17 May 2015, 16:29:08 kaspars666 rakstīja:
Interesē vai šim ktm var uzlikt viendaļīgo asti, cik saprotu tad ir jāmaina beņķis un filtra kaste? vai arī var tikai vāku nomainīt?? ? http://postimg.org/image/47kka2ooz/
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
17 May 2015, 17:35:06 zazzaa rakstīja:
17 May 2015, 16:29:08 kaspars666 rakstīja:
Interesē vai šim ktm var uzlikt viendaļīgo asti, cik saprotu tad ir jāmaina beņķis un filtra kaste? vai arī var tikai vāku nomainīt?? ? http://postimg.org/image/47kka2ooz/
Nav tik traki, mēs vienam 520sx uzlikām jauno asti. Ja nemaldos tad no jauna liktās daļas bija pati aste, sēdeklis un pusrāmim iemetinājām tādu stiprinājumu caur kuru iet cquri sēdekļa skrūve. unvēl filtra kastes vāks no jaunā. Ja rokas, galva fleksis un skavotājs strādā, tad var pielāgot arī sedekli no vecā varianta, taču diezgn jāpajājās jo vecais sēdeklis ir platāks. Ja nu kas tad lietotājam Semtex viens šāds, manis pārtaisīts mētājas un varbūt ka pa kādiem eiro pārdod.
P.S. Skatos, ka radiatora plastikas esi uzinstalējis
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
priekš pirmā nebūs biš pa šerpu?toč zini ka savāksi viņu?
Drosi nem ja prāts īstajā vietā tad nebus pa traku mēnesis un busi jau piešāviesun augstuma ziņā bus arī ok es braucu ar tādu un esmu 175cm..problēmu nav
----------------- Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D
Bildē, kur redzama 'jaunā banka' no amerikas... pievērs uzmanību pārējiem elementiem. Gana sapelējis izskatās, un ja džeks nevīžo pat beņķi pieskrūvēt, tad ar tādu attieksmi pat bail domāt par pārējiem mezgliem... un moo kopumā.
Iespārda googl translite no krievu uz latviešu valodu
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...
31 May 2015, 21:55:23 Gantais rakstīja:
Bildē, kur redzama 'jaunā banka' no amerikas... pievērs uzmanību pārējiem elementiem. Gana sapelējis izskatās, un ja džeks nevīžo pat beņķi pieskrūvēt, tad ar tādu attieksmi pat bail domāt par pārējiem mezgliem... un moo kopumā.
Iespārda googl translite no krievu uz latviešu valodu
KTM ar tūninga stūri Labāk būtu veco labo renthal uzlicis ne kā šo nenosakāmas izcelsmes brīnumu
Nu esmu iepriekš braucis ar dažādiem 125niekiem. Jā, tiešām kad pievērsu uzmanību bildēm redzu ka viņš kaut kā pabriesmīgi izskatās . Kā viņiem ir ar resursu un kādas ir alternatīvas ar 4t?
Pastāstiet, ko es izdarīju nepareizi, ka pēc motora kopā salikšanas gar abiem sānu vākiem spiežas eļļa, tā ka garāžā pat peļķe paliek.
Pirms jaukšanas bija atsevišķās vietās nedaudz slapjš, bet ne tā ka pilētu. Blīves jaunas.
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
31 May 2015, 23:00:30 Rockstar rakstīja:
Pastāstiet, ko es izdarīju nepareizi, ka pēc motora kopā salikšanas gar abiem sānu vākiem spiežas eļļa, tā ka garāžā pat peļķe paliek.
Pirms jaukšanas bija atsevišķās vietās nedaudz slapjš, bet ne tā ka pilētu. Blīves jaunas.
arī zinu vienu gadījumu kad iztecināja svaigu eļļu cauri svaigi pieskrūvetam vākam un blīvei tikai neatceros kas bija par problēmu. Pēc tam cits cilvēks ar pareizo pieeju saskrūvējo un viss bija ok. Vienīgais ko varu iedomāties ir nenotīrītas virsmas vai galīgi aplami pārvilktas skrūves un vāki deformēti. Protams vajadzēti čekot lai centrēšanas tapas paliek savās vietās un ar hermētiķi sajūga vākam īpaši neaizrauties dēļ ļoti svarīgas dīzes kuru aizsmērējot prieks būs kādas pārdesmit sekundes
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
31 May 2015, 23:00:30 Rockstar rakstīja:
Pastāstiet, ko es izdarīju nepareizi, ka pēc motora kopā salikšanas gar abiem sānu vākiem spiežas eļļa, tā ka garāžā pat peļķe paliek.
Pirms jaukšanas bija atsevišķās vietās nedaudz slapjš, bet ne tā ka pilētu. Blīves jaunas.
arī zinu vienu gadījumu kad iztecināja svaigu eļļu cauri svaigi pieskrūvetam vākam un blīvei tikai neatceros kas bija par problēmu. Pēc tam cits cilvēks ar pareizo pieeju saskrūvējo un viss bija ok. Vienīgais ko varu iedomāties ir nenotīrītas virsmas vai galīgi aplami pārvilktas skrūves un vāki deformēti. Protams vajadzēti čekot lai centrēšanas tapas paliek savās vietās un ar hermētiķi sajūga vākam īpaši neaizrauties dēļ ļoti svarīgas dīzes kuru aizsmērējot prieks būs kādas pārdesmit sekundes
Pirmkārt pat uz jaunas blīves vajadzētu mazu hermētiķa kārtu, nekad nenotīrīsi tik gludu un skaistu, ka viss piegulsies bez mikrospraugām.
2) paskaties vai manuālī nav norādīta pievilkšanas secība. Ir vāki, kuriem secība ir vitāli svarīga...
Notīram virsmu ar scotch brite, ar brake cleaneri sapūšam salveti, attaukojam abas virsmas.
Ieliek dzinējā tapas, uzliekam blīvi, uzliekam vāku bet ne līdz galam. Prātīgi saliekam pareizā garuma skrūves(manuālī ir izmēri). Skrūves sākumā pievelkam tikai nedaudz, pārbaudam vai vāks smuki uzsēdies, tad velkam ar tiem 12 vai 15NM.
Sajūga vākam ir ļoti svarīgi(kā jau endurists teica) nesmērēt nekādus mēslus. priekšpusē ir maza eļļas dīze.
EXC520 starteris sācis griezt pa tukšo, reti kad parādās saķere, kādi ir risinājumi?
Pietiks ar to, ka samainīšu "KTM brīvrumba starterim FWD 332008 BLS" 58440026000 ??
Internetos lasīju, ka daži samaina tikai atsperi, kas ir apkārt rullīšiem, bet tas jau laikam tāds īslaicīgs risinājums?
ja paspēsi, tad atsperes nomaiņa ir ilglaicīgs pasākums, jo nekas vel nebūs sadilis...bet ja jau ir sadilis tad būs jāmaina startera "bendiks" bet ja viss pavisam slikti tad rotor-zobrats tas uz kura nāk virsu tas "bendiksam" plus rotors kas nāk uz bendiksa plus starp-zobrats, jo viņi pārdodas tikai komplektā
Tāpēc iesaku jauc vaļā, nebrauc, nomaini atsperīti, jo pretēja gadījuma izmaksas var sasniegt 300e
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
Vēl viena neliela problēma, cik sapratu, šitam vecajam motoram KTMs atsevišķi nepiedāvā atsperi, ir jāpiemeklē pēc izmēriem no kaut kāda blīvslēga.
Kāds šeit ir to darījis? Izmēri ir zināmi, bet vai viņas visas būs derīgas? Nav baigā vēlme eksperimentēt ar to atsperi un vēlāk lasīt viņu kopā pa motoru
27 Jun 2015, 14:12:32 Rockstar rakstīja:
Vēl viena neliela problēma, cik sapratu, šitam vecajam motoram KTMs atsevišķi nepiedāvā atsperi, ir jāpiemeklē pēc izmēriem no kaut kāda blīvslēga.
Kāds šeit ir to darījis? Izmēri ir zināmi, bet vai viņas visas būs derīgas? Nav baigā vēlme eksperimentēt ar to atsperi un vēlāk lasīt viņu kopā pa motoru