Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: KTM 520, 525, 530
Autors | Ziņojums |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| Ir tā kā n0riss un UDT saka. Tev vēl ir 39 karbikjis, tā kā lielas jēgas nebūs. Pārvīlē karbūzi uz 43, nosēdini un portē galvu + augstās kompresijas virzulis + cits kompis. Tad jā. Man te viens tāds brūvējums garažā stāv. Igaunijā uzmetīs uz stenda. Tautā runā, ka vajadzētu būt starp 70 -80zs. Tikai visādas probzas metas un nav kur to jaudu ielikt
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| Jaudu pārsvarā cenšas palielināt SM un kvadriem. Offroad soliķim laikam vairāk dod amortizatori
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
17 Aug 2010, 23:12:03 endurists rakstīja:
Cik lielu ieguvumu varētu dot šāda filtra vāka modifikācija! Skatos diezgan daudz supermoto braucēji ir šādi vākus sagraizījuši! A ta oriģinali hvz no kurienes to gaisu sūc, gar sēdekļa malu, dupiņu un utt. maybe ir vērts uzlabot gaisa pieplūdi un iztaisīt kaut ko līdzīgu
Tev to nevajag. Man gusim ir kkas līdzīgs defaltā, un filtrs mega ātri aizkakājas ciet. paprovēju aizlīmēt ar makgaivereni, nekas būtiski nemainījās. OK, SM gadījumā var eksperimentēt, jo vide ir n-reizes tīrāka
[ Šo ziņu laboja Modrs, 19 Aug 2010, 21:14:06 ]
| Offline | | |
|
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
| Jee ģimenē pieaugums. Gribu brāļa vieta palielīties!
Ienāca KTM 540 SXS or oriģinālo KTM factory tūningu, cits - big bore cilindrs, sadalene, kloķene, dakša, feļļas un vēl kaudze rūpnīca tūninga lietu + ielikta stroker kloķene (6mm lielāks gājiens), kas kopumā dod 576cc
Tā īsti vēl netika testēts, tik vien cik darba teritorijā 50 metrus šurp un turp. Jauda un grieze nežēlīga, no 1/4 gāze ceļas ratā vai izspolē uz sausa asfalta
varētu būt SuMo braucēju sapnis
[ Šo ziņu laboja endurists, 24 Aug 2010, 19:03:37 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| Cik robu?
Parasti nāca ar baigi cietiem amīšiem.
Šis varētu būt ap 2002, 2003 gadu
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
24 Aug 2010, 19:37:04 kurbuls rakstīja:
Cik robu?
Parasti nāca ar baigi cietiem amīšiem.
Šis varētu būt ap 2002, 2003 gadu
[/quote[
Par amīšiem vēl neko nevaru pateikt. Gads '02
ātrumi četri, bet plāns kaut kad apgreidot uz 6[ Šo ziņu laboja endurists, 24 Aug 2010, 21:59:41 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
| Loti noderigas adreses -
http://www.youtube.com/watch?v=G6lFFXk_btY
http://www.youtube.com/watch?v=yzGQxtirfrE
| Offline | | |
Bullis | | Kopš: 14. May 2008
Ziņojumi: 473
Braucu ar: Kawasaki kx250f
| Cik ta šitādam verķim zirgu ir, ka tik nežēlīgi veras?
24 Aug 2010, 18:56:45 endurists rakstīja:
Jee ģimenē pieaugums. Gribu brāļa vieta palielīties!
Ienāca KTM 540 SXS or oriģinālo KTM factory tūningu, cits - big bore cilindrs, sadalene, kloķene, dakša, feļļas un vēl kaudze rūpnīca tūninga lietu + ielikta stroker kloķene (6mm lielāks gājiens), kas kopumā dod 576cc
Tā īsti vēl netika testēts, tik vien cik darba teritorijā 50 metrus šurp un turp. Jauda un grieze nežēlīga, no 1/4 gāze ceļas ratā vai izspolē uz sausa asfalta
varētu būt SuMo braucēju sapnis
[ Šo ziņu laboja Bullis, 21 Sep 2010, 14:18:57 ] | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
21 Sep 2010, 14:18:14 Bullis rakstīja:
Cik ta šitādam verķim zirgu ir, ka tik nežēlīgi veras?
24 Aug 2010, 18:56:45 endurists rakstīja:
Jee ģimenē pieaugums. Gribu brāļa vieta palielīties!
Ienāca KTM 540 SXS or oriģinālo KTM factory tūningu, cits - big bore cilindrs, sadalene, kloķene, dakša, feļļas un vēl kaudze rūpnīca tūninga lietu + ielikta stroker kloķene (6mm lielāks gājiens), kas kopumā dod 576cc
Tā īsti vēl netika testēts, tik vien cik darba teritorijā 50 metrus šurp un turp. Jauda un grieze nežēlīga, no 1/4 gāze ceļas ratā vai izspolē uz sausa asfalta
varētu būt SuMo braucēju sapnis
Tie pashi vien zirgi kaa 525 jiem.. liekas, dizhi nekas tur nemainaas.. nu vismaz iesaaceeji to nejuut.. liekaas | Offline | | |
Jaanis_2 | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 96
Braucu ar: gsxr 600
|
21 Sep 2010, 14:35:40 dzeksis rakstīja:
21 Sep 2010, 14:18:14 Bullis rakstīja:
Cik ta šitādam verķim zirgu ir, ka tik nežēlīgi veras?
24 Aug 2010, 18:56:45 endurists rakstīja:
Jee ģimenē pieaugums. Gribu brāļa vieta palielīties!
Ienāca KTM 540 SXS or oriģinālo KTM factory tūningu, cits - big bore cilindrs, sadalene, kloķene, dakša, feļļas un vēl kaudze rūpnīca tūninga lietu + ielikta stroker kloķene (6mm lielāks gājiens), kas kopumā dod 576cc
Tā īsti vēl netika testēts, tik vien cik darba teritorijā 50 metrus šurp un turp. Jauda un grieze nežēlīga, no 1/4 gāze ceļas ratā vai izspolē uz sausa asfalta
varētu būt SuMo braucēju sapnis
Tie pashi vien zirgi kaa 525 jiem.. liekas, dizhi nekas tur nemainaas.. nu vismaz iesaaceeji to nejuut.. liekaas
pirms 2 ned., dzeki pirka krosa blaķeni, kur iekšā ir KTM 570cc. nu jau bijušais īpašnieks teica, ka kādi 50-55hp ir [ Šo ziņu laboja Jaanis_2, 21 Sep 2010, 18:04:19 ] | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
| Standarta vinam jau ir kaut kadi 58 zs | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
21 Sep 2010, 14:35:40 dzeksis rakstīja:
21 Sep 2010, 14:18:14 Bullis rakstīja:
Cik ta šitādam verķim zirgu ir, ka tik nežēlīgi veras?
24 Aug 2010, 18:56:45 endurists rakstīja:
Jee ģimenē pieaugums. Gribu brāļa vieta palielīties!
Ienāca KTM 540 SXS or oriģinālo KTM factory tūningu, cits - big bore cilindrs, sadalene, kloķene, dakša, feļļas un vēl kaudze rūpnīca tūninga lietu + ielikta stroker kloķene (6mm lielāks gājiens), kas kopumā dod 576cc
Tā īsti vēl netika testēts, tik vien cik darba teritorijā 50 metrus šurp un turp. Jauda un grieze nežēlīga, no 1/4 gāze ceļas ratā vai izspolē uz sausa asfalta
varētu būt SuMo braucēju sapnis
Tie pashi vien zirgi kaa 525 jiem.. liekas, dizhi nekas tur nemainaas.. nu vismaz iesaaceeji to nejuut.. liekaas
Nu nu' nav tā ka nejūt atšķirību! Tomēr Ar manu 525 EXC grūti salīdzināt jo 1-3 ātrums atšķiras 4-6 sakrīt! uz grants kaut kad likām blakus sākām no 100 uz augšu un aiziet tomēr labāk lielais, bet nu ļoti daudz ko izsaka jetings, zobratu atiecība, riepa un utt. Lielais ir nedaudz traktorīgāks dēļ lielāka kloķenes gājiena, bet ir dēļ platās sadalenes u.c. rūpnīcas tūninga elementiem saglabā griezi/jaudu visā diapozonā! šis ir foršs slinķu mocis jo var neslēgties ar trešo var gandrīz no vietas mest vaļā un aiziet bez problemām arī ratā ceļas pat ar 5 robu bet pat esmu labi ja 2km ar to nobraucis tapēc grūti baigo salīdzinājumu iedot, tik vien cik blakus braukšanas iespaidi.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| nu kūūūjzin - jo platāka sadalene, jo lielāks caurvējš cilindrā, un pie maziem apgriezieniem iet čābīgāk, nekā ar šauru sadaleni. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Sep 2010, 21:40:15 Modrs rakstīja:
nu kūūūjzin - jo platāka sadalene, jo lielāks caurvējš cilindrā, un pie maziem apgriezieniem iet čābīgāk, nekā ar šauru sadaleni.
Es zinu, ka ir 2 veidu sadalenes, visamaz VOR močiem tā bija - viena ar spicākiem kulačokiem, otra ar platākiem, viena deva lielāku jaudu galiņā griežot, ķipa krosam, otra labāku griezi visā diapazonā - priekš enduro, tad nu tikai sadaleni nomainot moča raksturu varēja izmainīt kā vajag [ Šo ziņu laboja Archy96, 21 Sep 2010, 21:46:33 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| jajaja, viss pareizi. platā sadalene der pie augstiem apgriezieniem.
bet iesācējiem un sēņotājiem šaura sadalene ir pašā laikā, jo grieze ir no pašas apakšas.
Piemēram, manam triāla mocim visas lūkas bija šauras, bet garas un vienā līmenī. apakšas szis, ja iedeva džezā, skanēja kā IŽ un gāja viduvēji.
no teorijas viedokļa - šaura sadalene ļauj pilnvērtīgi sadegt degmaisījumam gandrīz līdz virzuļa ZMP, kad attaisās izplūdes vārsts. savukārt, pie lieliem apgriezieniem cilindrā nav caurvējš, paliek daļa izplūdes gāžu utt.
vobšem, ļeņins rakstīt, jo fišku tāpat šejienieši rubī
sore par offtopic, bet zāles pļāvējiem ir mega šaura sadalene, un tur tam matoram max apgriezieni ar roku raustot droseli ir labi ja 7000 [ Šo ziņu laboja Modrs, 21 Sep 2010, 22:01:49 ] | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
21 Sep 2010, 21:23:10 endurists rakstīja:
21 Sep 2010, 14:35:40 dzeksis rakstīja:
21 Sep 2010, 14:18:14 Bullis rakstīja:
Cik ta šitādam verķim zirgu ir, ka tik nežēlīgi veras?
24 Aug 2010, 18:56:45 endurists rakstīja:
Jee ģimenē pieaugums. Gribu brāļa vieta palielīties!
Ienāca KTM 540 SXS or oriģinālo KTM factory tūningu, cits - big bore cilindrs, sadalene, kloķene, dakša, feļļas un vēl kaudze rūpnīca tūninga lietu + ielikta stroker kloķene (6mm lielāks gājiens), kas kopumā dod 576cc
Tā īsti vēl netika testēts, tik vien cik darba teritorijā 50 metrus šurp un turp. Jauda un grieze nežēlīga, no 1/4 gāze ceļas ratā vai izspolē uz sausa asfalta
varētu būt SuMo braucēju sapnis
Tie pashi vien zirgi kaa 525 jiem.. liekas, dizhi nekas tur nemainaas.. nu vismaz iesaaceeji to nejuut.. liekaas
Nu nu' nav tā ka nejūt atšķirību! Tomēr Ar manu 525 EXC grūti salīdzināt jo 1-3 ātrums atšķiras 4-6 sakrīt! uz grants kaut kad likām blakus sākām no 100 uz augšu un aiziet tomēr labāk lielais, bet nu ļoti daudz ko izsaka jetings, zobratu atiecība, riepa un utt. Lielais ir nedaudz traktorīgāks dēļ lielāka kloķenes gājiena, bet ir dēļ platās sadalenes u.c. rūpnīcas tūninga elementiem saglabā griezi/jaudu visā diapozonā! šis ir foršs slinķu mocis jo var neslēgties ar trešo var gandrīz no vietas mest vaļā un aiziet bez problemām arī ratā ceļas pat ar 5 robu bet pat esmu labi ja 2km ar to nobraucis tapēc grūti baigo salīdzinājumu iedot, tik vien cik blakus braukšanas iespaidi.
EXC po ļubomu ir švakaks par sx | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
21 Sep 2010, 22:05:21 uldens2 rakstīja:
21 Sep 2010, 21:23:10 endurists rakstīja:
21 Sep 2010, 14:35:40 dzeksis rakstīja:
21 Sep 2010, 14:18:14 Bullis rakstīja:
Cik ta šitādam verķim zirgu ir, ka tik nežēlīgi veras?
24 Aug 2010, 18:56:45 endurists rakstīja:
Jee ģimenē pieaugums. Gribu brāļa vieta palielīties!
Ienāca KTM 540 SXS or oriģinālo KTM factory tūningu, cits - big bore cilindrs, sadalene, kloķene, dakša, feļļas un vēl kaudze rūpnīca tūninga lietu + ielikta stroker kloķene (6mm lielāks gājiens), kas kopumā dod 576cc
Tā īsti vēl netika testēts, tik vien cik darba teritorijā 50 metrus šurp un turp. Jauda un grieze nežēlīga, no 1/4 gāze ceļas ratā vai izspolē uz sausa asfalta
varētu būt SuMo braucēju sapnis
Tie pashi vien zirgi kaa 525 jiem.. liekas, dizhi nekas tur nemainaas.. nu vismaz iesaaceeji to nejuut.. liekaas
Nu nu' nav tā ka nejūt atšķirību! Tomēr Ar manu 525 EXC grūti salīdzināt jo 1-3 ātrums atšķiras 4-6 sakrīt! uz grants kaut kad likām blakus sākām no 100 uz augšu un aiziet tomēr labāk lielais, bet nu ļoti daudz ko izsaka jetings, zobratu atiecība, riepa un utt. Lielais ir nedaudz traktorīgāks dēļ lielāka kloķenes gājiena, bet ir dēļ platās sadalenes u.c. rūpnīcas tūninga elementiem saglabā griezi/jaudu visā diapozonā! šis ir foršs slinķu mocis jo var neslēgties ar trešo var gandrīz no vietas mest vaļā un aiziet bez problemām arī ratā ceļas pat ar 5 robu bet pat esmu labi ja 2km ar to nobraucis tapēc grūti baigo salīdzinājumu iedot, tik vien cik blakus braukšanas iespaidi.
EXC po ļubomu ir švakaks par sx
Fakts.. jo SX ir cita kaarba, zobratu attieciibas.. | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
| Ne tikai | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
21 Sep 2010, 21:40:15 Modrs rakstīja:
nu kūūūjzin - jo platāka sadalene, jo lielāks caurvējš cilindrā, un pie maziem apgriezieniem iet čābīgāk, nekā ar šauru sadaleni.
Ok! Varbūt ne tā izteicos par to platumu, atradīšu, vai ieskanēšu visu detaļu listi un tad pēc detaļu kodiem spečuki pateiks, kas tā par sadaleni, kloķeni un utt! Kaut gan kāda starpība [ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2010, 09:24:08 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
Dzeksis rakstīja.....
Fakts.. jo SX ir cita kaarba, zobratu attieciibas..
....
Te Tu maldies, ne jau kārbā jauda rodas!
p.s. šim konkrētajam 1-3 ātrums ir kā SX un 4-6 kā EXC[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2010, 09:28:55 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
|
|