Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: KTM 520, 525, 530
Autors | Ziņojums |
kunkuls | | Kopš: 05. Aug 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 164
Braucu ar: to kam nav tukša bāka
| Labrīt!
Jūs jau te čaļi ar pieredzi.. varbūt varat rupji nosaukt ciparus cik maksā ktm 450ec 2003g virzulis.
Doma ņemt cilindru no woowmotors ar jaunu nikasil pārklājumu un iemest jaunu virzuli.
Ko pie reizes jaucot ieteiktu vēl mainīt?
Viss jau liekas ka ir čikiniekā un m/s īsti nav zināmas, jo pirkts lietots un tas teicis, ka esot ap 60 un man jau točna ir vēl kādas 60 tā kā pāri 100m/s noteikti, ka jau ir.
Varbūt uzreiz pametat informācīju, kur labāk ņemt virzuli un laikam arī m/s skaitītāju jāpiekniedē kaut kur
Paldies. | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
01 May 2013, 09:02:03 kunkuls rakstīja:
Labrīt!
Jūs jau te čaļi ar pieredzi.. varbūt varat rupji nosaukt ciparus cik maksā ktm 450ec 2003g virzulis.
Doma ņemt cilindru no woowmotors ar jaunu nikasil pārklājumu un iemest jaunu virzuli.
Ko pie reizes jaucot ieteiktu vēl mainīt?
Viss jau liekas ka ir čikiniekā un m/s īsti nav zināmas, jo pirkts lietots un tas teicis, ka esot ap 60 un man jau točna ir vēl kādas 60 tā kā pāri 100m/s noteikti, ka jau ir.
Varbūt uzreiz pametat informācīju, kur labāk ņemt virzuli un laikam arī m/s skaitītāju jāpiekniedē kaut kur
Paldies.
Virzulis 85-125. Pie reizes var nomainīt ieplūdes vārstus 16Ls/gab un visu vārstu blīvslēgus - 2Ls /gab.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
kunkuls | | Kopš: 05. Aug 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 164
Braucu ar: to kam nav tukša bāka
|
01 May 2013, 13:03:15 endurists rakstīja:
01 May 2013, 09:02:03 kunkuls rakstīja:
Labrīt!
Jūs jau te čaļi ar pieredzi.. varbūt varat rupji nosaukt ciparus cik maksā ktm 450ec 2003g virzulis.
Doma ņemt cilindru no woowmotors ar jaunu nikasil pārklājumu un iemest jaunu virzuli.
Ko pie reizes jaucot ieteiktu vēl mainīt?
Viss jau liekas ka ir čikiniekā un m/s īsti nav zināmas, jo pirkts lietots un tas teicis, ka esot ap 60 un man jau točna ir vēl kādas 60 tā kā pāri 100m/s noteikti, ka jau ir.
Varbūt uzreiz pametat informācīju, kur labāk ņemt virzuli un laikam arī m/s skaitītāju jāpiekniedē kaut kur
Paldies.
Virzulis 85-125. Pie reizes var nomainīt ieplūdes vārstus 16Ls/gab un visu vārstu blīvslēgus - 2Ls /gab.
Tātad ap 300,- un jāskrūvē.
Kādam nav gadijies, ka iesprūst apakšā skrūve aiz kuras ir tas mazais filtriņš?
Tur pat laikam ir 2 tādi filtri un viena skrūve ar ārējo seškanti otra ar iekšejo un tā kas ar arējo izrādas ir nomuļļāta un drošvien jāmetina kaut kas klāt, lai atsrkūētu un tai iekšējai ar bij kaut kāda kaite..
Varbūt pēc pieredzes varat pateikt, kas daras ar to filtru mainot eļļu? Viņš ir baigi aizlipis ar sūdiem vai tikai mazliet? Jau kāda 2. vai 3. eļļas maiņa un neesmu ticis pie viņa klāt. Šovasar centīšos saņemties un izraut motoru, lai uz galda kaut kā atmocītu tās skrūves. | Offline | | |
|
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
22 Apr 2013, 11:27:16 xmax rakstīja:
Ir doma savam KTM 250SX-F '08 samainīt virzuli, jo esmu sezonu jau nobraucis, bet īsti neesmu pārliecināts ka pirmais saimnieks to ir mainījis vispār (bail ka nesabirst, citu objektīvu pazīmju nav), tāpēc daži "iesācēja" jautājumi
* - nekad ar 4-t motoriem neemu ņēmies, vai ir vērts jaukties vienam, vai labāk atdot cilvēkam ar pieredzi (specifiskas jaukšanas lietas, speciālie instrumenti utt...)
* - vai Serģa veikals ir vienīgā vieta kur var dabūt KTM virzuli (ebay zinu, bet gribētos LV)
* - pērkot virzuli vai visi maiņas loriņi (blīves, pirksts, gredzeni utt) nāk līdz? Kam maiņas komplektā būtu vispār jābūt?
* - vai ir vēl lietas, kam būtu jāpievērš uzmanība mainot virzuli (ķēdes, cilindra, vārstu stāvoklis)?
Sorry par dumiem jautājumiem, bet toč, ar šo saskaros pirmo reiz. Paldies!
Nav obligaati no neorginaalajiem Sergis tirg prox, maxmoto bija wossner, panem kaadu no tiem un buus ok. Parasti virzuli tirgo ar visiem lorinjiem - pirksts, gredzeni, sprosti.
Jaaskataas izmeers, vislabaak kad iet pirkt panemt liidz cilindru.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
01 May 2013, 16:27:39 kunkuls rakstīja:
01 May 2013, 13:03:15 endurists rakstīja:
01 May 2013, 09:02:03 kunkuls rakstīja:
Labrīt!
Jūs jau te čaļi ar pieredzi.. varbūt varat rupji nosaukt ciparus cik maksā ktm 450ec 2003g virzulis.
Doma ņemt cilindru no woowmotors ar jaunu nikasil pārklājumu un iemest jaunu virzuli.
Ko pie reizes jaucot ieteiktu vēl mainīt?
Viss jau liekas ka ir čikiniekā un m/s īsti nav zināmas, jo pirkts lietots un tas teicis, ka esot ap 60 un man jau točna ir vēl kādas 60 tā kā pāri 100m/s noteikti, ka jau ir.
Varbūt uzreiz pametat informācīju, kur labāk ņemt virzuli un laikam arī m/s skaitītāju jāpiekniedē kaut kur
Paldies.
Virzulis 85-125. Pie reizes var nomainīt ieplūdes vārstus 16Ls/gab un visu vārstu blīvslēgus - 2Ls /gab.
Tātad ap 300,- un jāskrūvē.
Kādam nav gadijies, ka iesprūst apakšā skrūve aiz kuras ir tas mazais filtriņš?
Tur pat laikam ir 2 tādi filtri un viena skrūve ar ārējo seškanti otra ar iekšejo un tā kas ar arējo izrādas ir nomuļļāta un drošvien jāmetina kaut kas klāt, lai atsrkūētu un tai iekšējai ar bij kaut kāda kaite..
Varbūt pēc pieredzes varat pateikt, kas daras ar to filtru mainot eļļu? Viņš ir baigi aizlipis ar sūdiem vai tikai mazliet? Jau kāda 2. vai 3. eļļas maiņa un neesmu ticis pie viņa klāt. Šovasar centīšos saņemties un izraut motoru, lai uz galda kaut kā atmocītu tās skrūves.
300, jau ir ar atliektiem galiem tai operācijai. Pamēģini siltam motoram skrūvēt ārā, aukstam ir grūti. Es arī katru reizi viņus netīru, bet kādu katru 2-3. Principā katrs no tiem sietiņiem ir pirms eļļas sūkņa. Ja uz apakšējā parādās skaidas, tad zini ka pamatnieki vai klanis iet uz beigām, ja tanī kas no sāna, tad kārbas skaidas.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Vai tik nebija tā ka neizskrūvējot vienu no vairākiem sietiem (arī magnētu) motorā paliek ievērojama daļa vecās eļļas un pielejot klāt jaunu sanāk virs vajadzīgā līmeņa?
Es daru tā: Katras 15 stundas noleju veco eļļu un iztīru abus sietus un magnētu. Pieleju 1L jaunas eļļas. Katras 30 stundas tīru sietus, magnētu, mainu papīra filtrus un pieleju ~1.2L eļļas.
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
kunkuls | | Kopš: 05. Aug 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 164
Braucu ar: to kam nav tukša bāka
| Nu būs jau drīz jāmetas virsū un jāmet mocis guļus un jāmēģina atraut tās skrūves, ja nesanāks jārauj dzinējs ārā un jābrauc pie alumīnija metinātājiem, lai metina kaut kādu stieni galā un tad jāmoca.
Daudz darbi jāpabeidz citi iesāktie projekti
| Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Tur nav alumīnija skrūves. Manam bija tā pati problēma. Jebkurš ar labu metināmo aparātu dabūs vaļā bez problēmām. Man to izveica teikas Arnis pirms pāris gadiem. KTM to nelaimīgo skrūvi ir pārtaisījis un jaunajā versijā ir gan ārējā seškante gan iekšējais torx ja nekļūdos.
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
ano19 | | Kopš: 16. Apr 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 79
Braucu ar: Enduro
| Vai varat padalīties ar pieredzi plastmasu remontā. 525EXC drusku apskādēta aste + atdalījās viens plastmasas gabals - tas saucās iedevu čomam izgāzt
Kā labāk - kniedēt, salīmēt,iekausēt režģi, ar stikla šķiedru vai nav jēgas - jāpērk jauna? | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Es dariju tā - salodēju, ko varēju salodēt, un tad vēl izgriezu bleķīšus no abām pusēs, saurbu caurumus un sakniedēju. Mazliet aplīmēju un ar balonu nopūtu bleķīšus astes krāsā(melnus).
Priekš lodēšanas, kā plastmasu vari ņemt plastmasas savilcējus.
Super skaisti nebūs, bet praktiski gan.
-----------------
| Offline | | |
vellabeerns | | Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
17 May 2013, 10:29:05 ano19 rakstīja:
Vai varat padalīties ar pieredzi plastmasu remontā. 525EXC drusku apskādēta aste + atdalījās viens plastmasas gabals - tas saucās iedevu čomam izgāzt
Kā labāk - kniedēt, salīmēt,iekausēt režģi, ar stikla šķiedru vai nav jēgas - jāpērk jauna?
do šu - salāpīšu...kad mārcim gonda būs salāpīta...
ja gribi pats krāmēties - esošās šķembas salodē ar sietu, iztrūkstošos gabalus pieveido no stiklašķiedras!
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
vellabeerns | | Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
17 May 2013, 14:13:34 Bagars rakstīja:
...netīrumu mocim plasmas drātēt vajag tikai tad, kad galīgi nav nekā cita ko darīt
vot tas jau skan loģiskāk...
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Nu nez, es salāpiju, un veļoties ar viņu visos iespējamajos veidos tā aste turējās godam.
... Bet pēc laika tāpat uzliku citu - vesalu.
-----------------
| Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 18. Jul 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 334
Braucu ar: EXC525
| Plānoju brīvdienās pajaukt savu 520. Ir tā, ka nedaudz ēd eļļu un dažreiz grūti pielec, it īpaši karsts. (pirms mēneša nomainīju sveci, vairs nav 5 min jādarbina bet tāpat ir problēmas)
Pagaidām domāju nomainīt vārstu blīvslēgus. Ja vajadzēs, tad saregulēt vārstus. Un vēl karbiņu iedot uz ultraskaņas tīrīšanu.
Ko vēl iesakāt apskatīties/pārbaudīt/nomainīt? | Offline | | |
xmax | | Kopš: 22. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 372
Braucu ar: Zelta Mopēds un Yamaha Raptor 660
|
17 Jun 2013, 22:06:44 Rockstar rakstīja:
Plānoju brīvdienās pajaukt savu 520. Ir tā, ka nedaudz ēd eļļu un dažreiz grūti pielec, it īpaši karsts. (pirms mēneša nomainīju sveci, vairs nav 5 min jādarbina bet tāpat ir problēmas)
Pagaidām domāju nomainīt vārstu blīvslēgus. Ja vajadzēs, tad saregulēt vārstus. Un vēl karbiņu iedot uz ultraskaņas tīrīšanu.
Ko vēl iesakāt apskatīties/pārbaudīt/nomainīt?
Ja jau ēd eļļu - gredzeni... Nedūmo? | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 18. Jul 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 334
Braucu ar: EXC525
|
17 Jun 2013, 22:10:42 xmax rakstīja:
17 Jun 2013, 22:06:44 Rockstar rakstīja:
Plānoju brīvdienās pajaukt savu 520. Ir tā, ka nedaudz ēd eļļu un dažreiz grūti pielec, it īpaši karsts. (pirms mēneša nomainīju sveci, vairs nav 5 min jādarbina bet tāpat ir problēmas)
Pagaidām domāju nomainīt vārstu blīvslēgus. Ja vajadzēs, tad saregulēt vārstus. Un vēl karbiņu iedot uz ultraskaņas tīrīšanu.
Ko vēl iesakāt apskatīties/pārbaudīt/nomainīt?
Ja jau ēd eļļu - gredzeni... Nedūmo?
Nedaudz ir zili dūmi un lēnām pazūd tā eļļa no motora. | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Loģiski ka jāregulē vārsti. Ieplūdnieki gan jau ir metami ārā. Cilindra pārklājums un virzulis arī. Varbūt klanis jauns arī noderētu "pie viena". [ Šo ziņu laboja dropman, 17 Jun 2013, 22:22:21 ]
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
17 Jun 2013, 22:06:44 Rockstar rakstīja:
Plānoju brīvdienās pajaukt savu 520. Ir tā, ka nedaudz ēd eļļu un dažreiz grūti pielec, it īpaši karsts. (pirms mēneša nomainīju sveci, vairs nav 5 min jādarbina bet tāpat ir problēmas)
Pagaidām domāju nomainīt vārstu blīvslēgus. Ja vajadzēs, tad saregulēt vārstus. Un vēl karbiņu iedot uz ultraskaņas tīrīšanu.
Ko vēl iesakāt apskatīties/pārbaudīt/nomainīt?
Ja nelec silts, tad liela iespējamība, ka ieplūdnieki nosēdušies (tieši šiem modeļiem nāca no mīkstāka materiāla un pastiprināti dila). Pie Serģa Pro-x vārsts 16Ls/gab ar PVn bija kadu laiku atpakaļ. Vārstu blīvslēgi 1,90Ls/gab
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 18. Jul 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 334
Braucu ar: EXC525
| Tas ir vai nav normāli ja aiz gaisa filtra, kastes apakšā ir sakrājusies motora eļļa? Pēc skata +/- 20ml. [ Šo ziņu laboja Rockstar, 27 Jun 2013, 21:16:19 ] | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 18. Jul 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 334
Braucu ar: EXC525
| Sāku skrūvēties, tiku līdz vietai, kur jāizjauc sadalenes ķēde, pagaidām esmu iesprūdis dēļ tās ķēdes.
Vai kāds varētu uz pāris dienām aizdot ķēdes kniedējamo? Parādā nepalikšu!
Citādi tagad vairs nevaru ne skrūvēt ne braukt [ Šo ziņu laboja Rockstar, 27 Jun 2013, 21:23:53 ] | Offline | | |
|
|