Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mīti
Autors | Ziņojums |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
27 Oct 2014, 12:47:50 Bagars rakstīja:
Statoils
Un ar visnotaļ pārliecinošām metodēm..
Statoila Latvijā NAV! ir tikai izkārtne.
(vēl viens mīts) | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Zajeb??/
Nozagāt man pus stundu laiku lai izlasītu cik dažādi kokteiļi bāriņā Bārs
Būtu šito tekstu uzreiz ielikuši
Disadvantages to ethanol fuel blends when used in engines designed exclusively for gasoline include lowered fuel mileage, metal corrosion, deterioration of plastic and rubber fuel system components, clogged fuel systems, fuel injectors, and carburetors, delamination of composite fuel tanks, varnish buildup on engine parts, damaged or destroyed internal engine components, water absorption, fuel phase separation, and shortened fuel storage life.[148][148][149][150] Many major auto, marine, motorcycle, lawn equipment, generator, and other internal combustion engine manufacturers have issued warnings and precautions about the use of ethanol-blended gasolines of any type in their engines,[151] and the Federal Aviation Administration and major aviation engine manufacturers have prohibited the use of automotive gasolines blended with ethanol in light aircraft due to safety issues from fuel system and engine damage.[148][149][150][152]
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
27 Oct 2014, 12:39:07 romculs rakstīja:
UN par to popularitātei, neviens nerunā un nezin kas tas ir, Mūsu tumsonība ir arī ienaidnieks...
iebrauc jebkurā servī un pajautā meham ko vins zin par BioDīzeli un tad ko tas domā...
Tas arī rada mītus, ka šis produkts ir domāts lūzeriem...un Idiotiem...
Vispār jau es no sava profesionālā viedokļa varu teikt, ka Tev nav īsti viss skaidrs par biodegvielu tehniskajām īpašībām.
Tev i kaut kāds tāds iespaids, ka tā sadeg tīrāk, tātad viennozīmīgi arī no tehniskā pielietojuma viedokļa ir 'labāka'. tā?
ja tā, tad Tu kļūdies. bet man slinkums izvērst tēmu plašāk.
Vācijā, bija ļoti daudz DUS kur bija BIo...
Pie mums neviens...
kā neviens?
uz Daugavpils šosejas viens DUS droši vien vēl tagad tirgo, tikai nevienu auto tur nekad neredzu pildāmies.
ja nemaldos, Ķekavā Kalnakrogā arī tirgo.
starp citu, vai esi pamanījis, ka Statoil DUS Valdemāra ielā jau gadus 10 tirgo 85% bioetanolu. pie tā sūkņa nekad neviens šo degvielu nepilda. ko gan tā?
un kāpēc tad Statikam būtu jātirgo LV bio dīzelis, ja ir Norway dīzelis??
atkal sazvērestības.
vei neesi dzirdējis, ka nu jau gadus četrus Statoil DUS tīkls nepieder Statoil, bet gan kanādietim - cīsiņgigantam. Un tam ir dziļi pie kājas, ko tirgot, kaut kamieļa čuras, ja par to saņem savus pāris grašu no litra dajebkā.
turklāt degviela NAV pamatienākums, bet gan degvielas pircēju iepirktās kafijas un cīsiņi.
līdz ar to kaut kādas idejas, ka vietējam tīklam jābalsta norvēģu naftas apjomi, ir bezjēdzīgi.
starp citu, pēc gadiem trim visdrīzāk tāds Statoil no ielām pazudīs un parādīsies kaut kas līdzīgs šim ar nosaukumu Couche Tard
Pat ja sabiedrībā radīsies pieprasījums, tad esmu 100% pārliecināts ka tirgos " savējo" bio nevis Lokālo...
cīsiņtirgotājs sāks rapsi audzēt vai tirgos kartupeļos fri izlietoto eļļu?
Kā tad Statikos uzradās Gāze??
nesaprotu, ko ar to domā, bet gāze uzradās rodoties pieprasījumam. buš pieprasījums pēc ķirbju eļļas, tirgos kaut izlejamu.
| Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
27 Oct 2014, 13:15:03 Negantelis rakstīja:
Zajeb??/
Nozagāt man pus stundu laiku lai izlasītu cik dažādi kokteiļi bāriņā Bārs
Būtu šito tekstu uzreiz ielikuši
Disadvantages to ethanol fuel blends when used in engines designed exclusively for gasoline include lowered fuel mileage, metal corrosion, deterioration of plastic and rubber fuel system components, clogged fuel systems, fuel injectors, and carburetors, delamination of composite fuel tanks, varnish buildup on engine parts, damaged or destroyed internal engine components, water absorption, fuel phase separation, and shortened fuel storage life.[148][148][149][150] Many major auto, marine, motorcycle, lawn equipment, generator, and other internal combustion engine manufacturers have issued warnings and precautions about the use of ethanol-blended gasolines of any type in their engines,[151] and the Federal Aviation Administration and major aviation engine manufacturers have prohibited the use of automotive gasolines blended with ethanol in light aircraft due to safety issues from fuel system and engine damage.[148][149][150][152]
tieši tā, bet šoreiz čaļi vairāk koncentrējušies uz RME jeb rapša metilesteri, kas ir būtiski atšķirīgs no benzīnam pievienojamā etanola. taču arī tam var savu listi ar 'nopelniem' sarakstīt.
starp citu, Tevis citētais ir iemesls, kādeļ uz ziemu bākā labāk liet 98toto. tam, ja likums nav mainījies, nav obligātā 5% etanola komponente. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Oct 2014, 13:15:03 Negantelis rakstīja:
Zajeb??/
Nozagāt man pus stundu laiku lai izlasītu cik dažādi kokteiļi bāriņā Bārs
Būtu šito tekstu uzreiz ielikuši
Disadvantages to ethanol fuel blends when used in engines designed exclusively for gasoline include lowered fuel mileage, metal corrosion, deterioration of plastic and rubber fuel system components, clogged fuel systems, fuel injectors, and carburetors, delamination of composite fuel tanks, varnish buildup on engine parts, damaged or destroyed internal engine components, water absorption, fuel phase separation, and shortened fuel storage life.[148][148][149][150] Many major auto, marine, motorcycle, lawn equipment, generator, and other internal combustion engine manufacturers have issued warnings and precautions about the use of ethanol-blended gasolines of any type in their engines,[151] and the Federal Aviation Administration and major aviation engine manufacturers have prohibited the use of automotive gasolines blended with ethanol in light aircraft due to safety issues from fuel system and engine damage.[148][149][150][152]
Tādi "derīgi" blakusefekti, es skatos, tai degvielai
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
romculs | | Kopš: 25. Apr 2013
Ziņojumi: 132
Braucu ar: Nozagts Suzuki Bandit 650
| Niere,
Mēs nekad nebūsim ne Luksemburga, ne Šveice...
tikai kaut kādas zināšanas mūs var izcelt no pakaļas...
Tāpat uzskatu ka Bio nozarē ir kaut kas iesākts labu ideju vārdā un beigās tas viss atstāts pašplūsmā...Tipa, lai brīvai tirgus visu sakārto...
Fufelis tas viss ir, nekāds brīvais tirgus neko nesakārtos un Naftinieku Lobijiem ir labi ka tā tas viss paliek ....
http://latraps.lv/biodegvielas-miti-un-patiesiba
http://www.nesteoil.lv/default.asp?path=14390;1...4975;16782;17362
UN man nav nekāda saprašana par Idustriju, jo tajā nestrādāju, tikai personiskie novērojumi un Inernets...
UN tāpat biodīzelī es saskatu vairāk plusus nekā mīnusus, kuri nepārprotami ir...
Jā labāk vajadzētu rāzot Rīgas 13 un vest uz ķīnu, modrrnizēt iekārtas...
nevis noklapēt,uzmočīt Lielveikalu...
UN runājot par Staitiku es to redzu kā Naftas produktu izplatītāju un kur viņi peļnu rauj man vienalga, maizītēs vai dabas gāzē...
Bet Latvija to naudu zaudē...
un labāk lai LV vēl ir pāris miljonāri, nekā mēs stutējam kaut kādus Aizjūras miljonārus,...
[ Šo ziņu laboja romculs, 27 Oct 2014, 13:57:23 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
27 Oct 2014, 13:54:45 romculs rakstīja:
Niere,
Mēs nekad nebūsim ne Luksemburga, ne Šveice...
tikai kaut kādas zināšanas mūs var izcelt no pakaļas...
Tu ieprieš spiedi uz to, ka tikai ražošanas mūs var izcelt no pakaļas...
Tāpat uzskatu ka Bio nozarē ir kaut kas iesākts labu ideju vārdā un beigās tas viss atstāts pašplūsmā...Tipa, lai brīvai tirgus visu sakārto...
nav tak tā. šobrīd ir 5% obligātā komponentu 95tajam un dīzelim, drīz būs 10%. bizness zaļo.
Fufelis tas viss ir, nekāds brīvais tirgus neko nesakārtos un Naftinieku Lobijiem ir labi ka tā tas viss paliek ....
a kas tieši ir izlobēts?
http://latraps.lv/biodegvielas-miti-un-patiesiba
http://www.nesteoil.lv/default.asp?path=14390;1...4975;16782;17362
UN man nav nekāda saprašana par Idustriju, jo tajā nestrādāju, tikai personiskie novērojumi un Inernets...
re, bet es netieši ar to esmu saistīts un drēbi daudzmaz zinu.
UN tāpat biodīzelī es saskatu vairāk plusus nekā mīnusus, kuri nepārprotami ir...
es gan neesmu tik optimistisks. kad redzu, kā motoreļļām tikai dēļ biodegvielu izmantošanas tiek paaugstinātas visādas prasības, saprotu, ka motori tiek darbināti ar drazu, kura kaut kā 'jāneitralizē'.
Jā labāk vajadzētu rāzot Rīgas 13 un vest uz ķīnu, modrrnizēt iekārtas...
ražot un vest šperiņus uz Ķīnu.
a Tu zini, ka LV izdevīgi ražot tikai lietas ar augstu intelektuālo ieguldījumu vai tādas, kuras pārāk dārgi vest no tālām valstīm (liels tilpums, svars un proporcionāli maza vērtība - piemēram, eļļas)
nevis noklapēt,uzmočīt Lielveikalu...
klau, liela mūra būda ar vecām iekārtām ir tikai un vienīgi liela mūra būda, ne ražotne.
ražotne pirmkārt ir svaigas zināšanas + tehnoloģijas + iekārtas + apmācīti darbinieki.
kurš no šiem komponentiem bija piedēvējams VEF vai Sarkani Zvaigznei utt.? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| tā nodomāju..
Norvēģija ir valsts, kurā visvisādus labumus sola ekoloģiski mazkaitīgām tehnoloģijām. gan nodokļu atvieglojumi, pērkot auto, gan pirmais uz prāmja tiec, gan stāvvietas bez maksas utt.
neskatoties uz to visu, un pat to, ka norvēģi ir viena no turīgākajām nācijām pasaulē, elektro/hibrīdauto tirdzniecība nesokas:
tāpat kā visā pārējā Eiropā:
visu nosaka ne jau kādas sazvērestības, bet pircēja izvēle. te citāts no iepriekš pieminētā raksta par elektro auto:
In reality, the relative uptake of fuel saving vehicle technologies will depend on their reliability, cost, ease of implementation and - probably most important of all - consumer acceptance. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
klau, liela mūra būda ar vecām iekārtām ir tikai un vienīgi liela mūra būda, ne ražotne.
ražotne pirmkārt ir svaigas zināšanas + tehnoloģijas + iekārtas + apmācīti darbinieki.
kurš no šiem komponentiem bija piedēvējams VEF vai Sarkani Zvaigznei utt.?
Cik zinu, tad deviņdesmito pašā sākumā, astoņdesmito beigās, VEFā bija gan šis tas priekš tiem laikiem gana moderns, protams, lielum lielums tomēr tika izvazāts.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Oct 2014, 14:19:56 Niere rakstīja:
tā nodomāju..
Norvēģija ir valsts, kurā visvisādus labumus sola ekoloģiski mazkaitīgām tehnoloģijām. gan nodokļu atvieglojumi, pērkot auto, gan pirmais uz prāmja tiec, gan stāvvietas bez maksas utt.
neskatoties uz to visu, un pat to, ka norvēģi ir viena no turīgākajām nācijām pasaulē, elektro/hibrīdauto tirdzniecība nesokas:
tāpat kā visā pārējā Eiropā:
visu nosaka ne jau kādas sazvērestības, bet pircēja izvēle. te citāts no iepriekš pieminētā raksta par elektro auto:
In reality, the relative uptake of fuel saving vehicle technologies will depend on their reliability, cost, ease of implementation and - probably most important of all - consumer acceptance.
Paklau, bet cik vispār ir pasaulē tādu elektromobiļu, kuri iekļautos tādos price/performance parametros, lai cilvēkam tik tiešām gribētos sev šādu auto? Vienīgais ir Tesla, kura cena diemžēl šo pirkumu padara totāli ekonomiski nepamatotu un var pieviļināt tikai kādu "gadžetu" kolekcionāru, ne taupīt gribētāju, savukārt visi prius-veidīgie ir tik pretīgi izstrādājumi, kad ir jābūt totālam mazohistam, lai kaut ko tādu no brīvas gribas pirktu.
Tad kad tirgū būs nopērkams elektroauto at Teslas parametriem, bet pa priusa cenu, pēc viņiem rinda stāvēs
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Jauni Priusi ne tuvu nav lēts prieks. paskaties, cik maksā jauns.
turklāt degvielas ekonomija hibrīdiem arī ļoti nosacīta. ok, sanāk tur kādi 4-5L uz simtu, bet tie pāris L pret dīzeli nekā neatpēk pat servisa izmaksas brīdī, kad par N štukām jāpērk jauni akumulatori. | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Hibrīdie un citi zaļie auto ir forši ar to, ka eiropā tiem ir nodokļu atlaides, jau minētā tevis bezmaksas stāvēšana utt.
Tas ir tā pat, kā bendzīna kapsētai Bentlijam iedot zaļā auto statusu jo tas redz var darboties aŗi uz bioetanolā. Tas, ka izmesto sūdu dauduzms tāpat ir liels, itsevišķi ja dzer bendzīnu spaiņiem, tas otrā plānā - bet ar tādu Bentliju droši tev ir priekšrcības(iebraukšana Lopndonas centrā utt), jo esi tak zaļais.
Tesla ir supercārs, pa krietni le'tāku cenu kā Itaļu supercari.
Un tesla pagaidām ir vienīgais elektro auto kas neizskatās peč mēsla.
Vēl no visiem Lexus hibrīdi neizskatās pēc kropļeim. Un tādi Rīgas ielās ir patiesībā diezgan daudz.
Nierem piekrītu teju vai pa 100%. Bet fakts ir tāds, ka ekonomiski foršāk būtu audzēt pašiem, nekā importēt.
Tāpat uzskatu, ka Rapsis taču galīgi nav vienīgais ko var izmantot.
Jautājums par ekonomisko pamatojumu.
Un visi zaļie saukļi ir tukša muldēšana - vajag ekonomisko pamatojumu.
-----------------
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Oct 2014, 14:51:31 Niere rakstīja:
Jauni Priusi ne tuvu nav lēts prieks. paskaties, cik maksā jauns.
turklāt degvielas ekonomija hibrīdiem arī ļoti nosacīta. ok, sanāk tur kādi 4-5L uz simtu, bet tie pāris L pret dīzeli nekā neatpēk pat servisa izmaksas brīdī, kad par N štukām jāpērk jauni akumulatori.
Tāpēc es saku, nav pagaidām tāda elektromobiļa, kurš būtu tik tiešām iekārojams, un pa reālu cenu. Es nezinu, cik ļoti vajag nemīlēt sevi, lai pirktu prius jaunu salonā pa savu naudu. bija kaut kur ļoti labs topgear tests, kur patrasi dzenot prius pilnā cukā, un tādā pašā ātrumā braucot līdz ar bmw m3, toyota noēda vairāk degvielas
Teslas akumulātoriem - 8 gadu garantija. mūsdienās cilvēki nebrauc ar vienu auto parasti ilgāk kā 5 gadus, tā kā tur viss izskatās smuki. cena gan nav smuka, laikam bija 80 pakas par bāzes versiju, un tas visam pārvelk svītru.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Oct 2014, 14:57:41 MIGs rakstīja:
Vēl no visiem Lexus hibrīdi neizskatās pēc kropļeim. Un tādi Rīgas ielās ir patiesībā diezgan daudz.
Lexus hibrīdsistēma ir vairāk priekš jaudas nekā ekonomijas.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| par šito atkal var piedirst terabaitus
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| jā, par to Prius tur interesanti sanāk. tā arī ir, ka nikns motors vienkārši 'ļauj' tērēt vairāk.
a par govjēdājiem sen zināmais fakts, ka velobraucēji ir paši lielākie pirdiengāzes (metāna) raidītāji stratosfērā. ar to domāju, ka tie ne tikai pirzdami pedalē, bet arī rij kā lopi. un ne jau dārzenīšus, bet pēc sava ikdienas apļa ieliek ribās kārtīgu bifšteksi.
aizmirsu cik metāna govs izpirž, kamēr uzaudzē vienu kg dzīvsvara, bet tas bija vienkārši afigenna daudz. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| stapr citu, par degvielas ekonomiju šodien radās pārdomas:
šāda te monstra īpašnieks uzdeva jautājumu par viņa dampim piemērotām eļļām.
specene nav tas interesanteis, bet jeņķu trends izmantot arvien zemākas viskozitātes brīžiem šķiet absurds. šim 6.2L monstram rekomendēta 5W-20 viskozitāte (!!). un tas viss primāri degvielas ekonomijas nolūkā.
tas i patiesi jeņķu stilā - braukt pa vienam ar 3T kantainiem 5+litrīgiem klučiem un censties saekonomēt 1% degvielas. no sērijas - miršu, bet ērtības un stili upurēšu tikai tad, kad globālā sasilšana kāps pa mējas slieksni iekšā. un arī tad maz ticams. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Oct 2014, 20:23:16 Niere rakstīja:
stapr citu, par degvielas ekonomiju šodien radās pārdomas:
šāda te monstra īpašnieks uzdeva jautājumu par viņa dampim piemērotām eļļām.
specene nav tas interesanteis, bet jeņķu trends izmantot arvien zemākas viskozitātes brīžiem šķiet absurds. šim 6.2L monstram rekomendēta 5W-20 viskozitāte (!!). un tas viss primāri degvielas ekonomijas nolūkā.
tas i patiesi jeņķu stilā - braukt pa vienam ar 3T kantainiem 5+litrīgiem klučiem un censties saekonomēt 1% degvielas. no sērijas - miršu, bet ērtības un stili upurēšu tikai tad, kad globālā sasilšana kāps pa mējas slieksni iekšā. un arī tad maz ticams.
Jā, šādam auto vārds "ekonomija" tuvumā nestāv , bet dampis labs, neatteiktos no tāda, ar ko ziemā pa laukiem kaplēt
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
rukitis | | Kopš: 30. Jul 2009
No: Olaine
Ziņojumi: 436
Braucu ar: neMotoPower'izētu divu riteņu spēkratu
| ir nācies pagāzēt ar šādu 5.7 Hemi, uz šosejas rādīja ap 12L ( 87 degvielas) uz 100km braucot ar ātrumu 120km/h
manīju reklāmu ,ka būšot tādi ar dīzeli ( iepriekš bija tikai ram 2500 un 3500) un ēdīšot drusku virs 7l[ Šo ziņu laboja rukitis, 28 Oct 2014, 04:16:52 ] | Offline | | |
Valkyrie | | Kopš: 21. May 2009
No: Aknīste
Ziņojumi: 2192
Braucu ar: Valkyrie Interstate
| Visi HEMI ir jauki Vecrīgas fermeru auto
----------------- http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com
| Offline | | |
|
|