Autors | Ziņojums |
motogp | |
Kopš: 01. Sep 2015
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Ja vēlētos smagu motociklu vai 250+km/h motociklu jautājumus neuzdotu! Ir kritēriji kuros gribu iekļauties - svars, grieze, nepārāk augsts un noteikti ne "ātrs". [ Šo ziņu laboja motogp, 02 Sep 2015, 17:35:23 ] |
Offline | |
|
endurists | |
Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
| Sveiks pannu var uztaisīt lietotājs Semtex, tikai vēl kādas 3 nedēļas būsim aizņemti ārpus LV. Formas viņam jau gatavas un atliek lipināt. Ja par ražošanas gadiem, tad 2005.gadā bija lielas izmaiņas. Jauns rāmis, pakaļējā dakša, uzlabots amortizators, CDI u. Gan jau vēl šis tas. Ja Tev ir 450 sx tad noteikti pastudē par vārstiem un to vadīklām jo kā reiz tiem gadiem KTM kļūdījās ar materiālu izvēli un Ti vārsti ātri beidzās un mēdza notrūkt. Rīt no datora ielikšu bildi (vecais Goblina motors) vārsts notrūka un vesela palika tikai kārba, sajūgs, ģenerators.
p.s. nepārproti mani, es tikai priecājos, ja kādam ir svaigs motocikls, taču besī ss.lv darboņi kas apzināti vai neapzināti smērē vecus močus kā jaunākus.
[ Šo ziņu laboja endurists, 04 Sep 2015, 20:53:45 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
|
Offline | |
|
Negantelis | |
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
01 Sep 2015, 14:38:55 motogp rakstīja:
Sveiki.
Vēlētos iegādāties motociklu KTM 690 DUKE - gribētu uzklausīt pieredzējušu motociklistu komentārus par šo modeli.
Visiem zināms, ka šim Kāčam jau standartā - ride by wire, slīdošais sajūgs, hidrauliskais sajūgs (baigā atšķirība, ja salīdzina ar trosīti), svars 150kg, patēriņš (nekāds), radiālās bremzes un kas tur vēl...
Lielais BET ir cena -
Kā ir ar šiem jaunajiem LC4? Tas pats jau ir, kas SMC modelim...
Ko varat spriest par amortizāciju?
Kapēc Jūs nepirktu šo motociklu ar noteikumu, ka nauda nav noteicošais?
P.s - Zinu arī citus motociklus (BMW, Honda), bet gribas tieši kāču.
Man vienam kursantam ir šāds' ŠAd un tad izmeru apli ar viņu pa laukumu. Iet nesūdīgi priekš tik viegla moča. ŠObrīd laikam noklapējis motors.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
|
motogp | |
Kopš: 01. Sep 2015
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
Man vienam kursantam ir šāds' ŠAd un tad izmeru apli ar viņu pa laukumu. Iet nesūdīgi priekš tik viegla moča. ŠObrīd laikam noklapējis motors.
Un ko kursanats saka par moci? |
Offline | |
|
motogp | |
Kopš: 01. Sep 2015
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
Šķiet, ka ar pēdējo teikumu jau viss ir pateikts
Tas gan - KTM ir vienīgais ražotājs kam klapē nost dzinēji... |
Offline | |
|
K-K | |
Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| Klapē lietotāji, ne dzinēji.
Kopj - neklapē, nekopj, klapē
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline | |
|
semigall | |
Kopš: 21. Apr 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 510
Braucu ar: Husky
| nevar nepiekrist, ja ražotājs pasaka ,ka virzulis gredzeni jāmaina pēc tik un tik stundām tad pie tā arī der pieturēties un nemēģināt eksperimentēt
|
Offline | |
|
spoks | |
Kopš: 12. Apr 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 5249
Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition
| KTM 525 agrāk pie karsta motora bija, ka ventilators ieslēdzās padzesē 2 min un izslēdzas. Tagad tas ieslēdzas un strādā diezgan ilgi, ja ne visu laiku, kamēr nesāc kustēties un dzesēties.
Kādam ir viedoklis kāpēc tā? dzesēšanas šķidrumu jānomaina? varbūt temperatūras devējs gļučī?
----------------- four wheels move the body two wheels move the soul |
Offline | |
|
Archy96 | |
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
18 Sep 2015, 19:36:30 spoks rakstīja:
KTM 525 agrāk pie karsta motora bija, ka ventilators ieslēdzās padzesē 2 min un izslēdzas. Tagad tas ieslēdzas un strādā diezgan ilgi, ja ne visu laiku, kamēr nesāc kustēties un dzesēties.
Kādam ir viedoklis kāpēc tā? dzesēšanas šķidrumu jānomaina? varbūt temperatūras devējs gļučī?
Šķidrumam līmeni skatījies???
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Negantelis | |
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
18 Sep 2015, 19:36:30 spoks rakstīja:
KTM 525 agrāk pie karsta motora bija, ka ventilators ieslēdzās padzesē 2 min un izslēdzas. Tagad tas ieslēdzas un strādā diezgan ilgi, ja ne visu laiku, kamēr nesāc kustēties un dzesēties.
Kādam ir viedoklis kāpēc tā? dzesēšanas šķidrumu jānomaina? varbūt temperatūras devējs gļučī?
Temperatūras devējam ir divas temp. Ieslēgšanās un izslēgšanās. To nosaka bimetāliskā plāksnīte slēdzī.
Starp ieslēgšanos un izslēgšanos parasti ir 10°
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
spoks | |
Kopš: 12. Apr 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 5249
Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition
| līmenis OK, sistēmā zaļais coolants- krosa...
es iedomājos varbūt tas coolants kaut kā pa gadiem ir zaudējis savas īpašības un tik labi vairs nedzesējas [ Šo ziņu laboja spoks, 18 Sep 2015, 21:50:45 ]
----------------- four wheels move the body two wheels move the soul |
Offline | |
|
Negantelis | |
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Muļķības. Kaut ūdens tur varētu būt.To slēdzi jau elementāri pārbaudīt savieno ar vadu un viss. Ja šķidrums cirkulē jormāli un.radiators nav aizķepis tad vaina varētu būt termoslēdzī.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
spoks | |
Kopš: 12. Apr 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 5249
Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition
| paga... nu tik stulbs es neesmu... līmeni un slēdzzi es māku pārbaudīt
tur jau tā lieta, ka pa lielam jau viss strādā, bet agrāk bija savādāk- ventilators slēdzās iekšā uz īsāku laiku
----------------- four wheels move the body two wheels move the soul |
Offline | |
|
karlsons | |
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Nu tak nolietojies gan jau tavs KāTiktMājās
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|
spoks | |
Kopš: 12. Apr 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 5249
Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition
|
----------------- four wheels move the body two wheels move the soul |
Offline | |
|
endurists | |
Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
18 Sep 2015, 22:13:58 spoks rakstīja:
Man ir kādi 2-3 termoreleji, pēc kādas nedēļas vai divām būšu atpakaļ Latvijā un varu iedot notestēt!
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
|
Offline | |
|
spoks | |
Kopš: 12. Apr 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 5249
Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition
| Njā, šitas variants izskatās visticamākai. Paldies!
----------------- four wheels move the body two wheels move the soul |
Offline | |
|
spoks | |
Kopš: 12. Apr 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 5249
Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition
|
18 Sep 2015, 23:15:07 endurists rakstīja:
18 Sep 2015, 22:13:58 spoks rakstīja:
Man ir kādi 2-3 termoreleji, pēc kādas nedēļas vai divām būšu atpakaļ Latvijā un varu iedot notestēt!
paaaldies, bet domāju, termorelejā nav problēma... vai tas strādā vai nestrādā... pa vidu laikam nevar būt
----------------- four wheels move the body two wheels move the soul |
Offline | |
|
Xmocis | |
Kopš: 18. Jun 2013
Ziņojumi: 15
Braucu ar: KTM 590 sidecar
| Klau, varbūt kādam ir motora bloki priekš 525?
Der arī tikai labā puse. |
Offline | |
|
endurists | |
Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
19 Oct 2015, 11:39:36 Xmocis rakstīja:
Klau, varbūt kādam ir motora bloki priekš 525?
Der arī tikai labā puse.
man ir! Metināmi.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
|
Offline | |
|