Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mīti
Autors | Ziņojums |
lockhead | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
| kas ir panikas bremzēšana? | Offline | | |
LABINAIS | | Kopš: 08. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 97
Braucu ar: HONDA Varadero
|
04 Jan 2013, 17:52:23 semjonoff rakstīja:
kas ir panikas bremzēšana?
kad atceries ka mājās gludeklis palicis ieslēgts uz jaunā kāzu uzvalka
----------------- ko nu vairs .. | Offline | | |
Ozols | | Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
|
04 Jan 2013, 18:05:14 LABINAIS rakstīja:
04 Jan 2013, 17:52:23 semjonoff rakstīja:
kas ir panikas bremzēšana?
kad atceries ka mājās gludeklis palicis ieslēgts uz jaunā kāzu uzvalka
Man tā nebūtu panika, bet sasalis aliņš saldētavā ... | Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
04 Jan 2013, 17:52:23 semjonoff rakstīja:
kas ir panikas bremzēšana?
Panic Stops | Offline | | |
kadrs | | Kopš: 15. Apr 2012
Ziņojumi: 75
Braucu ar: Leutner
| Vai tiešām zobubirste ir jāmaina ik pa 3 mēnešiem? | Offline | | |
normy | | Kopš: 29. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Yamaha XV1600
|
04 Jan 2013, 14:07:09 Rizza rakstīja:
04 Jan 2013, 14:05:02 Niere rakstīja:
04 Jan 2013, 13:56:22 reimondz rakstīja:
ĀĀĀ vēl varu piebilst ka "Neste" un "Statoils" degvielu ņem no viena krāna.
Tu tā domā, šķiet, liekas?
ok, nav tēma šai sadaļai.
ir ir.. mīts vai patiesība, zin tikai daži.
Sper vaļā, ceru, ka bez darba nepaliksi
Patiesiba. Abi nak no Saldus bazes torniem.
----------------- www.streetfighters.lv | Offline | | |
Endurotraveller | | Kopš: 14. Jul 2010
Ziņojumi: 71
Braucu ar:
| Mani 5centi:
Par Statoil zupas avotu - pirms pāris gadiem visu degvielu (t.sk. DD) iepirka no Mazeikiem un savā Rīgas terminālī to jauca kopā ar Ultima un Fortis piedevām. Par Nesti zinu nav.
Par gāzi - kas lasa deutsch: lpgforum_de vai musu pasu BMW powerā ir lielumlielās diskusijas par šo tēmu.
Neņemot vērā ekonomiskos aprēķinus - visi motori dalās gasfest un ne-gasfest.
Runa iet par vārstu sēžām:
- gasfest motoriem lietojot gāzi tās neizdilst pastiprināti, jo veidotas no cietāka materiāla, līdz ar to nav nepieciešama papildus eļļošana (eļļas pilināšana ieplūdē);
- ne-gasfest motoriem līdz ar gāzi rekomendē uzlikt papildus eļļošanas sistēmu + vārstu atstarpes pārbaudes ik pa 30k km. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| to Normy:
Izrādās statoil.lv ir mītu sadaļa par degvielu.
(man ar šo nav nekāda sakara)
iezīmēju mītus, kas attiecas uz piegādes avotiem.
redzu, ka tur nekas nav teiks, ka 98tais arī lielākoties tiek piegādāts no Mongstadas rūpnīcas. Tas nekad nav mārketēts fakts.
1. mīts – Eiropas kvalitātes degviela izmaksā dārgāk
Maksājot pussantīmu litrā vairāk par Ultima degvielu, reālais ietaupījums pārsniedz pārmaksāto summu. Pirmkārt, pussantīms ir mazāk kā 1% no viena litra degvielas cenas. Otrkārt, pastāvīgi lietojot Statoil Ultima benzīnu, degvielas patēriņš samazināsies, tādējādi izmaksas katram nobrauktajam kilometram būs mazākas. Treškārt, samazināsies arī automašīnas apkopes izmaksas.
2. mīts – Eiropas kvalitātes degviela nav piemērota vecākam auto
Uzskats, ka Eiropas kvalitātes degviela ir pārāk laba vecam auto, bieži tiek saistīts ar it kā nepiemēroto oktānskaitli.
Pirmkārt, uzpildot augstāka oktānskaitļa benzīnu, kaitējums motoram netiek nodarīts, tiek iegūta tikai lielāka drošība pret detonāciju. Turklāt Statoil ir iespējams izvēlēties savam auto atbilstoša oktānskaitļa benzīnu 95 Ultima vai 98 Ultima. Otrkārt, Eiropas kvalitātes benzīna sastāvs ir "tīrāks", un tajā ir vielas, kas novērš uzdegumu veidošanos. Tas ir svarīgi tieši vecākām automašīnām.
3. mīts – ar Eiropā pildītu degvielu dzinējs strādā ekonomiskāk
Pārsvarā ārzemju braucienos automašīna tiek ekspluatēta ārpilsētas režīmā, bet Latvijā lielākā daļa braucienu notiek pilsētā. Degvielas patēriņš pilsētas un šosejas režīmā var atšķirties pat divas reizes, tāpēc ekonomiskuma palielināšanās nav saistāma ar Eiropā nopērkamo it kā kvalitatīvāko degvielu.
4. mīts – Latvijā tirgo sliktākas kvalitātes degvielu nekā Eiropā
Statoil Ultima degvielas kvalitāte un sastāvs pilnībā atbilst jaunākajām Eiropas kvalitātes standarta EN 228 prasībām, kas Latvijā stājās spēkā 2004. gada 1. janvārī. Turklāt Ultima piedeva, kas uzlabo degvielas īpašības, Latvijā benzīnam tiek pievienota pat mazliet lielākā proporcijā nekā, piemēram, Dānijā, jo Latvijā automašīnas ir vecākas un tām nepieciešama papildu vārstu attīrīšana.
5. mīts – degvielas piedevas bojā automobiļa dzinēju un palielina degvielas patēriņu
Ultima benzīns ir piemērots gan jaunām, gan arī vecākām automašīnām. Degvielas piedevas attīra vārstus no uzdeguma, uzlabojot degmaisījuma ieplūdi cilindros, palielinot dzinēja jaudu un degvielas ekonomiju. To apstiprina Statoil izpētes laboratorijā veiktie jaunākie testi. Veicot 60 stundu izmēģinājumu ciklu pilsētas režīmā, uzdegums no Mercedes Benz E klases automašīnas ieplūdes vārstiem tika pilnībā notīrīts. Lietojot Ultima, dzinējs kļūst tīrāks, samazinās korozija un servisa izdevumi.
6. mīts – degvielas piedeva tiek pievienota autocisternā vai uzglabāšanas tvertnē, nenodrošinot piedevas sajaukšanos ar benzīnu
Ultima piedevu pievieno benzīnvedēja uzpildīšanas laikā, iesmidzinot to benzīna plūsmā (pēc karburatora darbības principa). Tas nodrošina augstu maisījuma kvalitāti.
7. mīts – jo vairāk piedevu degvielā, jo tā ir labāka
Arī pārsālīta zupa būs negaršīga un veselībai kaitīga. Ultima degvielā piedeva ir tikai nepilni 0,05% no kopējās degvielas masas, kas ir rūpīgos testos noteikts optimālais daudzums. Statoil nerekomendē pievienot Ultima benzīnam vēl papildu piedevas.
8. mīts – visu degvielu Latvijā ieved tikai no Krievijas vai Lietuvas
No Lietuvas tiek ievests tikai benzīns, dīzeļdegviela tiek ievesta no Statoil rūpnīcām un termināļiem Ziemeļvalstīs
9. mīts – Latvijā visa degviela nāk no vienas mucas
Lielie naftas produktu importētāji bieži izmanto vienas ražotājrūpnīcas pakalpojumus, taču prasības un kvalitātes standarti atšķiras. 2009. gadā Statoil tīklā tirgotā dīzeļdegviela tiek saņemta no uzņēmumiem Skandināvijā.
10. mīts – palielināts skābekļa daudzums degvielā uzlabo dzinēja jaudu
Nepietiekamās kvalitātes prasības Latvijā diemžēl pieļauj nekvalitatīvu degvielas maisījumu tirdzniecību. Piemēram, benzīna oktānskaitļa paaugstināšanai bieži tiek pievienots metilspirts, kas ne tikai bojā automašīnas degvielas padeves sistēmas gumijas daļas, bet arī būtiski palielina skābekļa saturu benzīnā. Palielināts skābekļa saturs paātrina oksidāciju un traucē modernas automašīnas elektronikas darbu (traucējumi lambda zondes darbā, nepareizs degmaisījums, jaudas zudums, detonācija, palielināts nodilums). | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
04 Jan 2013, 20:05:13 Coooool rakstīja:
E98 lej klāt spirtu vai nelej!
nelej. | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Mīts - politiķi "nezog"
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
dzhanis | | Kopš: 30. Apr 2010
Ziņojumi: 366
Braucu ar: kx250
| mits vai patiesiba - ar spekainiem pirkstiem nedrikst likt auto spuldzi, jo tad atrak izdegshot?! | Offline | | |
normy | | Kopš: 29. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Yamaha XV1600
| to niere:
neiebilstu nekam, par ko rakstiji. Iespejams, ka ta ari ir.
Tikai viens bet. Ari Neste tada gadijuma tirgo tadu pasu devielu, tikai zem cita nosaukuma.
Kaut gan, iespejams, ka kludos, jo manas zinas ir apmeram gadus 5-7 vecas. Taja laika abi milzi un ari vairaki vietejie tirgotaji glabaja degvielu Saldus naftas baze un tur neviens neskiroja, kura benzinvedeja ko saliet.
----------------- www.streetfighters.lv | Offline | | |
ArtisS | | Kopš: 09. Jan 2012
Ziņojumi: 151
Braucu ar: Mottorradu
| Alus bez šņbja-nauda vējā ?
----------------- Kautkātā | Offline | | |
Remus | | Kopš: 05. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 223
Braucu ar: B-King
| Grādus vajag kāpināt | Offline | | |
ArtisS | | Kopš: 09. Jan 2012
Ziņojumi: 151
Braucu ar: Mottorradu
| Mīts. Ja mašīnai ir kondicionieris, tad rūsē jumts.
----------------- Kautkātā | Offline | | |
kaarlis | | Kopš: 06. Aug 2011
Ziņojumi: 171
Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.
| Papildināšu Nieres tekstu: Mīts vis dumjākais: augstāka oktānskiaitļa degviela ir kvalitatīvāka...
Īstenībā tur ir vis vairāk piemaisījumu. Un ko gan var iesākt ar tādu zvēru kā cetānskaitli???
Patiesībā, daudz ko diktē degvielas sadegšanas ātrunms un spēja neeksplodēt jeb neaizdegties sprādzienveidīgi... no ta izriet arī visa motora apreiķina metodimka...
----------------- Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā. | Offline | | |
kadrs | | Kopš: 15. Apr 2012
Ziņojumi: 75
Braucu ar: Leutner
|
04 Jan 2013, 22:29:11 Remus rakstīja:
Grādus vajag kāpināt
Domāju, ka pietiks, bet nē, izvilku no barčika nākamo pudeli! Vēlāk pienākšu atkal! Prozit! | Offline | | |
spider | | Kopš: 02. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1150
Braucu ar: Visu ko
|
04 Jan 2013, 16:33:04 Niere rakstīja:
Kaut kur lasīju šādu mītu:
pieredzējis/prasmīgs raideris "panikas bremzēšanas" gadījumā bez ABS nobremzē īsākā distancē, salīdzinot ar ABS bremzēšanu.
Tas nav mīts. Ja ļoti strauji jābremzē, tad ABS zaudē vienos vārtos. Mēs kursos esam izmēģinājuši veselu lērumu ar dažādākajiem močiem, rezultāts viens. Izņēmums varētu būt jaunā sporta ABS uz BMW S1000RR, tur rezultāti būs stipri līdzīgi. Kaut kad ļoti sen biju braucis ar CBR600RR ar CABS, arī nebija nemaz tik slikti.[ Šo ziņu laboja spider, 04 Jan 2013, 22:58:30 ]
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas | Offline | | |
normy | | Kopš: 29. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Yamaha XV1600
|
04 Jan 2013, 22:49:22 kaarlis rakstīja:
Papildināšu Nieres tekstu: Mīts vis dumjākais: augstāka oktānskiaitļa degviela ir kvalitatīvāka...
Īstenībā tur ir vis vairāk piemaisījumu. Un ko gan var iesākt ar tādu zvēru kā cetānskaitli???
Patiesībā, daudz ko diktē degvielas sadegšanas ātrunms un spēja neeksplodēt jeb neaizdegties sprādzienveidīgi... no ta izriet arī visa motora apreiķina metodimka...
mits jau nebija par oktaniem, bet par to, ka visa bendza LV nak no vienas mucas.
----------------- www.streetfighters.lv | Offline | | |
Ozols | | Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
| Mīts vai taisnība?:
http://izklaide.kasjauns.lv/videos/7992/zilonis...%C5%ABc-telefonu
| Offline | | |
|
|