Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW R1200GS
Autors | Ziņojums |
nagan | | Kopš: 27. Sep 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: R1200GS
| Es neteicu neko par pliku dāmu -es teicu par minimāli pieklājīgi apģērbtu skaistuli
Bet Tēvzemim taisnība - 80tais GāeSs cenā vairs nekritīsies.
PS pats priecājos par jēdzienu - Tēvzemis vai Dzimtenis | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Tas kā tajā dziesmā "sieviete ir skaista plika" attiecībā uz tehnikas (moto, auto) nedarbosies, izņemot, protams, retro.
Pamēģini tagad kādam pārdot auto bez kondicioniera.
Pērkot GS vai GSA tomēr vajag izvēlēties maximālo komplektāciju, i tad pašam būs prieks, ij pēcpārdošanas vērtība augstāka. Par R80GS tas būs ciC stāsts.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
BonyFace | | Kopš: 03. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 708
Braucu ar: KTM 790R & Flow Snowboards
| ew, ir kautkas jauns ķiveru jomā? | Offline | | |
|
BonyFace | | Kopš: 03. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 708
Braucu ar: KTM 790R & Flow Snowboards
| hah, atvēru http://www.shoei-helmets.com/ un bildē viss jau parādīts | Offline | | |
Fenders | | Kopš: 09. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 78
Braucu ar: BMW R1200GS
| Guten tag!
Kā tur ir ar tiem GS reduktoriem? Ārzemēs netrūkst stāstītāju par "final drive failture".
Vai to novērš preventīvas rūpes un apkopes, vai tur problēma jau rasējumā. Apsveru domu pārkāpt no Stroma uz R1200GS, plānoju braukt tālus kilometrus un paredzams potenciāls palikt ceļa malā vispār nav iepriecinošs.
mieriniet mani!
danke | Offline | | |
Gasjs | | Kopš: 17. Jun 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 265
Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)
| Kā un cik taisies braukt? Ja daudz un agresīvi pa bezceļu, tad varbūt arī mirst reduktors.
Manējam 60kkm un iet (Igors gan iesaka gultni mainīt profilakses nolūkos), čomam pie 90kkm+ sāka sulot, viegls remonts visu atrisināja.
Normāli braucot, tur arī pie 100kkm+ nekam nevajadzētu mirt vienkārši tāpat
27 Feb 2015, 21:04:46 Fenders rakstīja:
Guten tag!
Kā tur ir ar tiem GS reduktoriem? Ārzemēs netrūkst stāstītāju par "final drive failture".
Vai to novērš preventīvas rūpes un apkopes, vai tur problēma jau rasējumā. Apsveru domu pārkāpt no Stroma uz R1200GS, plānoju braukt tālus kilometrus un paredzams potenciāls palikt ceļa malā vispār nav iepriecinošs.
mieriniet mani!
danke
| Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
27 Feb 2015, 21:04:46 Fenders rakstīja:
Guten tag!
Kā tur ir ar tiem GS reduktoriem? Ārzemēs netrūkst stāstītāju par "final drive failture".
Vai to novērš preventīvas rūpes un apkopes, vai tur problēma jau rasējumā. Apsveru domu pārkāpt no Stroma uz R1200GS, plānoju braukt tālus kilometrus un paredzams potenciāls palikt ceļa malā vispār nav iepriecinošs.
mieriniet mani!
danke
Guten Abend,
Galvenais NEpērc UK/GB ražotus kardānpieziņas izstrādājumus, citādi s*&i garantēti
Ja nopietni, tad ir pamatots ieteikums meklēt BMW R12GS/GSA sākot ar 08.gadu, jo līdz tam GSiem bija visādas bērnības slimības, kuras līdz ar 08.gada GS/GSA ir tikušas veiksmīgi novērstas.
Ja pērc lietotu,tad noteikti atradīsi info par to kā pareizi pašrocīgi servisot gan pašu mo, gan kardāna reduktoru, mainot eļļu redukorā. Lietosi atbilstošu MOTUL eļļu un mainīsi eļļu ar filtru pie noteitkajiem 10K - viss funkcionēs kā pukstenis.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
piter | | Kopš: 10. Feb 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 424
Braucu ar: R1200GS Adventure
|
27 Feb 2015, 21:04:46 Fenders rakstīja:
Guten tag!
Kā tur ir ar tiem GS reduktoriem? Ārzemēs netrūkst stāstītāju par "final drive failture".
Vai to novērš preventīvas rūpes un apkopes, vai tur problēma jau rasējumā. Apsveru domu pārkāpt no Stroma uz R1200GS, plānoju braukt tālus kilometrus un paredzams potenciāls palikt ceļa malā vispār nav iepriecinošs.
mieriniet mani!
danke
ja paskaties mobile.de tad redzēsi, ka BMW motorradi ir vieni no tiem, kam noskrējiens mērāms simtos tūkstošos km.. vai tas ir GS, RT vai kāds cits modelis, tam nav nozīmes.. reti kurš cits motocikls var lepoties ar tādu noskrējienu.. lielākajai daļai BMW motociklu ir kardāna piedziņa.. tauta runā, ka iepriekš kardāns esot bijis izturīgāks, nu tipa 1100 un 1150mm2 modeļiem.. hvz vai tā ir..
..man pašam iepriekš bija RT, blīvslēgs sāka sulot pie 20tkm..mainīju blīvslēgu vairākas reizes, bet LT BMW serviss visu sadarīja beidzot pareizi un tas vairs nesuloja.. beigās sapratu, ka tas viss tikai tāpēc, ka par daudz iekšā ieliets eļļas.. BMW reduktoram nav reduktora ventilācijas, kā tas ir mašīnām, taču temperatūras izmaiņas ir diezgan iespaidīgas, atkarībā, vai garāža vai onroad.. tas nozīmē, ka arī eļļai vajag kaut kur izplesties, bet reduktora mazo izmēru dēļ nav kur likties (agrāk reduktoriem bija lielāki korpusi) un pie pāris gramu pārdozēšanas eļļu spiež laukā..
reduktori plus/mīnus visiem viena gada modeļiem ir vieinādi.. mainās pārnesuma skaitlis un kādas sīkas modifikāciijas.. ja ik pēc 20tkm maina reduktora eļļu nevajadzētu nekādām probzām rasties.. ir manuālī rakstīta pieļaujamā aksiālā kustība u.c. fiškas.. tas viss jāčeko pie apkopēm.. apkopes ik pēc 10tkm..
..šitas stāsts, par sūdīgiem reduktoriem atgādina 1985 gadu.. kad cilvēki runāja, ka astoto žiguli nevar pirkt, tam priekša velkošā, var nobloķēties reduktors un noķīlēt priekšējie riteņi un kočka garantēta.. it kā esot pat bijuši reāli gadījumi.. kurus neviens gudrais prāts nebija redzējis
.. patiesība ir tāda, ka suņi rej, bet BMW turpina braukt tālāk..
tā kā nevajag čurāt siltu.. BMW ir labs un kvalitatīvs motorrads.. lai kādu un kura gada pirktu, ja iepriekšējais saimnieks neko nav sajājis, tad tas kalpos godam.. tehniskas problēmas to nepiemeklē vairāk kā citu ražotāju motorradus.. [ Šo ziņu laboja piter, 28 Feb 2015, 01:28:36 ] | Offline | | |
dzerrais | | Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
| Ar tiem reduktoriem ta ir ka ir.... ,un cik esmu lasijis tie ir parsvara BMW. | Offline | | |
baizels | | Kopš: 08. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 566
Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.
| Manam GS arī pēc 60t.k nedaudz sāka mitrināt ārējais blīvslēgs. Nomainīju un viss ir ok. Dzērais nu protams ar lielo GS krosā doties nevar vis kas var gadīties. Ja runa iet par jaunajām Tenerēm tad tām jau visas bērnu slimības ir priekšā kā visiem jaunizceptiem mo. Parēķinot ,cik GS tiek izgatavoti un ,cik daudziem notiek tādas problēmas tad tas ir piliens jūrā. Visi runā ka MAXiMA ir slikts veikals un netā ir ļoti daudz sliktu atsauksmju, bet kā es uz turieni aizeju tas vienmēr ir pilns ar cilvēkiem, kas stāv pie kasēm ar pilniem ratiņiem.
----------------- http://bzlexhaust.weebly.com | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Pārsvarā tāpēc, ka citiem ražotājiem to ir maz. Ja salīdzina pēc pārdoto vienību skaita BMW vs citi.
Reduktorā jālej laba eļļa (sintētiskā) un pareizais daudzums, tad arī problēmu nebūs.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
dzerrais | | Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
| Tenerei jau ari reduktors sulo, bet jaapgriez atspere un viss ok. Un kad taisiju vaja, tad neka smuka tur nebija | Offline | | |
nagan | | Kopš: 27. Sep 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: R1200GS
| Mēs visi ar laiku sākam mitrināties, ne tikai reduktors. GāeSa pirkšana ir viena no mitrināšanās sākuma pazīmēm. Dāmas arī mitrinās, bet tas ir citādāk domaāts. | Offline | | |
baizels | | Kopš: 08. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 566
Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.
|
28 Feb 2015, 09:32:34 dzerrais rakstīja:
Tenerei jau ari reduktors sulo, bet jaapgriez atspere un viss ok. Un kad taisiju vaja, tad neka smuka tur nebija
Bet tev jau draudziņ viņa vēl ir galīgi svaiga! Tas nav labi, ka tik ātri sākās sulošana.
----------------- http://bzlexhaust.weebly.com | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| Nu, ko var ņemties, maini reduktoram eļļu un ies simts gadu. Blīvslēgus maina arī citiem močiem.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
Fenders | | Kopš: 09. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 78
Braucu ar: BMW R1200GS
| Sveiki vēlreiz!
Biju apskatīties vienu GS moci - man daži Motorrada iesācēja jautājumi.
Varbūt ir kāds zinošs un atsaucīgs vīrs, kam var uzzvanīt, es labprāt izmantotu iespēju īsai telefonsarunai.
Varbūt, kāds pazinējs par dzērienu var atbraukt, uzmest aci klātienē. Ne man, bet tam mocim
Novērtēšu atsaucību!
paldies! | Offline | | |
dzerrais | | Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
| Jā, svaiga, 40k. Tā ir bērnu slimība, nekas nopietns. Pataisi atsperi drusku īsāku un nekas nesulo. Vismaz pagaidām | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
28 Feb 2015, 17:38:22 Fenders rakstīja:
Sveiki vēlreiz!
Biju apskatīties vienu GS moci - man daži Motorrada iesācēja jautājumi.
Varbūt ir kāds zinošs un atsaucīgs vīrs, kam var uzzvanīt, es labprāt izmantotu iespēju īsai telefonsarunai.
Varbūt, kāds pazinējs par dzērienu var atbraukt, uzmest aci klātienē. Ne man, bet tam mocim
Novērtēšu atsaucību!
paldies!
Paskatījos SS, tikai viens GS ir piedāvājumā (LV), pēc bildēm skatoties ir +/- Ok. Padziļinātu pētniecību tāpat neviens neļaus, bet vai to vajag . Skaties vai nav sists, metināts rāmis, pārējais pa lielam tur nav tik ātri nokaujams. Vēl uzmanība jāpievērš ABS spuldzītei, uzsākot braukt tai ir jānodziest. Tāpat lai pastāvīgi nedeg "check engine", jo iepriekšminētajiem "apakšā" var būt 'da_jeb_kas'. Bez pieslēgšanas pie kompja tāpat neuzzināsi.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
baizels | | Kopš: 08. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 566
Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.
|
28 Feb 2015, 21:26:01 dzerrais rakstīja:
Jā, svaiga, 40k. Tā ir bērnu slimība, nekas nopietns. Pataisi atsperi drusku īsāku un nekas nesulo. Vismaz pagaidām
Tad jau tā mitrināšanās sākas tā par kā Motorradiem no 40-60 t.k pirmā mitrināšanās pazīmes nomaini blīvslēgu pārbaudi aksiālās kustības un ja viss ok mauc talāk.
----------------- http://bzlexhaust.weebly.com | Offline | | |
G-as | | Kopš: 25. Sep 2014
Ziņojumi: 82
Braucu ar: R1200GS
| Kungi, iesakiet labas dugas 2005.g. GS-am.
Man te rekomendē Wundelich kā vienīgo vērā ņemamo opciju. Dārgi, bet varbūt ir vērts ?
Un vēl - vai kāds ir iepircis LED Auxilary (jeb FOG) gaismas un atzinis par labām esam ?
Brandīgās ap 300 EUR griežas...
G-as | Offline | | |
|
|