Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mīti
Autors | Ziņojums |
kaarlis | | Kopš: 06. Aug 2011
Ziņojumi: 171
Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.
|
04 Jan 2013, 22:54:29 spider rakstīja:
04 Jan 2013, 16:33:04 Niere rakstīja:
Kaut kur lasīju šādu mītu:
pieredzējis/prasmīgs raideris "panikas bremzēšanas" gadījumā bez ABS nobremzē īsākā distancē, salīdzinot ar ABS bremzēšanu.
Tas nav mīts. Ja ļoti strauji jābremzē, tad ABS zaudē vienos vārtos. Mēs kursos esam izmēģinājuši veselu lērumu ar dažādākajiem močiem, rezultāts viens. Izņēmums varētu būt jaunā sporta ABS uz BMW S1000RR, tur rezultāti būs stipri līdzīgi. Kaut kad ļoti sen biju braucis ar CBR600RR ar CABS, arī nebija nemaz tik slikti.
Jālauž mīts:
vispār ABS ir radīts ar mērķi bremzējot saglabāt spēju kontrolet transporta līdzekļa braukšanas trajektoriju! Uz tā rēkina upurējot arī bremzēšanas ceļa garumu...
----------------- Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
04 Jan 2013, 22:54:29 spider rakstīja:
Tas nav mīts. Ja ļoti strauji jābremzē, tad ABS zaudē vienos vārtos. Mēs kursos esam izmēģinājuši veselu lērumu ar dažādākajiem močiem, rezultāts viens. Izņēmums varētu būt jaunā sporta ABS uz BMW S1000RR, tur rezultāti būs stipri līdzīgi. Kaut kad ļoti sen biju braucis ar CBR600RR ar CABS, arī nebija nemaz tik slikti.
hmm....ja māsters tā saka, neņemos apšaubīt. vēl jo vairāk, ja ar abs mo i braucis neesmu.
var jau būt dēļ atšķirīgām testa metodēm atšķiras arī iegūtais rezultāts.
atrodu šādu pētījumu visnotaļ cienījamā vortālā, kur teikts:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myth: ABS may allow you to stop with more control, but it will take you longer to come to a stop.
This myth is generally based on the assumption that a locked-up wheel provides the most traction possible. This isn’t true. A skidding tire has less traction than a tire that is not skidding.
Here’s how ABS works. Speed sensors measure the rotational speed of each wheel. If a wheel risks locking due to intense braking or slick conditions, the ABS unit modulates hydraulic pressure in the braking system. Not only does the system maintain the “sweet spot” of maximum stopping force that occurs before lockup, but by avoiding lock-up, the inertial effect of the spinning wheel is maintained, stabilizing the motorcycle.
By keeping the wheels from locking up and skidding when you grab the brakes, ABS not only allows you to maintain some control, but it allows you to stop in a shorter distance.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
to pašu atrodu arī citos avotos
| Offline | | |
kaarlis | | Kopš: 06. Aug 2011
Ziņojumi: 171
Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.
| Tukša dir**na! Pamēģiniet nostūrēt ar nobloķētiem riteņiem! lai kā arī nebūtu, kontrolēta trajektorija daudzkārt vairak glābj, nekā ekstremåls bloķis!!1
----------------- Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā. | Offline | | |
|
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
04 Jan 2013, 23:12:08 Niere rakstīja:
04 Jan 2013, 22:54:29 spider rakstīja:
Tas nav mīts. Ja ļoti strauji jābremzē, tad ABS zaudē vienos vārtos. Mēs kursos esam izmēģinājuši veselu lērumu ar dažādākajiem močiem, rezultāts viens. Izņēmums varētu būt jaunā sporta ABS uz BMW S1000RR, tur rezultāti būs stipri līdzīgi. Kaut kad ļoti sen biju braucis ar CBR600RR ar CABS, arī nebija nemaz tik slikti.
hmm....ja māsters tā saka, neņemos apšaubīt. vēl jo vairāk, ja ar abs mo i braucis neesmu.
var jau būt dēļ atšķirīgām testa metodēm atšķiras arī iegūtais rezultāts.
atrodu šādu pētījumu visnotaļ cienījamā vortālā, kur teikts:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myth: ABS may allow you to stop with more control, but it will take you longer to come to a stop.
This myth is generally based on the assumption that a locked-up wheel provides the most traction possible. This isn’t true. A skidding tire has less traction than a tire that is not skidding.
Here’s how ABS works. Speed sensors measure the rotational speed of each wheel. If a wheel risks locking due to intense braking or slick conditions, the ABS unit modulates hydraulic pressure in the braking system. Not only does the system maintain the “sweet spot” of maximum stopping force that occurs before lockup, but by avoiding lock-up, the inertial effect of the spinning wheel is maintained, stabilizing the motorcycle.
By keeping the wheels from locking up and skidding when you grab the brakes, ABS not only allows you to maintain some control, but it allows you to stop in a shorter distance.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
to pašu atrodu arī citos avotos
Ja Tu palasītu šo tekstu rūpīgāk, tad saprastu, kad taisnība vien ir, ka ar ABS bremzēšanas ceļš ir garāks, JO tika teikts, kad ABS nodrošina riteņu nenobloķēšanos un ļauj izvairīties no slīdēšanas, tādējādi samazinot bremzēšanas ceļu, SALĪDZINOŠI ar sabloķētiem ratiem, kuriem bremzēšanas ceļš ir bez šaubām garāks. TAČU nenodrošina īsāku bremzēšanas ceļu, salīdzinot ar bremzēšanu bez abs ratus nesabloķējot, bet prasmīgi balansējot uz izslīdēšanas robežas, kā to dara pieredzējuši braucēji.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
bluefire | | Kopš: 22. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 737
Braucu ar: Rīga 13
| Sievietes ceļu satiksmes negadījumus izraisa mazāk nekā vīrieši. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
04 Jan 2013, 23:19:55 Archy96 rakstīja:
Ja Tu palasītu šo tekstu rūpīgāk, tad saprastu, kad taisnība vien ir, ka ar ABS bremzēšanas ceļš ir garāks, JO tika teikts, kad ABS nodrošina riteņu nenobloķēšanos un ļauj izvairīties no slīdēšanas, tādējādi samazinot bremzēšanas ceļu, SALĪDZINOŠI ar sabloķētiem ratiem, kuriem bremzēšanas ceļš ir bez šaubām garāks. TAČU nenodrošina īsāku bremzēšanas ceļu, salīdzinot ar bremzēšanu bez abs ratus nesabloķējot, bet prasmīgi balansējot uz izslīdēšanas robežas, kā to dara pieredzējuši braucēji.
hmmm....būtiska nianse, protams. tiesa gan, neredzu nekādu jēgu salīdzināt bloķētu ratu ar abs. ok, aizmugurējo ratu var slidināt, bet priekšējo? abs tak uz abiem ratiem.
tajā rakstā tālāk viens no expertiem
Imre Szauter, AMA Government Affairs Manager
saka šādus vārdus:
" ....Under what’s best described as panic straight-line braking under wet and dry conditions, I was confidently able to stop this motorcycle in a shorter distance than possible without ABS...."
Michelle Matheron, Motorcycle Safety Foundation Certified RiderCoach Trainer:
" ABS stops on a wet surface felt almost like dry pavement stops and were definitely shorter than I was willing to attempt without ABS. Even with focused practice, I don’t think I could stop shorter than ABS on the BMW S1000RR, and I definitely couldn’t beat it on a wet surface."
Jay Jackson, Executive Director, ABATE of Indiana, and MSF Certified RiderCoach Trainer:
"... Prior to experiencing the technology at the Bosch Proving Ground, I was convinced that veteran motorcyclists utilizing the proper technique could stop as well or better without ABS...
...As much as I’d like to believe that I could, I don’t think that I could stop in a shorter distance on any surface without ABS." | Offline | | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
04 Jan 2013, 23:19:55 Archy96 rakstīja:
04 Jan 2013, 23:12:08 Niere rakstīja:
04 Jan 2013, 22:54:29 spider rakstīja:
Tas nav mīts. Ja ļoti strauji jābremzē, tad ABS zaudē vienos vārtos.
Ja Tu palasītu šo tekstu rūpīgāk, tad saprastu, kad taisnība vien ir, ka ar ABS bremzēšanas ceļš ir garāks, JO tika teikts, kad ABS nodrošina riteņu nenobloķēšanos un ļauj izvairīties no slīdēšanas, tādējādi samazinot bremzēšanas ceļu, SALĪDZINOŠI ar sabloķētiem ratiem, kuriem bremzēšanas ceļš ir bez šaubām garāks. TAČU nenodrošina īsāku bremzēšanas ceļu, salīdzinot ar bremzēšanu bez abs ratus nesabloķējot, bet prasmīgi balansējot uz izslīdēšanas robežas, kā to dara pieredzējuši braucēji.
Sujektivs viedoklis par abs
(braucu ar AWD subaru ap 200-700 km diena)
ja ir testi protams var meginat izkabinat abs,
dzive darba auto abs ir nah..nizets(del divam avarijas situacijam del ta),
reala avarijas situacija kas peksni rodas tomer i pagruti nospiest pedal to metal gazei un adekvati nobalanset ar kreiso uz bremzem, bet ne neispejami
P.s rezume ja Tev tas trauce atseldz
| Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Nu testi mēdz būt arī tendiciozi.
Brauktprasmi neatsvērs neviena elektronika.
Lielisks piemērs kad ABS un tā līdzīgie maisa ir kad piemeŗam auto kreisie riteņi ir uz asfalta, bet labie uz grants(nomale, smiltis uz bremzēšanās ceļa utt). Man tak kautkā pofig, ka divi rati bloķējas - to var aŗi kompensēt, taču ABS zin labāk un uzskata, ka labāk ir atlaist bremzes teju vai pilnībā lai panāktu, ka nebloķējas neviens ritenis.
Skaidrs, ka šīs tehnoloģijas atīstās ;loti strauji un katru dienu.
Bet ko lai dara ja brauc pa grants ceļu ar ABS ??
ABS ir priekš patērētāju masām.
-----------------
| Offline | | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| +1 var parraut pari gravim ar divem ratiem ja otri divi i uz asfalta un pasendzers pat nepamanis ka bijat virs gravja..baigi daudz ir ieksh skila ka pareizi izsvarot dzelzi ar bremzem gazi utt un kas kura bridi notiek..tpu aizrunajos | Offline | | |
kaarlis | | Kopš: 06. Aug 2011
Ziņojumi: 171
Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.
| Visā mītu kaudzē viens zelta mirklis no lietot'aja MIGS =Brauktprasmi neatsvērs neviena elektronika.
UN PUNKTS!
----------------- Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
04 Jan 2013, 23:31:16 bluefire rakstīja:
Sievietes ceļu satiksmes negadījumus izraisa mazāk nekā vīrieši.
hehe...
viens vispārizplatīts mīts, ko uztur kašķīgas vecmeitas:
"Latvijā sievietes ir trīs reizes vairāk par vīriešiem"
kā redzams datnē, apgalvojums ir spēkā tikai pēc 74 gadu vecuma
Avots:
LR Centrālā statistikas pārvalde
excel[ Šo ziņu laboja Niere, 05 Jan 2013, 00:07:03 ] | Offline | | |
kaarlis | | Kopš: 06. Aug 2011
Ziņojumi: 171
Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.
| ABS= anti blocking system- katrs lasa un vēlas un lieto pēc saviem ieskatiem...
----------------- Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā. | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
|
05 Jan 2013, 00:07:17 kaarlis rakstīja:
ABS= anti blocking system- katrs lasa un vēlas un lieto pēc saviem ieskatiem...
Anti-lock Braking System | Offline | | |
ass555 | | Kopš: 26. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 19
Braucu ar:
|
04 Jan 2013, 23:10:23 kaarlis rakstīja:
04 Jan 2013, 22:54:29 spider rakstīja:
04 Jan 2013, 16:33:04 Niere rakstīja:
Kaut kur lasīju šādu mītu:
pieredzējis/prasmīgs raideris "panikas bremzēšanas" gadījumā bez ABS nobremzē īsākā distancē, salīdzinot ar ABS bremzēšanu.
Tas nav mīts. Ja ļoti strauji jābremzē, tad ABS zaudē vienos vārtos. Mēs kursos esam izmēģinājuši veselu lērumu ar dažādākajiem močiem, rezultāts viens. Izņēmums varētu būt jaunā sporta ABS uz BMW S1000RR, tur rezultāti būs stipri līdzīgi. Kaut kad ļoti sen biju braucis ar CBR600RR ar CABS, arī nebija nemaz tik slikti.
Jālauž mīts:
vispār ABS ir radīts ar mērķi bremzējot saglabāt spēju kontrolet transporta līdzekļa braukšanas trajektoriju! Uz tā rēkina upurējot arī bremzēšanas ceļa garumu...
...un izdomāts priekš tiem kas bērnība daudz apmeklējuši zooparku un stavejuši pie ziloņu bura.... | Offline | | |
Marko | | Kopš: 06. Apr 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 1376
Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.
| Nekad nav bijis divritenis ar ABS, bet ar auto braucu jau 12 gadus. Agrāk arī gribējās izpausties kā visugudrajam braucējam, bet prātā pieņemoties, ir skaidrs, ka tas ABS dara savu. Ja esi afigennijs bremžu padēļa spaidītājs, tad varbūt tu ar savu kāju spēj darīt to visu ātrāk un kvalitatīvāk nēkā inženieru izdomātais ABS. Tomēr uzskatu, ka tie ~ 99% braucēji mauc pa bremzēm, attiecīgā situācijā, nevis spēj atdarināt ABS funkcijas! Esmu par ABS! | Offline | | |
Bond | | Kopš: 07. Mar 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 571
Braucu ar:
|
04 Jan 2013, 20:20:21 dzhanis rakstīja:
mits vai patiesiba - ar spekainiem pirkstiem nedrikst likt auto spuldzi, jo tad atrak izdegshot?!
Nu ar pirkstiem labāk neaiztikt, nav īpaši sanācis piefiksēt uz parastajām spuldzēm, bet xenona spuldze gan man nobeidzās pēc apgrābstīšanas. | Offline | | |
TB | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| Patiesība... un pirksti pēc definīcijas ir speķaini | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
| Veel viens miits - benziins vai salarka saeed kjeedes o ringus.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
Andrjuha | | Kopš: 04. Dec 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 322
Braucu ar: 9.ninza
|
05 Jan 2013, 00:06:14 Niere rakstīja:
04 Jan 2013, 23:31:16 bluefire rakstīja:
Sievietes ceļu satiksmes negadījumus izraisa mazāk nekā vīrieši.
hehe...
viens vispārizplatīts mīts, ko uztur kašķīgas vecmeitas:
"Latvijā sievietes ir trīs reizes vairāk par vīriešiem"
kā redzams datnē, apgalvojums ir spēkā tikai pēc 74 gadu vecuma
Avots:
LR Centrālā statistikas pārvalde
excel
tie skaitlji diezgan taalu no taa, kas atrodas Latvijas teritorijaa.
Dzeki pa lielam ir izbraukushi
{īpaši jau tie, kas pabeiguši skolu/augstskolu-taatad vecumaa ap 20 un uz augshu] | Offline | | |
uvelis | | Kopš: 17. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 408
Braucu ar: Kāču
|
05 Jan 2013, 09:30:42 UDT rakstīja:
Veel viens miits - benziins vai salarka saeed kjeedes o ringus.
Nu, ja brauc n gadus un regulāri mazgā ar šiem, tad var jau būt, ka kkādu kaitējumu augstāk minētās degvielas arī nodara, bet es personīgi mazgāju ar DD+95E un nekas man tiem o-ring`iem vel nav noticis 2 gadu laikā kopš jaunas.
Fufelis tas ir...
----------------- ...one life - live it... | Offline | | |
|
|