Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
endurists
20. Feb 2013, 09:55#441

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


19 Feb 2013, 23:37:34 AK292 rakstīja:
Puikas, padalās ar exc 525, 2007 gada remonta manuāli, nevaru netā atrast


Lūk ļoti labs manuālis, motocikls gan ir BETA, taču tam ir KTM 450/525 dzinējs

http://www.americanbeta.com/sites/default/files...Manual2009RR.pdf






P.S. Šeit apakšā pie KTM ir pieejams arī SX/MXC/EXC manuālis

http://blackbears.ru/index.php?get=manual

[ Šo ziņu laboja endurists, 20 Feb 2013, 10:07:34 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

AK292
20. Feb 2013, 19:17#442

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

Paldies, interesēja, kā jāsaliek dzeses trubas, izjaukt māku, salikt tā čābīgāk

Offline

AK292
31. Mar 2013, 10:47#443

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

Tāks- dzelži salikti, daudz maz kārtībā, lec, rūc.Vakar sāku interesēties, kāpēc nedeg lampas un arī nelādē aķi . Izkopēju shēmu, pajaucu slēdžus, pastaipīju vadus- nekā .
Itkā strāvas regulātors kārtībā (ja noņem no moča nekas nemainās), mērot ar testeri rūcošam mocim, ģeneratora vadi (katrs) dod ārā 1,... līdz 2 voltus
Vai tik iepriekšējais gudrelis nav uzlicis sx ģenerātora statoru?
KĀDI VARIANTI?

Offline

endurists
31. Mar 2013, 22:22#444

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


31 Mar 2013, 10:47:10 AK292 rakstīja:
Tāks- dzelži salikti, daudz maz kārtībā, lec, rūc.Vakar sāku interesēties, kāpēc nedeg lampas un arī nelādē aķi . Izkopēju shēmu, pajaucu slēdžus, pastaipīju vadus- nekā .
Itkā strāvas regulātors kārtībā (ja noņem no moča nekas nemainās), mērot ar testeri rūcošam mocim, ģeneratora vadi (katrs) dod ārā 1,... līdz 2 voltus
Vai tik iepriekšējais gudrelis nav uzlicis sx ģenerātora statoru?
KĀDI VARIANTI?


Parauj nost vāku un paskaties kas lācītim vēderā.
P.S. SX stators ir mazāka diametra, arī rotors un arī viss korpuss atšķiras no EXC.

Lūk SX rotors
vari salīdzināt vizuāli ar savu.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

AK292
01. Apr 2013, 23:29#445

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

Ir ir lielāks magnēts un tinumi arī vizuāli kārtībā. Tagad vajadzētu uzzināt, pa kādas krāsas vadiņu un cik voltu rūcošam mocikletam jādod ārā

Offline

endurists
02. Apr 2013, 09:39#446

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


01 Apr 2013, 23:29:15 AK292 rakstīja:
Ir ir lielāks magnēts un tinumi arī vizuāli kārtībā. Tagad vajadzētu uzzināt, pa kādas krāsas vadiņu un cik voltu rūcošam mocikletam jādod ārā


Ja sanāks kā plānots, tad nedēļas beigās varu samērīt.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

kewis
20. Apr 2013, 16:30#447

Kopš: 20. Apr 2013

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


18 Feb 2013, 16:45:13 endurists rakstīja:

18 Feb 2013, 16:04:37 Goblins rakstīja:

18 Feb 2013, 14:35:32 endurists rakstīja:

18 Feb 2013, 14:25:48 Goblins rakstīja:
Tātad,

pērku vai mainu sx/exc 525/450 motoru, vai motora augšu.

vai arī pārdodu/mainu SX450 2005 gads ar motora defektu un naglu un beznaglu riepu komplektu

Defekts radās, kad braucot gaitā tika norauts vārsts, rezultāts ir sapista motora augša.





Bračkam ir viens cilindrs no EXC525

p.s. un arī pabraukts virzulis no 450SX uzliekot citus gredzenus vēl būtu braucams kādas 50-100stundas


Ja sanāk pajautā bračkam cenu par abiem



Cilindrs ir remontējams, vislētāk sanāk ielikt jaunu čaulu -> ap 70Ls, pašu cilindru gan jau pa 40-50Ls atdos.

P.S. bet tas ir no 525 EXC un viņš ir garāks-augstāks, dēļ garāka kloķenes gājiena, kā arī klanis šim ir garāks. 129mm 114mm vietā.

Varbūt pastāv iespēja, pa vienkāršo nofrēzēt cilindru no viena gala, lai dabūtu vajadzīgo augstumu, bet tā ir tikai mana ideja

Offline

kewis
20. Apr 2013, 16:33#448

Kopš: 20. Apr 2013

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

sveki varbut ir velkadam 525exc cilindrs ko notirgot 26567844

[ Šo ziņu laboja kewis, 20 Apr 2013, 16:36:26 ]

Offline

endurists
20. Apr 2013, 19:19#449

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


20 Apr 2013, 16:33:45 kewis rakstīja:
sveki varbut ir velkadam 525exc cilindrs ko notirgot 26567844


Varu dabūt nedaudz brauktu 97mm cilindru, tad būs EXC 540 (532cc).

525 cilindru pirms kāda mēneša pārdevām pa 45 vai 50Ls

[ Šo ziņu laboja endurists, 20 Apr 2013, 19:20:33 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Rockstar
20. Apr 2013, 19:25#450

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Aizņemšos EXC 520/525 atbalsta kāju. Vajadzīga uz pirmdienas rītu tehniskajai apskatei. Vislabāk, ja atrodas Ogrē vai tuvākajā apkārtnē

21.04: Der oriģinālā vai neoriģinālā, vienalga kāda, ka tik apskatē labi un smuki strādā. Pirmdien vienīgā diena, kad sanāk iziet apskati pirms sezonas atklāšanas

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 21 Apr 2013, 15:51:56 ]

Offline

kewis
21. Apr 2013, 14:26#451

Kopš: 20. Apr 2013

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


20 Apr 2013, 19:19:29 endurists rakstīja:

20 Apr 2013, 16:33:45 kewis rakstīja:
sveki varbut ir velkadam 525exc cilindrs ko notirgot 26567844


Varu dabūt nedaudz brauktu 97mm cilindru, tad būs EXC 540 (532cc).

525 cilindru pirms kāda mēneša pārdevām pa 45 vai 50Ls

Offline

kewis
21. Apr 2013, 14:29#452

Kopš: 20. Apr 2013

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

cik naudinas vins maksa un cik es noprotu tad 525exc vinu var uzlikt tik vajag lielaku virzuli

Offline

endurists
21. Apr 2013, 18:56#453

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


21 Apr 2013, 14:29:42 kewis rakstīja:
cik naudinas vins maksa un cik es noprotu tad 525exc vinu var uzlikt tik vajag lielaku virzuli


Vajag 97mm virzuli, bet cilindrs ir nedaudz braukts. Kādi 150-180lS

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Andrs
21. Apr 2013, 21:01#454

Kopš: 13. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 153

Braucu ar: enduro moci

Vai kādam nav KTM EXC spidometra vāciņš ar stikliņu? Manam pēc straujas apstāšanās stikliņš ieplīsa,korpuss vesels,elektronika ar strādā.Vajag neejošu spidometru ar veselu korpusu...

-----------------
Bet nezāles jau neiznīkst!

Offline

dropman
21. Apr 2013, 21:07#455

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Berģu pusē runā ka arī tev pašam bijusi diezgan strauja apstāšanās? Pašam arī korpuss vesels un elektronika strādā?

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Andrs
21. Apr 2013, 21:20#456

Kopš: 13. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 153

Braucu ar: enduro moci


21 Apr 2013, 21:07:09 dropman rakstīja:
Berģu pusē runā ka arī tev pašam bijusi diezgan strauja apstāšanās? Pašam arī korpuss vesels un elektronika strādā?
Šarnīri un atsaites pamazām nostājas vietā,korpusa bojājumi arī ir salabojušies,šodien pa pļavu pāris līkumus izbraucu.Ķiverē plaisas nebij-tā ka ar elektroniku viss pa vecam

-----------------
Bet nezāles jau neiznīkst!

Offline

dropman
21. Apr 2013, 21:23#457

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Tad jau labi. Tiekamies purvā

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

kinigadners
21. Apr 2013, 21:52#458

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Pa pa pa kādu purvu jūs runājat????

Offline

Andrs
21. Apr 2013, 22:17#459

Kopš: 13. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 153

Braucu ar: enduro moci


21 Apr 2013, 21:52:50 kinigadners rakstīja:
Pa pa pa kādu purvu jūs runājat????
Pa to pašu,kur arī Tevi bieži esam sastapuši.Vecais rezgalis...

-----------------
Bet nezāles jau neiznīkst!

Offline

xmax
22. Apr 2013, 11:27#460

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: Zelta Mopēds un Yamaha Raptor 660

Ir doma savam KTM 250SX-F '08 samainīt virzuli, jo esmu sezonu jau nobraucis, bet īsti neesmu pārliecināts ka pirmais saimnieks to ir mainījis vispār (bail ka nesabirst, citu objektīvu pazīmju nav), tāpēc daži "iesācēja" jautājumi
* - nekad ar 4-t motoriem neemu ņēmies, vai ir vērts jaukties vienam, vai labāk atdot cilvēkam ar pieredzi (specifiskas jaukšanas lietas, speciālie instrumenti utt...)
* - vai Serģa veikals ir vienīgā vieta kur var dabūt KTM virzuli (ebay zinu, bet gribētos LV)
* - pērkot virzuli vai visi maiņas loriņi (blīves, pirksts, gredzeni utt) nāk līdz? Kam maiņas komplektā būtu vispār jābūt?
* - vai ir vēl lietas, kam būtu jāpievērš uzmanība mainot virzuli (ķēdes, cilindra, vārstu stāvoklis)?
Sorry par dumiem jautājumiem, bet toč, ar šo saskaros pirmo reiz. Paldies!

[ Šo ziņu laboja xmax, 22 Apr 2013, 16:09:10 ]

Offline