Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Bremzēšana un Bremžu tests

AutorsZiņojums
Niksons
11. Aug 2011, 22:38#1

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Nu lai gan motopowers ir kļuvis par diezgan populāru sabiedrisku organizāciju (un anonīmu internetā dirsēju bandu (c)), domāju, ka šo slavu paspodrināt nekad nav par skādi.

Pagājušajā gadā mēs veicām diezgan interesantu experimentu par gaismu lietošanu. IMHO bija un ir pilnīgi ok. Vismaz šogad mazāk “spīdekļi” pa ielām nēsājas.
Ilgu laiku domāju par nākošo testu. Galvā brieda doma kā pārbaudīt apgalvojumu “skaļi izpūtēji ir drošāk”. Neko prātīgāku izdomāt nevarēju. Bet šodien TV sižets par motociklu bremžu profanāciju pameta vienu ideju. Nu un aizturiet elpu un sagatavojieties vienam lielam pasākumam







MOTOPOWER BREMŽU SALĪDZINĀJUMS.

Vienreiz ir jānoskaidro kas gudrāks – zirgs vai māšina (c), t.i. kas stājas labāk. Bet mums ir jāsalīdzina pirksts ar pirkstu un tas ar to
Es domāju, ka mūsu testa galvenā iezīme būs salikt pāros atbilstošas paaudzes un kalibra tehniku un tad jāskatās kam veicas labāk. To visu vajag filmēt un, protams, izmērīt un vēlāk tabulizēt absolūtos apstāšanās distances metru ciparus. Objektivitātes labad vajadzētu mentu ar radaru, lai nokontrolētu bremzēšanas sākuma ātrumu. Attiecīgi veiktu pārbraucienus, ja būtu liela atšķirība no noteiktā sākuma (60 – 100 km/h)

Es iedomājos šādus pārus
sportbaiks vs evo/wrx/M3
hārlejs vs vojādžers
pliks pilsētnieks vs golf class
tāds kā mans vs bmw e60
enduro vs jeep wrangler
k1600glt vs scania (starp citu – rezultātam būtu jābūt līdzīgam )

gadi jāsaliek līdzīgi, tehniskais stāvoklis tāpat


Jebkādas idejas



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Archy96
11. Aug 2011, 22:43#2

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Varētu piedalīties. Man bremzes labas

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Cognition
11. Aug 2011, 22:46#3

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS

ideja super

atbalstu un piedalos gan ar auto (Volvo V70) gan ar moto

papildus ideja tāda, ka vajadzētu dalīt mērījumus:

autoX VS (motoX piloted by someone)
un
autoX VS (motoX piloted by pro) (varētu būs lielas atšķirības)

-----------------
The Power of Dreams !

Offline

MIGs
11. Aug 2011, 22:47#4

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Jā, jā Coool, un galvenais, ka riepu skaitam jābūt identiskam !

Piemeŗam Fireblade/R1 būtu jāsalīdizna ar Ferari, Maserati, 911 poršu, M3, M5.

Ar Evolūciju un Stieni jāsalīdizina supermoto !

-----------------

Offline

emils90
11. Aug 2011, 22:54#5

Kopš: 07. Sep 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 713

Braucu ar: cbr1000rr

negribu apgalvot,ka 90% ,bet bremzējot RIEPAS ir manu prāt viens no būtiskākajiem faktoriem un tad pārējais..

[ Šo ziņu laboja emils90, 11 Aug 2011, 22:54:51 ]

Offline

Niksons
11. Aug 2011, 22:55#6

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


11 Aug 2011, 22:47:01 MIGs rakstīja:

Piemeŗam Fireblade/R1 būtu jāsalīdizna ar Ferari, Maserati, 911 poršu, M3, M5.

Ar Evolūciju un Stieni jāsalīdizina supermoto !


Istenībā jā .

R1/M3 būtu tikai jānovelk augšējā robeža.

Uzsvars jāliek uz ikdienas transportu.


Objektivitāte nekad nebūs. Riepas jaunas, vecas; siltas, aukstas tomēr taisa milzu atšķirību. Bet tas fofig

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

panika_
11. Aug 2011, 22:57#7

Kopš: 01. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 539

Braucu ar: bandit

interesanti butu salidzinat "noguldit" vs "spider style"

-----------------
www.fotOblog.lv

Offline

Archy96
11. Aug 2011, 22:59#8

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


11 Aug 2011, 22:54:11 emils90 rakstīja:
negribu apgalvot,ka 90% ,bet bremzējot RIEPAS ir manu prāt viens no būtiskākajiem faktoriem un tad pārējais..

Tas IR viens no būtiskākajiem faktoriem, bet kaut kā šajās interneta cīņās par to nekad netiek īpaši diskutēts, viss parasti par un ap bremzēšanas tehniku, blā blā blā, bet par riepām ne vārda, turklāt arī tādi momenti, kā riepu temperatūra, attiecīgi saķeres koeficients, asfalta veids un īpatnības, atšķīrīgais tā rupjums un slidenība - tas viss veido bremzēšanas ceļa garumu.............un vispār, paskatoties ar kādām riepām te daži apkārt vizinās, nav jābrīnās, ka avāriju topiks bez maz vai katru dienu tiek cilāts.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Bond
11. Aug 2011, 23:00#9

Kopš: 07. Mar 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 571

Braucu ar:

par riepam tak var atsevissku testu taisit

a par salidzinasanu starp auto/ moto, manuprat vajadzetu veikt ari ar vecaaku tehniku, jo vismaz autosu videjais vecums lv ir ap 15-16 gadiem, par mo nezinu, bet tur ari rezultati butu stipri atskirigi.

Offline

Niksons
11. Aug 2011, 23:03#10

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


11 Aug 2011, 22:57:56 panika_ rakstīja:
interesanti butu salidzinat "noguldit" vs "spider style"


Ja kāds ir gatavs guldīt, imho Spaiders būs priecīgs oponēt blakus celiņā

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Archy96
11. Aug 2011, 23:04#11

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


11 Aug 2011, 22:57:56 panika_ rakstīja:
interesanti butu salidzinat "noguldit" vs "spider style"

Ja ar "noguldīt", Tu domā likt uz sāniem lai šļūc, tad tur viss ezim skaidrs, ka šļūkšanas ceļš būs 3x garāks, nekā normāli bremzējot, tas ir daudzkārt pārbaudīts, gan uz savas ādas, gan uz citiem.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niksons
11. Aug 2011, 23:06#12

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


11 Aug 2011, 22:59:34 Archy96 rakstīja:

11 Aug 2011, 22:54:11 emils90 rakstīja:
negribu apgalvot,ka 90% ,bet bremzējot RIEPAS ir manu prāt viens no būtiskākajiem faktoriem un tad pārējais..

Tas IR viens no būtiskākajiem faktoriem, bet kaut kā šajās interneta cīņās par to nekad netiek īpaši diskutēts, viss parasti par un ap bremzēšanas tehniku, blā blā blā, bet par riepām ne vārda, turklāt arī tādi momenti, kā riepu temperatūra, attiecīgi saķeres koeficients, asfalta veids un īpatnības, atšķīrīgais tā rupjums un slidenība - tas viss veido bremzēšanas ceļa garumu.............un vispār, paskatoties ar kādām riepām te daži apkārt vizinās, nav jābrīnās, ka avāriju topiks bez maz vai katru dienu tiek cilāts.


Riepas ir atsevišķs stāst. Noteikti pie rezultāta vajag norādīt marku, nodiluma %, dot datumu.
Mašīnām jau tāpat ir 1/2 plikas ziemenes utt

Galvenais uzsvars uz ikdienas transportu !
Kādu [maxi] skūteri vajadzētu piesaistīt, bet ko tādam pretī likt ?

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Bond
11. Aug 2011, 23:09#13

Kopš: 07. Mar 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 571

Braucu ar:


Kādu [maxi] skūteri vajadzētu piesaistīt, bet ko tādam pretī likt ?


hvz, kaut kkadu mazas klases auto ? piem getzu

Offline

ursus
11. Aug 2011, 23:09#14

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

maxi scooterim ? golf klasi? astra ,golfs,A3?.

tiesa es šogad esmu ar viņu maz braucis(riepas jaunas). viss attālums nobraukts ar JAWA ...

-----------------
JAWA

Offline

kidd
11. Aug 2011, 23:09#15

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


11 Aug 2011, 23:06:13 Niksons rakstīja:

Kādu [maxi] skūteri vajadzētu piesaistīt, bet ko tādam pretī likt ?


smartu - man kaa reiz ir 1 gab

Offline

Archy96
11. Aug 2011, 23:10#16

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


11 Aug 2011, 23:06:13 Niksons rakstīja:

11 Aug 2011, 22:59:34 Archy96 rakstīja:

11 Aug 2011, 22:54:11 emils90 rakstīja:
negribu apgalvot,ka 90% ,bet bremzējot RIEPAS ir manu prāt viens no būtiskākajiem faktoriem un tad pārējais..

Tas IR viens no būtiskākajiem faktoriem, bet kaut kā šajās interneta cīņās par to nekad netiek īpaši diskutēts, viss parasti par un ap bremzēšanas tehniku, blā blā blā, bet par riepām ne vārda, turklāt arī tādi momenti, kā riepu temperatūra, attiecīgi saķeres koeficients, asfalta veids un īpatnības, atšķīrīgais tā rupjums un slidenība - tas viss veido bremzēšanas ceļa garumu.............un vispār, paskatoties ar kādām riepām te daži apkārt vizinās, nav jābrīnās, ka avāriju topiks bez maz vai katru dienu tiek cilāts.


Riepas ir atsevišķs stāst. Noteikti pie rezultāta vajag norādīt marku, nodiluma %, dot datumu.
Mašīnām jau tāpat ir 1/2 plikas ziemenes utt

Galvenais uzsvars uz ikdienas transportu !
Kādu [maxi] skūteri vajadzētu piesaistīt, bet ko tādam pretī likt ?

Vienkārši riepas ir jāņem labākās, kādas ir, lai mērījums būtu maximāli objektīvs, un vēlams pirms bremzēšanas uzsildīt vismaz līdz saviem 60 grādiem, lai maksimāli pietuvinātu ikdienas apstākļiem.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

ursus
11. Aug 2011, 23:10#17

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

getz jāliek vnk scooterim(125 kubu). maxim tomēr ir no 400 un vairāk kubu.

un tad maxis no maxis atšķiras.
teiksim ir Burgmani 400 ar diviem disku bremžiem un vienu(priekšā). manam ir vien diska bremzes.

[ Šo ziņu laboja ursus, 11 Aug 2011, 23:14:28 ]



-----------------
JAWA

Offline

Bond
11. Aug 2011, 23:17#18

Kopš: 07. Mar 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 571

Braucu ar:


11 Aug 2011, 23:10:45 ursus rakstīja:
getz jāliek vnk scooterim(125 kubu). maxim tomēr ir no 400 un vairāk kubu.

un tad maxis mp maxis atšķiras.
teiksim ir Burgmani ar diviem disku bremžiem un vienu(priekšā). manam ir vien diska bremzes.


nu to es tikai ta piemera peec, jebkura gadijuma, neko lielaku par golfa baazi nevajadzetu likt preti. zinu, ka lielie skuteri ir stipri pasmagi, piem. gileru nexus nebij vieglak piecelt kaa bijusho drbig.

Offline

Krekls
11. Aug 2011, 23:21#19

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 508

Braucu ar: ...

Manuprāt, nav jēga diskutēt par dalījumu, riepām, temperatūrām u.tml., bet vajag noteikt laiku, kad un kur ir mērīšanas vieta un gribētāji piebrauc un izmēra savu garumu Pēc tam iegūtos mērījumus var skatīt - analizēt, kādā griezumā gribi, jo bremzē vadītājs, bet apstāties mēģina pats mocis

Offline

Niksons
11. Aug 2011, 23:25#20

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Vajag korozīvo tehniku <tm>
Urāls vs moskvičs
Jawa vs hvz kas. Idejas



Vajag tā lai ~ 2 stundu laikā tiek cauri.
Katram pārim 2 braucieni, katram braucienam 3 minūtes
kopā varētu būt 20 pāri

Vajadzētu sarunāt biķerus. Tur būtu vieta kur sasildīt riepas un normāli t.i. 100 % droši visu realizēt

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline