Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
kinigadners
24. Feb 2014, 18:02#521

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Ja tu taustīji to asi ar nepievilktu zobratu,tad ase var staigāt iekšā ārā,bet ja zobrats pievilkts un kustās tad viss slikti.

Offline

aivarsk
24. Feb 2014, 18:23#522

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T

Otrā varianta gadījumā - ass kustās ar visu gultni (Nr.31) nezinu kā šim moto, bet citiem gultņi kārbā ir pieskrūvēti lai aksiāli nestaigātu. Pagājušonedēļ vienu tādu bloku grozīju rokās, bet šo lietu nepiefiksēju.

Offline

n0riss
24. Feb 2014, 18:25#523

Kopš: 29. Jun 2008

Ziņojumi: 226

Braucu ar: KTM

Ja kadam vaig sajuga cilindru augshu, apakshu ktm 525, 450 utt. ir pieejami pilnigi jauni! MAGURA!

-----------------
Supermoto - Life begins at 45 degrees

Offline

endurists
24. Feb 2014, 20:28#524

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Feb 2014, 18:23:44 aivarsk rakstīja:
Otrā varianta gadījumā - ass kustās ar visu gultni (Nr.31) nezinu kā šim moto, bet citiem gultņi kārbā ir pieskrūvēti lai aksiāli nestaigātu. Pagājušonedēļ vienu tādu bloku grozīju rokās, bet šo lietu nepiefiksēju.


Gultņi nav pieskrūvēti un tas normāli, ka kustas. Protams, jo precīzāk šaibos, jo labāk slēgsies un mazāka iespēja noraut zobratiem kantes. (iekšējās, ar kurām savstarpēji sāniem slēdzas kopā). Man šķiet, ka visiem mūsu motoriem ir kustējies aksiāli un no problem nesatrauciet lieki čali

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

aivarsk
24. Feb 2014, 20:33#525

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


24 Feb 2014, 20:28:24 endurists rakstīja:

24 Feb 2014, 18:23:44 aivarsk rakstīja:
Otrā varianta gadījumā - ass kustās ar visu gultni (Nr.31) nezinu kā šim moto, bet citiem gultņi kārbā ir pieskrūvēti lai aksiāli nestaigātu. Pagājušonedēļ vienu tādu bloku grozīju rokās, bet šo lietu nepiefiksēju.


Gultņi nav pieskrūvēti un tas normāli, ka kustas. Protams, jo precīzāk šaibos, jo labāk slēgsies un mazāka iespēja noraut zobratiem kantes. (iekšējās, ar kurām savstarpēji sāniem slēdzas kopā). Man šķiet, ka visiem mūsu motoriem ir kustējies aksiāli un no problem nesatrauciet lieki čali

Jap, do tik virsū, satrauksies pēc tam.

[ Šo ziņu laboja aivarsk, 24 Feb 2014, 20:34:12 ]

Offline

zhans
24. Feb 2014, 21:55#526

Kopš: 28. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: KTM 450 exc '04

Pēc manuāļa aksiāla kustība var būt 0,1-0,4mm.
Samērīs precīzi un tad jau skatīsies. Katrā ziņā eļļu caur blīvslēgu nedzen, kārba slēdzas normāli un no robiem ārā nemet (baigais sportists jau gan neesmu )


24 Feb 2014, 18:02:55 kinigadners rakstīja:
Ja tu taustīji to asi ar nepievilktu zobratu,tad ase var staigāt iekšā ārā,bet ja zobrats pievilkts un kustās tad viss slikti.


Zobrats pievilkts, jābriest jaunas ass meklēšanai

Offline

endurists
24. Feb 2014, 22:20#527

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Feb 2014, 21:55:29 zhans rakstīja:
Pēc manuāļa aksiāla kustība var būt 0,1-0,4mm.
Samērīs precīzi un tad jau skatīsies. Katrā ziņā eļļu caur blīvslēgu nedzen, kārba slēdzas normāli un no robiem ārā nemet (baigais sportists jau gan neesmu )


24 Feb 2014, 18:02:55 kinigadners rakstīja:
Ja tu taustīji to asi ar nepievilktu zobratu,tad ase var staigāt iekšā ārā,bet ja zobrats pievilkts un kustās tad viss slikti.


Zobrats pievilkts, jābriest jaunas ass meklēšanai


ass tur ņe pričom, ja nūtis velkošajam zobratam ir ok, tad nekas tur nekait. Pacieties kādu nedēļu samērīšu savam pāris motorstundu atpakaļ saliktam motoram ass aksiālo kustību, bet saliekot zinu, ka točna bija, jo uz galda viena šaiba lieka mētājās, bet to norakstīju uz iepriekš izjauktajiem un kastē esošajiem motoriem. Viss slēdzās strādā, no roba ārā nelec un eļļa netek. Kārba lietota EXC ar kādām 600 vai vairāk stundām.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Rockstar
02. Mar 2014, 16:55#528

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Jāpazīmējas beidzot sāku skrūvēt kopā
Jaunā krāsa tik smuka, ka vairs negribās dubļos līst

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 02 Mar 2014, 17:02:42 ]

Offline

rinalds2m
06. Mar 2014, 21:52#529

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450

Lūdzu iesakiet kādus jēdzīgus spoguļus priekš EXC un vietu kur tādus iegādāties?
Vītne ir M10.
It kā pats sliecos uz ko šādu:
--> spogulis

Bet varbūt variet ieteikt ko līdzīgu tepat lv?

P.S. Zinu ka pa mežu jau nevajag, tāpat nolauzīsi utt., bet sanāk arī pa apdzīvotākām vietām pabraukt un apnīk galvu grozīt uz atpakaļu.

Offline

SemteX
06. Mar 2014, 23:47#530

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

Kādā moto veikalaa drosvien normala izveele

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

abrams
13. Mar 2014, 21:21#531

Kopš: 14. Oct 2012

Ziņojumi: 19

Braucu ar: KTM 525EXC' 07

Vīri! Izpalīdzam! Doma svētdien izgāzt pa trasi, bet rumba saplīsusi! Varbūt kādam mētājās garāžā viss ritenis, vai nakrainjak rumba (pakaļai)??? par cenu vienosimies! aparāts 525exc07

Offline

rinalds2m
10. Apr 2014, 22:13#532

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450

Meklētājs galīgi negrib darboties.
Kāds ir licis lielākas dīzes savam ktm exc?
Uzliku izpūtēju ar lielāku caurplūdi un šķiet ka vajadzētu nedaudz lielākas dīzes ieskrūvēt.
Karburators standarta - fcr-mx ar standarta dīzēm 42 un 178, adata no sixdays - dtr (tas pats kas standarta pacelta par vienu robu).
Šobrīd mikstūras skrūve jau izskrūvēta 2 apgriezienus - tā bija visu laiku. Svece tāda pelēcīga.

Varbūt kāds ir iedziļinājies šinī jautājumā un var pateikt kāds būtu optimāls palielinājums dīzēm?

Iet tāpat pietiekoši labi, bet nedaudz treknāku varētu uztaisīt. Mošk arī karsīs mazāk.

Offline

endurists
11. Apr 2014, 08:16#533

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


11 Apr 2014, 07:49:58 Freak rakstīja:
Ktm manuāļos ir tabulas kā sadīžot karbi, pēc gaisa temperatūras un jūras līmeņa.


Kā šajā ilustrācijā ir redzams, tad tas ir diezgan komplekss pasākums un galvenā dīze vien neko nedos. Tur katram elementam ir ietekme pie noteikta droseles atvēruma.

P.S. Manam ir pat mazāka galvenā dīze, bet adata ar citu profilu. OCEMP, main 162, pilot 42



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

rinalds2m
11. Apr 2014, 09:45#534

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450


11 Apr 2014, 07:49:58 Freak rakstīja:
Ktm manuāļos ir tabulas kā sadīžot karbi, pēc gaisa temperatūras un jūras līmeņa.


Kādos manuāļos?
Owners un service mnuāļos neko tādu neesmu manījis.

Offline

endurists
11. Apr 2014, 10:08#535

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


11 Apr 2014, 09:49:46 Freak rakstīja:

11 Apr 2014, 09:45:57 rinalds2m rakstīja:

11 Apr 2014, 07:49:58 Freak rakstīja:
Ktm manuāļos ir tabulas kā sadīžot karbi, pēc gaisa temperatūras un jūras līmeņa.


Kādos manuāļos?
Owners un service mnuāļos neko tādu neesmu manījis.


Owners, man gan ir 2taktnieks


Šī tabula ir divtaktu PWK karbi. 4 taktu mocim ir FCR karburators un pa lielam tam pofig temperatūra. Braucu ar vienu uzstādījumu no +35 līdz -20. Rinald, ir manuāļos standarta setingi. Un nedomāju, ka Tev uzliekot citu trubu kaut kas cits diži bez skaņas izmainās. Kaut vai salīdzini 525 EXC un SX dīžojumu. P.S. Man pašam ir 3 dažādas trubas un kādreiz tās pamainot neesmu jutis nepieciešamību pēc citām dīzēm. Jo pa lielam retinājuma signāls karburatoram netiek izmainīts - cilindra diametrs, gājiens, vārstu laukums, ieplūdes trakta diametrs un garums paliek tas pats.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

endurists
11. Apr 2014, 10:45#536

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Nupat izlasīju

Lai saruna būtu saturīgāka, tad paturpinam!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

mezavecis
11. Apr 2014, 13:54#537

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


13 Mar 2014, 21:21:08 abrams rakstīja:
Vīri! Izpalīdzam! Doma svētdien izgāzt pa trasi, bet rumba saplīsusi! Varbūt kādam mētājās garāžā viss ritenis, vai nakrainjak rumba (pakaļai)??? par cenu vienosimies! aparāts 525exc07
pārdomas par tematu-KTM "dāvaniņa"..rumbu var sametināt bet izpletīsies gultņa vieta ta jāparvirpo un jāliek jauna sēža un biku citi gultņi beigās ap 80 eur vai~130 lvl bija jauna rumba...

Offline

K-K
16. Apr 2014, 17:53#538

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

525SX Pielikt 5,6 robu. Kas vajadzīgs?
Pagaidām atradu šīs divas pozīcijas:

SHIFTING FORK 5./6. GEAR 59034001100
SHIFTROLLER 6-GEAR 59034012000

Galvenā ass paliek tā pati?

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

K-K
16. Apr 2014, 17:58#539

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory


59036013050 cam chain link 1
59035053000 water pump gasket 1
59030025100 clutch cover gasket 1
59030039100 case gasket 1
59030040000 ign cover gasket 1
59030035050 base gasket 0.5mm 1
59033005034 5th Gear 1
59033006035 6th gear 1
0405222613 bearing 2
59033031000 shim 1
59033030000 shim 1
58038023200 spring 2
59034019000 shift fork shaft 1
59034001000 shift fork 1
50334018100 roller 1
77034024044 LOCKING LEVER CPL. 08 1


Paldies

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

oskars87
09. Sep 2014, 11:04#540

Kopš: 30. Jan 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 122

Braucu ar: lc4 adventure

Sveiki. 525sx 04gada aizmugurejam amortizātoram augšējo šarniru var dabūt tikai orģinalo? virsu rakstits GE15c/k2 bet kad skatos skf tad tur izmeri man nesakrit.

Offline