Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
kunkuls
01. May 2013, 09:02#461

Kopš: 05. Aug 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 164

Braucu ar: to kam nav tukša bāka

Labrīt!
Jūs jau te čaļi ar pieredzi.. varbūt varat rupji nosaukt ciparus cik maksā ktm 450ec 2003g virzulis.
Doma ņemt cilindru no woowmotors ar jaunu nikasil pārklājumu un iemest jaunu virzuli.
Ko pie reizes jaucot ieteiktu vēl mainīt?
Viss jau liekas ka ir čikiniekā un m/s īsti nav zināmas, jo pirkts lietots un tas teicis, ka esot ap 60 un man jau točna ir vēl kādas 60 tā kā pāri 100m/s noteikti, ka jau ir.
Varbūt uzreiz pametat informācīju, kur labāk ņemt virzuli un laikam arī m/s skaitītāju jāpiekniedē kaut kur

Paldies.

Offline

endurists
01. May 2013, 13:03#462

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


01 May 2013, 09:02:03 kunkuls rakstīja:
Labrīt!
Jūs jau te čaļi ar pieredzi.. varbūt varat rupji nosaukt ciparus cik maksā ktm 450ec 2003g virzulis.
Doma ņemt cilindru no woowmotors ar jaunu nikasil pārklājumu un iemest jaunu virzuli.
Ko pie reizes jaucot ieteiktu vēl mainīt?
Viss jau liekas ka ir čikiniekā un m/s īsti nav zināmas, jo pirkts lietots un tas teicis, ka esot ap 60 un man jau točna ir vēl kādas 60 tā kā pāri 100m/s noteikti, ka jau ir.
Varbūt uzreiz pametat informācīju, kur labāk ņemt virzuli un laikam arī m/s skaitītāju jāpiekniedē kaut kur

Paldies.


Virzulis 85-125. Pie reizes var nomainīt ieplūdes vārstus 16Ls/gab un visu vārstu blīvslēgus - 2Ls /gab.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

kunkuls
01. May 2013, 16:27#463

Kopš: 05. Aug 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 164

Braucu ar: to kam nav tukša bāka


01 May 2013, 13:03:15 endurists rakstīja:

01 May 2013, 09:02:03 kunkuls rakstīja:
Labrīt!
Jūs jau te čaļi ar pieredzi.. varbūt varat rupji nosaukt ciparus cik maksā ktm 450ec 2003g virzulis.
Doma ņemt cilindru no woowmotors ar jaunu nikasil pārklājumu un iemest jaunu virzuli.
Ko pie reizes jaucot ieteiktu vēl mainīt?
Viss jau liekas ka ir čikiniekā un m/s īsti nav zināmas, jo pirkts lietots un tas teicis, ka esot ap 60 un man jau točna ir vēl kādas 60 tā kā pāri 100m/s noteikti, ka jau ir.
Varbūt uzreiz pametat informācīju, kur labāk ņemt virzuli un laikam arī m/s skaitītāju jāpiekniedē kaut kur

Paldies.


Virzulis 85-125. Pie reizes var nomainīt ieplūdes vārstus 16Ls/gab un visu vārstu blīvslēgus - 2Ls /gab.

Tātad ap 300,- un jāskrūvē.


Kādam nav gadijies, ka iesprūst apakšā skrūve aiz kuras ir tas mazais filtriņš?
Tur pat laikam ir 2 tādi filtri un viena skrūve ar ārējo seškanti otra ar iekšejo un tā kas ar arējo izrādas ir nomuļļāta un drošvien jāmetina kaut kas klāt, lai atsrkūētu un tai iekšējai ar bij kaut kāda kaite..
Varbūt pēc pieredzes varat pateikt, kas daras ar to filtru mainot eļļu? Viņš ir baigi aizlipis ar sūdiem vai tikai mazliet? Jau kāda 2. vai 3. eļļas maiņa un neesmu ticis pie viņa klāt. Šovasar centīšos saņemties un izraut motoru, lai uz galda kaut kā atmocītu tās skrūves.

Offline

UDT
01. May 2013, 17:38#464

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


22 Apr 2013, 11:27:16 xmax rakstīja:
Ir doma savam KTM 250SX-F '08 samainīt virzuli, jo esmu sezonu jau nobraucis, bet īsti neesmu pārliecināts ka pirmais saimnieks to ir mainījis vispār (bail ka nesabirst, citu objektīvu pazīmju nav), tāpēc daži "iesācēja" jautājumi
* - nekad ar 4-t motoriem neemu ņēmies, vai ir vērts jaukties vienam, vai labāk atdot cilvēkam ar pieredzi (specifiskas jaukšanas lietas, speciālie instrumenti utt...)
* - vai Serģa veikals ir vienīgā vieta kur var dabūt KTM virzuli (ebay zinu, bet gribētos LV)
* - pērkot virzuli vai visi maiņas loriņi (blīves, pirksts, gredzeni utt) nāk līdz? Kam maiņas komplektā būtu vispār jābūt?
* - vai ir vēl lietas, kam būtu jāpievērš uzmanība mainot virzuli (ķēdes, cilindra, vārstu stāvoklis)?
Sorry par dumiem jautājumiem, bet toč, ar šo saskaros pirmo reiz. Paldies!



Nav obligaati no neorginaalajiem Sergis tirg prox, maxmoto bija wossner, panem kaadu no tiem un buus ok. Parasti virzuli tirgo ar visiem lorinjiem - pirksts, gredzeni, sprosti.
Jaaskataas izmeers, vislabaak kad iet pirkt panemt liidz cilindru.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

endurists
01. May 2013, 19:39#465

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


01 May 2013, 16:27:39 kunkuls rakstīja:

01 May 2013, 13:03:15 endurists rakstīja:

01 May 2013, 09:02:03 kunkuls rakstīja:
Labrīt!
Jūs jau te čaļi ar pieredzi.. varbūt varat rupji nosaukt ciparus cik maksā ktm 450ec 2003g virzulis.
Doma ņemt cilindru no woowmotors ar jaunu nikasil pārklājumu un iemest jaunu virzuli.
Ko pie reizes jaucot ieteiktu vēl mainīt?
Viss jau liekas ka ir čikiniekā un m/s īsti nav zināmas, jo pirkts lietots un tas teicis, ka esot ap 60 un man jau točna ir vēl kādas 60 tā kā pāri 100m/s noteikti, ka jau ir.
Varbūt uzreiz pametat informācīju, kur labāk ņemt virzuli un laikam arī m/s skaitītāju jāpiekniedē kaut kur

Paldies.


Virzulis 85-125. Pie reizes var nomainīt ieplūdes vārstus 16Ls/gab un visu vārstu blīvslēgus - 2Ls /gab.

Tātad ap 300,- un jāskrūvē.


Kādam nav gadijies, ka iesprūst apakšā skrūve aiz kuras ir tas mazais filtriņš?
Tur pat laikam ir 2 tādi filtri un viena skrūve ar ārējo seškanti otra ar iekšejo un tā kas ar arējo izrādas ir nomuļļāta un drošvien jāmetina kaut kas klāt, lai atsrkūētu un tai iekšējai ar bij kaut kāda kaite..
Varbūt pēc pieredzes varat pateikt, kas daras ar to filtru mainot eļļu? Viņš ir baigi aizlipis ar sūdiem vai tikai mazliet? Jau kāda 2. vai 3. eļļas maiņa un neesmu ticis pie viņa klāt. Šovasar centīšos saņemties un izraut motoru, lai uz galda kaut kā atmocītu tās skrūves.


