Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
Rockstar
04. Aug 2013, 20:05#501

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Moto diagnostika caur internetu it kā nav baigi efektīvā, bet varbūt jums ir kāda laba ideja, vai kādam ir līdzīgi bijis
Šodien virinot pa Ādažiem nenormāli nočakarējos ar moci..
It kā visu laiku baigi labi iet un tad vienā brīdī pēkšņi sāk ģībt, līdz nobeidzas pavisam.. Tā reizes 4-5 pa visu dienu. Sajūta tāda, ka nebūtu benzīns, bet bija gandrīz pilna bāka, no krāniņa tek labi. Vakuums bākā arī nav, tur tieši baigais spiediens nāk paskrūvējot vaļā.
Iepriekšējā Berģu braucienā vēl novērojām, ka no karburatora ventilācijas caurulītēm tajā brīdī pilēja benzīns.
Pāris minūtes pastāvot, atkal normāli aiziet.
Ja kas, exc520 2000g.

Offline

Archy96
04. Aug 2013, 20:16#502

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 Aug 2013, 20:05:48 Rockstar rakstīja:
Moto diagnostika caur internetu it kā nav baigi efektīvā, bet varbūt jums ir kāda laba ideja, vai kādam ir līdzīgi bijis
Šodien virinot pa Ādažiem nenormāli nočakarējos ar moci..
It kā visu laiku baigi labi iet un tad vienā brīdī pēkšņi sāk ģībt, līdz nobeidzas pavisam.. Tā reizes 4-5 pa visu dienu. Sajūta tāda, ka nebūtu benzīns, bet bija gandrīz pilna bāka, no krāniņa tek labi. Vakuums bākā arī nav, tur tieši baigais spiediens nāk paskrūvējot vaļā.
Iepriekšējā Berģu braucienā vēl novērojām, ka no karburatora ventilācijas caurulītēm tajā brīdī pilēja benzīns.
Pāris minūtes pastāvot, atkal normāli aiziet.
Ja kas, exc520 2000g.


tak izjauc un iztīri beidzot to karburatoru.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

endurists
04. Aug 2013, 22:50#503

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


04 Aug 2013, 20:05:48 Rockstar rakstīja:
Moto diagnostika caur internetu it kā nav baigi efektīvā, bet varbūt jums ir kāda laba ideja, vai kādam ir līdzīgi bijis
Šodien virinot pa Ādažiem nenormāli nočakarējos ar moci..
It kā visu laiku baigi labi iet un tad vienā brīdī pēkšņi sāk ģībt, līdz nobeidzas pavisam.. Tā reizes 4-5 pa visu dienu. Sajūta tāda, ka nebūtu benzīns, bet bija gandrīz pilna bāka, no krāniņa tek labi. Vakuums bākā arī nav, tur tieši baigais spiediens nāk paskrūvējot vaļā.
Iepriekšējā Berģu braucienā vēl novērojām, ka no karburatora ventilācijas caurulītēm tajā brīdī pilēja benzīns.
Pāris minūtes pastāvot, atkal normāli aiziet.
Ja kas, exc520 2000g.


Ir bijusi arī svece vainīga ar līdzīgiem simptomiem pie kartsa dzinēja. Vispirms uzsit mazāku atstarpi - kādi 0,7mm pēc tam var samērīt pīpīti un statoru.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Rockstar
04. Aug 2013, 23:48#504

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Karburators jau gaida jaukšanu nost Tad pēc tam ziņošu kas un kā sanāca.

Sveci pirms mēneša jaunu ieliku (pēc manuāļa viņai jau defaultā 0,6mm jābūt ). Ok, jaucot intereses pēc pamērīšu pretestības.



Un tad vēl pie reizes:
Man pēdējā laikā pēc katra brauciena sanāk pieliet sajūgam eļļu. uz āru nekur netek, šķiet, ka iet iekšā motorā.


Reku bildē: nospiežot sajūgu, gar to maliņu visapkārt, kas ir iezīmēta sarkana (tieši iekšpusē tam cilindram), laikam jau nevajadzētu eļļai spiesties ārā?
Iecirstajam robam nepievērsiet uzmanību, to problēmu atrisināju.

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 04 Aug 2013, 23:52:39 ]

Offline

endurists
05. Aug 2013, 08:34#505

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


04 Aug 2013, 23:48:15 Rockstar rakstīja:
Karburators jau gaida jaukšanu nost Tad pēc tam ziņošu kas un kā sanāca.

Sveci pirms mēneša jaunu ieliku (pēc manuāļa viņai jau defaultā 0,6mm jābūt ). Ok, jaucot intereses pēc pamērīšu pretestības.

Izspied to virzulīti ārā, viņam uz kantes ir vēl viens o-rings un to arī samaini.



Un tad vēl pie reizes:
Man pēdējā laikā pēc katra brauciena sanāk pieliet sajūgam eļļu. uz āru nekur netek, šķiet, ka iet iekšā motorā.


Reku bildē: nospiežot sajūgu, gar to maliņu visapkārt, kas ir iezīmēta sarkana (tieši iekšpusē tam cilindram), laikam jau nevajadzētu eļļai spiesties ārā?
Iecirstajam robam nepievērsiet uzmanību, to problēmu atrisināju.


-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

MIGs
05. Aug 2013, 10:17#506

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

+ Nepārcenties ar noņemta cilindriša spaidīšanu - tā var korpusam nolauzt maliņu !

-----------------

Offline

Rockstar
17. Aug 2013, 13:49#507

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Dienas snapshots

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 17 Aug 2013, 13:49:30 ]

Offline

endurists
18. Aug 2013, 22:23#508

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


17 Aug 2013, 13:49:04 Rockstar rakstīja:
Dienas snapshots





KTM tāpat kā Rīga, nekad nebūs gatavs šī ir visparzināma kaite, pameklē googlē torque limiter .
vietā liek no 2006. vai 2007.gada kad tika uzlaboti, tikai sajūga vākā ir jānoslīpē/jānofrēzē nedaudz tā vieta kur asij otrs gals balstās, jo jaunā tipa zobrats ir nedaudz platāks.

[ Šo ziņu laboja endurists, 18 Aug 2013, 22:23:32 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Rockstar
20. Aug 2013, 14:30#509

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Ja nu gadījumā kādam ir lieks tāds zobrats, PM

Offline

Xmocis
27. Aug 2013, 22:03#510

Kopš: 18. Jun 2013

Ziņojumi: 15

Braucu ar: KTM 590 sidecar

AKŪTA PROBLĒMA!
KTM 525 ar 97mm virzuli nobraucis 25h kopš salikts jauns (virzulis, nikasils, klanis, vārsti, .u.t.t), bet sāka dūmot un krist eļļas līmenis. Domāju, mosh gredzeniem problēma. Eļļa mainīta ik pa 4-5h. Atjaucu - viss vesels, bet nikasils izdilis!
Kā tā?
7dien gonka. Varbūt kādam ir kāds 97mm cilindrs plauktā?

Offline

shkapars
27. Aug 2013, 22:56#511

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


27 Aug 2013, 22:03:46 Xmocis rakstīja:
AKŪTA PROBLĒMA!
KTM 525 ar 97mm virzuli nobraucis 25h kopš salikts jauns (virzulis, nikasils, klanis, vārsti, .u.t.t), bet sāka dūmot un krist eļļas līmenis. Domāju, mosh gredzeniem problēma. Eļļa mainīta ik pa 4-5h. Atjaucu - viss vesels, bet nikasils izdilis!
Kā tā?
7dien gonka. Varbūt kādam ir kāds 97mm cilindrs plauktā?



nebiji kārtīgi uzlicis vai tīrījis/eļļojis gaisa filtru.

šodien biju woow motora un tieši bij doma par 97mm cilindru priekš 525, jo man vienam projektam ar cilindrs bij lupatās, nav viņiem uz vietas un kāds mēnesis jāgaida

Offline

Xmocis
28. Aug 2013, 11:10#512

Kopš: 18. Jun 2013

Ziņojumi: 15

Braucu ar: KTM 590 sidecar

Tur jau tā lieta - smiltis nav bijušas!

Offline

shkapars
28. Aug 2013, 12:34#513

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Mož rūpniecisks brāķis? kaut kāds nepareizs nikasils uzjaucies?! Kur ņēmi cilindru? Woow motors vai pirki kkur ebay?

Offline

Xmocis
28. Aug 2013, 13:09#514

Kopš: 18. Jun 2013

Ziņojumi: 15

Braucu ar: KTM 590 sidecar

Woowā taisīja. Jābrauc pie šiem, lai paskatās, varbūt ir kāda problēma ko es neesmu pamanījis.
Mosh pa karstu bija?

Offline

Rockstar
23. Feb 2014, 14:35#515

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Šodien pārcilājot izjaukto mopēdu ievēroju šito

Es tā saprotu, ka šitas nav mājās jaucams un būs vien jāved pie kāda meistara?

Offline

rinalds2m
23. Feb 2014, 17:33#516

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450

Šodien tika atklāta sezona un konstatēta arī kāda problēma.
Braucot pa taisni un iedodot kārtīgi gāzi ručkā (līdz galam) pēc kādas sekundes mocis tā kā sākt "ģībt nost". Atmetot gāzi uzreiz atkal aiziet, bet ar pilnu dodot virsū atkal ģībst.
Pēc manas saprašanas - degviela par maz, gaiss par daudz.
It kā vajadzētu sākt ar krāniņa pārbaudi - vai nav aizsērējis un pielej karbuli pietiekoši ātri. Ja tur viss ok, tad jāskata karburators - līmenis un jāiztīra visu ko var iztīrīt.
Un tad vēl ir tāds jaurājums - aķis ir pašvaks. Vai varētu būt tā, ka dzirkstele ir par švaku un svece nespēj to lielo degvielas kvantumu sadedzināt pilnā ručkā?
Braukājot pa mežu un dodot normāli virsū vispār nekādas darbības problēmas neizjutu. Viss kā pieklājas.

Mopēds: ktm 525 07.g.

Offline

aivarsk
23. Feb 2014, 17:34#517

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T

Lai nomainītu to salauzto gredzenu pie meistara toč NAV jābrauc. Atbrīvo to un amīša apakšējās šeibas var viegli demontēt un atspere nokritīs pati. Princips līdzīgs kā vārstam ar suharikiem.

Offline

endurists
23. Feb 2014, 19:13#518

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


23 Feb 2014, 17:33:08 rinalds2m rakstīja:
Šodien tika atklāta sezona un konstatēta arī kāda problēma.
Braucot pa taisni un iedodot kārtīgi gāzi ručkā (līdz galam) pēc kādas sekundes mocis tā kā sākt "ģībt nost". Atmetot gāzi uzreiz atkal aiziet, bet ar pilnu dodot virsū atkal ģībst.
Pēc manas saprašanas - degviela par maz, gaiss par daudz.
It kā vajadzētu sākt ar krāniņa pārbaudi - vai nav aizsērējis un pielej karbuli pietiekoši ātri. Ja tur viss ok, tad jāskata karburators - līmenis un jāiztīra visu ko var iztīrīt.
Un tad vēl ir tāds jaurājums - aķis ir pašvaks. Vai varētu būt tā, ka dzirkstele ir par švaku un svece nespēj to lielo degvielas kvantumu sadedzināt pilnā ručkā?
Braukājot pa mežu un dodot normāli virsū vispār nekādas darbības problēmas neizjutu. Viss kā pieklājas.

Mopēds: ktm 525 07.g.



No sākuma paskaties, kas ar pātrinātāju notiek. Cik ilgi un cik daudz smidzina, ja to vispār dara. Sekundes laikā tukšu pludiņkameru nevar izbraukt.

p.s. manam exc vispār nav akumulatora, tā tas arī nebūs pie vainas. Nočeko švaka dzirkstele būtu jūtama, tā ka pilnā ručkā vispār noģībst, bet to var viegli detektēt un novērst. Kā arī pārtīri visus kontaktus un induķenes kontaktus ar rāmi un utt. iespējams, ka bezkontakts. man rudenī tā pēc ūdens peldes bija.

[ Šo ziņu laboja endurists, 23 Feb 2014, 19:16:11 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

kinigadners
24. Feb 2014, 12:12#519

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


28 Aug 2013, 13:09:39 Xmocis rakstīja:
Woowā taisīja. Jābrauc pie šiem, lai paskatās, varbūt ir kāda problēma ko es neesmu pamanījis.
Mosh pa karstu bija?
Es gan nevienam neticu kamēr visu nepārbaudu uz savas ādas,bet ka Max Moto runaju par nikasilu uzklāšanu,viņi ļoti lielīja to ko viņi piedāvā,a par Woow motors runa bija ka nevajagot pie viniem taisīt

Offline

zhans
24. Feb 2014, 15:40#520

Kopš: 28. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: KTM 450 exc '04

Jautājums spečukiem par kārbu:

mocis 450 exc 2004.gada.

Piefiksēju, ka dzenošā zobrata asij ir ~3mm (pēc sajūtām) aksiālā kustība. Citiem vārdiem sakot, aiz zobrata kustinot to asi var pavilkt uz āru / iestumt iekšā.
Tā taču tam nevajadzētu būt, vai ne?

Jautājums - uz cik nopietnu remontu gatavoties un kas tieši tur varētu būt izbeidzies, ja iepriekšējās eļļas maiņās metāla skaidas īsti netika novērotas.

[ Šo ziņu laboja zhans, 24 Feb 2014, 15:40:58 ]

Offline