Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Mīti

AutorsZiņojums
UDT
05. Jan 2013, 14:57#221

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


05 Jan 2013, 14:51:19 uvelis rakstīja:

05 Jan 2013, 09:30:42 UDT rakstīja:
Veel viens miits - benziins vai salarka saeed kjeedes o ringus.


Nu, ja brauc n gadus un regulāri mazgā ar šiem, tad var jau būt, ka kkādu kaitējumu augstāk minētās degvielas arī nodara, bet es personīgi mazgāju ar DD+95E un nekas man tiem o-ring`iem vel nav noticis 2 gadu laikā kopš jaunas.
Fufelis tas ir...


Kaa jau rakstiiju - miits. Es savulaik speciaali patureeju oringus benziinaa kaadu nedeelju vai vairaak, preciizi neatceros un nekas tiem nenotika.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Niere
05. Jan 2013, 14:59#222

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

to Andrjuha

tas ir vēl viens mīts, ka "visi" ir izbraukuši. izbraucis ir konkrēts cipars cilvēku. to visu vari atrast tajā pašā Statistikas biroja datu bāzē.

par pamatu tiek ņemti 2011. gada tautas skaitīšanas dati, kurus, protams, arī var apstrīdēt, jo daži vecāki savus jauniešus uzdeva par LV esam, kaut tie sen prom. Taču dažu respondentu paranoju maz vai var pieņemt par ārpus viena procenta ietekmi.

te iz datu iegūšanas metodikas:
"Informācija par iedzīvotāju skaitu iegūta, apkopojot un analizējot Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datus par iedzīvotājiem un reģistrēto migrāciju, civilstāvokļa aktu reģistru datus par dzimušajiem un mirušajiem, kā arī veicot nereģistrētās migrācijas novērtējumu (laika posmam no 2000. līdz 2010.gadam, izmantojot 2011.gada tautas skaitīšanas rezultātus).
Iedzīvotāju skaits 2011. gadā pa mēnešiem pārrēķināts saskaņā ar galīgajiem 2011. gada tautas skaitīšanas rezultātiem, ņemot vērā ne tikai oficiāli reģistrēto migrāciju, bet arī emigrācijas novērtējumu.Iedzīvotāju skaits 2012. gadā pa mēnešiem aprēķināts, ņemot vērā reģistrēto migrāciju (tiks pārrēķināts 2013. gada sākumā, ņemot vērā nereģistrētās emigrācijas novērtējumu)."
~~~~~~~~~~~~~~~~

manā paziņu apkārtnē, piemēram, emigrācijā tikai daži cilvēki. vai es no tā varētu secināt, ka emigrācija neeksistē?
tostarp cilvim, kas pats atrodas Londonā vai Rēzeknē, varētu šķist, ka izbraukuši pilnīgi visi.
Tā arī rodas mīti, jo cilvēka galva psihei ir tieksme jebkuru, īpaši subjektīvi draudīgu, parādību vispārināt un attiecināt uz katru līdzīgu situāciju/cilvēku.
~~~~~~~~~~~~~~~~~

vēl viens mīts, ko uztur emigrācija:
"viņu uz LV sūtītā nauda uztur visu Latvijas ekonomiku"
patiesība ir tāda, ko pierāda cipari, uz LV sūtītā nauda aiziet bankas kredītu un procentu atmaksai un tikai ļoti minimāli ieplūst apritē caur radiniekiem.

Offline

Bond
05. Jan 2013, 15:08#223

Kopš: 07. Mar 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 571

Braucu ar:


05 Jan 2013, 14:57:28 UDT rakstīja:

05 Jan 2013, 14:51:19 uvelis rakstīja:

05 Jan 2013, 09:30:42 UDT rakstīja:
Veel viens miits - benziins vai salarka saeed kjeedes o ringus.



Nu, ja brauc n gadus un regulāri mazgā ar šiem, tad var jau būt, ka kkādu kaitējumu augstāk minētās degvielas arī nodara, bet es personīgi mazgāju ar DD+95E un nekas man tiem o-ring`iem vel nav noticis 2 gadu laikā kopš jaunas.
Fufelis tas ir...


Kaa jau rakstiiju - miits. Es savulaik speciaali patureeju oringus benziinaa kaadu nedeelju vai vairaak, preciizi neatceros un nekas tiem nenotika.

Man KSM teica, ka eksperimenta pēc esot gadu noturējuši benzīnā, itkā pofig

[ Šo ziņu laboja Bond, 05 Jan 2013, 15:08:23 ]

Offline

void
05. Jan 2013, 15:19#224

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

šeit oring mīts busted ar visiem cipariem.
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=345397

Offline

Andrjuha
05. Jan 2013, 15:23#225

Kopš: 04. Dec 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 322

Braucu ar: 9.ninza

2 Niere
statistiķi laikam cer, ka tie, kas visu laiku uzturas ārzemēs un iebrauc Latvijā uz nelielu laika sprīdi pielikt seju utt., ir nelielā ceļojumā un visu laiku atgriežas dzimtenē un ŠEIT arī dzīvo .
Man ļoti daudzi 20-30 gadīgie ŠEIT dzīvo.

par $$ iepludināšanu LR ekonomikā, ja tā tiek maksāta procentos utt., tā nonāk LR ekonomikā [Rigas centrāltirgus NAV LR ekonomikas sakne].

Offline

Niere
05. Jan 2013, 15:32#226

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


05 Jan 2013, 09:30:42 UDT rakstīja:
Veel viens miits - benziins vai salarka saeed kjeedes o ringus.

moča ķēdes O-ringi, cik man zināms, ir Nitrils.
visos ķīmiskās saderības gadījumos jāskatās datu bāzes. tādas ir daudz un dažādas.
šajā gadījumā Nitrils labi sadzīvo ar tradicionālo benzīnu.

Offline

Niere
05. Jan 2013, 15:35#227

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


05 Jan 2013, 15:23:22 Andrjuha rakstīja:
2 Niere
statistiķi laikam cer, ka tie, kas visu laiku uzturas ārzemēs un iebrauc Latvijā uz nelielu laika sprīdi pielikt seju utt., ir nelielā ceļojumā un visu laiku atgriežas dzimtenē un ŠEIT arī dzīvo .
Man ļoti daudzi 20-30 gadīgie ŠEIT dzīvo.

par $$ iepludināšanu LR ekonomikā, ja tā tiek maksāta procentos utt., tā nonāk LR ekonomikā [Rigas centrāltirgus NAV LR ekonomikas sakne].

beidz! es šeit nestrīdēšos, jo primāri apskatām tehniskus mītus.
vienkārši palasi, nevis vadies no tā, kā Tev gribētos, lai cipari izskatās. Ja apšaubi ciparus, palasi metodiku.

Offline

Archy96
05. Jan 2013, 15:35#228

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


05 Jan 2013, 15:19:57 void rakstīja:
šeit oring mīts busted ar visiem cipariem.
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=345397

Mani ķēdes mazgāšanā ar benzīnu vienmēr ir uztraucis kas pavisam cits, kā o-ringu iespējamie bojājumi.


OK, pieņemsim, kad O-ringi netiek sačakarēti ar benzīnu un tagad tik ņemam un mazgājam tā kad žļerkst vien, kā zināms, benzīns ir ideāls šķīdinātājs eļļām, arī ķēses eļļām, attiecīgi līdz ar gružiem, tiek kapitāli noskalota arī visa ķēdes eļļa, arī tā kura atrodas posmiem iekšpusē, savukārt ar baloniņu ķēdi pa jaunu sapūšot, tā saeļļojas pa lielam no ārpuses, bet kas paleik iekšā????


Es ķēdes nekad nēēsmu mazgājis ar šādiem šķīdinātājiem, esmu tikai eļļojis, maikā ar kerčeri nolaiž pa virspusi, lai dunduri nokrīt un viss.

Būtu interesanti izveikt eksperimentu - salīdzināt divu vienādu ķēžu kalpošanas laiku:

1) Ja ta visu laiku tiek mazgāta un eļļota.
2) Ja tiek tikai eļļota.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
05. Jan 2013, 15:46#229

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Mīts:
"Ja priekšā neizbēgama sadursme, jābloķē pakaļējais rats un jāliek mocis guļus"

Offline

mezavecis
05. Jan 2013, 16:15#230

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


05 Jan 2013, 15:46:26 Niere rakstīja:
Mīts:
"Ja priekšā neizbēgama sadursme, jābloķē pakaļējais rats un jāliek mocis guļus"
reiz sekundes desmitdaļas tika pieņemts shads lēmums jo
Frontala sadursme
excel aploks100
spieķi 50
WP daksha 400
Noguldīts mopēds
pāris skrambas un nosmirgelets kapslis
Tatad

Offline

Niere
05. Jan 2013, 16:48#231

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

es to mītu kaut kur izlasīju.
droši, ka zem baļķvedēja, lidojot tajā no sāna, labāk izšļūkt pa apakšu kā ielikt ar muti priedes gabalā
galvenais pretarguments "mītam" bija - metot gar zemi, ātrumu nav iespējams samazināt. savukārt, paliekot uz ratiem, ātrumu var būtiski samazināt.
turklāt lielā daļā gadījumu vēl ir iespēja uzveikt gaisā "salto mortale" un nesaņemt tiešu triecienu.

attiecīgi, viss atkarīgs no situācijas. vienīgi, vai panikā ir iespējams pieņemt pareizo lēmumu apzināti, tas cits jautājums.
tiek uzskatīts, ka tie, kas aizšļūc uz pakaļas, to nav izlēmuši darīt, bet tā vienkārši sanācis. un pēc kāzusa to pasniedz kā apzinātu izvēli.
(droši vien nav par Tavu gadījumu)
es ari vienreiz aizšļūcu. bet tas točna nebija apzināti - tubeles nebija uzsilušas. bet sadursme bija neizbēgama tā kā tā.

Offline

Niere
05. Jan 2013, 16:58#232

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

to Archy96

te viena manā skatījumā saprātīga metode:



ar benzīnu čakarējoties, var nodedzināt visu iedzīvi sev un kaimiņam. turklāt iekštelpās ņemties ar sevišķi gaistošām vielām ir bīstami veselībai.
daudzi neņem vērā, ka bendža organismā spēj nonākt arī caur ādu.

Offline

Archy96
05. Jan 2013, 17:07#233

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


05 Jan 2013, 15:46:26 Niere rakstīja:
Mīts:
"Ja priekšā neizbēgama sadursme, jābloķē pakaļējais rats un jāliek mocis guļus"

Tas ir atkarībā nos situācijas.

Ir bijušas 2 frontālās sadursmes - viena pie 40kmh, otra pie 65 - 70, abos gadījumos vieglie auto, pirmajā gadījumā bremzēju līdz pēdējai iespējai un tad babac, otrā gadījumā viss notika tik ātri, ka pat pieskarties pie bremzēm nepaguvu, pirmajā gadījumā pārlidoju pāri kapotam, otrajā pārlidoju pāri jumtam, BEZ SKRAMBIŅAS, tkai pateicoties tam, kad nebiju "nolicies guļus", jo tad točna būtu slimnīca, pirmajā gadījumā mocim tika nomainīta dakša, otrajā gadījumā mopēds norakstīts.

Nu tā lūk, var izdarīt secinājumus.

Es pēc tam daudzreiz šīs situācijas analizēju un domāju, ko varēja izdarīt savādāk, jo principā variantu nebija daudz - paraut malā tīri fiziski nebija iespējau, sabremzēties tikai daļēji, bet ne pavisam (Spaiders šoreiz nekomentē ) Pat pieļauju domu, kad šādā mementā ne tikai vien nelikt guļus, bet pat būtu lietderīgi uz moča piecelties kājās, jeb uzlekt uz beņķa, ja pietiek laika un attapības, lai sanāktu slaidāks lidojums pāri pa autosa jumtu, bez kontakta

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
05. Jan 2013, 17:46#234

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Archy
šādi jālec nost no mopēda.

Offline

bluefire
05. Jan 2013, 17:54#235

Kopš: 22. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 737

Braucu ar: Rīga 13


05 Jan 2013, 17:07:07 Archy96 rakstīja:

05 Jan 2013, 15:46:26 Niere rakstīja:
Mīts:
"Ja priekšā neizbēgama sadursme, jābloķē pakaļējais rats un jāliek mocis guļus"

Tas ir atkarībā nos situācijas.

Ir bijušas 2 frontālās sadursmes - viena pie 40kmh, otra pie 65 - 70, abos gadījumos vieglie auto, pirmajā gadījumā bremzēju līdz pēdējai iespējai un tad babac, otrā gadījumā viss notika tik ātri, ka pat pieskarties pie bremzēm nepaguvu, pirmajā gadījumā pārlidoju pāri kapotam, otrajā pārlidoju pāri jumtam, BEZ SKRAMBIŅAS, tkai pateicoties tam, kad nebiju "nolicies guļus", jo tad točna būtu slimnīca, pirmajā gadījumā mocim tika nomainīta dakša, otrajā gadījumā mopēds norakstīts.

Nu tā lūk, var izdarīt secinājumus.

Es pēc tam daudzreiz šīs situācijas analizēju un domāju, ko varēja izdarīt savādāk, jo principā variantu nebija daudz - paraut malā tīri fiziski nebija iespējau, sabremzēties tikai daļēji, bet ne pavisam (Spaiders šoreiz nekomentē ) Pat pieļauju domu, kad šādā mementā ne tikai vien nelikt guļus, bet pat būtu lietderīgi uz moča piecelties kājās, jeb uzlekt uz beņķa, ja pietiek laika un attapības, lai sanāktu slaidāks lidojums pāri pa autosa jumtu, bez kontakta



Nu bļin kaskadieri,


Ja tev pietiktu laika uz benķa uzlekt, tad noteikti arī pietiktu laika normāli sabremzēties, pieklauvēt pie lodziņa un izteikt visu priekšā izlīdušajam autovadītājam kas tev tajā brīdī ir sasāpējis.

[ Šo ziņu laboja bluefire, 05 Jan 2013, 17:55:37 ]

Offline

tipin6
05. Jan 2013, 20:22#236

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu

Mīts vai nemīts- spied man patīk un laimē kko labu

Offline

aivarsk
05. Jan 2013, 20:50#237

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


05 Jan 2013, 16:48:45 Niere rakstīja:
es to mītu kaut kur izlasīju.
droši, ka zem baļķvedēja, lidojot tajā no sāna, labāk izšļūkt pa apakšu kā ielikt ar muti priedes gabalā
galvenais pretarguments "mītam" bija - metot gar zemi, ātrumu nav iespējams samazināt. savukārt, paliekot uz ratiem, ātrumu var būtiski samazināt.
turklāt lielā daļā gadījumu vēl ir iespēja uzveikt gaisā "salto mortale" un nesaņemt tiešu triecienu.

attiecīgi, viss atkarīgs no situācijas. vienīgi, vai panikā ir iespējams pieņemt pareizo lēmumu apzināti, tas cits jautājums.
tiek uzskatīts, ka tie, kas aizšļūc uz pakaļas, to nav izlēmuši darīt, bet tā vienkārši sanācis. un pēc kāzusa to pasniedz kā apzinātu izvēli.
(droši vien nav par Tavu gadījumu)
es ari vienreiz aizšļūcu. bet tas točna nebija apzināti - tubeles nebija uzsilušas. bet sadursme bija neizbēgama tā kā tā.

Situācija iz dzīves: Rudens, Pa dienu bija bijusi vētra, tumšs vakars. Braucu pa aleju apm. 70-80 km/h asfalts slapjš. un pēkšņi priekšā šķērsām telefona stabs iekāries savos vados apm. 1,2 m augstumā no zemes: momentā bremzēju ar abiem un pēc sekundes jau tikai ar aizmuguri, lai sagāztu, jo skaidrs, ka izeja ir tikai stabam pa apakšu. Vis ko atceros bija, ka pilnībā apgāzu tieši pie staba, veiksmīgi izslīdēju un piecēlos jau otrā pusē.
Tā bija trakā jaunība, IŽ planeta, ekips- kas tas tāds?
Bet tādā situācijā ir skaidrs, saplēsti džinsi, vai nobrāzti elkoņi ir sīkums salīdzinot ar ielidošanu tajos dzelžos, kas telefona stabam galā.

Offline

Andrjuha
05. Jan 2013, 21:54#238

Kopš: 04. Dec 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 322

Braucu ar: 9.ninza

??? peles dievina sieru ???

Offline

endurists
05. Jan 2013, 22:40#239

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


Mīts: Jo vairāk rakstīsi powerā, jo par lielāku gudrinieku tevi uzskatīs!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Benji
05. Jan 2013, 22:48#240

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR


05 Jan 2013, 21:54:26 Andrjuha rakstīja:
??? peles dievina sieru ???

miits - peleem ir gandriiz vienalga ko eed
man dziivoklii agraak dziivoja viens peleens kuru pats piebaroju, jo reizeem kaadas balliites laika izskreeja pa visu istabu un uztaisiija driftu meegjinot iznjemt liikumu uz parketa

Offline