300, jau ir ar atliektiem galiem tai operācijai. Pamēģini siltam motoram skrūvēt ārā, aukstam ir grūti. Es arī katru reizi viņus netīru, bet kādu katru 2-3. Principā katrs no tiem sietiņiem ir pirms eļļas sūkņa. Ja uz apakšējā parādās skaidas, tad zini ka pamatnieki vai klanis iet uz beigām, ja tanī kas no sāna, tad kārbas skaidas.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

dropman
02. May 2013, 16:40#466

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Vai tik nebija tā ka neizskrūvējot vienu no vairākiem sietiem (arī magnētu) motorā paliek ievērojama daļa vecās eļļas un pielejot klāt jaunu sanāk virs vajadzīgā līmeņa?
Es daru tā: Katras 15 stundas noleju veco eļļu un iztīru abus sietus un magnētu. Pieleju 1L jaunas eļļas. Katras 30 stundas tīru sietus, magnētu, mainu papīra filtrus un pieleju ~1.2L eļļas.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

kunkuls
12. May 2013, 20:44#467

Kopš: 05. Aug 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 164

Braucu ar: to kam nav tukša bāka

Nu būs jau drīz jāmetas virsū un jāmet mocis guļus un jāmēģina atraut tās skrūves, ja nesanāks jārauj dzinējs ārā un jābrauc pie alumīnija metinātājiem, lai metina kaut kādu stieni galā un tad jāmoca.

Daudz darbi jāpabeidz citi iesāktie projekti

Offline

dropman
12. May 2013, 21:39#468

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Tur nav alumīnija skrūves. Manam bija tā pati problēma. Jebkurš ar labu metināmo aparātu dabūs vaļā bez problēmām. Man to izveica teikas Arnis pirms pāris gadiem. KTM to nelaimīgo skrūvi ir pārtaisījis un jaunajā versijā ir gan ārējā seškante gan iekšējais torx ja nekļūdos.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

ano19
17. May 2013, 10:29#469

Kopš: 16. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 79

Braucu ar: Enduro

Vai varat padalīties ar pieredzi plastmasu remontā. 525EXC drusku apskādēta aste + atdalījās viens plastmasas gabals - tas saucās iedevu čomam izgāzt
Kā labāk - kniedēt, salīmēt,iekausēt režģi, ar stikla šķiedru vai nav jēgas - jāpērk jauna?

Offline

MIGs
17. May 2013, 11:39#470

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Es dariju tā - salodēju, ko varēju salodēt, un tad vēl izgriezu bleķīšus no abām pusēs, saurbu caurumus un sakniedēju. Mazliet aplīmēju un ar balonu nopūtu bleķīšus astes krāsā(melnus).

Priekš lodēšanas, kā plastmasu vari ņemt plastmasas savilcējus.

Super skaisti nebūs, bet praktiski gan.

-----------------

Offline

vellabeerns
17. May 2013, 13:26#471

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


17 May 2013, 10:29:05 ano19 rakstīja:
Vai varat padalīties ar pieredzi plastmasu remontā. 525EXC drusku apskādēta aste + atdalījās viens plastmasas gabals - tas saucās iedevu čomam izgāzt
Kā labāk - kniedēt, salīmēt,iekausēt režģi, ar stikla šķiedru vai nav jēgas - jāpērk jauna?

do šu - salāpīšu...kad mārcim gonda būs salāpīta...
ja gribi pats krāmēties - esošās šķembas salodē ar sietu, iztrūkstošos gabalus pieveido no stiklašķiedras!

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

vellabeerns
17. May 2013, 14:38#472

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


17 May 2013, 14:13:34 Bagars rakstīja:
...netīrumu mocim plasmas drātēt vajag tikai tad, kad galīgi nav nekā cita ko darīt

vot tas jau skan loģiskāk...

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

MIGs
17. May 2013, 15:39#473

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu nez, es salāpiju, un veļoties ar viņu visos iespējamajos veidos tā aste turējās godam.

... Bet pēc laika tāpat uzliku citu - vesalu.

-----------------

Offline

Rockstar
17. Jun 2013, 22:06#474

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Plānoju brīvdienās pajaukt savu 520. Ir tā, ka nedaudz ēd eļļu un dažreiz grūti pielec, it īpaši karsts. (pirms mēneša nomainīju sveci, vairs nav 5 min jādarbina bet tāpat ir problēmas)
Pagaidām domāju nomainīt vārstu blīvslēgus. Ja vajadzēs, tad saregulēt vārstus. Un vēl karbiņu iedot uz ultraskaņas tīrīšanu.
Ko vēl iesakāt apskatīties/pārbaudīt/nomainīt?

Offline

xmax
17. Jun 2013, 22:10#475

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: Zelta Mopēds un Yamaha Raptor 660


17 Jun 2013, 22:06:44 Rockstar rakstīja:
Plānoju brīvdienās pajaukt savu 520. Ir tā, ka nedaudz ēd eļļu un dažreiz grūti pielec, it īpaši karsts. (pirms mēneša nomainīju sveci, vairs nav 5 min jādarbina bet tāpat ir problēmas)
Pagaidām domāju nomainīt vārstu blīvslēgus. Ja vajadzēs, tad saregulēt vārstus. Un vēl karbiņu iedot uz ultraskaņas tīrīšanu.
Ko vēl iesakāt apskatīties/pārbaudīt/nomainīt?

Ja jau ēd eļļu - gredzeni... Nedūmo?

Offline

Rockstar
17. Jun 2013, 22:12#476

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525


17 Jun 2013, 22:10:42 xmax rakstīja:

17 Jun 2013, 22:06:44 Rockstar rakstīja:
Plānoju brīvdienās pajaukt savu 520. Ir tā, ka nedaudz ēd eļļu un dažreiz grūti pielec, it īpaši karsts. (pirms mēneša nomainīju sveci, vairs nav 5 min jādarbina bet tāpat ir problēmas)
Pagaidām domāju nomainīt vārstu blīvslēgus. Ja vajadzēs, tad saregulēt vārstus. Un vēl karbiņu iedot uz ultraskaņas tīrīšanu.
Ko vēl iesakāt apskatīties/pārbaudīt/nomainīt?

Ja jau ēd eļļu - gredzeni... Nedūmo?

Nedaudz ir zili dūmi un lēnām pazūd tā eļļa no motora.

Offline

dropman
17. Jun 2013, 22:21#477

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Loģiski ka jāregulē vārsti. Ieplūdnieki gan jau ir metami ārā. Cilindra pārklājums un virzulis arī. Varbūt klanis jauns arī noderētu "pie viena".

[ Šo ziņu laboja dropman, 17 Jun 2013, 22:22:21 ]



-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

endurists
17. Jun 2013, 22:21#478

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


17 Jun 2013, 22:06:44 Rockstar rakstīja:
Plānoju brīvdienās pajaukt savu 520. Ir tā, ka nedaudz ēd eļļu un dažreiz grūti pielec, it īpaši karsts. (pirms mēneša nomainīju sveci, vairs nav 5 min jādarbina bet tāpat ir problēmas)
Pagaidām domāju nomainīt vārstu blīvslēgus. Ja vajadzēs, tad saregulēt vārstus. Un vēl karbiņu iedot uz ultraskaņas tīrīšanu.
Ko vēl iesakāt apskatīties/pārbaudīt/nomainīt?


Ja nelec silts, tad liela iespējamība, ka ieplūdnieki nosēdušies (tieši šiem modeļiem nāca no mīkstāka materiāla un pastiprināti dila). Pie Serģa Pro-x vārsts 16Ls/gab ar PVn bija kadu laiku atpakaļ. Vārstu blīvslēgi 1,90Ls/gab

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Rockstar
23. Jun 2013, 19:28#479

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Tas ir vai nav normāli ja aiz gaisa filtra, kastes apakšā ir sakrājusies motora eļļa? Pēc skata +/- 20ml.

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 27 Jun 2013, 21:16:19 ]

Offline

Rockstar
27. Jun 2013, 21:21#480

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Sāku skrūvēties, tiku līdz vietai, kur jāizjauc sadalenes ķēde, pagaidām esmu iesprūdis dēļ tās ķēdes.

Vai kāds varētu uz pāris dienām aizdot ķēdes kniedējamo? Parādā nepalikšu!

Citādi tagad vairs nevaru ne skrūvēt ne braukt

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 27 Jun 2013, 21:23:53 ]

Offline