Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: KTM 520, 525, 530
Autors | Ziņojums |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Ja tu taustīji to asi ar nepievilktu zobratu,tad ase var staigāt iekšā ārā,bet ja zobrats pievilkts un kustās tad viss slikti. | Offline | | |
aivarsk | | Kopš: 21. Mar 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: 520 4T
| Otrā varianta gadījumā - ass kustās ar visu gultni (Nr.31) nezinu kā šim moto, bet citiem gultņi kārbā ir pieskrūvēti lai aksiāli nestaigātu. Pagājušonedēļ vienu tādu bloku grozīju rokās, bet šo lietu nepiefiksēju. | Offline | | |
n0riss | | Kopš: 29. Jun 2008
Ziņojumi: 226
Braucu ar: KTM
| Ja kadam vaig sajuga cilindru augshu, apakshu ktm 525, 450 utt. ir pieejami pilnigi jauni! MAGURA!
----------------- Supermoto - Life begins at 45 degrees | Offline | | |
|
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
24 Feb 2014, 18:23:44 aivarsk rakstīja:
Otrā varianta gadījumā - ass kustās ar visu gultni (Nr.31) nezinu kā šim moto, bet citiem gultņi kārbā ir pieskrūvēti lai aksiāli nestaigātu. Pagājušonedēļ vienu tādu bloku grozīju rokās, bet šo lietu nepiefiksēju.
Gultņi nav pieskrūvēti un tas normāli, ka kustas. Protams, jo precīzāk šaibos, jo labāk slēgsies un mazāka iespēja noraut zobratiem kantes. (iekšējās, ar kurām savstarpēji sāniem slēdzas kopā). Man šķiet, ka visiem mūsu motoriem ir kustējies aksiāli un no problem nesatrauciet lieki čali
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
aivarsk | | Kopš: 21. Mar 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: 520 4T
|
24 Feb 2014, 20:28:24 endurists rakstīja:
24 Feb 2014, 18:23:44 aivarsk rakstīja:
Otrā varianta gadījumā - ass kustās ar visu gultni (Nr.31) nezinu kā šim moto, bet citiem gultņi kārbā ir pieskrūvēti lai aksiāli nestaigātu. Pagājušonedēļ vienu tādu bloku grozīju rokās, bet šo lietu nepiefiksēju.
Gultņi nav pieskrūvēti un tas normāli, ka kustas. Protams, jo precīzāk šaibos, jo labāk slēgsies un mazāka iespēja noraut zobratiem kantes. (iekšējās, ar kurām savstarpēji sāniem slēdzas kopā). Man šķiet, ka visiem mūsu motoriem ir kustējies aksiāli un no problem nesatrauciet lieki čali
Jap, do tik virsū, satrauksies pēc tam. [ Šo ziņu laboja aivarsk, 24 Feb 2014, 20:34:12 ] | Offline | | |
zhans | | Kopš: 28. Dec 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11
Braucu ar: KTM 450 exc '04
| Pēc manuāļa aksiāla kustība var būt 0,1-0,4mm.
Samērīs precīzi un tad jau skatīsies. Katrā ziņā eļļu caur blīvslēgu nedzen, kārba slēdzas normāli un no robiem ārā nemet (baigais sportists jau gan neesmu )
24 Feb 2014, 18:02:55 kinigadners rakstīja:
Ja tu taustīji to asi ar nepievilktu zobratu,tad ase var staigāt iekšā ārā,bet ja zobrats pievilkts un kustās tad viss slikti.
Zobrats pievilkts, jābriest jaunas ass meklēšanai | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
24 Feb 2014, 21:55:29 zhans rakstīja:
Pēc manuāļa aksiāla kustība var būt 0,1-0,4mm.
Samērīs precīzi un tad jau skatīsies. Katrā ziņā eļļu caur blīvslēgu nedzen, kārba slēdzas normāli un no robiem ārā nemet (baigais sportists jau gan neesmu )
24 Feb 2014, 18:02:55 kinigadners rakstīja:
Ja tu taustīji to asi ar nepievilktu zobratu,tad ase var staigāt iekšā ārā,bet ja zobrats pievilkts un kustās tad viss slikti.
Zobrats pievilkts, jābriest jaunas ass meklēšanai
ass tur ņe pričom, ja nūtis velkošajam zobratam ir ok, tad nekas tur nekait. Pacieties kādu nedēļu samērīšu savam pāris motorstundu atpakaļ saliktam motoram ass aksiālo kustību, bet saliekot zinu, ka točna bija, jo uz galda viena šaiba lieka mētājās, bet to norakstīju uz iepriekš izjauktajiem un kastē esošajiem motoriem. Viss slēdzās strādā, no roba ārā nelec un eļļa netek. Kārba lietota EXC ar kādām 600 vai vairāk stundām.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 18. Jul 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 334
Braucu ar: EXC525
| Jāpazīmējas beidzot sāku skrūvēt kopā
Jaunā krāsa tik smuka, ka vairs negribās dubļos līst
[ Šo ziņu laboja Rockstar, 02 Mar 2014, 17:02:42 ] | Offline | | |
rinalds2m | | Kopš: 21. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 281
Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450
| Lūdzu iesakiet kādus jēdzīgus spoguļus priekš EXC un vietu kur tādus iegādāties?
Vītne ir M10.
It kā pats sliecos uz ko šādu:
--> spogulis
Bet varbūt variet ieteikt ko līdzīgu tepat lv?
P.S. Zinu ka pa mežu jau nevajag, tāpat nolauzīsi utt., bet sanāk arī pa apdzīvotākām vietām pabraukt un apnīk galvu grozīt uz atpakaļu. | Offline | | |
SemteX | | Kopš: 24. Sep 2012
No: Stende
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM
| Kādā moto veikalaa drosvien normala izveele
----------------- Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D | Offline | | |
abrams | | Kopš: 14. Oct 2012
Ziņojumi: 19
Braucu ar: KTM 525EXC' 07
| Vīri! Izpalīdzam! Doma svētdien izgāzt pa trasi, bet rumba saplīsusi! Varbūt kādam mētājās garāžā viss ritenis, vai nakrainjak rumba (pakaļai)??? par cenu vienosimies! aparāts 525exc07 | Offline | | |
rinalds2m | | Kopš: 21. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 281
Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450
| Meklētājs galīgi negrib darboties.
Kāds ir licis lielākas dīzes savam ktm exc?
Uzliku izpūtēju ar lielāku caurplūdi un šķiet ka vajadzētu nedaudz lielākas dīzes ieskrūvēt.
Karburators standarta - fcr-mx ar standarta dīzēm 42 un 178, adata no sixdays - dtr (tas pats kas standarta pacelta par vienu robu).
Šobrīd mikstūras skrūve jau izskrūvēta 2 apgriezienus - tā bija visu laiku. Svece tāda pelēcīga.
Varbūt kāds ir iedziļinājies šinī jautājumā un var pateikt kāds būtu optimāls palielinājums dīzēm?
Iet tāpat pietiekoši labi, bet nedaudz treknāku varētu uztaisīt. Mošk arī karsīs mazāk. | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
11 Apr 2014, 07:49:58 Freak rakstīja:
Ktm manuāļos ir tabulas kā sadīžot karbi, pēc gaisa temperatūras un jūras līmeņa.
Kā šajā ilustrācijā ir redzams, tad tas ir diezgan komplekss pasākums un galvenā dīze vien neko nedos. Tur katram elementam ir ietekme pie noteikta droseles atvēruma.
P.S. Manam ir pat mazāka galvenā dīze, bet adata ar citu profilu. OCEMP, main 162, pilot 42
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
rinalds2m | | Kopš: 21. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 281
Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450
|
11 Apr 2014, 07:49:58 Freak rakstīja:
Ktm manuāļos ir tabulas kā sadīžot karbi, pēc gaisa temperatūras un jūras līmeņa.
Kādos manuāļos?
Owners un service mnuāļos neko tādu neesmu manījis. | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
11 Apr 2014, 09:49:46 Freak rakstīja:
11 Apr 2014, 09:45:57 rinalds2m rakstīja:
11 Apr 2014, 07:49:58 Freak rakstīja:
Ktm manuāļos ir tabulas kā sadīžot karbi, pēc gaisa temperatūras un jūras līmeņa.
Kādos manuāļos?
Owners un service mnuāļos neko tādu neesmu manījis.
Owners, man gan ir 2taktnieks
Šī tabula ir divtaktu PWK karbi. 4 taktu mocim ir FCR karburators un pa lielam tam pofig temperatūra. Braucu ar vienu uzstādījumu no +35 līdz -20. Rinald, ir manuāļos standarta setingi. Un nedomāju, ka Tev uzliekot citu trubu kaut kas cits diži bez skaņas izmainās. Kaut vai salīdzini 525 EXC un SX dīžojumu. P.S. Man pašam ir 3 dažādas trubas un kādreiz tās pamainot neesmu jutis nepieciešamību pēc citām dīzēm. Jo pa lielam retinājuma signāls karburatoram netiek izmainīts - cilindra diametrs, gājiens, vārstu laukums, ieplūdes trakta diametrs un garums paliek tas pats.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
| Nupat izlasīju
Lai saruna būtu saturīgāka, tad paturpinam!
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
13 Mar 2014, 21:21:08 abrams rakstīja:
Vīri! Izpalīdzam! Doma svētdien izgāzt pa trasi, bet rumba saplīsusi! Varbūt kādam mētājās garāžā viss ritenis, vai nakrainjak rumba (pakaļai)??? par cenu vienosimies! aparāts 525exc07
pārdomas par tematu-KTM "dāvaniņa"..rumbu var sametināt bet izpletīsies gultņa vieta ta jāparvirpo un jāliek jauna sēža un biku citi gultņi beigās ap 80 eur vai~130 lvl bija jauna rumba... | Offline | | |
K-K | | Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| 525SX Pielikt 5,6 robu. Kas vajadzīgs?
Pagaidām atradu šīs divas pozīcijas:
SHIFTING FORK 5./6. GEAR 59034001100
SHIFTROLLER 6-GEAR 59034012000
Galvenā ass paliek tā pati?
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic | Offline | | |
K-K | | Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
|
59036013050 cam chain link 1
59035053000 water pump gasket 1
59030025100 clutch cover gasket 1
59030039100 case gasket 1
59030040000 ign cover gasket 1
59030035050 base gasket 0.5mm 1
59033005034 5th Gear 1
59033006035 6th gear 1
0405222613 bearing 2
59033031000 shim 1
59033030000 shim 1
58038023200 spring 2
59034019000 shift fork shaft 1
59034001000 shift fork 1
50334018100 roller 1
77034024044 LOCKING LEVER CPL. 08 1
Paldies
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic | Offline | | |
oskars87 | | Kopš: 30. Jan 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 122
Braucu ar: lc4 adventure
| Sveiki. 525sx 04gada aizmugurejam amortizātoram augšējo šarniru var dabūt tikai orģinalo? virsu rakstits GE15c/k2 bet kad skatos skf tad tur izmeri man nesakrit. | Offline | | |
|
|