Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
kurbuls
18. Aug 2010, 22:06#241

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Ir tā kā n0riss un UDT saka. Tev vēl ir 39 karbikjis, tā kā lielas jēgas nebūs. Pārvīlē karbūzi uz 43, nosēdini un portē galvu + augstās kompresijas virzulis + cits kompis. Tad jā. Man te viens tāds brūvējums garažā stāv. Igaunijā uzmetīs uz stenda. Tautā runā, ka vajadzētu būt starp 70 -80zs. Tikai visādas probzas metas un nav kur to jaudu ielikt

-----------------
per rectum ad astra

Offline

kurbuls
18. Aug 2010, 22:16#242

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Jaudu pārsvarā cenšas palielināt SM un kvadriem. Offroad soliķim laikam vairāk dod amortizatori

-----------------
per rectum ad astra

Offline

Modrs
19. Aug 2010, 10:20#243

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


17 Aug 2010, 23:12:03 endurists rakstīja:
Cik lielu ieguvumu varētu dot šāda filtra vāka modifikācija! Skatos diezgan daudz supermoto braucēji ir šādi vākus sagraizījuši! A ta oriģinali hvz no kurienes to gaisu sūc, gar sēdekļa malu, dupiņu un utt. maybe ir vērts uzlabot gaisa pieplūdi un iztaisīt kaut ko līdzīgu

Tev to nevajag. Man gusim ir kkas līdzīgs defaltā, un filtrs mega ātri aizkakājas ciet. paprovēju aizlīmēt ar makgaivereni, nekas būtiski nemainījās. OK, SM gadījumā var eksperimentēt, jo vide ir n-reizes tīrāka

[ Šo ziņu laboja Modrs, 19 Aug 2010, 21:14:06 ]

Offline

endurists
24. Aug 2010, 18:56#244

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Jee ģimenē pieaugums. Gribu brāļa vieta palielīties!

Ienāca KTM 540 SXS or oriģinālo KTM factory tūningu, cits - big bore cilindrs, sadalene, kloķene, dakša, feļļas un vēl kaudze rūpnīca tūninga lietu + ielikta stroker kloķene (6mm lielāks gājiens), kas kopumā dod 576cc

Tā īsti vēl netika testēts, tik vien cik darba teritorijā 50 metrus šurp un turp. Jauda un grieze nežēlīga, no 1/4 gāze ceļas ratā vai izspolē uz sausa asfalta

varētu būt SuMo braucēju sapnis

[ Šo ziņu laboja endurists, 24 Aug 2010, 19:03:37 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

kurbuls
24. Aug 2010, 19:37#245

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Cik robu?
Parasti nāca ar baigi cietiem amīšiem.
Šis varētu būt ap 2002, 2003 gadu

-----------------
per rectum ad astra

Offline

endurists
24. Aug 2010, 21:59#246

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Aug 2010, 19:37:04 kurbuls rakstīja:
Cik robu?
Parasti nāca ar baigi cietiem amīšiem.
Šis varētu būt ap 2002, 2003 gadu
[/quote[

Par amīšiem vēl neko nevaru pateikt. Gads '02
ātrumi četri, bet plāns kaut kad apgreidot uz 6

[ Šo ziņu laboja endurists, 24 Aug 2010, 21:59:41 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

dzeksis
21. Sep 2010, 13:43#247

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

Loti noderigas adreses -

http://www.youtube.com/watch?v=G6lFFXk_btY

http://www.youtube.com/watch?v=yzGQxtirfrE

Offline

Bullis
21. Sep 2010, 14:18#248

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Cik ta šitādam verķim zirgu ir, ka tik nežēlīgi veras?


24 Aug 2010, 18:56:45 endurists rakstīja:
Jee ģimenē pieaugums. Gribu brāļa vieta palielīties!

Ienāca KTM 540 SXS or oriģinālo KTM factory tūningu, cits - big bore cilindrs, sadalene, kloķene, dakša, feļļas un vēl kaudze rūpnīca tūninga lietu + ielikta stroker kloķene (6mm lielāks gājiens), kas kopumā dod 576cc

Tā īsti vēl netika testēts, tik vien cik darba teritorijā 50 metrus šurp un turp. Jauda un grieze nežēlīga, no 1/4 gāze ceļas ratā vai izspolē uz sausa asfalta

varētu būt SuMo braucēju sapnis


[ Šo ziņu laboja Bullis, 21 Sep 2010, 14:18:57 ]

Offline

dzeksis
21. Sep 2010, 14:35#249

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


21 Sep 2010, 14:18:14 Bullis rakstīja:
Cik ta šitādam verķim zirgu ir, ka tik nežēlīgi veras?


24 Aug 2010, 18:56:45 endurists rakstīja:
Jee ģimenē pieaugums. Gribu brāļa vieta palielīties!

Ienāca KTM 540 SXS or oriģinālo KTM factory tūningu, cits - big bore cilindrs, sadalene, kloķene, dakša, feļļas un vēl kaudze rūpnīca tūninga lietu + ielikta stroker kloķene (6mm lielāks gājiens), kas kopumā dod 576cc

Tā īsti vēl netika testēts, tik vien cik darba teritorijā 50 metrus šurp un turp. Jauda un grieze nežēlīga, no 1/4 gāze ceļas ratā vai izspolē uz sausa asfalta

varētu būt SuMo braucēju sapnis




Tie pashi vien zirgi kaa 525 jiem.. liekas, dizhi nekas tur nemainaas.. nu vismaz iesaaceeji to nejuut.. liekaas

Offline

Jaanis_2
21. Sep 2010, 18:03#250

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 96

Braucu ar: gsxr 600


21 Sep 2010, 14:35:40 dzeksis rakstīja:

21 Sep 2010, 14:18:14 Bullis rakstīja:
Cik ta šitādam verķim zirgu ir, ka tik nežēlīgi veras?


24 Aug 2010, 18:56:45 endurists rakstīja:
Jee ģimenē pieaugums. Gribu brāļa vieta palielīties!

Ienāca KTM 540 SXS or oriģinālo KTM factory tūningu, cits - big bore cilindrs, sadalene, kloķene, dakša, feļļas un vēl kaudze rūpnīca tūninga lietu + ielikta stroker kloķene (6mm lielāks gājiens), kas kopumā dod 576cc

Tā īsti vēl netika testēts, tik vien cik darba teritorijā 50 metrus šurp un turp. Jauda un grieze nežēlīga, no 1/4 gāze ceļas ratā vai izspolē uz sausa asfalta

varētu būt SuMo braucēju sapnis




Tie pashi vien zirgi kaa 525 jiem.. liekas, dizhi nekas tur nemainaas.. nu vismaz iesaaceeji to nejuut.. liekaas


pirms 2 ned., dzeki pirka krosa blaķeni, kur iekšā ir KTM 570cc. nu jau bijušais īpašnieks teica, ka kādi 50-55hp ir

[ Šo ziņu laboja Jaanis_2, 21 Sep 2010, 18:04:19 ]

Offline

uldens2
21. Sep 2010, 18:10#251

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Standarta vinam jau ir kaut kadi 58 zs

Offline

endurists
21. Sep 2010, 21:23#252

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


21 Sep 2010, 14:35:40 dzeksis rakstīja:

21 Sep 2010, 14:18:14 Bullis rakstīja:
Cik ta šitādam verķim zirgu ir, ka tik nežēlīgi veras?


24 Aug 2010, 18:56:45 endurists rakstīja:
Jee ģimenē pieaugums. Gribu brāļa vieta palielīties!

Ienāca KTM 540 SXS or oriģinālo KTM factory tūningu, cits - big bore cilindrs, sadalene, kloķene, dakša, feļļas un vēl kaudze rūpnīca tūninga lietu + ielikta stroker kloķene (6mm lielāks gājiens), kas kopumā dod 576cc

Tā īsti vēl netika testēts, tik vien cik darba teritorijā 50 metrus šurp un turp. Jauda un grieze nežēlīga, no 1/4 gāze ceļas ratā vai izspolē uz sausa asfalta

varētu būt SuMo braucēju sapnis




Tie pashi vien zirgi kaa 525 jiem.. liekas, dizhi nekas tur nemainaas.. nu vismaz iesaaceeji to nejuut.. liekaas


Nu nu' nav tā ka nejūt atšķirību! Tomēr Ar manu 525 EXC grūti salīdzināt jo 1-3 ātrums atšķiras 4-6 sakrīt! uz grants kaut kad likām blakus sākām no 100 uz augšu un aiziet tomēr labāk lielais, bet nu ļoti daudz ko izsaka jetings, zobratu atiecība, riepa un utt. Lielais ir nedaudz traktorīgāks dēļ lielāka kloķenes gājiena, bet ir dēļ platās sadalenes u.c. rūpnīcas tūninga elementiem saglabā griezi/jaudu visā diapozonā! šis ir foršs slinķu mocis jo var neslēgties ar trešo var gandrīz no vietas mest vaļā un aiziet bez problemām arī ratā ceļas pat ar 5 robu bet pat esmu labi ja 2km ar to nobraucis tapēc grūti baigo salīdzinājumu iedot, tik vien cik blakus braukšanas iespaidi.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Modrs
21. Sep 2010, 21:40#253

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

nu kūūūjzin - jo platāka sadalene, jo lielāks caurvējš cilindrā, un pie maziem apgriezieniem iet čābīgāk, nekā ar šauru sadaleni.

Offline

Archy96
21. Sep 2010, 21:46#254

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Sep 2010, 21:40:15 Modrs rakstīja:
nu kūūūjzin - jo platāka sadalene, jo lielāks caurvējš cilindrā, un pie maziem apgriezieniem iet čābīgāk, nekā ar šauru sadaleni.

Es zinu, ka ir 2 veidu sadalenes, visamaz VOR močiem tā bija - viena ar spicākiem kulačokiem, otra ar platākiem, viena deva lielāku jaudu galiņā griežot, ķipa krosam, otra labāku griezi visā diapazonā - priekš enduro, tad nu tikai sadaleni nomainot moča raksturu varēja izmainīt kā vajag

[ Šo ziņu laboja Archy96, 21 Sep 2010, 21:46:33 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Modrs
21. Sep 2010, 21:56#255

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

jajaja, viss pareizi. platā sadalene der pie augstiem apgriezieniem.
bet iesācējiem un sēņotājiem šaura sadalene ir pašā laikā, jo grieze ir no pašas apakšas.
Piemēram, manam triāla mocim visas lūkas bija šauras, bet garas un vienā līmenī. apakšas szis, ja iedeva džezā, skanēja kā IŽ un gāja viduvēji.

no teorijas viedokļa - šaura sadalene ļauj pilnvērtīgi sadegt degmaisījumam gandrīz līdz virzuļa ZMP, kad attaisās izplūdes vārsts. savukārt, pie lieliem apgriezieniem cilindrā nav caurvējš, paliek daļa izplūdes gāžu utt.
vobšem, ļeņins rakstīt, jo fišku tāpat šejienieši rubī

sore par offtopic, bet zāles pļāvējiem ir mega šaura sadalene, un tur tam matoram max apgriezieni ar roku raustot droseli ir labi ja 7000

[ Šo ziņu laboja Modrs, 21 Sep 2010, 22:01:49 ]

Offline

uldens2
21. Sep 2010, 22:05#256

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


21 Sep 2010, 21:23:10 endurists rakstīja:

21 Sep 2010, 14:35:40 dzeksis rakstīja:

21 Sep 2010, 14:18:14 Bullis rakstīja:
Cik ta šitādam verķim zirgu ir, ka tik nežēlīgi veras?


24 Aug 2010, 18:56:45 endurists rakstīja:
Jee ģimenē pieaugums. Gribu brāļa vieta palielīties!

Ienāca KTM 540 SXS or oriģinālo KTM factory tūningu, cits - big bore cilindrs, sadalene, kloķene, dakša, feļļas un vēl kaudze rūpnīca tūninga lietu + ielikta stroker kloķene (6mm lielāks gājiens), kas kopumā dod 576cc

Tā īsti vēl netika testēts, tik vien cik darba teritorijā 50 metrus šurp un turp. Jauda un grieze nežēlīga, no 1/4 gāze ceļas ratā vai izspolē uz sausa asfalta

varētu būt SuMo braucēju sapnis




Tie pashi vien zirgi kaa 525 jiem.. liekas, dizhi nekas tur nemainaas.. nu vismaz iesaaceeji to nejuut.. liekaas


Nu nu' nav tā ka nejūt atšķirību! Tomēr Ar manu 525 EXC grūti salīdzināt jo 1-3 ātrums atšķiras 4-6 sakrīt! uz grants kaut kad likām blakus sākām no 100 uz augšu un aiziet tomēr labāk lielais, bet nu ļoti daudz ko izsaka jetings, zobratu atiecība, riepa un utt. Lielais ir nedaudz traktorīgāks dēļ lielāka kloķenes gājiena, bet ir dēļ platās sadalenes u.c. rūpnīcas tūninga elementiem saglabā griezi/jaudu visā diapozonā! šis ir foršs slinķu mocis jo var neslēgties ar trešo var gandrīz no vietas mest vaļā un aiziet bez problemām arī ratā ceļas pat ar 5 robu bet pat esmu labi ja 2km ar to nobraucis tapēc grūti baigo salīdzinājumu iedot, tik vien cik blakus braukšanas iespaidi.
EXC po ļubomu ir švakaks par sx

Offline

dzeksis
21. Sep 2010, 22:44#257

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


21 Sep 2010, 22:05:21 uldens2 rakstīja:

21 Sep 2010, 21:23:10 endurists rakstīja:

21 Sep 2010, 14:35:40 dzeksis rakstīja:

21 Sep 2010, 14:18:14 Bullis rakstīja:
Cik ta šitādam verķim zirgu ir, ka tik nežēlīgi veras?


24 Aug 2010, 18:56:45 endurists rakstīja:
Jee ģimenē pieaugums. Gribu brāļa vieta palielīties!

Ienāca KTM 540 SXS or oriģinālo KTM factory tūningu, cits - big bore cilindrs, sadalene, kloķene, dakša, feļļas un vēl kaudze rūpnīca tūninga lietu + ielikta stroker kloķene (6mm lielāks gājiens), kas kopumā dod 576cc

Tā īsti vēl netika testēts, tik vien cik darba teritorijā 50 metrus šurp un turp. Jauda un grieze nežēlīga, no 1/4 gāze ceļas ratā vai izspolē uz sausa asfalta

varētu būt SuMo braucēju sapnis




Tie pashi vien zirgi kaa 525 jiem.. liekas, dizhi nekas tur nemainaas.. nu vismaz iesaaceeji to nejuut.. liekaas


Nu nu' nav tā ka nejūt atšķirību! Tomēr Ar manu 525 EXC grūti salīdzināt jo 1-3 ātrums atšķiras 4-6 sakrīt! uz grants kaut kad likām blakus sākām no 100 uz augšu un aiziet tomēr labāk lielais, bet nu ļoti daudz ko izsaka jetings, zobratu atiecība, riepa un utt. Lielais ir nedaudz traktorīgāks dēļ lielāka kloķenes gājiena, bet ir dēļ platās sadalenes u.c. rūpnīcas tūninga elementiem saglabā griezi/jaudu visā diapozonā! šis ir foršs slinķu mocis jo var neslēgties ar trešo var gandrīz no vietas mest vaļā un aiziet bez problemām arī ratā ceļas pat ar 5 robu bet pat esmu labi ja 2km ar to nobraucis tapēc grūti baigo salīdzinājumu iedot, tik vien cik blakus braukšanas iespaidi.
EXC po ļubomu ir švakaks par sx


Fakts.. jo SX ir cita kaarba, zobratu attieciibas..

Offline

uldens2
21. Sep 2010, 23:12#258

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Ne tikai

Offline

endurists
22. Sep 2010, 09:23#259

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


21 Sep 2010, 21:40:15 Modrs rakstīja:
nu kūūūjzin - jo platāka sadalene, jo lielāks caurvējš cilindrā, un pie maziem apgriezieniem iet čābīgāk, nekā ar šauru sadaleni.


Ok! Varbūt ne tā izteicos par to platumu, atradīšu, vai ieskanēšu visu detaļu listi un tad pēc detaļu kodiem spečuki pateiks, kas tā par sadaleni, kloķeni un utt! Kaut gan kāda starpība

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2010, 09:24:08 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

endurists
22. Sep 2010, 09:28#260

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


Dzeksis rakstīja.....
Fakts.. jo SX ir cita kaarba, zobratu attieciibas..


....

Te Tu maldies, ne jau kārbā jauda rodas!
p.s. šim konkrētajam 1-3 ātrums ir kā SX un 4-6 kā EXC

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2010, 09:28:55 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline