Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW R1200GS

AutorsZiņojums
marcis
27. Dec 2016, 23:35#541

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


27 Dec 2016, 23:25:15 G-as rakstīja:
=Downshift problēma=

Sveiki,

Manam 2006.g. rumakam nemanot piemetās problēma pie silta motora reizēm pārslēgt ātrumu uz leju, parasti no 6 - 5, 5 - 4, retāk 4-3. Spaidi vai nespaidi sajūgu - nekāda jēga, pārnesuma svira ir burtiski iesprūdusi, un tā līdz brīdm, ka krīt ātrums un tad smuki pārslēdzas uz leju. Nomainīju kārbā eļļu uz šķidrāku, palika labāk uz brīdi, tad atkal vecais niķis. Vasaras beigās sāku eksperimentēt ar starpgāzi, šķiet palīdz (pirms slēgšanās uz leju izspiež sajūgu un uzgāzē), bet 100% apgalvojams nav, jo sezona beidzās ātrāk. Par šo problēmu painteresējos pie BM auto un Igora - nav bijis šāds gadījums praksē. Jaukt uz dullo visu pēc kārtas būtu šausmīgi laikietilpīgi un dārgi, tāpēc pagaidām atstāju kā ir. Pa ziemu varētu paštukot un pafilozofēt. Lūdzu idejas !

Atradu šādu te linku, precīzi mans gadījums, bet arī zālītes nav precīzas(sajūgs, cilindrs,..)
http://advrider.com/index.php?threads/stuck-gea...-r1200gs.149638/

G-as


Kad mēs abi ar Igoru braucām ar K1200R, Igors man teica, ka uz vasaru viņš lēja biezāku eļļu, tad kārba slēdzās maigāk (it kā vairāk eļļas paliek uz zobratiem, mufēm, nenotek). Tavs gadījums velk uz moča dalīšanu uz pusēm un kārbas inspekciju. Iesp., trumulim kādas luftes vai kāds banāls gultnis/bukse.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Gantais
28. Dec 2016, 09:11#542

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Es arī teiktu, ka 'vskritie pokažet' ir vienīgais veids, kā tikt skaidrībā.
Un, ja tā padomā, tad uzrocot piedurknes, tas viss ir normāli atjaucamsun un pie viena labi inspicējams gan sajūga disks, gan izspiedēj cilindrs. Ir darīta tāda lieta

P.S. Šķidrums sajūga sistēmā sen ir mainīts... līmenis nezūd!???

[ Šo ziņu laboja Gantais, 28 Dec 2016, 09:13:29 ]



-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Andreits
28. Dec 2016, 10:19#543

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s

Gantais pareizi saka, jājauc vaļā un jāskatās. Tāpat ik pa laikam sajūgs jāinspicē un šlices jāsaeļļo.

Izskatās sliktāk, kā ir dzīvē. Vienīgais, ko vajag, ir nedaudz pacietības Nekādus spectūlus nevajag.



-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

nagan
28. Dec 2016, 10:29#544

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

mana sūrākā pieredze par pārnesumu totālu neslēgšanos bija šāda : totāli neslēdzās, un uzvedās dīvaini. Pēc padomu uzklausīšanas utt un vissliktāko prognožu apkopošanas verdikts bija šāds - biju nopircis jaunus moto zābakus, un nesapratu, ka zoles mala kaut kur tur apakšā ķeras. Kaiti uz visiem laikiem izārstēja pārslēgšanas sviriņas pārlikšana dažas slices uz augšu (laikam uz augšu, neatceros)

Offline

Gantais
28. Dec 2016, 10:35#545

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


28 Dec 2016, 10:29:15 nagan rakstīja:
mana sūrākā pieredze par pārnesumu totālu neslēgšanos bija šāda : totāli neslēdzās, un uzvedās dīvaini. Pēc padomu uzklausīšanas utt un vissliktāko prognožu apkopošanas verdikts bija šāds - biju nopircis jaunus moto zābakus, un nesapratu, ka zoles mala kaut kur tur apakšā ķeras. Kaiti uz visiem laikiem izārstēja pārslēgšanas sviriņas pārlikšana dažas slices uz augšu (laikam uz augšu, neatceros)




