Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
mrred
17. Apr 2012, 10:53#401

Kopš: 12. Oct 2008

Ziņojumi: 65

Braucu ar: KTM 1190 ADV R

Kas vēl nepieciešams, lai no enduro pārtaisīti uz supermoto neskaitot riepas/diskus, bremzes?

Offline

MIGs
17. Apr 2012, 11:12#402

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


17 Apr 2012, 10:53:16 mrred rakstīja:
Kas vēl nepieciešams, lai no enduro pārtaisīti uz supermoto neskaitot riepas/diskus, bremzes?

* Riteņi, ar buksēm, asīm utt, riepas(domājams sliki).

* Bremzes:
* Bremžu suporti
* Bremžu ručkas
* Bremžu diski
* Iespējams vajadzēs suporta pāreju - tas ja liksi pie esošās dakšas lielāku bremžu disku un atstāsi to pašu suportu(vai tāda paša stiprinājuma).
* Protams komplektā bremžu uzlikas(kalotkas).
Krosa/enduro bremzes trasē uzvāra diezgan ātri.

* Amortizatori(priekšā un aizmugurē) - krosa amortizators ir par mīkstu un tam ir "krosa brīvkustība". Var pārtaisī esošos vai ņemt jau SM amortizatorus.

* Iespējams, ka vajadzēs arī ķēdi un zobratu, ja vēlēsies izmainīt zobratu atiecību un necrst īsāku esošo ķēdi. Es leikot krosa moci uz SM ratiem nocirtu īsāku ķēdi, uzliktu priekšā lielāku un aizmugurē mazāku zobratu. Krosa atiecība bija par lēnu.

* Ātrumkaŗba - daudziem krosa močiem ir 4 pārnesumi, kamēr supermoto prasās 6. Saprotu, ka EXC arī ir 6 ātrumi - domāju, ka PAT ja atšķiras no SM, tad var pielasīt zobratus atiecību un būs diezgan labi.
Katrā ziņā, man leikas, ka jauna KTM kārba komplektā maksāja kautkādi 350-400Ls. Varbūt kļūdos - sen tas bija kad pētiju.

* Supermoto "nadziņš" nav obligāts, bet smukāk gan.

* Vēlams, ja brauc pa trasi - savācēj trauku pārplūdes šļauciņām(kartera ventilācija, tosola pārplūde, bendzīna pārplūde) - var pirkt orģinālo KTM, var pielikt RED BULL bundžiņu.

Varbūt kaut ko vēl piemirsu. Tālāk jau pats skatīsies kas tev ir aktuāls kas nav.
Mini komplekts ir diski !

-----------------

Offline

uldens2
17. Apr 2012, 11:32#403

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Kas ir krosa brivkustiba

Offline

MIGs
17. Apr 2012, 11:44#404

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

uldens2 - krosa dakšai ir tāda fīča.
Paprovē pacelt aiz stūres purnu - dakša pastiepsies līdzi.
Ja es pareizi izprotu konstrukciju tad tur ir papildus vēl viena vājāka atspere(tā ir piemeŗam auto racing amīšiem) - šī atspere nepilda triecina absorbēšanas funkciajs, bet nodrošina to lai ritenis pēc iespējas vairāk būtu pie zemes. Taču tai pat laikā iegūstam to, ka viņš nav tik ciets un stingrs, bet tāds ļumīgāks.
SM vai baikam šāda lieta nav.

Man šī lieta diezgan ļoti nepatika uz asfalta.

Ps. es nu neesmu nekāds amīšu guru.

Pieļauju, ka "krosa brīvkustība" arī nebūt nav gramatiski pareizākais apzīmējums.
Taču zinu, ka ne tikai man tas nepatīk. Ja nekļūdos tad Muižnieks arī Baltajam Ohlinus kautkad ir pārtaisijis. Var taisīt nesabojājot orģinālu - var pēctam pārskrūvēt atpakaļ.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 17 Apr 2012, 11:46:05 ]



-----------------

Offline

endurists
17. Apr 2012, 11:57#405

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


17 Apr 2012, 11:44:39 MIGs rakstīja:
uldens2 - krosa dakšai ir tāda fīča.
Paprovē pacelt aiz stūres purnu - dakša pastiepsies līdzi.
Ja es pareizi izprotu konstrukciju tad tur ir papildus vēl viena vājāka atspere(tā ir piemeŗam auto racing amīšiem) - šī atspere nepilda triecina absorbēšanas funkciajs, bet nodrošina to lai ritenis pēc iespējas vairāk būtu pie zemes. Taču tai pat laikā iegūstam to, ka viņš nav tik ciets un stingrs, bet tāds ļumīgāks.
SM vai baikam šāda lieta nav.

Man šī lieta diezgan ļoti nepatika uz asfalta.

Ps. es nu neesmu nekāds amīšu guru.

Pieļauju, ka "krosa brīvkustība" arī nebūt nav gramatiski pareizākais apzīmējums.
Taču zinu, ka ne tikai man tas nepatīk. Ja nekļūdos tad Muižnieks arī Baltajam Ohlinus kautkad ir pārtaisijis. Var taisīt nesabojājot orģinālu - var pēctam pārskrūvēt atpakaļ.


To angļu valodā definē kā "static sag" un vēl ir "riders sag" un šie abi regulēšanas un amiša darbības paramteri.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

mrred
17. Apr 2012, 12:39#406

Kopš: 12. Oct 2008

Ziņojumi: 65

Braucu ar: KTM 1190 ADV R

Značit, lai vnk izbrauktu loku caur Rīgu pietiek nomainīt diskus/riepas uz SM.

Ja grib nopietni ar SM tad pārbūve kārtīga.

Offline

ggg
20. Apr 2012, 07:47#407

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505


17 Apr 2012, 12:39:42 mrred rakstīja:
Značit, lai vnk izbrauktu loku caur Rīgu pietiek nomainīt diskus/riepas uz SM.

Ja grib nopietni ar SM tad pārbūve kārtīga.

Lai brauktu SM hoby klasē pilnīgi pietiek ar krosinieku,piegriez cietak amjus un būs labi.

-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

jankazx
26. Aug 2012, 10:15#408

Kopš: 26. Aug 2012

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Jautajums spechukiem!
Esmu nolemis kaa otro moci iegadaties krosachu.Izvele ir likta uz svaigu 2013 KTM tik nezinu kursh buutu piemerotaaks 250SX jeb 450SX-F Mociti mekleeju lai izklaides nolukos gaztu pa trasi.
Nezinu vai tas no svara bet nu mani parametri ir 184cm,100-105kg
Ieprieksheejaa pieredze ar krosachiem ir tikai paris reizes ar 450 pa trasi pabraukaats.

[ Šo ziņu laboja jankazx, 26 Aug 2012, 10:16:24 ]

Offline

xmax
26. Aug 2012, 12:39#409

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: Zelta Mopēds un Yamaha Raptor 660


26 Aug 2012, 10:15:23 jankazx rakstīja:
Jautajums spechukiem!
Esmu nolemis kaa otro moci iegadaties krosachu.Izvele ir likta uz svaigu 2013 KTM tik nezinu kursh buutu piemerotaaks 250SX jeb 450SX-F Mociti mekleeju lai izklaides nolukos gaztu pa trasi.
Nezinu vai tas no svara bet nu mani parametri ir 184cm,100-105kg
Ieprieksheejaa pieredze ar krosachiem ir tikai paris reizes ar 450 pa trasi pabraukaats.

Ir arī 350cc... 4t, ja 250cc 4t liekas par īsu un 450cc par traku.

Offline

jankazx
26. Aug 2012, 13:41#410

Kopš: 26. Aug 2012

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


26 Aug 2012, 12:39:26 xmax rakstīja:

26 Aug 2012, 10:15:23 jankazx rakstīja:
Jautajums spechukiem!
Esmu nolemis kaa otro moci iegadaties krosachu.Izvele ir likta uz svaigu 2013 KTM tik nezinu kursh buutu piemerotaaks 250SX jeb 450SX-F Mociti mekleeju lai izklaides nolukos gaztu pa trasi.
Nezinu vai tas no svara bet nu mani parametri ir 184cm,100-105kg
Ieprieksheejaa pieredze ar krosachiem ir tikai paris reizes ar 450 pa trasi pabraukaats.

Ir arī 350cc... 4t, ja 250cc 4t liekas par īsu un 450cc par traku.
Biju domaajis izvele starp 250 2t un 450 4t

Offline

mezavecis
26. Aug 2012, 14:15#411

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

Vislabāk vispirms izbrauc ar vienu un otru. Subjektivs viedoklis-sportam un rezultatam labak 4t..priekam un adrenalinam 2t

Offline

ivo91
04. Sep 2012, 21:16#412

Kopš: 04. Sep 2012

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki līdzīgi domājošie.
kādas raksturīgākās problēmas, niķi un plusi ir šim konkrētājam KTM izstrādājumam, kurš ražot nemaz netik sen 2005 gadā? Ir doma tādu iegādāties, jāpiebilst, ka ir tikai pabraukt ar Yamahu 250cc bet ar vecāku 2000 gada.
Pamatā plānots braukt tikai pa mežu stigām, nekādi dubļi vai purvi
Paldeis jau iepriekš

Offline

AK292
11. Nov 2012, 21:00#413

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

Ir pienācis laiks remontēt manu ktm exc525- prātā ienācās doma uztaisīt šo par 450 nieku - kādi +/- ?
Ja lieku tāda paša d virzuli/cilindru, jāliek garāka kloķene. mainīsies 'apakšas'?
Varbūt kādam ir pieredze?

[ Šo ziņu laboja AK292, 11 Nov 2012, 21:21:35 ]

Offline

endurists
11. Nov 2012, 21:16#414

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


11 Nov 2012, 21:00:30 AK292 rakstīja:
Ir pienācis laiks remontēt manu ktm exc525- prātā ienācās doma uztaisīt šo par 450 nieku idea:- kādi +/- ?
Ja lieku tāda paša d virzuli/cilindru, jāliek garāka kloķene. mainīsies 'apakšas'?
Varbūt kādam ir pieredze?

Tu domaji 540 vai 450? Ja gribi 450 tad mekle cilindru un virzuli ar 89mm diametru, ja 540 tad 97mm un klokenes gajiens paliek tads pats! Bralim ir 540cc man tads pats + klokene ar lielaku gajienu, kas dod 576 kubikcent. Darit var, iegust dzivigaku motoru jau pie zemakiem apgr attiecigi nav nepieciesams griezt tik augstu! Ir vel daudz dazadu sikumu, kas maina dzineja raksturu.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

AK292
11. Nov 2012, 21:27#415

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

Domāju 450 nieku( varbūt trasē būs jestrāks :hvz.
Virzulis, klanis, nikasils tāpat jāmaina

Offline

endurists
11. Nov 2012, 21:56#416

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


11 Nov 2012, 21:27:49 AK292 rakstīja:
Domāju 450 nieku( varbūt trasē būs jestrāks :hvz.
Virzulis, klanis, nikasils tāpat jāmaina



Esošo dzinēju samazinot uz 89mm diam. neko neiegūsi jo nemainās rotējošie parametri. Ja gribi krosaču, tad meklē krosača kloķeni un cilindru

450sx un xc ir cits zvērs, tam ir kloķene ar 63,4mm gājienu un cilindrs ar diametru 95mm. Bet klanis un cilindrs ir īsāks.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Niere
11. Nov 2012, 22:07#417

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


11 Nov 2012, 21:27:49 AK292 rakstīja:
Domāju 450 nieku( varbūt trasē būs jestrāks :hvz.
Virzulis, klanis, nikasils tāpat jāmaina


te daži viedokļi ar personīgu pieredzi.
ja nu kas - http://translate.google.com/

Offline

AK292
11. Nov 2012, 22:15#418

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

Krosaču negribu, laikam palikšu pie esošajiem diametriem. Vienk kaut kad redzēju exc450 nieku , likās ka bija jaudīgāks ''apakšās'' par manējo- baigi negriežot motoru cēla labāk

Offline

endurists
11. Nov 2012, 22:33#419

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


11 Nov 2012, 22:15:08 AK292 rakstīja:
Krosaču negribu, laikam palikšu pie esošajiem diametriem. Vienk kaut kad redzēju exc450 nieku , likās ka bija jaudīgāks ''apakšās'' par manējo- baigi negriežot motoru cēla labāk


Viņi nedaudz pamainījās pa gadiem, no 00-02 bija mazāks ieplūdes trakta tilpums 110cc, jaunākajiem bija jau 120cc, attiecīgi veciem bija lielāka grieze pie apakšām, otri atkal bija vairāk tendēti uz vidējiem un augstākiem apriezieniem. Tāpat arī izplūdes kolektori pirmajiem gadiem bija divi tievāki, jaunākiem viens resnāks. Arī vieni nodrošina labāku griezi pie apakšām, otrs pie augšām. arī tas maina raksturu, tāpat arī karburatori nāk gan 39mm gan 41. un vēl ar TPS un bez, kā arī iespēja mainīt komutatoru. Idejiski tas ir viens lielisks konstruktors kur attiecīgi no zināšanām un rosības var komplektēt sev kaut ko piemērotu, jo bloks visiem viens.

[ Šo ziņu laboja endurists, 11 Nov 2012, 22:35:28 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Acetons
30. Dec 2012, 18:00#420

Kopš: 11. Jun 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Visu kas ripo!!

Sveiki!!
KTM SX450 05 Izštukoju ka varētu pielikt aizmugurē stopņiku ar gabarīt zem astes iebāzt . Bet ir neskaidrība,kur lai Plusu rauj. Mēģināju paņemt no babenes ....bij tukš numurs,testa lampiņa deg,bet lukturim pa šavku.
Ir kādi gudri ieteikumi...padalieteis,iesakiet kaut ko.
A lukturi ta aizmugurē gribās

Un vel jautājums par sajūgu. Viņš visiem ir tik ass krosiniekiem laižot vaļā ka paliek vaga kur kartupeļus stādīt "

Offline