Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: KTM 520, 525, 530
Autors | Ziņojums |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
| Sveiki, tā kā ir radusies vēlme iegādāt pavieglu hard enduro motociklu, vēlējos dzirdēt lietotāju atsauksmes par šo modeli. Uzturēšanas izmaksas / kalpošanas ilgums/ apkopju intervāls / un vai reāli 100 km/h nav gals priekš tā moča, jo patīk reizēm arī pa ceļu pabraukt (granteni - ne asfaltu). [ Šo ziņu laboja endurists, 20 Oct 2008, 11:03:03 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Nu kā jau noproti tad šie nav ielas motocikli un apkopes jāveic pēc stundām.
Ieteiktu novilkt no ktm.com maintenance manual un paskatīties kas cik bieži jāmaina.
100KM/H jau nu gan domāju nav nekāda mirstamā vaina, bet nu stiept pa šoseju nav tas veselīgākais krosa mocim.( Nu ta spats krosa mocis ar lampu tak. Nu un biki deforsēts+biki lielāka kubatūra parasti).
SX ir krosa, EXC ir enduro.
-----------------
| Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
20 Oct 2008, 11:09:25 MIGs rakstīja:
Nu kā jau noproti tad šie nav ielas motocikli un apkopes jāveic pēc stundām.
Ieteiktu novilkt no ktm.com maintenance manual un paskatīties kas cik bieži jāmaina.
100KM/H jau nu gan domāju nav nekāda mirstamā vaina, bet nu stiept pa šoseju nav tas veselīgākais krosa mocim.( Nu ta spats krosa mocis ar lampu tak. Nu un biki deforsēts+biki lielāka kubatūra parasti).
SX ir krosa, EXC ir enduro.
Pa šoseju vilkt nepatīk, bet reizēm patīk pa granti pabraukt kur deguns rāda un tur nu 100 km/h ir optimālais ātrums, lielākoties jau gan pa meža ceļiem vizinos, bet nu reizēm līdz benzīntankam vajag aizbraukt, uz pilsētu pusdienās, līdz jūrai un utt.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
|
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| Ātrums jau atkarīgs no ķēdes zobratiem.Ar standarta zobratiem uz asfalta raustītā līnija pārvēršās par nepārtrauktu līniju.Pēc 2 sezonām enduro ,kur motors tiek griezts raznosā klanis gan būs jāmaina.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
20 Oct 2008, 11:16:43 elf rakstīja:
Ātrums jau atkarīgs no ķēdes zobratiem.Ar standarta zobratiem uz asfalta raustītā līnija pārvēršās par nepārtrauktu līniju.Pēc 2 sezonām enduro ,kur motors tiek griezts raznosā klanis gan būs jāmaina.
Tieši to arī gribēju zināt vai uzliekot normālu zobratu pāra atiecību iespējams arī normāli pabraukt?
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| EXC ir 6 robi, 140 km/h iet bez probleemaam (ar offroad sazobi). Eljas mainjas intervaals 15h. Uzjautaa Miķelsonam, vinjsh pateiks kas un kaa.
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
20 Oct 2008, 11:40:23 kurbuls rakstīja:
EXC ir 6 robi, 140 km/h iet bez probleemaam (ar offroad sazobi). Eljas mainjas intervaals 15h. Uzjautaa Miķelsonam, vinjsh pateiks kas un kaa.
Pajautāšu lai iedod izbraukt, Telles dēlam jau ar laikam 520ais
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| 520 vareetu buut suudiiga gada un ar neskaidru veesturi
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
20 Oct 2008, 11:02:31 endurists rakstīja:
Sveiki, tā kā ir radusies vēlme iegādāt pavieglu hard enduro motociklu, vēlējos dzirdēt lietotāju atsauksmes par šo modeli. Uzturēšanas izmaksas / kalpošanas ilgums/ apkopju intervāls / un vai reāli 100 km/h nav gals priekš tā moča, jo patīk reizēm arī pa ceļu pabraukt (granteni - ne asfaltu).
tomēr tā oranžā krāsa labāk patīk par zilo? | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
20 Oct 2008, 11:57:57 shkapars rakstīja:
20 Oct 2008, 11:02:31 endurists rakstīja:
Sveiki, tā kā ir radusies vēlme iegādāt pavieglu hard enduro motociklu, vēlējos dzirdēt lietotāju atsauksmes par šo modeli. Uzturēšanas izmaksas / kalpošanas ilgums/ apkopju intervāls / un vai reāli 100 km/h nav gals priekš tā moča, jo patīk reizēm arī pa ceļu pabraukt (granteni - ne asfaltu).
tomēr tā oranžā krāsa labāk patīk par zilo?
Gribas ar brāli un džekiem pa vakariem pabraukāt, bet Adventuri nevaru busā iebāzt jo pa augstu un reizēm grūti izbraukt tur kur citi izbrauc, ja parādīsies lieki $$$ tad atstāšu, ja ne tad nāksies to pārdot (vismaz mēģināt )
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
20 Oct 2008, 11:57:57 shkapars rakstīja:
20 Oct 2008, 11:02:31 endurists rakstīja:
Sveiki, tā kā ir radusies vēlme iegādāt pavieglu hard enduro motociklu, vēlējos dzirdēt lietotāju atsauksmes par šo modeli. Uzturēšanas izmaksas / kalpošanas ilgums/ apkopju intervāls / un vai reāli 100 km/h nav gals priekš tā moča, jo patīk reizēm arī pa ceļu pabraukt (granteni - ne asfaltu).
tomēr tā oranžā krāsa labāk patīk par zilo?
Zilaa velk tikai liidz 450
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
20 Oct 2008, 12:01:35 kurbuls rakstīja:
20 Oct 2008, 11:57:57 shkapars rakstīja:
20 Oct 2008, 11:02:31 endurists rakstīja:
Sveiki, tā kā ir radusies vēlme iegādāt pavieglu hard enduro motociklu, vēlējos dzirdēt lietotāju atsauksmes par šo modeli. Uzturēšanas izmaksas / kalpošanas ilgums/ apkopju intervāls / un vai reāli 100 km/h nav gals priekš tā moča, jo patīk reizēm arī pa ceļu pabraukt (granteni - ne asfaltu).
tomēr tā oranžā krāsa labāk patīk par zilo?
Zilaa velk tikai liidz 450
Patreiz ir zili oranžs 640
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| nu jā, es biju domājis WR nevis 640
kā iet fātera WR?
cik jau dzirdēts tad 525 ir KTM izturīgākais motors, mums pulciņā viens bija, a par max ātrumu neuztraucies, pie 100km/h motors tukšgaitā vēl jau vari pieminētos zobratus pamainīt, kas vēl labi 525exc, ja samaini zobratus, tad tas mazāk slāpst krosa trasē, ja nočakarējies līkumā un esi ar par lielu pārnesumu nekā sx450 un 505 | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
20 Oct 2008, 12:37:30 shkapars rakstīja:
nu jā, es biju domājis WR nevis 640
kā iet fātera WR?
cik jau dzirdēts tad 525 ir KTM izturīgākais motors, mums pulciņā viens bija, a par max ātrumu neuztraucies, pie 100km/h motors tukšgaitā vēl jau vari pieminētos zobratus pamainīt, kas vēl labi 525exc, ja samaini zobratus, tad tas mazāk slāpst krosa trasē, ja nočakarējies līkumā un esi ar par lielu pārnesumu nekā sx450 un 505
Fāteram ir OK, mauc tikai + izrādās, ka ir ielikta sadalene laikam no YZ ar īstajām sadales fāzēm līdz ar to motors diezgan ņiprs un uz gāzi atsaucīgs
Ja uz 100 var pabraukt īpaši motoru nepārgriežot tad ir OK, jasāk meklēt kāds nenobraukts variants
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| manuprāt gan, diezgan ņiprs motors ir man CRF250, a 450 ir briesmīgs, 525 vēl bišķi vairāk
tagad īsti neatceros, bet mūsējie tur vienam mērīja max ātrumu vai nu WR450 vai nu tam EXC525, 180 izspieda, varbūt mašīnai spidometrs bišķi meloja, bet nu 100 lielajam enduro mocim nav nekas | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
20 Oct 2008, 14:52:29 shkapars rakstīja:
manuprāt gan, diezgan ņiprs motors ir man CRF250, a 450 ir briesmīgs, 525 vēl bišķi vairāk
tagad īsti neatceros, bet mūsējie tur vienam mērīja max ātrumu vai nu WR450 vai nu tam EXC525, 180 izspieda, varbūt mašīnai spidometrs bišķi meloja, bet nu 100 lielajam enduro mocim nav nekas
Nu mans LC4 ar 16/40 atiecību pie 100 km/h ir mierīgs kā chopers
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| Ar 525 trasee var braukt kaa ar automaatu
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| par 530 neko baigi labo neesmu dzirdeejis (beernu slimiibas)
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
20 Oct 2008, 14:57:33 kurbuls rakstīja:
Ar 525 trasee var braukt kaa ar automaatu
Brālis 6dien iemainīja savu KTM SX250 divtaktnieku pret 520 un teica ka trasē var braukt ar tresho un nemazam neslēgties. Gaidu brīvdienas, kad varēšu pa mežu šo notestēt.[ Šo ziņu laboja endurists, 20 Oct 2008, 15:19:25 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| jā, tā arī ir, tikai nedrīkst kļūdīties ar gāzi | Offline | | |
|
|