Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
kurbuls
21. Jul 2010, 00:08#221

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


20 Jul 2010, 23:57:23 kirmis rakstīja:
ir vēlēšanās iepirkt ktm 525, paskaidrojiet spečuki lietotāji ar ko atšķiras ktm motori sx no exc (06-08 gads), vēl kādi ieteikumi, apkalpes? gribu ar elektrisko un kājas starteri

SX - nav el. startera, biš savādāki pārnesumi, 4 robi, asāks. Teorētiski apkopes intervāli vienādi.
Vēl SX - cietākas pederes, bākai nav RES un bāka par 1L mazāka, aizmugurē 19"

-----------------
per rectum ad astra

Offline

AK292
21. Jul 2010, 00:18#222

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

Tātad, ja pa mežiņu un tanku ceļiem, labāks man būs exc (mīkstāka pedere, garāki ātrumi, lielāka bāka) . Kāds motorstundu resurss motorītim pie nesportista braukšanas stila?

Offline

n0riss
21. Jul 2010, 00:24#223

Kopš: 29. Jun 2008

Ziņojumi: 226

Braucu ar: KTM


21 Jul 2010, 00:18:15 kirmis rakstīja:
Tātad, ja pa mežiņu un tanku ceļiem, labāks man būs exc (mīkstāka pedere, garāki ātrumi, lielāka bāka) . Kāds motorstundu resurss motorītim pie nesportista braukšanas stila?


Cik zinu un esmu dzirdejis vai tas pateisi vai nav, bet Vinters kas dakaara brauca ar stock SX 525 motoru 200m/H no vietas iet mierigi!

-----------------
Supermoto - Life begins at 45 degrees

Offline

kurbuls
21. Jul 2010, 00:26#224

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


21 Jul 2010, 00:18:15 kirmis rakstīja:
Tātad, ja pa mežiņu un tanku ceļiem, labāks man būs exc (mīkstāka pedere, garāki ātrumi, lielāka bāka) . Kāds motorstundu resurss motorītim pie nesportista braukšanas stila?

Sezona līdz bundžas atvēršanai un virzuļa maiņai

-----------------
per rectum ad astra

Offline

AK292
21. Jul 2010, 00:37#225

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

Un vēl, kāds degvielas patēriņš salīdzinot ar WR, DR, KLR uc hard enduro ? Zinu, ka lielāks, bet vai braucot kopā nav jāpadomā par degvielas rezervēm mugursomā? Kāda pieredze?

Offline

Superyder
21. Jul 2010, 01:08#226

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx


21 Jul 2010, 00:37:36 kirmis rakstīja:
Un vēl, kāds degvielas patēriņš salīdzinot ar WR, DR, KLR uc hard enduro ? Zinu, ka lielāks, bet vai braucot kopā nav jāpadomā par degvielas rezervēm mugursomā? Kāda pieredze?

WR varētu būt tuvāk, bet DR,KLR,KLX,XL,XT,u.c. jau īsti nav hard enduro un bākas lielākas. Bet viss ir atkarīgs no attāluma, tad jau zinās cik l vajag..

Offline

endurists
21. Jul 2010, 09:25#227

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


21 Jul 2010, 00:37:36 kirmis rakstīja:
Un vēl, kāds degvielas patēriņš salīdzinot ar WR, DR, KLR uc hard enduro ? Zinu, ka lielāks, bet vai braucot kopā nav jāpadomā par degvielas rezervēm mugursomā? Kāda pieredze?


Patēriņš nav neko liels un viss atkarīgs pa kurieni brauc un cik atgriez, esmu ar savu no Jejgavas caur Džūksti, Zemīti, Kandavau, Jaunpagastu un citiem ciemiem ticis līdz Talsiem (virs 100 km) ar vienu bāku mierīgi (8,5L). Viss atkarīgs no dīžu izmēriem, Tepat pulciņā ir viens 525SX kurš pat mierīgi braucot ēd gandrīz par 30-50% vairāk degvielas kā mans.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

endurists
21. Jul 2010, 09:39#228

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


21 Jul 2010, 00:06:51 klucis rakstīja:

20 Jul 2010, 23:57:23 kirmis rakstīja:
ir vēlēšanās iepirkt ktm 525, paskaidrojiet spečuki lietotāji ar ko atšķiras ktm motori sx no exc (06-08 gads), vēl kādi ieteikumi, apkalpes? gribu ar elektrisko un kājas starteri

sx-kross,exc-enduro
atskiras nedaudz virzula diametri un gajieni,pati klokene ari,karba zobrati ar parnesumu skaitliem
labak nem exc
katra gadijuma motors-konstruktors,var ari so to pakombinet


Virzuļa gājiens un diametrs NEATŠĶIRAS un ir 72 * 95mm, SX ir vieglāka kloķene, nedaudz savadākas sadales fāzes, 41mm karbiņš (EXC 39mm), bez elektrostartera (ir redzets arī ar), dakšai nedauz stavāks lenķis un cietāks. SX 4robi - EXC 6robi.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

UDT
21. Jul 2010, 10:29#229

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


21 Jul 2010, 00:24:31 n0riss rakstīja:

21 Jul 2010, 00:18:15 kirmis rakstīja:
Tātad, ja pa mežiņu un tanku ceļiem, labāks man būs exc (mīkstāka pedere, garāki ātrumi, lielāka bāka) . Kāds motorstundu resurss motorītim pie nesportista braukšanas stila?


Cik zinu un esmu dzirdejis vai tas pateisi vai nav, bet Vinters kas dakaara brauca ar stock SX 525 motoru 200m/H no vietas iet mierigi!


Es gan saubos ka Vinters dakaaraa brauca ar SX, cik zinaams vinsh brauca ar KTM Rallye replica un tas ir LC4, es runaaju vienreiz ar vinju KTM testos kur vinsh bija atvedis paraadiit to moci vinsh teica ka tas ir stock LC4 motors.



-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

endurists
21. Jul 2010, 10:45#230

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


21 Jul 2010, 10:29:36 UDT rakstīja:

21 Jul 2010, 00:24:31 n0riss rakstīja:

21 Jul 2010, 00:18:15 kirmis rakstīja:
Tātad, ja pa mežiņu un tanku ceļiem, labāks man būs exc (mīkstāka pedere, garāki ātrumi, lielāka bāka) . Kāds motorstundu resurss motorītim pie nesportista braukšanas stila?


Cik zinu un esmu dzirdejis vai tas pateisi vai nav, bet Vinters kas dakaara brauca ar stock SX 525 motoru 200m/H no vietas iet mierigi!


Es gan saubos ka Vinters dakaaraa brauca ar SX, cik zinaams vinsh brauca ar KTM Rallye replica un tas ir LC4, es runaaju vienreiz ar vinju KTM testos kur vinsh bija atvedis paraadiit to moci vinsh teica ka tas ir stock LC4 motors.




Ir dažu veidu rallija motocikli kas veidoti uz SX un EXC bāzes, viens variants, ir kad liek 660 rally bākas un kokpitu,





otrs ir MECA SYSTEMS piedāvātais jau gatavs variants. Vienu gadu Jānis brauca ar šādu, man škiet ka Faraonu ralliju, kādreiz viņu mājaslapā bija bildes, tagad lapa nestrādā un nevarēju atrast, bet tas mocis izskatās šādi

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Jul 2010, 13:21:20 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

UDT
21. Jul 2010, 10:51#231

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

VAr jau buut, taa replica ko es redzeeju bija ar LC4, iespeejams ka kautkad agraak bija arii kaads sitaads aparaats.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

kurbuls
21. Jul 2010, 12:24#232

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Vienu gadu brauca ar EXC. Bet laikam bija par 540 pātaisīts. Tas bija tajā gadā, kad baigā probza ar gultni notikās

-----------------
per rectum ad astra

Offline

n0riss
21. Jul 2010, 15:59#233

Kopš: 29. Jun 2008

Ziņojumi: 226

Braucu ar: KTM

Karoch kautkadus nostastus esmu dzirdejis, ka 200m/h ar stock motoru!

-----------------
Supermoto - Life begins at 45 degrees

Offline

endurists
21. Jul 2010, 16:14#234

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


21 Jul 2010, 15:59:22 n0riss rakstīja:
Karoch kautkadus nostastus esmu dzirdejis, ka 200m/h ar stock motoru!


Vairāk! Braucot tā kā mēs braucam kādas 300 vai vairāk, sporta režīmā 200 m/h varētu būt realitāte!

[ Šo ziņu laboja endurists, 21 Jul 2010, 16:41:53 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Modrs
21. Jul 2010, 22:59#235

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


21 Jul 2010, 09:25:17 endurists rakstīja:
Tepat pulciņā ir viens 525SX kurš pat mierīgi braucot ēd gandrīz par 30-50% vairāk degvielas kā mans.


Tam paļurkam skurstenis ir kā dīzelim un smaka kā ZILam . Katrā ziņā pa traku nedaudz

Offline

kurbuls
21. Jul 2010, 23:03#236

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


21 Jul 2010, 22:59:05 Modrs rakstīja:

21 Jul 2010, 09:25:17 endurists rakstīja:
Tepat pulciņā ir viens 525SX kurš pat mierīgi braucot ēd gandrīz par 30-50% vairāk degvielas kā mans.


Tam paļurkam skurstenis ir kā dīzelim un smaka kā ZILam . Katrā ziņā pa traku nedaudz

Ir bijis arī 525SX, rija biš vairāk dēļ kārbas (apgriezieni). Bet nu atšķirība 30-50% ir biš par traku. Mož galveno dīzi aizmirsis ieskrūvēt

-----------------
per rectum ad astra

Offline

n0riss
22. Jul 2010, 01:29#237

Kopš: 29. Jun 2008

Ziņojumi: 226

Braucu ar: KTM

30min + 2 aplji un baka tuksha!

-----------------
Supermoto - Life begins at 45 degrees

Offline

endurists
17. Aug 2010, 23:12#238

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Cik lielu ieguvumu varētu dot šāda filtra vāka modifikācija! Skatos diezgan daudz supermoto braucēji ir šādi vākus sagraizījuši! A ta oriģinali hvz no kurienes to gaisu sūc, gar sēdekļa malu, dupiņu un utt. maybe ir vērts uzlabot gaisa pieplūdi un iztaisīt kaut ko līdzīgu





[ Šo ziņu laboja endurists, 17 Aug 2010, 23:22:47 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

n0riss
18. Aug 2010, 09:31#239

Kopš: 29. Jun 2008

Ziņojumi: 226

Braucu ar: KTM

Nav jau jega STOCK taisiit taadu, ja jau kautko satune, karbinju, sadalenes utt. tad noteikti!

-----------------
Supermoto - Life begins at 45 degrees

Offline

UDT
18. Aug 2010, 19:14#240

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Nu nezinu, es LC4 liku taadu filtra kasti, neko nejutu taapat kaa visiem citiem tuuningiem ko esmu veicis tur trubas, diizes utt.
Es domaaju ka vismaz krosaa vai ofrodaa tuuningu juut tikai tad ja reaali var rucku atgriezt liidz galam.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline