Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Bremzēšana un Bremžu tests

AutorsZiņojums
Niksons
11. Aug 2011, 23:28#21

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


11 Aug 2011, 23:21:59 Krekls rakstīja:
Manuprāt, nav jēga diskutēt par dalījumu, riepām, temperatūrām u.tml., bet vajag noteikt laiku, kad un kur ir mērīšanas vieta un gribētāji piebrauc un izmēra savu garumu Pēc tam iegūtos mērījumus var skatīt - analizēt, kādā griezumā gribi, jo bremzē vadītājs, bet apstāties mēģina pats mocis



Skatāmībai vajag likt braucējus pāros.
Tabulas izpētīt ar importijā iegūtiem datiem es tāpat varu.


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

kasinsh79
11. Aug 2011, 23:32#22

Kopš: 30. Jun 2010

Ziņojumi: 433

Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(

Vēl vajadzētu vienu feinu salīdzinājumu, kas labāks - mocis ar ABS vai tāds pats bez ABS. Kaut gan visā šajā testā (kas ir laba ideja, jo šodienas LNT ziņu sižetā divi kungi nodemonstrēja, ka moči bremzē sliktāk nekā AUDI) ir nenormāli būtisks pilota faktors, daudz būtiskāks nekā autiņam.

Starp citu, šādu testu varētu droši uzticēt veikt Spideram, nešaubos, ka viņš prot sabremzēt moci

Offline

Bokmanis
11. Aug 2011, 23:34#23

Kopš: 23. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: 600cc

Java vs "forsēta kapeika" būtu ok.

Kur vajag golfu - dodiet ziņu, kā vw golf kluba vadītājs sagādāšu jebkādu golfu pēc vajadzības.

Offline

Negantelis
11. Aug 2011, 23:41#24

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

CSDD motociklu (er6) bremzeSs SSSSSŪŪŪŪŪŪŪKĀĀĀĀĀĀ

iemācās cilvēks pie manis sabremzēt moci gan bez ABS gan AR ABS .Bet direkcijas transportam tas ABS ir tik tizls ka no 50 bremzējot gribot nevar apstāties.Reāli ripo pāri kā ar autosu pa ledu.

Šogad jau kādi 6+ pārripojuši.

un vispār.

Šodien kāds inspektors(paskatīšos vēlāk vārdu protokolā) mēģināja ieskaidrot kursantam ka viņš Abs varot atslēgt(nez kā viņš to domāja izdarīt,tiešām rautu ārā drošinātājus?) Diez vai ja jau apgalvoja kursantam ka ABS darbojoties tikai uz aizmugurējo riteni.

JA TU ŠITO LASI TAD ZINI TU ESI CIRVIS UN JA MAN VĒL KĀDS KURSANTS PASTĀSTĪS KA STUM BATONUS AUSĪS

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 11 Aug 2011, 23:45:33 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Krekls
11. Aug 2011, 23:52#25

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 508

Braucu ar: ...


11 Aug 2011, 23:28:06 Niksons rakstīja:

Skatāmībai vajag likt braucējus pāros.
Tabulas izpētīt ar importijā iegūtiem datiem es tāpat varu.



Ja pa nopietno taisa ar foto - video un citu atribūtiku, tad savu ideju dod kādam mēdijam, kas to visu organizē
Būtu interesanti salīdzināt importijas žurnālistu rezultātus ar mūsu iegūtajiem.
Vēl ir jāizvērtē, ko gribam salīdzināt/iegūt? Tehnniskos datus, kad visus braucamos testē 1 vai daži vienāda līmeņa braucēji, vai skatamies reālo situāciju, kad testu veic īpašnieks, t.i., redzam reālo bremzēšanas situāciju uz ceļa!

Offline

bluefire
12. Aug 2011, 02:40#26

Kopš: 22. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 737

Braucu ar: Rīga 13

Nesaprotu kapēc būtu jāliek līdzīga tehnika viena otrai blakus? Ikdienas satiksmē tiekas visi vienā barā, gan jauni ar veciem ,vienādi un otrādi. Tu vari nolikt vecu tehniku un uzmontēt jaunākās riepas ,tad nolikt blakus jaunu tehniku ar nobrauktām riepām + paši piloti bremzētāji un viņu skills arī ir faktors, piem.pieredzējis ar vecu tupeli,pret nepieredzējušu ar jaunu un otrādi, un atkal būs cits rādītājs.Tur pašai tehnikai galu galā nav lielas nozīmes.
1. ir pati situācija ( parasti to neviens satiksmē negaida, tā pienāk bez uzaicinājuma)
2. Riepu kvalitāte, vai ir uzsilusi, vai nodilusi.
3. dažāda tehnika, to gabarīti un svars un tehniskais stāvoklis.
4. Paši cilvēki ,pieredzējuši un iesācēji, dažāds vecums un dzimums un dzēruma pakāpe.

Tā ir tikai statistika uz poligona , realitāte ir cita, ielas pilnas ar tūstošiem dažādu cilvēku un tehniku.

Nezinu ko jūs te mērīt taisās?

Offline

Sliktais
12. Aug 2011, 08:46#27

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Palasīju spamu, ideja OK.
Varu piedalīties gan ar mo, bremzes labas, ABS, gan ar voļfoviču, kuram bremzes pārlasītas, riepas arī jaunas.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niksons
12. Aug 2011, 09:25#28

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


12 Aug 2011, 02:40:53 bluefire rakstīja:
Nesaprotu kapēc būtu jāliek līdzīga tehnika viena otrai blakus?

Man pa lielam viss tāpat ir skaidrs. Pārus vajag, lai cilvēkam parastajam rastos kaut kāds priekšstats par dažādu transporta līdzekļu dinamiku. Un līdzīgus pārus vajag, lai tas pasākums visiem būtu skatāms un interesants. Var jau salikt vw keafer & cbr un vai ural un 911 . Tad kad ir līdzīgi pāri, kuru rezultāti ir grūti prognozējami, tad visiem būs interesanti piedalīties/skatīties

12 Aug 2011, 02:40:53 bluefire rakstīja:
Ikdienas satiksmē tiekas visi vienā barā, gan jauni ar veciem ,vienādi un otrādi. Tu vari nolikt vecu tehniku un uzmontēt jaunākās riepas ,tad nolikt blakus jaunu tehniku ar nobrauktām riepām + paši piloti bremzētāji un viņu skills arī ir faktors, piem.pieredzējis ar vecu tupeli,pret nepieredzējušu ar jaunu un otrādi, un atkal būs cits rādītājs.Tur pašai tehnikai galu galā nav lielas nozīmes.

Tas ir vēl viens motīvs, kāpēc vajag salikt šejienes zeperus, ikdienas braucējus pret tādiem pat braucējiem. Skatloga mašīnas/močus notestēt nav nekādas jēgas. Un es visu laiku saku - tas nebūs kaut kāds objektīvs zinātnisks pētijums. Tas būs pasākums, kurā mēs saliksim kopā reālus močus ar reālām mašīnām un paskatīsimies rezultātu. Protams, jāpieliek zemsvītras piezīmes par riepu stāvokli, vecumu utt


12 Aug 2011, 02:40:53 bluefire rakstīja:
1. ir pati situācija ( parasti to neviens satiksmē negaida, tā pienāk bez uzaicinājuma)
2. Riepu kvalitāte, vai ir uzsilusi, vai nodilusi.
3. dažāda tehnika, to gabarīti un svars un tehniskais stāvoklis.
4. Paši cilvēki ,pieredzējuši un iesācēji, dažāds vecums un dzimums un dzēruma pakāpe.

Tā ir tikai statistika uz poligona , realitāte ir cita, ielas pilnas ar tūstošiem dažādu cilvēku un tehniku.

Nezinu ko jūs te mērīt taisās?


Piekrītu, piekrītu, piekrītu, bet ja mēs uztaisīsim 10 sižetus, kurus noskatoties kāds cilvēciņš, kura vēl silto plastikāta gabaliņu lepni grezno A burts un tas cilvēciņš aizdomāsies par savām un moča spējām satiksmē un nenoraus uz mutes pirmajā līkumā, es teiktu, ka ir vērts censties....
Protams, pie viena neaizmirstot sagādāt jautrību sev un


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niksons
12. Aug 2011, 09:44#29

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Tā kā ideja galīgi netiek norakta, domāju, ka attīstām to un mēģinām realizēt

Liekot kopā pārus, es piedāvātu sekojošus:

sacīkstēm sagatavots, bet street legal mocis pret tādu pat mašīnu. Kāds no Durkas pacientiem ? Arča ? Kuram ir atbilstoša mašīna ?

Liels, resns enduro pret lielu, resnu SUV (kā r-gs/lielie ktm pret x5/rx...)

supermoto pret evo/wrx. Gan jau mums te ir aktīvisti... Piesakieties

kaut kas no zemeslodes tumšās puses: Hārlis pret vojādžeru un buels pret mustangu. Varam šādus sagrupēt ? Vislabākais būtu tās hroma kastes ar velosipēda riteni priekšā

motorollers pret smārtu. Jau bija tā kā gatavi ņemt dalību

Kāds smuks duksis pret alfa romeo. Šo es varētu sarunāt. Vajag duksi/aprīli

ikdienas transports – nav ideju. Jāskatās kas ir pieejams.... Rakstiet te tālāk
Nu kā fāzers pret korollu vai golfu utt.


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
12. Aug 2011, 09:54#30

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Koijotu gorillu ar varu piedāvāt. R1200GS ir Gasjam, domāju viņš neatteiksies, varu uzzvanīt.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

ursus
12. Aug 2011, 10:14#31

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

JAWA,URAL,IŽ=Moskvich,LADA.

šie moči neapstāsies ...tik ātri

kur vēl URAL(tā tipa).

Jums jāsavācas ar ko man braukt :P

vai JAWA 634,vai Suzuki Burgmann400AN (maxi scooteris).

-----------------
JAWA

Offline

Auser
12. Aug 2011, 10:37#32

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M

Es būtu gatavs piedalīties ar smago endūru. Mans Trans ar visām zupām un koferiem savi 240 kg būs.

-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline

Cognition
12. Aug 2011, 10:42#33

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS

ja kāds var dabūt pieeju CSDD bāzei vai arī ir kaut kur tāda statistika publiski pieejama, tad ideāli būtu arī 3-5 izplatītākie mo modeļi VS 3-5 izplatītākie auto modeļi, jo tiem ir vislielākā iespēja sastapties uz ielas imho

-----------------
The Power of Dreams !

Offline

xmax
12. Aug 2011, 10:44#34

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: Zelta Mopēds un Yamaha Raptor 660

Principā te varētu braukt pat pa vienam un mērīt katram bremzēšanas ceļa garumu, tad datus apkopot viss tāpat būs redzams - bet šova pēc var braukt pa pāriem
Tad kad ir iegūti katra individuālie dati, tad var analizēt tos datus kā vien vēlas - piemēram, būtu interesanti paskatīties kā atšķirās dati bremzējot ar vienas markas un gada moci ar jaunām riepām un kociniecēm - no visa šeit sarakstītā gribēju tik teikt, ka pirms kādu laist trasē vajag savākt pēc iespējas vairāk datus no mo/auto (marku, riepu stāvokli/marku, ir TA vai nav, svaru, izlaiduma gadu, šofera pieredzi utt.) lai pēc iespējas vairāk varētu ar tiem datiem kaut ko parādīt
P.S. tā kā joprojām veseļojos, tas no manis var būt tikai Volvo S60...

[ Šo ziņu laboja xmax, 12 Aug 2011, 10:49:29 ]

Offline

Negantelis
12. Aug 2011, 10:55#35

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


12 Aug 2011, 10:37:40 Auser rakstīja:
Es būtu gatavs piedalīties ar smago endūru. Mans Trans ar visām zupām un koferiem savi 240 kg būs.

tev ir vieglais endūrs

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

krivik
12. Aug 2011, 10:56#36

Kopš: 23. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 320

Braucu ar:

Varu piedalīties gan ar Moci (ZX636R), gan ar auto (2006.g KIA RIO, mazais hečbeks).
Starp citu čali ar ejošu moskviču varu dabūt, vajag tikai IŽ vai JAWA

Offline

Cognition
12. Aug 2011, 11:00#37

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS

šova elementu vajag obligāti bez tā nekur savādāk pasākums būs pārāks sauss

es pat ieteiktu tādu scenāriju - paralēlās joslās noliek auto un moto, bet moto brauc kādu gabalu aiz auto un mocim nezināmā brīdī auto liek pa nažiem - tad arī būs vizuāli labi redzams vai mocis būtu sadzēsies vai arī ieplēsis autosam pakaļā, pēc tam var uzlikt otrādi, ka auto brauc aiz moto, savā joslā protams

šeit vēl var variēt - vai pirksti jau bija uz bremzes vai nē

[ Šo ziņu laboja Cognition, 12 Aug 2011, 11:04:49 ]



-----------------
The Power of Dreams !

Offline

ABU
12. Aug 2011, 11:01#38

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S


12 Aug 2011, 09:25:51 Niksons rakstīja:
Piekrītu, piekrītu, piekrītu, bet ja mēs uztaisīsim 10 sižetus, kurus noskatoties kāds cilvēciņš, kura vēl silto plastikāta gabaliņu lepni grezno A burts un tas cilvēciņš aizdomāsies par savām un moča spējām satiksmē un nenoraus uz mutes pirmajā līkumā, es teiktu, ka ir vērts censties....
Protams, pie viena neaizmirstot sagādāt jautrību sev un



Arī piekrītu

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

spider
12. Aug 2011, 11:12#39

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Ideja nav slikta, tomēr baidos, ka pasākums nebūs pietiekami objektīvs un draud izvērsties par vienkārši jautru tusiņu. Paskaidrošu kādēļ.
Pasākumā piedalās dažādi moči ar dažādiem braucējiem. Pilnīgi noteikti, ka prasmes un pieredze katram arī būs atšķirīgas. Būsim objektīvi - viens mācēs pielietot bremzes, cits nē. Tādēļ rezultāti jau nebūs objektīvi. OK, pieņemsim ka bremžu testu močiem veiks 1 cilvēks un mašīnām arī. Un arī šajā gadījumā rezultāti nebūs objektīvi, jo kamēr izzinās katra braucamā tehniskās nianses, lai maksimāli efektīvi varu izmantot to bremzējot, paies pārāk daudz laika. N un, protams tas ko pieminēja Archy96, riepas. Ar dažādu tipu un gadu riepām rezultāts būs dažāds.

[ Šo ziņu laboja spider, 12 Aug 2011, 11:14:45 ]



-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

xmax
12. Aug 2011, 11:13#40

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: Zelta Mopēds un Yamaha Raptor 660


12 Aug 2011, 11:00:36 Cognition rakstīja:
šova elementu vajag obligāti bez tā nekur savādāk pasākums būs pārāks sauss

es pat ieteiktu tādu scenāriju - paralēlās joslās noliek auto un moto, bet moto brauc kādu gabalu aiz auto un mocim nezināmā brīdī auto liek pa nažiem - tad arī būs vizuāli labi redzams vai mocis būtu sadzēsies vai arī ieplēsis autosam pakaļā, pēc tam var uzlikt otrādi, ka auto brauc aiz moto, savā joslā protams

šeit vēl var variēt - vai pirksti jau bija uz bremzes vai nē

+1 par pārsteiguma brīžiem (jo tādu uz ceļa netrūkst). Šajā pasākumā jau neizbēgami būs pirksti uz bremžu hēbeļa vai kreisā kāja uz bremžu pedāļa (autiņam)
Ielās braucot praktiski visur, kur jūtu, ka var būt pat mazākā iespēja, ka kāds var izlīst turu pirkstus (vai kāju - atkarībā no seguma) gatavībā...

[ Šo ziņu laboja xmax, 12 Aug 2011, 11:13:45 ]

Offline