Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: KTM 520, 525, 530
Autors | Ziņojums |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
20 Jul 2010, 23:57:23 kirmis rakstīja:
ir vēlēšanās iepirkt ktm 525, paskaidrojiet spečuki lietotāji ar ko atšķiras ktm motori sx no exc (06-08 gads), vēl kādi ieteikumi, apkalpes? gribu ar elektrisko un kājas starteri
SX - nav el. startera, biš savādāki pārnesumi, 4 robi, asāks. Teorētiski apkopes intervāli vienādi.
Vēl SX - cietākas pederes, bākai nav RES un bāka par 1L mazāka, aizmugurē 19"
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
AK292 | | Kopš: 09. Dec 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 296
Braucu ar: FE350
| Tātad, ja pa mežiņu un tanku ceļiem, labāks man būs exc (mīkstāka pedere, garāki ātrumi, lielāka bāka) . Kāds motorstundu resurss motorītim pie nesportista braukšanas stila? | Offline | | |
n0riss | | Kopš: 29. Jun 2008
Ziņojumi: 226
Braucu ar: KTM
|
21 Jul 2010, 00:18:15 kirmis rakstīja:
Tātad, ja pa mežiņu un tanku ceļiem, labāks man būs exc (mīkstāka pedere, garāki ātrumi, lielāka bāka) . Kāds motorstundu resurss motorītim pie nesportista braukšanas stila?
Cik zinu un esmu dzirdejis vai tas pateisi vai nav, bet Vinters kas dakaara brauca ar stock SX 525 motoru 200m/H no vietas iet mierigi!
----------------- Supermoto - Life begins at 45 degrees | Offline | | |
|
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
21 Jul 2010, 00:18:15 kirmis rakstīja:
Tātad, ja pa mežiņu un tanku ceļiem, labāks man būs exc (mīkstāka pedere, garāki ātrumi, lielāka bāka) . Kāds motorstundu resurss motorītim pie nesportista braukšanas stila?
Sezona līdz bundžas atvēršanai un virzuļa maiņai
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
AK292 | | Kopš: 09. Dec 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 296
Braucu ar: FE350
| Un vēl, kāds degvielas patēriņš salīdzinot ar WR, DR, KLR uc hard enduro ? Zinu, ka lielāks, bet vai braucot kopā nav jāpadomā par degvielas rezervēm mugursomā? Kāda pieredze? | Offline | | |
Superyder | | Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar: kmxxx
|
21 Jul 2010, 00:37:36 kirmis rakstīja:
Un vēl, kāds degvielas patēriņš salīdzinot ar WR, DR, KLR uc hard enduro ? Zinu, ka lielāks, bet vai braucot kopā nav jāpadomā par degvielas rezervēm mugursomā? Kāda pieredze?
WR varētu būt tuvāk, bet DR,KLR,KLX,XL,XT,u.c. jau īsti nav hard enduro un bākas lielākas. Bet viss ir atkarīgs no attāluma, tad jau zinās cik l vajag.. | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
21 Jul 2010, 00:37:36 kirmis rakstīja:
Un vēl, kāds degvielas patēriņš salīdzinot ar WR, DR, KLR uc hard enduro ? Zinu, ka lielāks, bet vai braucot kopā nav jāpadomā par degvielas rezervēm mugursomā? Kāda pieredze?
Patēriņš nav neko liels un viss atkarīgs pa kurieni brauc un cik atgriez, esmu ar savu no Jejgavas caur Džūksti, Zemīti, Kandavau, Jaunpagastu un citiem ciemiem ticis līdz Talsiem (virs 100 km) ar vienu bāku mierīgi (8,5L). Viss atkarīgs no dīžu izmēriem, Tepat pulciņā ir viens 525SX kurš pat mierīgi braucot ēd gandrīz par 30-50% vairāk degvielas kā mans.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
21 Jul 2010, 00:06:51 klucis rakstīja:
20 Jul 2010, 23:57:23 kirmis rakstīja:
ir vēlēšanās iepirkt ktm 525, paskaidrojiet spečuki lietotāji ar ko atšķiras ktm motori sx no exc (06-08 gads), vēl kādi ieteikumi, apkalpes? gribu ar elektrisko un kājas starteri
sx-kross,exc-enduro
atskiras nedaudz virzula diametri un gajieni,pati klokene ari,karba zobrati ar parnesumu skaitliem
labak nem exc
katra gadijuma motors-konstruktors,var ari so to pakombinet
Virzuļa gājiens un diametrs NEATŠĶIRAS un ir 72 * 95mm, SX ir vieglāka kloķene, nedaudz savadākas sadales fāzes, 41mm karbiņš (EXC 39mm), bez elektrostartera (ir redzets arī ar), dakšai nedauz stavāks lenķis un cietāks. SX 4robi - EXC 6robi.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
21 Jul 2010, 00:24:31 n0riss rakstīja:
21 Jul 2010, 00:18:15 kirmis rakstīja:
Tātad, ja pa mežiņu un tanku ceļiem, labāks man būs exc (mīkstāka pedere, garāki ātrumi, lielāka bāka) . Kāds motorstundu resurss motorītim pie nesportista braukšanas stila?
Cik zinu un esmu dzirdejis vai tas pateisi vai nav, bet Vinters kas dakaara brauca ar stock SX 525 motoru 200m/H no vietas iet mierigi!
Es gan saubos ka Vinters dakaaraa brauca ar SX, cik zinaams vinsh brauca ar KTM Rallye replica un tas ir LC4, es runaaju vienreiz ar vinju KTM testos kur vinsh bija atvedis paraadiit to moci vinsh teica ka tas ir stock LC4 motors.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
21 Jul 2010, 10:29:36 UDT rakstīja:
21 Jul 2010, 00:24:31 n0riss rakstīja:
21 Jul 2010, 00:18:15 kirmis rakstīja:
Tātad, ja pa mežiņu un tanku ceļiem, labāks man būs exc (mīkstāka pedere, garāki ātrumi, lielāka bāka) . Kāds motorstundu resurss motorītim pie nesportista braukšanas stila?
Cik zinu un esmu dzirdejis vai tas pateisi vai nav, bet Vinters kas dakaara brauca ar stock SX 525 motoru 200m/H no vietas iet mierigi!
Es gan saubos ka Vinters dakaaraa brauca ar SX, cik zinaams vinsh brauca ar KTM Rallye replica un tas ir LC4, es runaaju vienreiz ar vinju KTM testos kur vinsh bija atvedis paraadiit to moci vinsh teica ka tas ir stock LC4 motors.
Ir dažu veidu rallija motocikli kas veidoti uz SX un EXC bāzes, viens variants, ir kad liek 660 rally bākas un kokpitu,
otrs ir MECA SYSTEMS piedāvātais jau gatavs variants. Vienu gadu Jānis brauca ar šādu, man škiet ka Faraonu ralliju, kādreiz viņu mājaslapā bija bildes, tagad lapa nestrādā un nevarēju atrast, bet tas mocis izskatās šādi
[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Jul 2010, 13:21:20 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
| VAr jau buut, taa replica ko es redzeeju bija ar LC4, iespeejams ka kautkad agraak bija arii kaads sitaads aparaats.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| Vienu gadu brauca ar EXC. Bet laikam bija par 540 pātaisīts. Tas bija tajā gadā, kad baigā probza ar gultni notikās
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
n0riss | | Kopš: 29. Jun 2008
Ziņojumi: 226
Braucu ar: KTM
| Karoch kautkadus nostastus esmu dzirdejis, ka 200m/h ar stock motoru!
----------------- Supermoto - Life begins at 45 degrees | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
21 Jul 2010, 15:59:22 n0riss rakstīja:
Karoch kautkadus nostastus esmu dzirdejis, ka 200m/h ar stock motoru!
Vairāk! Braucot tā kā mēs braucam kādas 300 vai vairāk, sporta režīmā 200 m/h varētu būt realitāte![ Šo ziņu laboja endurists, 21 Jul 2010, 16:41:53 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
21 Jul 2010, 09:25:17 endurists rakstīja:
Tepat pulciņā ir viens 525SX kurš pat mierīgi braucot ēd gandrīz par 30-50% vairāk degvielas kā mans.
Tam paļurkam skurstenis ir kā dīzelim un smaka kā ZILam . Katrā ziņā pa traku nedaudz | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
21 Jul 2010, 22:59:05 Modrs rakstīja:
21 Jul 2010, 09:25:17 endurists rakstīja:
Tepat pulciņā ir viens 525SX kurš pat mierīgi braucot ēd gandrīz par 30-50% vairāk degvielas kā mans.
Tam paļurkam skurstenis ir kā dīzelim un smaka kā ZILam . Katrā ziņā pa traku nedaudz
Ir bijis arī 525SX, rija biš vairāk dēļ kārbas (apgriezieni). Bet nu atšķirība 30-50% ir biš par traku. Mož galveno dīzi aizmirsis ieskrūvēt
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
n0riss | | Kopš: 29. Jun 2008
Ziņojumi: 226
Braucu ar: KTM
| 30min + 2 aplji un baka tuksha!
----------------- Supermoto - Life begins at 45 degrees | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
| Cik lielu ieguvumu varētu dot šāda filtra vāka modifikācija! Skatos diezgan daudz supermoto braucēji ir šādi vākus sagraizījuši! A ta oriģinali hvz no kurienes to gaisu sūc, gar sēdekļa malu, dupiņu un utt. maybe ir vērts uzlabot gaisa pieplūdi un iztaisīt kaut ko līdzīgu
[ Šo ziņu laboja endurists, 17 Aug 2010, 23:22:47 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
n0riss | | Kopš: 29. Jun 2008
Ziņojumi: 226
Braucu ar: KTM
| Nav jau jega STOCK taisiit taadu, ja jau kautko satune, karbinju, sadalenes utt. tad noteikti!
----------------- Supermoto - Life begins at 45 degrees | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
| Nu nezinu, es LC4 liku taadu filtra kasti, neko nejutu taapat kaa visiem citiem tuuningiem ko esmu veicis tur trubas, diizes utt.
Es domaaju ka vismaz krosaa vai ofrodaa tuuningu juut tikai tad ja reaali var rucku atgriezt liidz galam.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
|
|