTM 530 EXC cilindrs ar beigtu nikasilu?
Šķiet, ka Husaberg fe 570 arī der.Bet neesmu pārliecināts.


Čaulosi uz 102?

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline