Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
AK292
30. Dec 2012, 21:15#421

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

Neesmu nemaz elektriķis,varbūt kāds zin labāk,mans ieteikums- pamēri strāvu,varbūt vari ieinstalētledus/diodes?

Offline

Acetons
30. Dec 2012, 22:15#422

Kopš: 11. Jun 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Visu kas ripo!!

Tiku galā pats.....pievienojos pie vada kas nāk no ģeņģera. Un viss strādā pa smuko!! (Lukturis ir visparastākais LED unviersālais kurā ir STOP,GABARĪTS un Plates apgaismojums.)

Bet par sajūgu jautājums vel ir spēkā ...kā jums ir ??

Offline

endurists
30. Dec 2012, 22:26#423

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


30 Dec 2012, 22:15:30 Acetons rakstīja:
Tiku galā pats.....pievienojos pie vada kas nāk no ģeņģera. Un viss strādā pa smuko!! (Lukturis ir visparastākais LED unviersālais kurā ir STOP,GABARĪTS un Plates apgaismojums.)

Bet par sajūgu jautājums vel ir spēkā ...kā jums ir ??



Tur kaut kāds relejs/regulatots ir Tev?

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

dzivnieks
31. Dec 2012, 11:40#424

Kopš: 15. Sep 2008

Ziņojumi: 555

Braucu ar: Hayabusa

Man brachkam ir SX 520, pienacis laiks taisit apkopi un mainit virzuli utt. Ta kaa vinjsh ir iesacejs shai laucinjaa un es par krosachiem un enduro ar neko daudz nezinu, tad jautajums kadu virzuli labaak likt? klanis arii jamaina un kas vel? un kur labaak girezties pec detaljaam?

paldies jau ieprieksh.

Offline

Goblins
17. Jan 2013, 11:07#425

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


30 Dec 2012, 22:15:30 Acetons

Bet par sajūgu jautājums vel ir spēkā ...kā jums ir ??


Iztīri sajūga cilindrīti un ja gribas mīkstāku sākumu uzliec priekšā zobratu ar 16 zobiem

Man shitas nostrādāja

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

Goblins
17. Jan 2013, 11:11#426

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


17 Jan 2013, 11:07:10 Goblins rakstīja:

30 Dec 2012, 22:15:30 Acetons

Bet par sajūgu jautājums vel ir spēkā ...kā jums ir ??


Iztīri sajūga cilindrīti un ja gribas mīkstāku sākumu uzliec priekšā zobratu ar 16 zobiem

Man shitas nostrādāja

P.s. Pērku ktm sx/exc 450/525 motoru vai cilindru un galvu, var bez vārstiem.




-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

MIGs
04. Feb 2013, 11:39#427

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

525SX '04 gads
Tātad, pa cik motors ir uz pusēm pārņem stulbas domas, ka varētu kautko uz EXC pusi saskrūvēt.:

* Kas tieši ir nepieciešams lai pieliktu starteri?
? Pieļauju, ka pats starteris, slēdzis, relejs un akumulators man ir. Kur EXC nāk akumulators ?!

* Kas ar lādēšanu ? Vai to neviens neliek un lādē no stacionārā lādētāja ?

* Ja liek priekšējo lampu, cik ilgi izvelk aķītis bez lādēšanas?

* Cik sarežģīt $ izteiksmē ir pārlasīt 4 ātrumu kārbu uz 6 ātrumu kārbu (Pirmo četru robu atiecība pat varētu palikt)?! Vai no 690 Enduro tur kas varētu arī derēt - tāda kārba man ir komplektā. ?!

-----------------

Offline

mezavecis
04. Feb 2013, 11:49#428

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


04 Feb 2013, 11:39:29 MIGs rakstīja:
525SX '04 gads
Tātad, pa cik motors ir uz pusēm pārņem stulbas domas, ka varētu kautko uz EXC pusi saskrūvēt.:

* Kas tieši ir nepieciešams lai pieliktu starteri?
? Pieļauju, ka pats starteris, slēdzis, relejs un akumulators man ir. Kur EXC nāk akumulators ?!

* Kas ar lādēšanu ? Vai to neviens neliek un lādē no stacionārā lādētāja ?

* Ja liek priekšējo lampu, cik ilgi izvelk aķītis bez lādēšanas?

* Cik sarežģīt $ izteiksmē ir pārlasīt 4 ātrumu kārbu uz 6 ātrumu kārbu (Pirmo četru robu atiecība pat varētu palikt)?! Vai no 690 Enduro tur kas varētu arī derēt - tāda kārba man ir komplektā. ?!
Par lampu jau viegli ir izrekinat atkariba no lampas jaudas un akisha amperstundu ietilpibas..par cik lidzigas domas galva esmu uzmetis aci ebaya diozu lampam tas varetu but saudzigas akim un gaisma pietiekama

Offline

MIGs
04. Feb 2013, 11:57#429

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Lampu jau vajag tikai tāpēc lai var pa tumsu/pusutmsu tikt līdz mājai. Skaidrs, ka ja jābaro no akumulatora, tad baigi jāskatās patēriņš. Protams, te ir vieta krutajiem litija akumulatoriem, BET lētāk man liekas būs nomainīt aizdedzi uz tādu kas arī lādē.

Kā ar starteri un kārbu ?

-----------------

Offline

MIGs
04. Feb 2013, 12:02#430

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Vispār parādi kādas lampas tu tur esi atradis ?!

-----------------

Offline

endurists
04. Feb 2013, 12:03#431

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


04 Feb 2013, 11:39:29 MIGs rakstīja:
525SX '04 gads
Tātad, pa cik motors ir uz pusēm pārņem stulbas domas, ka varētu kautko uz EXC pusi saskrūvēt.:

* Kas tieši ir nepieciešams lai pieliktu starteri?
? Pieļauju, ka pats starteris, slēdzis, relejs un akumulators man ir. Kur EXC nāk akumulators ?!

* Kas ar lādēšanu ? Vai to neviens neliek un lādē no stacionārā lādētāja ?

* Ja liek priekšējo lampu, cik ilgi izvelk aķītis bez lādēšanas?

* Cik sarežģīt $ izteiksmē ir pārlasīt 4 ātrumu kārbu uz 6 ātrumu kārbu (Pirmo četru robu atiecība pat varētu palikt)?! Vai no 690 Enduro tur kas varētu arī derēt - tāda kārba man ir komplektā. ?!



Par starteri, jāskatās kas Tev ir uz kloķenes gala, labajā pusē. Starterniekam tur nāk bendikss, nākamais ir starpzobrats, tad starteris, startera relejs -> akumulators. Arī lai lādētu ir jābūt ģeneratora tinumiemiem, ne kā šādam SX

laikam eksistē trīs veidu. EXC, šāds un vēl pa vidu mazā diametra bet ar pilniem tinumiem. Katrai versijai atšķiras rotors un arī ģeneratora vāks. Tad plus tam visam ir nepieciešams relejs/regulators n tad jau var sākt kombinēt. Viena akumul.kaste mums mētājas garāžā. bet laikam no 520SX, biški jāpartaisa lai sapasētu ar 525 sēdekli.

Lūk EXC stators


Fāters un bračka sabūvēja vienu SX uz elektrostart. motors gan tur bija gatavs no mana EXC, bet visu pārējo shēmu vilka n domāja paši.


Lai uzbūvētu 6 robu kārbu vajag papildus tikai 2 zobratus, vienu dakšiņu, rulli un šeibas.

[ Šo ziņu laboja endurists, 04 Feb 2013, 12:10:44 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

mezavecis
04. Feb 2013, 12:18#432

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


04 Feb 2013, 12:02:56 MIGs rakstīja:
Vispār parādi kādas lampas tu tur esi atradis ?!

http://www.ebay.com/itm/12-24V-20-30W-CREE-3pcs...2b2e&vxp=mtr
Shis modelis patērētas jaudas ziņja baigi neatškiras no OEM spuldzes,bet i modeļi kam var pārslēgt gaismas intensitāti un uz minimuma ed kādus 3-9 W..

Offline

MIGs
04. Feb 2013, 12:44#433

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Jā man ir SX variants ar 2 tinumiem un pa vidu caurums uz ~28mm

-----------------

Offline

endurists
04. Feb 2013, 13:06#434

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


04 Feb 2013, 12:44:01 MIGs rakstīja:
Jā man ir SX variants ar 2 tinumiem un pa vidu caurums uz ~28mm


Domāju, ka tas baro tikai dzirksteli!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

MIGs
04. Feb 2013, 14:49#435

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Pilnīgi noteikti, ka tā arī ir - nu kamdēļ lai barotu vēl kaut ko kā nav...


-----------------

Offline

Goblins
18. Feb 2013, 14:25#436

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE

Tātad,

pērku vai mainu sx/exc 525/450 motoru, vai motora augšu.

vai arī pārdodu/mainu SX450 2005 gads ar motora defektu un naglu un beznaglu riepu komplektu

Defekts radās, kad braucot gaitā tika norauts vārsts, rezultāts ir sapista motora augša.



-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

endurists
18. Feb 2013, 14:35#437

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


18 Feb 2013, 14:25:48 Goblins rakstīja:
Tātad,

pērku vai mainu sx/exc 525/450 motoru, vai motora augšu.

vai arī pārdodu/mainu SX450 2005 gads ar motora defektu un naglu un beznaglu riepu komplektu

Defekts radās, kad braucot gaitā tika norauts vārsts, rezultāts ir sapista motora augša.





Bračkam ir viens cilindrs no EXC525

p.s. un arī pabraukts virzulis no 450SX uzliekot citus gredzenus vēl būtu braucams kādas 50-100stundas

[ Šo ziņu laboja endurists, 18 Feb 2013, 14:35:49 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Goblins
18. Feb 2013, 16:04#438

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


18 Feb 2013, 14:35:32 endurists rakstīja:

18 Feb 2013, 14:25:48 Goblins rakstīja:
Tātad,

pērku vai mainu sx/exc 525/450 motoru, vai motora augšu.

vai arī pārdodu/mainu SX450 2005 gads ar motora defektu un naglu un beznaglu riepu komplektu

Defekts radās, kad braucot gaitā tika norauts vārsts, rezultāts ir sapista motora augša.





Bračkam ir viens cilindrs no EXC525

p.s. un arī pabraukts virzulis no 450SX uzliekot citus gredzenus vēl būtu braucams kādas 50-100stundas


Ja sanāk pajautā bračkam cenu par abiem

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

endurists
18. Feb 2013, 16:45#439

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


18 Feb 2013, 16:04:37 Goblins rakstīja:

18 Feb 2013, 14:35:32 endurists rakstīja:

18 Feb 2013, 14:25:48 Goblins rakstīja:
Tātad,

pērku vai mainu sx/exc 525/450 motoru, vai motora augšu.

vai arī pārdodu/mainu SX450 2005 gads ar motora defektu un naglu un beznaglu riepu komplektu

Defekts radās, kad braucot gaitā tika norauts vārsts, rezultāts ir sapista motora augša.





Bračkam ir viens cilindrs no EXC525

p.s. un arī pabraukts virzulis no 450SX uzliekot citus gredzenus vēl būtu braucams kādas 50-100stundas


Ja sanāk pajautā bračkam cenu par abiem



Cilindrs ir remontējams, vislētāk sanāk ielikt jaunu čaulu -> ap 70Ls, pašu cilindru gan jau pa 40-50Ls atdos.

P.S. bet tas ir no 525 EXC un viņš ir garāks-augstāks, dēļ garāka kloķenes gājiena, kā arī klanis šim ir garāks. 129mm 114mm vietā.

Varbūt pastāv iespēja, pa vienkāršo nofrēzēt cilindru no viena gala, lai dabūtu vajadzīgo augstumu, bet tā ir tikai mana ideja

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

AK292
19. Feb 2013, 23:37#440

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

Puikas, padalās ar exc 525, 2007 gada remonta manuāli, nevaru netā atrast

Offline