Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Mīti

AutorsZiņojums
romculs
26. Oct 2014, 09:43#321

Kopš: 25. Apr 2013

Ziņojumi: 132

Braucu ar: Nozagts Suzuki Bandit 650

Par Bio Dīzeli...
Bio dīzelis sačakarēs tavu auto un tas mēsls... lielākais mīts ever...
nesaprotu kāpēc LV plaši neizmato bioDīzeli... paši ražotu (LV ir 3 vai pat 4 ražotnes) zemniekiem ir darbs, imports samazinās, nauda paliek LV ekonomikā un tas ir tīrāks.. kāpēc Rīgas satiksmes busi nebrauc uz Bio dīzeļa? smagie un traktori? visi lauksaimnieki varētu kurināt eļļu
Karoče norakta un neaatīstīta ļoti laba ideja...

Offline

Throatspray
26. Oct 2014, 11:27#322

Kopš: 02. Jun 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 306

Braucu ar: Kawasaki ZR7, ķīlējas Honda CB900 cafe racer

Ha ha šis tiešām labs


15 Feb 2013, 12:53:43 coolinsh rakstīja:
Ja ilgi skatās uz smuku meiteni, var redzēt, kā viņa apprecas!

Offline

Throatspray
26. Oct 2014, 11:58#323

Kopš: 02. Jun 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 306

Braucu ar: Kawasaki ZR7, ķīlējas Honda CB900 cafe racer

Mīts, ka dzīvnieku izcelsmes olbaltumvielas ir gaļa.

Offline

mouss
26. Oct 2014, 13:02#324

Kopš: 23. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1733

Braucu ar: Zigi Aprīli


26 Oct 2014, 09:43:44 romculs rakstīja:
Par Bio Dīzeli...
Bio dīzelis sačakarēs tavu auto un tas mēsls... lielākais mīts ever...
nesaprotu kāpēc LV plaši neizmato bioDīzeli... paši ražotu (LV ir 3 vai pat 4 ražotnes) zemniekiem ir darbs, imports samazinās, nauda paliek LV ekonomikā un tas ir tīrāks.. kāpēc Rīgas satiksmes busi nebrauc uz Bio dīzeļa? smagie un traktori? visi lauksaimnieki varētu kurināt eļļu
Karoče norakta un neaatīstīta ļoti laba ideja...




vienu,kas šo biznesu gribēja attīstīt, vienkārši nošāva..... kadam laikam tas nav izdevīgi...

-----------------
reti riebīgi riebīgs RIEBEKLIS



Offline

Ivis
26. Oct 2014, 21:16#325

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R


26 Oct 2014, 11:58:49 Throatspray rakstīja:
Mīts, ka dzīvnieku izcelsmes olbaltumvielas ir gaļa.

ietilpst gaļa, gaļas produkti, zivis, jūras produkti, olas, piens, piena produkti .

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

jimbeam
26. Oct 2014, 21:49#326

Kopš: 28. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: K1200RS


26 Oct 2014, 09:43:44 romculs rakstīja:
Par Bio Dīzeli...
Bio dīzelis sačakarēs tavu auto un tas mēsls... lielākais mīts ever...
nesaprotu kāpēc LV plaši neizmato bioDīzeli... paši ražotu (LV ir 3 vai pat 4 ražotnes) zemniekiem ir darbs, imports samazinās, nauda paliek LV ekonomikā un tas ir tīrāks.. kāpēc Rīgas satiksmes busi nebrauc uz Bio dīzeļa? smagie un traktori? visi lauksaimnieki varētu kurināt eļļu
Karoče norakta un neaatīstīta ļoti laba ideja...



par bio dīzeli, kā jau jebkurā bio vielā, arī šajā ir ūudens. Un kā jūs domājat? Kas notiek, ja to saspiež tādā spiedienā, kāds tas ir modernajos CR dīzeļos?
Jā, pareizi! Ūdens molekulas tiek izspieztas un tās bojā cilindra sieniņas.

Offline

Garders
26. Oct 2014, 22:18#327

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.


26 Oct 2014, 13:02:51 mouss rakstīja:

26 Oct 2014, 09:43:44 romculs rakstīja:
Par Bio Dīzeli...
Bio dīzelis sačakarēs tavu auto un tas mēsls... lielākais mīts ever...
nesaprotu kāpēc LV plaši neizmato bioDīzeli... paši ražotu (LV ir 3 vai pat 4 ražotnes) zemniekiem ir darbs, imports samazinās, nauda paliek LV ekonomikā un tas ir tīrāks.. kāpēc Rīgas satiksmes busi nebrauc uz Bio dīzeļa? smagie un traktori? visi lauksaimnieki varētu kurināt eļļu
Karoče norakta un neaatīstīta ļoti laba ideja...




vienu,kas šo biznesu gribēja attīstīt, vienkārši nošāva..... kadam laikam tas nav izdevīgi...

http://www.rms.lv/bionett/Files/Biodegvielas_rokasgramata.pdf

biodīzelis ir tikai viens no pieciem produktiem, ko iegūst biodegvielas ražotnē, pamata biodegvielas vien ir 3. Tas viss ir diezgan sarežģīti un to var un to dara Latvijā.

Offline

Niere
26. Oct 2014, 22:39#328

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


26 Oct 2014, 13:02:51 mouss rakstīja:

26 Oct 2014, 09:43:44 romculs rakstīja:
nesaprotu kāpēc LV plaši neizmato bioDīzeli...

vienu,kas šo biznesu gribēja attīstīt, vienkārši nošāva..... kadam laikam tas nav izdevīgi...

nekas nevar būt lētāks par to, ko var izrakt/izsūkt no zemes. viss, kas ir BIO, balstās uz valstu subsīdijām un obligātajām normām.
un vēl - tieši BIO tendences būs (jau ir) par iemeslu globāliem juku laikiem, jo dēļ likumu kroplībām izdevīgāk audzet, piemēram, rapsi vai soju nevis pārtiku. rezultātā tie, kas daudzus gadus dzīvojuši uz humānās palīdzības rēķina, to vairs nesaņem un bads spiež dumpoties, pirātot vai pat karot.

cilvēks spēj visu sajāt, arī cēlas idejas. savulaik, kad parādījās doma aizvietot fosilo ar bio, nekādi neņēma vērā, ka arī šo produktu palaidīs biržā un sāks spekulēt. šī un citu iemeslu deļ bioetanola/rme iniciatīva faktiski lielā mērā ir izgāzusies, bet apstāties arī vairs nevar.

p.s.
čaļi, un sazvērestības idejas atstājiet vecūkšņiem.
kā zināms, to 'dažu labu' nošāva alkohola ražošanas kontekstā, kam maz sakara ar aprunāto tēmu.

Offline

lomsz
26. Oct 2014, 23:14#329

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Nekā nebija... Tas, ko nošāva, bija alko ražotājs, bet taisijās būvēt bioetanola rūpnīcu... Un pēc gadiem, kad tas, kuram nevarēja pierādīt , ka pasūtijis šaušanu, iesēdās par citām lietām,projektu uzreiz atjaunoja...

Offline

Niere
26. Oct 2014, 23:21#330

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

nu, lai kā tur nebūtu, ne jau tādēļ tautai atņemts tas prieks braukt kaut vai ar čurām. iepriekš te pauda ideju, ka kāds sazvērējies, lai tautai liegtu rapša metilesteri.
un ko tad nebrauc visi ar tīru 'mantu'? dabūt tak var.

Offline

Niere
26. Oct 2014, 23:25#331

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

sen atpakaļ, tikko parādījās bioetanols 85%tīgais.
čoms pilnīgā ekstāzē, ka tulīt vālēs pa lēto, iepirka sābu ar dualfuel motoru. tikai ātri saprata, ka 2x lielākais patēriņš nesniedz nekādu finansiālu ieguvumu un vēl mazāk prieka par savu zaļumu.
beigu beigās tā kā tā brauca ar standarta degvielu un beigu beigās ar mokām pārdeva. tagad brauc atkal kā visi.

Offline

romculs
27. Oct 2014, 10:37#332

Kopš: 25. Apr 2013

Ziņojumi: 132

Braucu ar: Nozagts Suzuki Bandit 650

Runājot par Etanolu kā degvielu, tad esmu redzējis dzīvē čali, kurš strādā ūdens attīrīšanas kompleksā un tur tiek izmantots nenormālos daudzumos Metanols....cilvēkam tā ir inde, bet ūdens attīrīšanas tehnoloģijā to izmanto uz urrā..
Karoče viņam ir vecs SAAB kurs iet uz E85, bet lej vins iekšā Metanolu, ko nosper darbā
Etanols, Metanols ķīmiski ir ļoti līdzīgi. PAtēriņš, protams, ir augsts, un vienīgais par ko viņš sūdzējās ka regulāri tiek nokauts sūknis, bet tā kā autiņš vecs, tad sūknis arī kosmosu nemaksā un braukā vins par velti

Offline

MIGs
27. Oct 2014, 10:50#333

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Niere - vai taisnība, ka Brazīlijā jau no izsenis bruakā uz spirtiņa ko dzen no citrusiem ?!

-----------------

Offline

romculs
27. Oct 2014, 11:18#334

Kopš: 25. Apr 2013

Ziņojumi: 132

Braucu ar: Nozagts Suzuki Bandit 650

Es nepiekrītu par to ka bio dīzeļa ražošna ir dārgāk par fosilo... tehnoloģijas arī iet uz priekšu...Mēs domājam ka var tikai rapsi audzēt uz spiest no tā ēļlu, bet ir arī citi risinājumi :

Yields ( Gallons of oil per acre per year )
Corn - 18
Soybeans - 48
Safflower - 83
Sunflower - 102
Rapeseed - 127
Oil Palm - 635
Micro Algae - 5000-15000

Visefektīvākais ir iegūt bio dīzeli no Alģēm...
bet tas ir vissarežģītākais tehnoloģiskais process, kurā prasa zināšanas un tehnoloģijas, kuras mums nav
Bet arī paši autoražotāji izkatās ka nav sajūsmā par zaļo degvielu, kāpēc tad tiek ražoti šie te Hi tech dzinēji, kuri ir tik ļoti cimperlīgi ar degvielu un kāds tad ir ietaupījums salīdzinot ar dzinēju kurš ēd bio? ... 1 - 2 litrs uz simta?
Tagad runā par elektro mobīļiem - mans paredzējums ka beigās elektrība maksās tik pat dārgi, kā tagad fosilais... un ekonomikas te nebūs nekādas, pat tagad mums sola ka elektrība kāps pa 30% no nākošā gada....un kas notiks, kad masveidā brauksim ar elektro auto? un LV točna nepietiks ar savu elektrību, LV spēj saražot tikai ap 50% no patēriņa, otrus 50% mēs jau tagad iepērkam...

UN par subsīdījām, vienīgi ko Valdībai vajadzētu darīt ir iedot nodokļu atlaides, nevis prasīt akcīzi kā fosilajam....Jo lietojot ražoto lokālo Bio nauda plaiek mums, Latvijā, nevis :
Satoils 2013 gadā bija
312,043 miljonu latu apgrozījums... tad padomājiet cik no šīs naudas ir aizgājis par naftu... un tas ir tikai Statoils, ja vēl piemet klāt pārējos DUS....
.
Man sajūta, ka LV bio ražotājiem problēmas ir ne tikai "subsīdijas" bet arī noiets...
Kur var nopirkt mierīgi Bio dīzeli? Kāpēc Vācijas DUS ir Bio piejams a pie mums nav?
Un vai Statoilā pirktajam dīzelim tas 5% bio piejaukums ir LV ražotais vai jau nāk no Norway??


[ Šo ziņu laboja romculs, 27 Oct 2014, 11:24:45 ]

Offline

Staris
27. Oct 2014, 11:30#335

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Iesaku aizbraukt kādreiz ekskursijā uz Ventspils BioVentu un parunāt ar speciālistiem nevis gūgli
Jā, subsīdijas sākumā deva. Jā, BioVenta gandrīz pārstāja eksistēt. Bet tomēr vēl šodien eksistē. Kā jau te minēja - apstrādājot rapšus var iegūt ne tikai biodīzeli, bet arī rapšu raušus ko izmanto pēc tam citur. Ja automašīnas tiktu tehnoloģiski sakārtotas un ražotne paplašinātos vismaz 3x, tad tur varētu arī pietiekami nopelnīt. Viss ir mūsu galvās, vecajos motorus un stereotipiskajos uzskatos. Arī pa Ventspili braukā biodiesel only mašīnas
Neesmu manījis, ka viņām taisītu kapitālo reizi gadā. Redzu to, ka to biodīzeli izmanto arī lauksaimniecības tehnikas vienībām. Man gar mājām katru dienu brauca traktors ar lielo cisternu un veda kolhozam krājumus. Ja tas tā čakarētu kopā motoru, tad nedomāju, ka knapi virs ūdens esošs Psrs palieku kolhozs to atļautos darīt.

Offline

Niere
27. Oct 2014, 12:17#336

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


27 Oct 2014, 11:18:12 romculs rakstīja:
....
UN par subsīdījām, vienīgi ko Valdībai vajadzētu darīt ir iedot nodokļu atlaides, nevis prasīt akcīzi kā fosilajam....
....
Kur var nopirkt mierīgi Bio dīzeli?

ai, man baiss sliņķis klabināties ar argumentiem.
palasi plašāk globālus viedokļus par tēmu.
nokomentēšu vien pāris augstāk redzamos teikumus.

biodīzeli var nopirkt vismaz desmit gadus, bet tieši tas, ka Tu nezini kur to var izdarīt, parāda šīs degvielas popularitāti.

par subsīdijām:
kādēļ domā, ka auto nebraucējiem būtu jāsubsidē biodegvielas lietotājus, atsakoties no akcīzes?
vai zini, ka akcīzes nodoklis un no tā apmēra izrietošais PVN, ir viena no valsts iztikas pamatpozīcijām? vairāk kā puse no fosīlās degvielas cenas DUS aiziet nodokļos. ja visi brauks ar tīru bio, tad Straujumai ne tikai ceļu ielāpiem nesanāks, bet pendžas pedāli atstieps.

un par elektro arī pieminēji:
kā redzi, šī 'tīrā' tehnoloģija tā arī nav spējusi kļūt pietiekami lēta un universāla. turklāt lielākajā daļā pasaules elektrību ražo no akmeņoglēm, piemēram, Ķīnā. tā nav bezizmešu tehnoloģija.
par šo tēmu ļoti labs raksts pēdējā Infineum (profesionāls žurnāls).

jā, un vēl, vai zini, ka tieši naftas kompānijas ir tās, kas iegulda vislielākos (milzīgus) līdzekļus alternatīvu enerģijas avota meklējumos?

Offline

MIGs
27. Oct 2014, 12:37#337

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Niere tu parasti kaut kā baigi radikāli nostājies.
* Subsidējot LV ražotu BIOdegvielu lielākais ieguvums būtu tas, ka tā nauda paliktu LV un tiktu daļēji vai pilnīb'aiztērēta citās lietās, par kurām tad arī ienāktu PVN un citi nodokļi.

* Fakts, ka tainsi lielie energo resursnieki ir tie, kas izpēta alternatīvas, jo ir skaidrs, ka naftu iegūt paliek aizvien dārgāk, un kautkad tā beigsies vai būs nerentabliu to iegūt. Jau laicīgi meklē veidus uz ko un kā pārstrukturizēties. Taču tas nevienā gadījumā neizslēdz iespēju, ka atšaus tos cilvēkus kas no malas gribēs iespraugties biznesā, un ja nu vēl ar kautkoi ūber labu, ka viņiem viss bizītis apstājas uzreiz vai vismaz ir jūtams zaudējums peļņā.

* Tak benzīnam un kam tur vēl maisa klāt BIO. Un nekas - brauc un nekādu problēmu.

Skaidrs ir tas, ka BIO, bez valsts atbalsta un subsīdijām pastāvēt nevar, vismaz ne pašreiz.
Ja varētu, tad gan jau to darītu.

-----------------

Offline

romculs
27. Oct 2014, 12:39#338

Kopš: 25. Apr 2013

Ziņojumi: 132

Braucu ar: Nozagts Suzuki Bandit 650

Labi, par subsīdijām es neko nezinu, kas un kā ir cik lielas un kāpēc....

Bet pat ja šī nozare ir jāstutē, tad to vajadzētu arī darīt...Un būtu jāiegulda nauda pētniecībā, ražošanā, pārstrādē u.t.t. Jo ilgermiņā ieguvumi būtu daudz lielāki, nekā atsakoties no šīs nozares uzreiz un pavisam...
Ja jau viss tik slikti, tad Bio rūpnīcas neceltu....

Pats būtiskākais - mums samazinātos atkarība no Naftas, Nauda paliek Latvijas ekonomikā, Ir darbs rūpnīcām, zemniekiem, gaiss paliek tīrāks, blakusprodukti....
Tā taču ir vesela industrija !!!!
UN kāpēc tad mēs nevarētu eksportēt savu Bio uz Norway vai Sweden? Mums tač ir lētais darba spēks
Mēs tač saprotam ka ražošana ceļ LV ekonomiku un ,jo mazāk mēs importējam, jo labāk...
Mums tā jau pa lielam nekas nav... KAs palika no PSRS laikiem iznīcināts...
Kamēr šajā nozarē visi ir starta pozīcijās, tad arī LV vajadzētu šajā vilcienā kāpt nevis stāvēt malā...ir mums i neapstrādātas zemes, i bezdarbs, it seviški lauku reģionos...

UN par to popularitātei, neviens nerunā un nezin kas tas ir, Mūsu tumsonība ir arī ienaidnieks...
iebrauc jebkurā servī un pajautā meham ko vins zin par BioDīzeli un tad ko tas domā...
Tas arī rada mītus, ka šis produkts ir domāts lūzeriem...un Idiotiem...
Vācijā, bija ļoti daudz DUS kur bija BIo...
Pie mums neviens... un kāpēc tad Statikam būtu jātirgo LV bio dīzelis, ja ir Norway dīzelis??

Pat ja sabiedrībā radīsies pieprasījums, tad esmu 100% pārliecināts ka tirgos " savējo" bio nevis Lokālo...



Kā tad Statikos uzradās Gāze??

[ Šo ziņu laboja romculs, 27 Oct 2014, 12:53:14 ]

Offline

Niere
27. Oct 2014, 12:46#339

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


27 Oct 2014, 12:37:53 Bagars rakstīja:
jā, un vēl,... bet kad atrod tos avotus, tad pa kluso likvidē...

Bagars, jop, Tu arī pie sazvērniekiem?!

nets i pilns ar reālu šizofrēniķu vai tikai paranojāla rakstura 'zinātniekiem', kuriem visu laiku šķiet, ka viņu ģenialitāti ir norakuši kādi bagāti aizjūras nelieši. reiz ar psihiatru šos video analizējām. varen jautri bija. diemžēl, publiski ārsti savu viedokli (diagnozes) paust nedrīkst.

primitīvs jautājums sazvērniekiem:
kurš un kā spētu mani atturēt iesniegt savu 'perpetum mobilis' patentam LV, Eiropā, ASV?
vai arī pārdot par miljardu vairāksolīšanā?

Offline

Niere
27. Oct 2014, 13:06#340

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


27 Oct 2014, 12:39:07 romculs rakstīja:
Labi, par subsīdijām es neko nezinu, kas un kā ir cik lielas un kāpēc....

Subsīdijas ir vienīgais, kādēļ pastāv zaļās iniciatīvas. Ķīna, kā zināms, ar tām neaizraujas, jo visā vadās tikai un vienīgi pēc materiāla izdevīguma.

Bet pat ja šī nozare ir jāstutē, tad to vajadzētu arī darīt...Un būtu jāiegulda nauda pētniecībā, ražošanā, pārstrādē u.t.t. Jo ilgermiņā ieguvumi būtu daudz lielāki, nekā atsakoties no šīs nozares uzreiz un pavisam...

LV kopā ar ES jau tā ir celmlauži šajā jomā. kā zini, LV ir top 5 no zaļākajām valstīm pasaulē. atbalstot tālāku zaļumu, Tu vienkārši atbalsti Lembergu un viņam pietuvinātus mūdžus, kuri demagoģē par zaļumu, bet patiesībā vienkārši zog naudu no tautas kabatas. tas tāpat kā ar visu zaļo enerģiju ir pilnīgā pakaļā.

Ja jau viss tik slikti, tad Bio rūpnīcas neceltu....

jā, ja nebūtu visādi Andrīši un Aivariņi, tad neceltu gan. varbūt pamanīji, ka mūsu oligarhi gatavi Eiropā tiesāties tiklīdz viņiem atcēla paaugstināto iepirkuma tarifu. es domāju pirmos vēja parkus un biokoģenerācija.

Pats būtiskākais - mums samazinātos atkarība no Naftas, Nauda paliek Latvijas ekonomikā, Ir darbs rūpnīcām, zemniekiem, gaiss paliek tīrāks, blakusprodukti....

jā, tauta uzturēs dažu izredzēto tautiešu labklājību. es neteiktu, ka tas ir baigi forši. subsīdijas kropļo biznesu pašā saknē un pēcāk tas viss tiek uzkārts tautai kaklā kā dzirnakmens caur tiesvedībām.

UN kāpēc tad mēs nevarētu eksportēt savu Bio uz Norway vai Sweden? Mums tač ir lētais darba spēks

a kas teica, ka to nedara?

Mēs tač saprotam ka ražošana ceļ LV ekonomiku un ,jo mazāk mēs importējam, jo labāk...

gribi atgiezties pie naturālās saimniecības? tas nav progresīvi. Tevis teiktais nav universāla patiesība. tad jau, piemēram, Luksemburgā dzīves līmenim būtu jābūt kā Zimbabve. tur taču neko neražo, bet GDP viens no augstākajiem Eiropā.

Mums tā jau pa lielam nekas nav... KAs palika no PSRS laikiem iznīcināts...

vēl viens mīts.
tur jau nebija ko nīcināt. vai arī uzskati, ka pasaulei bija vajadzīga radiola Spīdola vai mopēds Rīga 17?

Kamēr šajā nozarē visi ir starta pozīcijās, tad arī LV vajadzētu šajā vilcienā kāpt nevis stāvēt malā...ir mums i neapstrādātas zemes, i bezdarbs, it seviški lauku reģionos...

kādās starta pozīcijās?
nu jau pārdesmit gadi kā biodegvielu bizness rullē.
starp citu, nemitīga rapšu stādīšana un to augšanas stimulēšana ar herbicīdiem, noplicina zemi un iznīdē bites. vai zini, ka ASV bites strauji izmirst tieši bio dēļ?
un vai zini, kas būs, kad izmirs bites?
iestāsies mērena apokalipse un bads.

ar visu to gribu teikt, ka nefig operēt ar skaļiem saukļiem. visam ir divas puses, kur biodegvielu un zaļo enerģiju tēmām pakaļpuse ir sevišķi neglīta.

Offline