Bija līdzīgs storijs ar mozo šmirģeli... sakarā arjaunu, stīvāku zābaku iegādi, pārslēgu nācās palikt pa robiņu uz augšu, lai kāju dabon apakšā. Pazuda visi augšējie pārnesumi..ir tikai 1.
Nervi lupatās... bet izrādījās, ka pārslēga svira pret pr. zobrata aizsargu atdurās un uz augšu vnk neko neslēdz


P.S. Andreits ir visu aizmugurējo pusrāmi noravējis, bet tas nav jādara... šamais ar viso, kas tam klāt vnk, kā eņģe tiek pacelts uz augšu un nofiksēts lai netraucē

[ Šo ziņu laboja Gantais, 28 Dec 2016, 10:39:34 ]



-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

zanisgj
28. Dec 2016, 11:31#546

Kopš: 19. Feb 2010

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 188

Braucu ar: R1200GS Honda TRX 400

Ja jau reiz panesās tēma tad man ar 1jautājumsR1200GS 12gads) veicot nelielu remontu tika noņemta degvielas bāka. Ieslēdzu aizdedzi lai pārbaudītu vai pēc montžas lukturi un citi verķi darbojas (degvielas sūknis un līmeņa devējs palika nepieslēgti) Rezultāts - saliekot visu savās vietās degvielas rādītājs panelī mirgo un rada ka tukšs.Problēmu novērst nepalīdz nedz atvienots akumulators nedz kādas citas man zināmas darbības(tipa zaļais kontaktos) Mehāniski un elektriski devējs kārtībā, visi štepseļi vietā, +5 volti uz devēju pienāk. Vai ir kāda ideja kā vienkārši novērst problēmu? Vest uz BM vai kur citur -tālu un čakars bet marta sākumā jau saplānots gāziens uz siltām zemēm

Offline

Andreits
28. Dec 2016, 12:09#547

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s




P.S. Andreits ir visu aizmugurējo pusrāmi noravējis, bet tas nav jādara... šamais ar viso, kas tam klāt vnk, kā eņģe tiek pacelts uz augšu un nofiksēts lai netraucē


kaut kas man tur traucēja, laikam abs vai gaisa filtra kaste. Rezultātā vienkāršāk bija atskrūvēt tās 6 skrūves un pakaļu atdalīt. Varbūt GSam drusku brīvāk tur ir.

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

G-as
28. Dec 2016, 15:28#548

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 82

Braucu ar: R1200GS


28 Dec 2016, 09:11:35 Gantais rakstīja:
Es arī teiktu, ka 'vskritie pokažet' ir vienīgais veids, kā tikt skaidrībā.
Un, ja tā padomā, tad uzrocot piedurknes, tas viss ir normāli atjaucamsun un pie viena labi inspicējams gan sajūga disks, gan izspiedēj cilindrs. Ir darīta tāda lieta

P.S. Šķidrums sajūga sistēmā sen ir mainīts... līmenis nezūd!???



Kas tas pa spec šķidrumu ? Kārbas eļļu kā rakstīju nomainīju, līmenis ok, sūces nav.

Ja domā hidrauliku, tad tur viss OK, eļļa gadu veca.

p.s. Augstāk aprakstītā zābaku problēma diemžēl pie vainas nebūs

[ Šo ziņu laboja G-as, 28 Dec 2016, 15:31:13 ]

Offline

Andreits
28. Dec 2016, 15:32#549

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s


28 Dec 2016, 15:28:08 G-as rakstīja:

28 Dec 2016, 09:11:35 Gantais rakstīja:
Es arī teiktu, ka 'vskritie pokažet' ir vienīgais veids, kā tikt skaidrībā.
Un, ja tā padomā, tad uzrocot piedurknes, tas viss ir normāli atjaucamsun un pie viena labi inspicējams gan sajūga disks, gan izspiedēj cilindrs. Ir darīta tāda lieta

P.S. Šķidrums sajūga sistēmā sen ir mainīts... līmenis nezūd!???



Kas tas pa spec šķidrumu ? Kārbas eļļu kā rakstīju nomainīju, līmenis ok, sūces nav.

p.s. Augstāk aprakstītā zābaku problēma diemžēl pie vainas nebūs


Tev uz kreisās ručkas ir bačoks ar šķidrumu? Vai tas ir līmenī?


-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

tuchka
28. Dec 2016, 22:38#550

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc

1) vai, kamēr nav sasniegta darba temperatūra motoram, vari pārslēgties?
2) nomainot tikai eļļu sajūga sistēmā neatrisinās problēma, jo pat manuālī kkur redzēju, ka jāmaina arī pa reizei cilindra virzuļa detaļas.
3) nezināšu teikt, bet vai nav paredzēta sistēmas atgaisošana?

-----------------

Offline

G-as
12. Jan 2017, 00:47#551

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 82

Braucu ar: R1200GS


28 Dec 2016, 22:38:27 tuchka rakstīja:
1) vai, kamēr nav sasniegta darba temperatūra motoram, vari pārslēgties?
2) nomainot tikai eļļu sajūga sistēmā neatrisinās problēma, jo pat manuālī kkur redzēju, ka jāmaina arī pa reizei cilindra virzuļa detaļas.
3) nezināšu teikt, bet vai nav paredzēta sistēmas atgaisošana?


1. Jā, bez problēmām
2. Kur var tādu manuāli izlasīt ?
3. Zinošie, palīdziet !

p.s. Andreits, līmenis vienkārši super ;-)

G-as

Offline

jkivelits
12. Jan 2017, 22:03#552

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: BMW R1200R

Manuālī nekas par sajūga cilindra detaļām nav. Vismaz BMW programmā.


Diezgan daudz labs info šeit.
https://bmwclubmoto.ru/showthread.php/5607-Faq-R1200GS-ADV

Arī novelkama BMW servisa programma RSD

Offline

jkivelits
02. Feb 2017, 20:35#553

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: BMW R1200R

Garajiem ziemas vakariem, īsto R1200GS fanu bērniem Lego ir izlaidis R1200GS modeli.

https://shop.lego.com/en-GB/BMW-R-1200-GS-Adventure-42063

Šodien iepirku, lielais puika jau 2 stundas būvē.

Ir viss, kas modelim pienākas: bokserdzinējs ar virzuļiem, reduktors, atbilstoša piekare, atveramas bagāžas kastes. Izmērs ap 30cm.

cena Latvijas internetveikalos ap 50 naudiņām.

Offline

dzidars
02. Feb 2017, 20:57#554

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 209

Braucu ar: Harley Davidson Electra Glide

Šitā adrese jums neder???

http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/Diagrams...amp;rnd=12082016

Offline

G-as
16. Feb 2017, 00:21#555

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 82

Braucu ar: R1200GS

Sveiki,
Pajaucu mo astes daļu un blakus bremžu luktura štekerim ir neizmanota ligzda. Vai kāds zina kam tā domāta un kas tajā dzīvo ?




G-as

[ Šo ziņu laboja G-as, 16 Feb 2017, 00:25:17 ]

Offline

jkivelits
16. Feb 2017, 08:47#556

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: BMW R1200R

Visdrīzāk, ka priekš oriģinālās signalizācijas

Offline

jkivelits
16. Feb 2017, 08:47#557

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: BMW R1200R

http://s5.photobucket.com/user/curcyandmartis/m...ftAlarm.jpg.html

Offline

uldisa
21. Feb 2017, 21:43#558

Kopš: 29. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: R1200RT

pie kam var būt tikai signalizācija, vai arī kopā ar riepu spiediena kontroli...
Signalizāciju uzstādīt vienkārši - pieštepselē bloku un tad ar datoru jāpadarbojas...

Offline

G-as
24. Feb 2017, 16:10#559

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 82

Braucu ar: R1200GS


21 Feb 2017, 21:43:44 uldisa rakstīja:
pie kam var būt tikai signalizācija, vai arī kopā ar riepu spiediena kontroli...
Signalizāciju uzstādīt vienkārši - pieštepselē bloku un tad ar datoru jāpadarbojas...


Nu bloku var ebay nopirkt pa lēto, bet vēl jau pulti vajag. Vai jebkuru (lietotu, nezināmu) pulti pie bloka var piepārot ?

G.

Offline

uldisa
27. Feb 2017, 16:47#560

Kopš: 29. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 35

Braucu ar: R1200RT

a kas traucē nopirkt ar visām pultīm? Cena gandrīz tāpati...
Pēc pieštepselēšanas motocikls jāliek pie PC un bloks jāpiekodē...
Kā jau pats saproti jebkura pults nederēs

[ Šo ziņu laboja uldisa, 27 Feb 2017, 16:49:54 ]

Offline