Katram jau savi kritēriji
Par sevi. Es braucu (nu kad braucu ) teju visu dienu un tad pirmais ir - ērtums. Ja ķivere laikojot kaut nedaudz spiež, tad pēc piecām stundām Tu varēsi padomāt tikai par to pulsējošo punktu galvā, kur tā nolāpītā ķivere durās galvā. Un pilnīgi pofig, ka tā ir 100 gramus vieglāka vai teorētiski stiprāka.
Bet tai pat laikā ķiverei jāsēž stingri un stabili ... Ja pērc dārgu ķiveri, ir tikai normāli, ja to iedod patestēt uz vakaru. Vācieši 100 % dod, imho Dusks savus šubertus arī dod.
Tas pats ar jakām/biksēm/zābakiem. Ar pēdējiem man vispār bija izmisums
Visam ir jābūt tā ka uzvelkot to nejūt. Ja ir kaut mazākā sajūta ka nav lāgā - meklē citu.
Es visu pērku savā izmērā. Tas pats kas žakatei, tas motojakai. Apakšā pavelku kādu funkcionālo Falkes krekliņu un aidā. Mans mocis (pagaidām neredzamais ) gan ļoti labi aizsargā no ļaunajiem laika apstākļiem
Nu nepērc jaku 3 mērus lielāku, tikai ar domu, ka nu būs rudens, tad varēšu pavilkt apakšā vecāmammītes tamborēto džapūzīti un zeķubikses un kurināt apkārt līdz pirmajam sniegam...
Tīri no stila viedokļa, imho lauksaimnieku gā-esiem piedien strītgard pelākzilās jakas. Kaut kāda stabila vērtība
Nu dubļos jau ar ādeniekiem nebrauc
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ?
08 Oct 2014, 21:42:29 Niksons rakstīja:
Katram jau savi kritēriji
Par sevi. Es braucu (nu kad braucu ) teju visu dienu un tad pirmais ir - ērtums. Ja ķivere laikojot kaut nedaudz spiež, tad pēc piecām stundām Tu varēsi padomāt tikai par to pulsējošo punktu galvā, kur tā nolāpītā ķivere durās galvā. Un pilnīgi pofig, ka tā ir 100 gramus vieglāka vai teorētiski stiprāka.
Bet tai pat laikā ķiverei jāsēž stingri un stabili ... Ja pērc dārgu ķiveri, ir tikai normāli, ja to iedod patestēt uz vakaru. Vācieši 100 % dod, imho Dusks savus šubertus arī dod.
Tas pats ar jakām/biksēm/zābakiem. Ar pēdējiem man vispār bija izmisums
Visam ir jābūt tā ka uzvelkot to nejūt. Ja ir kaut mazākā sajūta ka nav lāgā - meklē citu.
Es visu pērku savā izmērā. Tas pats kas žakatei, tas motojakai. Apakšā pavelku kādu funkcionālo Falkes krekliņu un aidā. Mans mocis (pagaidām neredzamais ) gan ļoti labi aizsargā no ļaunajiem laika apstākļiem
Nu nepērc jaku 3 mērus lielāku, tikai ar domu, ka nu būs rudens, tad varēšu pavilkt apakšā vecāmammītes tamborēto džapūzīti un zeķubikses un kurināt apkārt līdz pirmajam sniegam...
Tīri no stila viedokļa, imho lauksaimnieku gā-esiem piedien strītgard pelākzilās jakas. Kaut kāda stabila vērtība
Nu dubļos jau ar ādeniekiem nebrauc
Paldies, ņemšu vērā un informēšu par sasniegumiem.
Kad lamatām pārlasīju hadeni, vītnes vienmēr ar grafīteni smērēju. Par sceces vītni nebiju iedomājies. Manam nečīkstēja
Pēc manuāļa sveces jāmaina ik pa 20k km, savējam mainīju tikko, uz 24k km, bija arī pēdējais laiks. Sveces centrālais elektrods bija nevis apaļš, bet plakans, apakšējām svecēm vēl ovāls.
P.S. Vistas toč laba kompānija, man gan suns tikai
[ Šo ziņu laboja Sliktais, 12 Oct 2014, 08:06:44 ]
Paldies, ņemšu vērā un informēšu par sasniegumiem.
G-as
Tātad, izmērīju Nolan N104 Evo un Schuberth C3 Pro - izrādās man ir problēma ar chin strap - plastmasas zoda ļecku, kas spiež uz manu nestandarta (?) ādamābolu. Noliekt galvu ir diezgan nereāli. Palasīju forumus - laikam neesmu vienīgais, bet nav arī skaidras alternatīvas. Vēl paliek pamērīt Neotec un tad meklēt kaut ko zemākos plauktos vai klasisko ķiveri ar mīksto auduma ļecku.. (Te gan saskāros ar diezgan pārliecinošu argumentu par standarta ķiveres svara priekšrocību pret flip up - 1200/1700g. Cik tas ir kritiski ?)
Pamērīju arī jakas un te visām izrādās rokas par īsu pie izmēra 48/50
Paldies, ņemšu vērā un informēšu par sasniegumiem.
G-as
Tātad, izmērīju Nolan N104 Evo un Schuberth C3 Pro - izrādās man ir problēma ar chin strap - plastmasas zoda ļecku, kas spiež uz manu nestandarta (?) ādamābolu. Noliekt galvu ir diezgan nereāli. Palasīju forumus - laikam neesmu vienīgais, bet nav arī skaidras alternatīvas. Vēl paliek pamērīt Neotec un tad meklēt kaut ko zemākos plauktos vai klasisko ķiveri ar mīksto auduma ļecku.. (Te gan saskāros ar diezgan pārliecinošu argumentu par standarta ķiveres svara priekšrocību pret flip up - 1200/1700g. Cik tas ir kritiski ?)
Pamērīju arī jakas un te visām izrādās rokas par īsu pie izmēra 48/50
Kādam līdzīga pieredze ?
G-as
Es Nolanam to ļecku noņēmu nost...Un nekādu neērtību vairs nav.
1. C3 Pro pēc svara jau būs vienā kategorijā ar normālām full-face. Arī ar Nolan var nobraukt cauru dienu un kakls nost nelūzt
2. Ņem vērā, ka Nolans būs jūtami skaļāks par C3. Arī mehāniskā daļa (saulesbrillei) jau pēc vienas sezonas paliek tādi neuzticamāki.
Pats pārgāju no C3 uz N104, tāpēc ir pārbaudīts.
Tāpēc labāk piemēri vēl Neotec un tad ņem vai nu C3 Pro vai Neotec. Vieni no viņiem tieši reklamējās, ka ir piemērotāki cilvēkiem ar lieliem ādamāboliem.
18 Oct 2014, 00:03:58 G-as rakstīja:
Tātad, izmērīju Nolan N104 Evo un Schuberth C3 Pro - izrādās man ir problēma ar chin strap - plastmasas zoda ļecku, kas spiež uz manu nestandarta (?) ādamābolu. Noliekt galvu ir diezgan nereāli. Palasīju forumus - laikam neesmu vienīgais, bet nav arī skaidras alternatīvas. Vēl paliek pamērīt Neotec un tad meklēt kaut ko zemākos plauktos vai klasisko ķiveri ar mīksto auduma ļecku.. (Te gan saskāros ar diezgan pārliecinošu argumentu par standarta ķiveres svara priekšrocību pret flip up - 1200/1700g. Cik tas ir kritiski ?)
mana datora vīrusu ķērājs motopowerā uzrāda kaut kādas ļaunatūras (kā ganbeja aplikācijas).
iespējams iespējams...a varbūt konstatē šķidruma dzesi un bauro pilnā kaklā, jo ir jau par ko bļaut
nelieši sakaisīja sāli uz ceļa sāli, tāpēc akumulators ir siltumā.
Viss, atslēdzos.
Braucu ar: VESPA GTS250, BMW K1200LT, BMW R1200GSA
08 Oct 2014, 00:36:26 G-as rakstīja:
Kungi, palīdziet ar ekipējuma izvēli potenciālam GS īpašniekam (un pašreiz arī moto zaļknābim). Pagaidām nedomāju braukt ne ekstrēmos, ne ne-sezonas apstākļos. Drīzāk dažreiz mājas- darbs (ārpus Rīgas), varbūt kāda grants, varbūt mazliet pa mežu, varbūt ar laiku kādā mazā ceļojumā. Kritēriji - drošība, komforts.
Ķivere - flip up / bez ? Bikses / jaka / cimdi ? Zābaki īsie / garie ?,
Īsāk sakot lūdzu padalieties ar pieredzi, kuras man nav, bet nav arī vēlmes lieki tērēt naudu, pērkot nevajadzīgus vai nekvalitatīvus štruntus.
Tāpat būšu pateicīgs arī par pieredzi ar iegādi (kur/kā) – doma ir visus loriņus sagādāt līdz nākamās sezonas sākumam.
Budžets – nedefinēts, bet balstīts uz price/performance principu (nedzenos pēc dizaina un top modeļiem).
P.S. Forumus jau pārlasīju, skaidrība vēl mazāka ;-)
G-as
Hei,
Nu daudz patiesības par ekipējuma izvēli te jau pateikts, bet šo to vēl varu piezīmēt.
Ir vēl daži faktori kurus ir vērts apdomāt un ņemt vērā pērkot ekipu.
*par ķiveri, te viss jau pateikts. Pats jau kopš ķiveres parādīšanās lietoju BMW SYSTEM 6. apmierināts.
Man bez drošības vēl svarīgi kritēriji, bija ventilācija, paceļamā saulesbrile, stikls ar pretsvīšanas risinājumu.
*Jakas man bijušas vairākas, bet tāpat beigās pie dārgā gala nonācu. Pērkot jaku, bikses, manuprāt, kritēriji ir;
*cik fanātiski brauksi, tb ja nevēlies pārsēsties uz auto arī lietainās dienās tad lētais gals braukšanu padarīs nebaudāmu.
*vai esi salīgs vai nē. Manuprāt, ļoti svarīgs kritērijs, jo ja esi tāds kam visur karsti (kā es), tad tas jakas un bikšu izvēli apgrūtina. Lielākā daļa ražotāju taisa melnas drēbes, tas nu ir sviests, jo vasarā, pilsētā propkā ātri vien radīsies vēlēšanas braukt maikā. Pats kādus gadus nobraucu ar BMW STREETGUARD 3 melno jaku, vasarā karsti, COLD BLACK audums ir tikai reklāmas triks, tāpat kā GORE TEX, neko tas nemaina, no 25 būs karsti, vasarā bieži braucu enduro bruņās. Pagājušo gad nopirku BMW RALLYE 3 gaiši pelēko. Jaka ir vasarīga, bet perfekta. Labas ventilācijas iespējas un pie 37 grādiem braucujakā+ūdeni jakā var ieliet, kas karstumā dzesē, bet vakarā silda. Biksēm sānus var attaisīt. cipars ir padārgs (670 eur jaka), pie 4 grādiem gan nosalubet tas pofig. Tas ka gaiša, nenozīmē neprakstiska, jo ir jāskatās audums no kā jaka taisīta. Rallye 3 nesmērējās ,bet BMW GS DRY smērējas lopā, bet tāpat ceļa putekļi ir gaiši un +melnās jakas saulē izdeg un paliek brūnas vai pelēkas.
Rukkas ir melnas, principā cena līdzīga, labas, bet tīri subjektīvi, nepātīk kā izskatās, tāpēc arī neko daudz par viņām nezinu. Un kā jau te rakstīja, nepērc ar domu-pirkšu lielāku lai varu džemperi apakšā pavilkt. Laba fīča ir ja vari piedurknes savilkt lai neplivinās.
*Cimdi, ja ir apsildāmi rokturi un neesi salīgs, tad BMW GS pro, perfekti ventilējas, jo ventilācijas lūkas ir bruņā, cimda augšā+starp pirkstiem ir ventilācija. Ja ručkas nav apsildāmas,tad rudenī un pavasarī sals rokas. Manuprāt siltie cimdi var būt arī lētāka gala, jo lietosi maz un nav liela māksla uztaisīt siltus cimdus, parasti problēma ir vasarā, jo lētajos vasarā būs karsti.
*zābaki, tur nu drošības konfliktē ar ērtumu. Man ir gan garie BMW GORE TEX un TCX īsie puszābaki. Ceļojumā braucu ar TCX, jo savādāk kājas svīst lopā. Ja braucu pavasarī ,rudenī vai off roadā, kur ir iespēja uzmest moci uz kājas, tad labāk garos, jo var būt sāpīgi.
Lai nu kā, moto ekipējumam cenai ir nozīme. Labs un lēts nebūs. Nav atšķirība vai RUKKA VAI BMW, bet visādi no name liks vilties. Brendu jakām bruņas ir no speciāla materiāla, kas ķermeņa siltuma ietekmē piekļaujas ķermeņa formai, lētajam gala būs plastmasa, ko jutīsi. Pat īsajiem zābakiem cenai ir nozīme. pirmie man bija lētie (50 eur) zābaki, kājas svīda, zole ātri nodila+zole sastopoties ar bezīnu utt. slīd., bet TCX , ja braucot paliec kāju tā ka vējš pūš uz zābaka, tad jūt vēsumu un kājas nesvīst, pietam lietū neizmirkst. TCX protams arī maksāja 160 eur.
Bet mans viss penteris nenozīmē, ja nevari samaksāt bar dārgu apģērbu tad nepirkt vispār, jopašam sākumā bija kaut kāda tur BEAREN jaka un bikses ar. Lietū biju izmircis, bet 2 gadus tāpat nobraucu, pietam ar šo lēto jaku uz VESPAS visus alpus izbraucu, pus eiropu un līdz Nordkapam. Bet vairs es to jaku gan nevilktu Tāpat man nav viedoklis par zelta vidusceļu, kas noteikti ir.
Pirmais posts tāds garš sanāca, bet ceru kaut kas no tā visa noderēs.