Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW R1200GS

AutorsZiņojums
kinigadners
03. Jun 2015, 11:55#481

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Ar tiem LamPort aķiem tā ir,vai nu viņš kalpo trīs gadus bez bēdām vai nojūk pirmajā mēnesī.Par tādu cenu var eksperimentēt un braukt ar viņiem.

Offline

ksm
03. Jun 2015, 12:12#482

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: Yamaha


02 Jun 2015, 21:53:39 GP rakstīja:
Kungi, iesakiet akmulatoru uz R1200GS 2005. Kur LV pirkt un kādu zīmolu?


KSM ir uz vietas LP 36eur un Yuasa 69eur. Par cenu vienosimies

-----------------
KS14
Rīga, Pildas 16 b
www.sergis.lv
info@sergis.lv
Tel. 67112256
Mob 26011020

Offline

STRtech
04. Jun 2015, 09:37#483

Kopš: 21. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 78

Braucu ar:


02 Jun 2015, 21:53:39 GP rakstīja:
Kungi, iesakiet akmulatoru uz R1200GS 2005. Kur LV pirkt un kādu zīmolu?


Sveiks, varu piedāvāt no BS Batter - Yamahas aftermarket akceptēts zīmols:

http://www.ride.lv/eshop/?search[text]=BTX14-BS

Akumulators pieejams uz nākamo darba dienu, MP biedriem atlaide!

PM vai zvani 29333769

-----------------
Motociklu rezerves daļas:
www.ride.lv

Amortizatoru serviss:
www.strtech.lv

Offline

Fenders
12. Jun 2015, 19:44#484

Kopš: 09. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 78

Braucu ar: BMW R1200GS

Kungi,

kuri no mums brauc ar R1200GS LC?
Man ir viens jautājums par sajūgu/kārbu. Ceru uz ataucību!

paldies!

Offline

VATERLAND
12. Jun 2015, 20:21#485

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Uzraksti ju nu pats gudriniekam Mārcim PM.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Fenders
12. Jun 2015, 20:45#486

Kopš: 09. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 78

Braucu ar: BMW R1200GS


12 Jun 2015, 20:21:42 VATERLAND rakstīja:
Uzraksti ju nu pats gudriniekam Mārcim PM.


To jau paveicu iepriekš, vēl nav bijis online. Varbūt ir vēl kāds? Paldies!

[ Šo ziņu laboja Fenders, 12 Jun 2015, 20:45:38 ]

Offline

GP
21. Jun 2015, 22:33#487

Kopš: 12. May 2011

Ziņojumi: 126

Braucu ar: R1250GS

Kungi, iesakiet kur vērsties ar sulojošu FD (ir arī neliela sīcoņa slodzē). BMauto adresi zinu...

Offline

marcis
22. Jun 2015, 16:30#488

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


21 Jun 2015, 22:33:06 GP rakstīja:
Kungi, iesakiet kur vērsties ar sulojošu FD (ir arī neliela sīcoņa slodzē). BMauto adresi zinu...


--->PM

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

maniac
01. Jul 2015, 22:17#489

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Reku visādi pričendāļi agrotehnikai:

Vairāk:
http://www.motonews.ru/news.moto?id=11814&t...2686042135832214

Offline

G-as
11. Sep 2015, 23:40#490

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 82

Braucu ar: R1200GS

Šodien bija dīvains gļuks. Mocis uz sānu pekas, iedarbinu aukstu motoru un kamēr pekelējos un parunāju pa telefonu, viņš vienkārši pēc kādām 3 min noslāpst. Pielaižu atkal, lec ideāli, pēc kāda laika atkal noslāpst. Noslāpst strauji, it kā atslēga būtu izslēgta, bet panelis neizslēdzas. Braucot viss kārtībā.

Bija gan vēl viens dīvains gadījums uz šosejas, bet tad izslēdzās gan motors, gan panelis. Tajā brīdī neiedomājos pārbaudīt atslēgas stāvokli, padomāju, ka varbūt atslēga nebija kārtīgi pagriezta.

Ko domāt ?


G-as

[ Šo ziņu laboja G-as, 11 Sep 2015, 23:45:50 ]

Offline

VATERLAND
12. Sep 2015, 00:26#491

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


11 Sep 2015, 23:40:07 G-as rakstīja:
Šodien bija dīvains gļuks. Mocis uz sānu pekas, iedarbinu aukstu motoru un kamēr pekelējos un parunāju pa telefonu, viņš vienkārši pēc kādām 3 min noslāpst. Pielaižu atkal, lec ideāli, pēc kāda laika atkal noslāpst. Noslāpst strauji, it kā atslēga būtu izslēgta, bet panelis neizslēdzas. Braucot viss kārtībā.

Bija gan vēl viens dīvains gadījums uz šosejas, bet tad izslēdzās gan motors, gan panelis. Tajā brīdī neiedomājos pārbaudīt atslēgas stāvokli, padomāju, ka varbūt atslēga nebija kārtīgi pagriezta.

Ko domāt ?


G-as



Viens vērtīgs padoms- vēlies uzzināt problēmas cēloni dodies ar moto uz Augstrozes ielu, servisā sameklē Igoru. Viņš pieštekērēs tavu R2GS caur štekeri pie komja un uzzināsi pilnu spektru par uzrādītajām kļūdām.

Otrs variants - aizvizināties uz BMAutā un atstāt moto uz apmērām 3 nedēļām, kur veiks tādas pat darbības taču par atšķīrīgu ciparu.

Trešais variants - uzčeko MP lietotāju vārdā Sliktais un sarunā, kad vari pie viņa ierasties ar savu moto Ogrē. Sliktais pieštekerēs GS911 un tādā pat veidā spēs nodiagnosticēt vainas rašanās cēloni.



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

marcis
14. Sep 2015, 09:59#492

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


12 Sep 2015, 00:26:13 VATERLAND rakstīja:

11 Sep 2015, 23:40:07 G-as rakstīja:
Šodien bija dīvains gļuks. Mocis uz sānu pekas, iedarbinu aukstu motoru un kamēr pekelējos un parunāju pa telefonu, viņš vienkārši pēc kādām 3 min noslāpst. Pielaižu atkal, lec ideāli, pēc kāda laika atkal noslāpst. Noslāpst strauji, it kā atslēga būtu izslēgta, bet panelis neizslēdzas. Braucot viss kārtībā.

Bija gan vēl viens dīvains gadījums uz šosejas, bet tad izslēdzās gan motors, gan panelis. Tajā brīdī neiedomājos pārbaudīt atslēgas stāvokli, padomāju, ka varbūt atslēga nebija kārtīgi pagriezta.

Ko domāt ?


G-as



Viens vērtīgs padoms- vēlies uzzināt problēmas cēloni dodies ar moto uz Augstrozes ielu, servisā sameklē Igoru. Viņš pieštekērēs tavu R2GS caur štekeri pie komja un uzzināsi pilnu spektru par uzrādītajām kļūdām.

Otrs variants - aizvizināties uz BMAutā un atstāt moto uz apmērām 3 nedēļām, kur veiks tādas pat darbības taču par atšķīrīgu ciparu.

Trešais variants - uzčeko MP lietotāju vārdā Sliktais un sarunā, kad vari pie viņa ierasties ar savu moto Ogrē. Sliktais pieštekerēs GS911 un tādā pat veidā spēs nodiagnosticēt vainas rašanās cēloni.






Nu, Fāter, kādas vēl trīs nedēļas.....? Cipars būs atšķirīgs, bet tās 3 nedēļas...

Egons sarunās laiku un atvedīs moci. Diagnostika līdz stundai. Pa to laiku iedzers kafiju.

Pirmais ar trešo ieteikumu vēl argumentēti..

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

VATERLAND
14. Sep 2015, 14:57#493

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


14 Sep 2015, 09:59:50 marcis rakstīja:

12 Sep 2015, 00:26:13 VATERLAND rakstīja:

11 Sep 2015, 23:40:07 G-as rakstīja:
Šodien bija dīvains gļuks. Mocis uz sānu pekas, iedarbinu aukstu motoru un kamēr pekelējos un parunāju pa telefonu, viņš vienkārši pēc kādām 3 min noslāpst. Pielaižu atkal, lec ideāli, pēc kāda laika atkal noslāpst. Noslāpst strauji, it kā atslēga būtu izslēgta, bet panelis neizslēdzas. Braucot viss kārtībā.

Bija gan vēl viens dīvains gadījums uz šosejas, bet tad izslēdzās gan motors, gan panelis. Tajā brīdī neiedomājos pārbaudīt atslēgas stāvokli, padomāju, ka varbūt atslēga nebija kārtīgi pagriezta.

Ko domāt ?


G-as



Viens vērtīgs padoms- vēlies uzzināt problēmas cēloni dodies ar moto uz Augstrozes ielu, servisā sameklē Igoru. Viņš pieštekērēs tavu R2GS caur štekeri pie komja un uzzināsi pilnu spektru par uzrādītajām kļūdām.

Otrs variants - aizvizināties uz BMAutā un atstāt moto uz apmērām 3 nedēļām, kur veiks tādas pat darbības taču par atšķīrīgu ciparu.

Trešais variants - uzčeko MP lietotāju vārdā Sliktais un sarunā, kad vari pie viņa ierasties ar savu moto Ogrē. Sliktais pieštekerēs GS911 un tādā pat veidā spēs nodiagnosticēt vainas rašanās cēloni.






Nu, Fāter, kādas vēl trīs nedēļas.....? Cipars būs atšķirīgs, bet tās 3 nedēļas...

Egons sarunās laiku un atvedīs moci. Diagnostika līdz stundai. Pa to laiku iedzers kafiju.

Pirmais ar trešo ieteikumu vēl argumentēti..


Marci, 3 ned.Ir visnotal optimistiks terminš sakarā ar BMA meistaru aizñemtību, rindu, mācību komandêjumiem utt, utml,kā rezultātā tā token nebūs 1h darba un kafijas dzeršana 2.stāvā.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

marcis
14. Sep 2015, 15:39#494

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


14 Sep 2015, 14:57:55 VATERLAND rakstīja:

14 Sep 2015, 09:59:50 marcis rakstīja:

12 Sep 2015, 00:26:13 VATERLAND rakstīja:

11 Sep 2015, 23:40:07 G-as rakstīja:
Šodien bija dīvains gļuks. Mocis uz sānu pekas, iedarbinu aukstu motoru un kamēr pekelējos un parunāju pa telefonu, viņš vienkārši pēc kādām 3 min noslāpst. Pielaižu atkal, lec ideāli, pēc kāda laika atkal noslāpst. Noslāpst strauji, it kā atslēga būtu izslēgta, bet panelis neizslēdzas. Braucot viss kārtībā.

Bija gan vēl viens dīvains gadījums uz šosejas, bet tad izslēdzās gan motors, gan panelis. Tajā brīdī neiedomājos pārbaudīt atslēgas stāvokli, padomāju, ka varbūt atslēga nebija kārtīgi pagriezta.

Ko domāt ?


G-as



Viens vērtīgs padoms- vēlies uzzināt problēmas cēloni dodies ar moto uz Augstrozes ielu, servisā sameklē Igoru. Viņš pieštekērēs tavu R2GS caur štekeri pie komja un uzzināsi pilnu spektru par uzrādītajām kļūdām.

Otrs variants - aizvizināties uz BMAutā un atstāt moto uz apmērām 3 nedēļām, kur veiks tādas pat darbības taču par atšķīrīgu ciparu.

Trešais variants - uzčeko MP lietotāju vārdā Sliktais un sarunā, kad vari pie viņa ierasties ar savu moto Ogrē. Sliktais pieštekerēs GS911 un tādā pat veidā spēs nodiagnosticēt vainas rašanās cēloni.






Nu, Fāter, kādas vēl trīs nedēļas.....? Cipars būs atšķirīgs, bet tās 3 nedēļas...

Egons sarunās laiku un atvedīs moci. Diagnostika līdz stundai. Pa to laiku iedzers kafiju.

Pirmais ar trešo ieteikumu vēl argumentēti..


Marci, 3 ned.Ir visnotal optimistiks terminš sakarā ar BMA meistaru aizñemtību, rindu, mācību komandêjumiem utt, utml,kā rezultātā tā token nebūs 1h darba un kafijas dzeršana 2.stāvā.


Tevi tur tā ir mocījuši?!
Man pirms pāris nedēļām sazvanīja, pagājušo4dien atbraucu, atstāju moci, sadarīja, atbraucu pakaļ, viss kulē!

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

VATERLAND
14. Sep 2015, 16:30#495

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Marci, ja nebūtu attiecīgas, vairākkārtīgas pieredzes, diez vai ko tādu komentētu.


14 Sep 2015, 15:39:43 marcis rakstīja:

14 Sep 2015, 14:57:55 VATERLAND rakstīja:

14 Sep 2015, 09:59:50 marcis rakstīja:

12 Sep 2015, 00:26:13 VATERLAND rakstīja:

11 Sep 2015, 23:40:07 G-as rakstīja:
Šodien bija dīvains gļuks. Mocis uz sānu pekas, iedarbinu aukstu motoru un kamēr pekelējos un parunāju pa telefonu, viņš vienkārši pēc kādām 3 min noslāpst. Pielaižu atkal, lec ideāli, pēc kāda laika atkal noslāpst. Noslāpst strauji, it kā atslēga būtu izslēgta, bet panelis neizslēdzas. Braucot viss kārtībā.

Bija gan vēl viens dīvains gadījums uz šosejas, bet tad izslēdzās gan motors, gan panelis. Tajā brīdī neiedomājos pārbaudīt atslēgas stāvokli, padomāju, ka varbūt atslēga nebija kārtīgi pagriezta.

Ko domāt ?


G-as



Viens vērtīgs padoms- vēlies uzzināt problēmas cēloni dodies ar moto uz Augstrozes ielu, servisā sameklē Igoru. Viņš pieštekērēs tavu R2GS caur štekeri pie komja un uzzināsi pilnu spektru par uzrādītajām kļūdām.

Otrs variants - aizvizināties uz BMAutā un atstāt moto uz apmērām 3 nedēļām, kur veiks tādas pat darbības taču par atšķīrīgu ciparu.

Trešais variants - uzčeko MP lietotāju vārdā Sliktais un sarunā, kad vari pie viņa ierasties ar savu moto Ogrē. Sliktais pieštekerēs GS911 un tādā pat veidā spēs nodiagnosticēt vainas rašanās cēloni.






Nu, Fāter, kādas vēl trīs nedēļas.....? Cipars būs atšķirīgs, bet tās 3 nedēļas...

Egons sarunās laiku un atvedīs moci. Diagnostika līdz stundai. Pa to laiku iedzers kafiju.

Pirmais ar trešo ieteikumu vēl argumentēti..


Marci, 3 ned.Ir visnotal optimistiks terminš sakarā ar BMA meistaru aizñemtību, rindu, mācību komandêjumiem utt, utml,kā rezultātā tā token nebūs 1h darba un kafijas dzeršana 2.stāvā.


Tevi tur tā ir mocījuši?!
Man pirms pāris nedēļām sazvanīja, pagājušo4dien atbraucu, atstāju moci, sadarīja, atbraucu pakaļ, viss kulē!


-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

G-as
14. Sep 2015, 17:29#496

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 82

Braucu ar: R1200GS


12 Sep 2015, 00:26:13 VATERLAND rakstīja:

11 Sep 2015, 23:40:07 G-as rakstīja:
Šodien bija dīvains gļuks. Mocis uz sānu pekas, iedarbinu aukstu motoru un kamēr pekelējos un parunāju pa telefonu, viņš vienkārši pēc kādām 3 min noslāpst. Pielaižu atkal, lec ideāli, pēc kāda laika atkal noslāpst. Noslāpst strauji, it kā atslēga būtu izslēgta, bet panelis neizslēdzas. Braucot viss kārtībā.

Bija gan vēl viens dīvains gadījums uz šosejas, bet tad izslēdzās gan motors, gan panelis. Tajā brīdī neiedomājos pārbaudīt atslēgas stāvokli, padomāju, ka varbūt atslēga nebija kārtīgi pagriezta.

Ko domāt ?


G-as



Viens vērtīgs padoms- vēlies uzzināt problēmas cēloni dodies ar moto uz Augstrozes ielu, servisā sameklē Igoru. Viņš pieštekērēs tavu R2GS caur štekeri pie komja un uzzināsi pilnu spektru par uzrādītajām kļūdām.

Otrs variants - aizvizināties uz BMAutā un atstāt moto uz apmērām 3 nedēļām, kur veiks tādas pat darbības taču par atšķīrīgu ciparu.

Trešais variants - uzčeko MP lietotāju vārdā Sliktais un sarunā, kad vari pie viņa ierasties ar savu moto Ogrē. Sliktais pieštekerēs GS911 un tādā pat veidā spēs nodiagnosticēt vainas rašanās cēloni.




Izrunājos ar Igoru, un izskatās, ka vainīgs ātrumkārbas ieslēgtā roba sensors (gear-selector sensor), jo dienu vēlāk displejs vairs nerādīja N un 1 robu. Attiecīgi ir doma, ka mocim neitrālajā stāvot uz pekas nogļučīja sensors un teiksim padod info kompim, ka ieslēgts piemēram 1. robs, kā rezultātā kompis izslēdz motoru.
Arī diagnostikas rīks rāda uz sensora kļūdu, un, kaut arī šobrīd viss atkal strādā, mainīšu to sensoru.

G-as

[ Šo ziņu laboja G-as, 14 Sep 2015, 17:30:33 ]

Offline

BonyFace
14. Sep 2015, 18:37#497

Kopš: 03. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 708

Braucu ar: KTM 790R & Flow Snowboards

kāds uz šitādām vizinās, uz asfalta viss slikti?

riepas

Offline

VATERLAND
14. Sep 2015, 18:42#498

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


14 Sep 2015, 18:37:08 BonyFace rakstīja:
kāds uz šitādām vizinās, uz asfalta viss slikti?

riepas


Iepriekšējam Karro modelim bija tendence tempā dilt.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

ggg
14. Sep 2015, 19:55#499

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505


14 Sep 2015, 18:42:03 VATERLAND rakstīja:

14 Sep 2015, 18:37:08 BonyFace rakstīja:
kāds uz šitādām vizinās, uz asfalta viss slikti?

riepas


Iepriekšējam Karro modelim bija tendence tempā dilt.

Karro3 tagad ir ktm adventūrei uz asfalta dilst ļoti strauji..

ko sakat par Heidenau K60
?

[ Šo ziņu laboja ggg, 14 Sep 2015, 19:56:56 ]



-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

Atrix
14. Sep 2015, 20:39#500

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

man kopš marta ir K60 Scout virsū. 8 tūkst. ar tām nobraukti - izskatās, ka noies vismaz vēl tikpat. Tātad mūžs ilgs. Kopumā ar riepām esmu apmierināts. Asfalts - gut, arī slapjš un arī līkumos. Neesmu pa lielam izslīdējis. Taču uz risēm, sliedēm - jāuzmanās ļoti - nēsā. Grants- ļoti labi. Dubļi - ēēē.. diezgan garām - pāris reizes pamēģināju - pakaļa izgriežas acumirklī un vēlas apdzīt priekšu - labi, ka nenogāzos. Tas tamdēļ, ka labākas gaitas dēļ aizmugurējai riepai pa centru gumija nav dalīta - tāda kā josta. Tas varbūt palīdz riepai nodzīvot ilgi un ir labāka braukšana uz asfalta, taču padara diezgan nelietojamu dubļos. Vēl viena īpatnība šai riepai ir tā, ka tā ir jāiebrauc salīdzinoši ilgi - ap 500 km - kamēr tā nav iebraukta, tāda nestabilitāte, ļodzīšanās drusku vērojama - nekas kritisks, bet jocīgi. Kopumā riepa nav slikta, ja nav baigais bezceļš un dubļi. Kaut kā tā.. Iepriekš man bija virsū Conti Trail Attack 2 - ļoti laba riepa arī aukstākam laikam. Nākamās būs Mitas E07 - gribu izmēģināt. Jebkura riepa būs kompromiss, ideālas, kas der visam, nav.

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline