Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
void
28. Oct 2010, 17:57#281

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

Pastāv vēl "leak down" metode, bet priekš kam...
Ja ir pienācis laiks jaukt dzinēju, tad ir jājauc.

Offline

dzeksis
28. Oct 2010, 19:59#282

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


28 Oct 2010, 17:57:23 void rakstīja:
Pastāv vēl "leak down" metode, bet priekš kam...
Ja ir pienācis laiks jaukt dzinēju, tad ir jājauc.


gudrajos ārzemju KTM forumos iesaka,pirms jauc ārā.. izmēri kompresiju...

Offline

UDT
28. Oct 2010, 20:46#283

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


28 Oct 2010, 19:59:11 dzeksis rakstīja:

28 Oct 2010, 17:57:23 void rakstīja:
Pastāv vēl "leak down" metode, bet priekš kam...
Ja ir pienācis laiks jaukt dzinēju, tad ir jājauc.


gudrajos ārzemju KTM forumos iesaka,pirms jauc ārā.. izmēri kompresiju...


Izmeeriit jau nekas dizi sarzgjiits nav, tikai vajag to meeraamo. Ieskruuvee sveces vietaa un pakurbulee mororu.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

uldens2
28. Oct 2010, 21:15#284

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


28 Oct 2010, 19:59:11 dzeksis rakstīja:

28 Oct 2010, 17:57:23 void rakstīja:
Pastāv vēl "leak down" metode, bet priekš kam...
Ja ir pienācis laiks jaukt dzinēju, tad ir jājauc.


gudrajos ārzemju KTM forumos iesaka,pirms jauc ārā.. izmēri kompresiju...
Tad izlasi gudrajos forumos ka izmerit ja ir dekompresors

Offline

UDT
28. Oct 2010, 21:22#285

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


28 Oct 2010, 21:15:45 uldens2 rakstīja:

28 Oct 2010, 19:59:11 dzeksis rakstīja:

28 Oct 2010, 17:57:23 void rakstīja:
Pastāv vēl "leak down" metode, bet priekš kam...
Ja ir pienācis laiks jaukt dzinēju, tad ir jājauc.


gudrajos ārzemju KTM forumos iesaka,pirms jauc ārā.. izmēri kompresiju...
Tad izlasi gudrajos forumos ka izmerit ja ir dekompresors


Tas dekompresors jau piespiez vaarstu saakumaa, no taa jau kompresija nemainaas, ja nebuutu kompresijas nevareetu vispaar iekurbuleet.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

uldens2
28. Oct 2010, 22:01#286

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Kada starpiba???Tapat daļu no kompresija izlaiž ara.

Offline

UDT
28. Oct 2010, 22:04#287

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Katraa zinjaa Suzuka Rm_Z manuaalii taa arii ir rakstiits , ieskruuveet to meeraamo un 5 reiz pakurbuleet.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Archy96
28. Oct 2010, 22:06#288

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Oct 2010, 20:46:46 UDT rakstīja:

28 Oct 2010, 19:59:11 dzeksis rakstīja:

28 Oct 2010, 17:57:23 void rakstīja:
Pastāv vēl "leak down" metode, bet priekš kam...
Ja ir pienācis laiks jaukt dzinēju, tad ir jājauc.


gudrajos ārzemju KTM forumos iesaka,pirms jauc ārā.. izmēri kompresiju...


Izmeeriit jau nekas dizi sarzgjiits nav, tikai vajag to meeraamo. Ieskruuvee sveces vietaa un pakurbulee mororu.

Vot nevar nekādī nomērīt, ja ir tas automātiskais dekompresors, es reiz Husabergam mēģināju nomērīt - vairāk par seši neizdevās uzkačāt, kaut gan motorā viss jauns bija salikts, tak što vienīgais variants manuprāt - noņemt to dekompresoru un pēc tam mērīt, bet nafig tas vajadzīgs

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

UDT
28. Oct 2010, 22:17#289

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


28 Oct 2010, 22:06:55 Archy96 rakstīja:

28 Oct 2010, 20:46:46 UDT rakstīja:

28 Oct 2010, 19:59:11 dzeksis rakstīja:

28 Oct 2010, 17:57:23 void rakstīja:
Pastāv vēl "leak down" metode, bet priekš kam...
Ja ir pienācis laiks jaukt dzinēju, tad ir jājauc.


gudrajos ārzemju KTM forumos iesaka,pirms jauc ārā.. izmēri kompresiju...


Izmeeriit jau nekas dizi sarzgjiits nav, tikai vajag to meeraamo. Ieskruuvee sveces vietaa un pakurbulee mororu.

Vot nevar nekādī nomērīt, ja ir tas automātiskais dekompresors, es reiz Husabergam mēģināju nomērīt - vairāk par seši neizdevās uzkačāt, kaut gan motorā viss jauns bija salikts, tak što vienīgais variants manuprāt - noņemt to dekompresoru un pēc tam mērīt, bet nafig tas vajadzīgs


Es vienreiz nonjeemu to dekompresoru, vecajam suzukam, - leekaaju pa kurbuli un nevareeju nospiest. Bet kaa jau rakstiiju manuaalii ir rakstiits ka jaameera taa - un norma ir 57 pSI un vairaak, hvz cik tas ir
var jau buut ka taa norma ir tipa mazaak un njemts veeraa tas decompresors.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Archy96
28. Oct 2010, 22:21#290

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Oct 2010, 22:17:07 UDT rakstīja:

28 Oct 2010, 22:06:55 Archy96 rakstīja:

28 Oct 2010, 20:46:46 UDT rakstīja:

28 Oct 2010, 19:59:11 dzeksis rakstīja:

28 Oct 2010, 17:57:23 void rakstīja:
Pastāv vēl "leak down" metode, bet priekš kam...
Ja ir pienācis laiks jaukt dzinēju, tad ir jājauc.


gudrajos ārzemju KTM forumos iesaka,pirms jauc ārā.. izmēri kompresiju...


Izmeeriit jau nekas dizi sarzgjiits nav, tikai vajag to meeraamo. Ieskruuvee sveces vietaa un pakurbulee mororu.

Vot nevar nekādī nomērīt, ja ir tas automātiskais dekompresors, es reiz Husabergam mēģināju nomērīt - vairāk par seši neizdevās uzkačāt, kaut gan motorā viss jauns bija salikts, tak što vienīgais variants manuprāt - noņemt to dekompresoru un pēc tam mērīt, bet nafig tas vajadzīgs


Es vienreiz nonjeemu to dekompresoru, vecajam suzukam, - leekaaju pa kurbuli un nevareeju nospiest. Bet kaa jau rakstiiju manuaalii ir rakstiits ka jaameera taa - un norma ir 57 pSI un vairaak, hvz cik tas ir
var jau buut ka taa norma ir tipa mazaak un njemts veeraa tas decompresors.

Tur jau tā lieta, ka bez dekompresora viņu īsti nemaz uzkurbulēt nevar, maums reiz ar čomiem mežā Suzukam DR650 dekompresora trosīte notrūka, ai jopcik, kā mēs tur pisāmies, lai šo iekurbulētu - viens turēja, otrs ar abām kājām lec uz kurbuļa, trešis ar koka sprunguli mēģina to dekompresora sviru pabīdīt, pēc 20 min tikai pielaidām kaut kā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

MIGs
29. Oct 2010, 22:04#291

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Piedod, bet kurbulēšana vairāk ir tehniska lieta, nevis no visa spēka spert pa kurbuli ! Esmu kurbulējis nopistu DR650 bez dekompresora - galvenais tehnika. Jāpiešaujas !
Savu Duke spaŗdiju ar kurbuli un bez automātiskā dekompresora tikai tā. Laigan ja to dara brutāli tad vari lēkāt pa kurbuli un nekas nebūs.

-----------------

Offline

Archy96
29. Oct 2010, 22:20#292

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


29 Oct 2010, 22:04:32 MIGs rakstīja:
Piedod, bet kurbulēšana vairāk ir tehniska lieta, nevis no visa spēka spert pa kurbuli ! Esmu kurbulējis nopistu DR650 bez dekompresora - galvenais tehnika. Jāpiešaujas !
Savu Duke spaŗdiju ar kurbuli un bez automātiskā dekompresora tikai tā. Laigan ja to dara brutāli tad vari lēkāt pa kurbuli un nekas nebūs.

Redzi, es tos krosačus un endūrus esmu veirāk atkurbulējies, nekā tu kotletes apēdis, tāpēc puslīdz sajēdzu, KĀ pareizi kurbulēt, uz zinu, točna, ka bez dekompresora tas ir diezgan skarbs pasākums

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

ABU
30. Oct 2010, 10:21#293

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S

Es arī savu LS650 bez dekompresora(noķīlējis) ne stumjot ,ne ar starteri nevarēju izgriest un pielaist Protams ļoti laužot jau var, bet nav ieteicams! Saremontēju dekompi un lec kā puķīte

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

MIGs
30. Oct 2010, 19:57#294

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Archy tik gudrs, tik gudrs, ka nav ko dirst pasūtīt !

Bija man KTM Duke 1. 96. gads.
Manuāls dekompresors, kikstarts un kurbulis.
Bez dekompresora uz kurbuļa var lēkāt ar 100kg un viņš NEKUST !
Priekš tā itkā ir dekompresors lai var pārvilkt pār kompresijas takti un tad grūzt,iegriezt kloķeni un viss čiki.

Piešāvos škilt arī BEZ dekompresora.
Lēnām paspiežot kurbuli reizes 3-4 lēnām paspiežam pāri kompresiajs taktij un tad grūžam. Viss čiki.

Ar spēku vari lēkāt kaut līdz vakaram - viss ir tīri tehniska lieta.
Jā priekš tā ir automātiskais dekompresors, bet ne visiem moto tāds ir. Un vajadzība šķilt bez dekompresora ir tāda pati, kā šķilt moci ar kurbuli ja ir arī starteris !


-----------------

Offline

EEriks
31. Oct 2010, 22:15#295

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610

vai vinjus vispar var pieskilt cita pozicija ka tikai kadu gabalu aiz augseja punkta??kamer shito neiemacijos ari edu kotletes un kacaju kajas

-----------------
mezi rulle

Offline

kasinsh79
11. Nov 2010, 13:35#296

Kopš: 30. Jun 2010

Ziņojumi: 433

Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(

Kāds varbūt šamo moci pazīst?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...s/ktm/ejdlc.html

Palasīju iepriekš rakstīto, cenšos saprast lietas būtību. SX esot krosa mocis bez lampām un bez e-startera... Teorijas tiek apgāztas?

Offline

dzeksis
11. Nov 2010, 13:42#297

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


11 Nov 2010, 13:35:40 kasinsh79 rakstīja:
Kāds varbūt šamo moci pazīst?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...s/ktm/ejdlc.html

Palasīju iepriekš rakstīto, cenšos saprast lietas būtību. SX esot krosa mocis bez lampām un bez e-startera... Teorijas tiek apgāztas?


visticamākais, cilvēks ir vnk nomainījis elektronik - uzlicis lampu.. starteri.. akiņu...

Offline

UDT
11. Nov 2010, 13:42#298

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


11 Nov 2010, 13:35:40 kasinsh79 rakstīja:
Kāds varbūt šamo moci pazīst?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...s/ktm/ejdlc.html

Palasīju iepriekš rakstīto, cenšos saprast lietas būtību. SX esot krosa mocis bez lampām un bez e-startera... Teorijas tiek apgāztas?


Kaapeec domaa ka tas ir SX? Uz baakas rakstiits EXC
AIzm ritenis arii izskataas 18``
Cik robi samajam ir?

[ Šo ziņu laboja UDT, 11 Nov 2010, 13:44:01 ]



-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

dropman
11. Nov 2010, 14:15#299

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

es lieku uz to ka tas ir sx, jo cik atceros tad exc nebija hot start (tas sarkanais pipsis uz karbja). Nu bet vispar jaskatas peec vin un janoskaidro cik robi.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

ggg
11. Nov 2010, 14:39#300

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505

KTM SX-F 505 2008g 120M/H 1900Ls EL.STARTERIS
Mocis ir labaa kaartiibaa,pie 100h ir veikta lielaa apkope,virzulis,vaarsti,u.t.t
Taada cena tikai tik ilgi kameer mani intreseejoshais mocis ir paardoshanaa

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...s/ktm/icddc.html

[ Šo ziņu laboja ggg, 11 Nov 2010, 14:40:41 ]



-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline