Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
kurbuls
20. Oct 2008, 16:22#21

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

labajai rokai jaabuut savienotai ar smadzeneem...

-----------------
per rectum ad astra

Offline

MIGs
20. Oct 2008, 16:48#22

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


20 Oct 2008, 14:58:46 kurbuls rakstīja:
par 530 neko baigi labo neesmu dzirdeejis (beernu slimiibas)

Konkrētāk jaunajiem krosa KTM ir slimība, ka var viegli neuzlikt atpakaļ filtru - tipa paliek sprauga un sarijās smiltis.

Kādas vēl labas slimības ?

-----------------

Offline

kurbuls
20. Oct 2008, 17:04#23

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Es mu dzirdeejis par nebeidzamu staashanos dzimumattieciibaas ar sajuugu

-----------------
per rectum ad astra

Offline

Modrs
20. Oct 2008, 17:26#24

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

Talsos divi egoni - viens ar divtakteri, viens ar 250 4T ktm ārdās visu laiku. nav kāds no šejieniešiem

a lai nav offtopic, es jau labāk izvēlētos 525 EXC - vieglāks par adventuri un ir gerai arī trasē
SXC bija 4 īsi ātrumi, un tikai kurbuls

Offline

Goblins
20. Oct 2008, 17:37#25

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


20 Oct 2008, 16:22:49 kurbuls rakstīja:
labajai rokai jaabuut savienotai ar smadzeneem...


nav obligaati
ja grib uzrakstiit graamatu "iisa muuzha nosleepums"
tad sho savienojumu vajg atvienot

Kurbul kaa ir ar tiem EXC 250 - 450
ir jeeganjemt lietotu lai tip sveedienaas pabraukaat pa mezhu ??


[ Šo ziņu laboja Goblins, 20 Oct 2008, 17:49:11 ]



-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

kurbuls
20. Oct 2008, 18:01#26

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

nav labaaka mocha smiltiim kaa 525SX. 2 gadi ar taadu nobraukaaju

-----------------
per rectum ad astra

Offline

kurbuls
20. Oct 2008, 18:04#27

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

450 EXC ir atabils motorelis, nav ne vainas. EXC250 - mopeeds, EXC250F - labs, bet ar to resursu taa ir kaa ir. Zinu, ka EXC250F var uzlikt 300 katlu, tad ir baigi labs. Braukaashanai 450/525 manupraat buus labaaks

-----------------
per rectum ad astra

Offline

endurists
20. Oct 2008, 18:24#28

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


20 Oct 2008, 17:26:28 Modricimus rakstīja:
Talsos divi egoni - viens ar divtakteri, viens ar 250 4T ktm ārdās visu laiku. nav kāds no šejieniešiem

a lai nav offtopic, es jau labāk izvēlētos 525 EXC - vieglāks par adventuri un ir gerai arī trasē
SXC bija 4 īsi ātrumi, un tikai kurbuls


Talsos maz apgrozos, var jaunākajam brālim noprasīt kas tie par Egoniem

Bet no nopietnajiem Talsu braucējiem 300 EXC 2T ir Tellei, bet viņš diez vai pa pilsētu ārdās.

Klau Modri, būšu šajā nedēļas nogalē tajā pusē, mošh pabraukājam, brālis ar būs ar savu mo un Fāteru ar pielauzīšu medības pret moci nomainīt.

[ Šo ziņu laboja endurists, 20 Oct 2008, 18:26:03 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Maigonis
20. Oct 2008, 20:34#29

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: KickTenMinutes

Es ar savu 450EXC braucu šo sezonu- nekādu problēmu braukt ar pa šoseju, tikai dēļ tā, ka vēja aizsardzība=0, ātrāk par 120 braukt negribās.
Lielāku un smagāku- nemaz negribu un nevajag

Offline

spoks
20. Oct 2008, 23:33#30

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition

ja mana mazā pieredze kādam var noderēt, tad palasiet...

Divus mēnešus atpakaļ tika nolemts nopirkt bezceļa mo, jo četras vasaras pirms tam braucu ar žileti un gribējās arī ziemā izbraukt. Nopirku EXC 525 07’, jo 1) „vecie” egoni teica, ka esot viens no labākajiem dzinējiem ar novērstām bērnu kaitēm 2)viegls un līdz ar to „pareizs” bezceļam- meži, dubļi, lauki, da jebkas. 3)laba cena konkrētajam mo.

Tā nu sanāca, ka uzreiz tiku ierauts vienā nopietnā divu dienu offroad gonkā, saucamajā Endūro sezonas noslēgumā, kur pirmajā dienā novilku ap 100 km un otrajā 60 km pa visvisādu elli ar ļoti stāviem kalniem un dubļu vannām. Protams arī ir bijuši citi izbraucieni un vēl viena dienas gonka.

Protams man ir grūti salīdzināt ar vienalga ko, bet mo ir ļoti labs. Pirmais jau laikam jāmin jauda... liekas, ka tā varētu arī būt tā atšķirība no pārējiem, ka patīkami ir tas, ka pie šīs jaudas nav baigi jāslēdzas. Kā piemēru varu minēt: nesies pa mežu ar 5kto un tad līkumā sadzēsies un ja neapstājies, tad nomet divus uz leju un ar 3šo vēsi dod virsū un iet kā duls. Cik novēroju, zēniem ar mazāku kubatūru vajadzēja putās slēgties, lai turētu labu griezes momentu.

Otrs- mo ir viegls. Tā ir ļoti laba lieta bezceļā, jo citreiz tev tas jāvelk, jānes un galu galā manevrēt gar kokiem pa šauru meža taciņu nevar ar smagu govi. Cituviet arī jāparauj ratā, lai pārvarētu šķērsli. Lai to visu darītu ar baudu, mo jābūt vieglam. Viegluma priekšrocību izbaudīju arī krosa trasē. Ņemoties pa smiltīm arī baigo lomu spēlēja svars... ja normālā cukā iet, tad nemaz tā negrimst un mo ir labi valdāms.

Trešais- mo ir ļoti vienkārša konstrukcija un neko saluzt, nolauzt un sabojāt tik viegli nevar, jo pamatā tas ir krosa mocis, kā jau te daži minēja. Tas arī ir pozitīvs moments, jo ja nesies pa mežiem un dubļiem, tad stulbi būtu vel domāt ka tik nenoskrāpēt kādu skaisto plastmasu, rāmi utt.

Ceturtais- apkopes ir ļoti vienkāršas un salīdzinoši lētas. Bet, ja tu pats to nedari, tad šis neattiecas uz tevi. Jau pašā sākumā pie viena egonā iemācījos regulārās apkopes taisīt pats. Un tā esmu mainījis jau divas reizes eļļu un vienu reizi mazgājis un sūcinājis gaisa filtru. Nekādu problēmu! Ja zini visas vietiņas, kam jāpievērš uzmanību piem. eļļas maiņas procesā, tad nekas traks. Svarīgi ir tikai mazos eļļas sietiņus ielikt precīzi vietās un protams akurāti pašus eļļas filtrus. Nomainīt eļļu ar abiem filtriem aizņem ne vairāk, ne mazāk kā 4 min... nu tas ir man kā neprofam. Eļļa maksā 6,50 Ls litrā... vajag 1,5 l . Abi filtri kopā maksā 5 Ls. Es personīgi eļļu mainu ik pēc 10 m/h... nu tā man „vecie” egoni mācīja. Bet vispār jau KTM salonā saka, ka labāk ik pēc 3 m/h, bet tas laikam pie mēmajām slodzēm, izmantojot pilnu mo resursu.

Ar ātrumu (km/h) arī viss ir kokos. Man stāv lielais zobrats aizmugurē. Viendien kādi 140 km/h uzvilku pa grunteni un varēja vēl mierīgi dot virsū, vienīgi man aizmugurē riepa ir 130 platumā un līdz ar to pie tāda ātruma baigi sāk svaidīt. Ja tev ir orģinālais 110 platums, tad domāju, ka mierīgi 160 km/h var uztaisīt... vienīgi tas nah nav vajadzīgs. 130 platuma riepa labi griež un piemēram uzbraukšana smilšu kalnā ir vieglāka kā ar šauraku riepu.

Kas man mazliet nepatīk ir ka pie lielākas stumdīšanās, sajūga slidināšanas un stāvēšanas, citreiz dzinējs pārkarst un palaiž tvaiku pa radiatora vāciņu. Kā saka spečuki, tas ir normāli un nekas traks nenotiek- mazliet paturi noslāpētu un var braukt tālāk, jo dzeses šķidrumu jau neizdzen. Lai arī kā, esmu pasūtījis ventilatoru, kuram elektrības fiška jau ir ievilkta. Šīrs saka, ka varētu arī nebūt nekāda labaka efekta, uzliekot šķidruma dzesi, jo problēma ir ar eļļas dzesi, tā kā tā neriņķo pa rāmi, kā citiem līdzīgiem mo un tāpēc jāliekot ir eļļas dzeses radiators. Nu to mēs redzēsim, kad uzlikšu ventilatoru. Kāds varbūt domā, ka mo vienkārši nobraukts, bet nē, jamam ir tikai 18 m/h.

Visā visumā ar mo esmu ļoti apmierināts un cenšos apgūt tā visas spējas... liekas, ka līdz tam vēl tālu 

Kāds varbūt ierēca par šo amatiera aprakstu, bet nu tās ir manas izjūtas un domas par šo modeli.

Cheers!

[ Šo ziņu laboja spoks, 20 Oct 2008, 23:45:54 ]



-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

kurbuls
21. Oct 2008, 06:51#31

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Spoks viss ir pareizi! Tikai taas 3 m/h eljas mainjai ir elju diilera sapnis (mans viedoklis). Imaaci arii mani 4 min. laikaa elju nomainiit (2 papiita fitri, 1 magneets, 2 sieti). Man paiet 5 min, kameer elja iztek

-----------------
per rectum ad astra

Offline

ggg
21. Oct 2008, 07:37#32

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505

Eļļu mainu pēc 8-10h,eļļoju ar Motul,neesmu pārliecināts vai viņš ir tik pat labs cik dārgs,bet nu po.Gaisa filtrus gan mainu,mazgāju,eļloju pēc katra brauciena,treniņa,jo kāčam ļoti ātri tie aizdiršas,smilšainās trasēs gadās arī uz treniņu 2 filtri aiziet.
Esmu iztirkšķinājis ar visu brendu drapakiem ktms liekas galvas tiesu pārāksPērkot jaunu visas skrūves gan jāpārvelk

-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

spoks
21. Oct 2008, 07:47#33

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition


21 Oct 2008, 06:51:03 kurbuls rakstīja:
Spoks viss ir pareizi! Tikai taas 3 m/h eljas mainjai ir elju diilera sapnis (mans viedoklis). Imaaci arii mani 4 min. laikaa elju nomainiit (2 papiita fitri, 1 magneets, 2 sieti). Man paiet 5 min, kameer elja iztek

Njā, par iztecēšanu piemiersu... tas parasti kādas 3 min čurā. Nu tad man 7 min

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

Modrs
21. Oct 2008, 08:29#34

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

par to eļļas radiatoru - es arī domāju papildus uzlikt savam husim, redzēju uz vienas yamaha tt 600 vai tt650 modeļa - neliels kompakts, kuru var vovietot sāniski motoram, vai aiz tosola radiatoriem

un, ja nav ventilators, uzliekot būs efekts, man tā domāt

Offline

endurists
21. Oct 2008, 09:33#35

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


21 Oct 2008, 08:29:22 Modricimus rakstīja:
par to eļļas radiatoru - es arī domāju papildus uzlikt savam husim, redzēju uz vienas yamaha tt 600 vai tt650 modeļa - neliels kompakts, kuru var vovietot sāniski motoram, vai aiz tosola radiatoriem

un, ja nav ventilators, uzliekot būs efekts, man tā domāt


TT600 no rūpnīcas nenāk eļļas radiotors, bet suzukam dr650 gan.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

spoks
21. Oct 2008, 10:29#36

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition


21 Oct 2008, 08:29:22 Modricimus rakstīja:
par to eļļas radiatoru - es arī domāju papildus uzlikt savam husim, redzēju uz vienas yamaha tt 600 vai tt650 modeļa - neliels kompakts, kuru var vovietot sāniski motoram, vai aiz tosola radiatoriem

un, ja nav ventilators, uzliekot būs efekts, man tā domāt

uzlikt jau var to eļļas radiatoru, bet galvenais to kkur novietot tādā vietā, lai pēc normāliem kritieniem, kuru nav mazums, tam nekas nenotiek. Liekas, ka EXC 525 un 530 tam būtu labākā vieta aiz kreisā šķidruma dzeses radiatora, jo labajā pusē nāk ventilators un tur vairs vietas tam nepietiek


-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

kurbuls
21. Oct 2008, 10:50#37

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Nevajag izgudrot divriteni ar eljas radiatoriem:
http://www.ht-racing.com/htrbilletoilcoolerkit.aspx
tikai nesaprotu - kaapeec taads vajadziigs LV?

-----------------
per rectum ad astra

Offline

uldens2
21. Oct 2008, 14:18#38

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Lietoju 520sx jau otro gadu.Remontejis vel neesmu neko.pat varstus nav bijusi vajadziba regulet,lec ideali.Gribetos lai ir starteris,jo reizem riktigaka offroada kad nostaipits tas mocis nav isti vairs speka uzsist pa kurbuli Ja ir ar 6 atrumiem tad max atrums nemaz nav sasniedzams bezmaz vai Jo virs kadi 140 jau pagruti notureties,bet butu vel gajejs droši ka lidz kadi 170 vai pat 180.Un tas ar zobratu attiecibu 15/49.šoziem planoju nomainit virzuli un varbut klani.Eļļu ar mainu uz tam pašam 10h

Offline

endurists
21. Oct 2008, 14:57#39

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


21 Oct 2008, 14:18:16 uldens2 rakstīja:
Lietoju 520sx jau otro gadu.Remontejis vel neesmu neko.pat varstus nav bijusi vajadziba regulet,lec ideali.Gribetos lai ir starteris,jo reizem riktigaka offroada kad nostaipits tas mocis nav isti vairs speka uzsist pa kurbuli Ja ir ar 6 atrumiem tad max atrums nemaz nav sasniedzams bezmaz vai Jo virs kadi 140 jau pagruti notureties,bet butu vel gajejs droši ka lidz kadi 170 vai pat 180.Un tas ar zobratu attiecibu 15/49.šoziem planoju nomainit virzuli un varbut klani.Eļļu ar mainu uz tam pašam 10h


Paldies!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

spoks
21. Oct 2008, 15:03#40

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition


21 Oct 2008, 14:18:16 uldens2 rakstīja:
Lietoju 520sx jau otro gadu.Remontejis vel neesmu neko.pat varstus nav bijusi vajadziba regulet,lec ideali.Gribetos lai ir starteris,jo reizem riktigaka offroada kad nostaipits tas mocis nav isti vairs speka uzsist pa kurbuli Ja ir ar 6 atrumiem tad max atrums nemaz nav sasniedzams bezmaz vai Jo virs kadi 140 jau pagruti notureties,bet butu vel gajejs droši ka lidz kadi 170 vai pat 180.Un tas ar zobratu attiecibu 15/49.šoziem planoju nomainit virzuli un varbut klani.Eļļu ar mainu uz tam pašam 10h

njā, starteris ir laba lieta un tieši tad, kad esi nopēries putās un tad pēkšņi noslāpst, mēle ārā, puņķis tek, elpa stājas un mo lēnām grimst purvā iekšā- tādos brīžos starterim ir zelta vērtība

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline