Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Apskate un apdrošināšana

AutorsZiņojums
martinss
01. Mar 2013, 09:17#1441

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Uzskatiit jau vari ko un kaa gribi, bet kadam tad ir janemas un jataisa kashkjis par sho teemu publiski... Savadak CSDD mierigi izdod pashi savus noteikumus savaam ertibaam un iepuut tu viniem, skati nedabuusi.


27 Feb 2013, 20:42:34 MIGs rakstīja:
Uzskatu, ka tas ir netaisni, ka tev atsaka veikt apskati dēļ laika apstākļiem.
Galu galā - ar moci NAV aizliegts braukt, ne ziemā, ne lietus laikā, ne miglas laikā.
Tātad - viņu problēmas kā viņi pārbaudīs. Ja nepatīk braukt pa lietu lai pārbauda boksā kā auto be zbrauksānas. Vai lai būvē super angāru kur tad var arī lietus laikā paŗbaudīt.
Jeb lai pērk lietus kombinzonus.

Uzskatu, ka viņiem nav likumiska pamata atteikt veikt tehnisko apskati.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
01. Mar 2013, 09:24#1442

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Apdroshinatajs nemaksaas jebkuraa gadijumaa. Cik man viens gadijums ir zinaams, kad skates darbinieks nopietni sasita moci, ipashnieks pats beigas remonteja pa savu naudu, jo apdroshinatajs uzskatija, ka vecam mocim priekshas daksha jataisno, nevis japerk jauni shtoki... Un neko reali tu viniem izdariit nevari... Respektiivi, tiesaties var meginat, bet mocis tad staaves vismaz gadus 3-5us... Un ja arii pec tiem gadiem vinnesi, labi ja remonta izmaksas tev segs, nekadu citus zaudejumus tu nepiedziisi no viniem- lai gan peec taisnibas peec tadiem gadiem no viniem japiedzen tada summa, ka vini saktu apdomaat savu bankrotu.

Ta ka nav ko cepties, dziivojam valstii, kuraa lielakai daljai viss ir vienalga- no serijas, ne mana cuuka, ne mana druva... Ierednji te arii ne par ko nenes nekadu atbildiibu un dara ka viniem ertak, jo zina, pilsonji kashkji netaiisiis...


28 Feb 2013, 21:24:57 zazzaa rakstīja:

28 Feb 2013, 21:16:28 RU rakstīja:
Naheram ziemā vest moci uz apskati??? Es tiešām negribētu, lai kāds, testējot bremzes, novelk kārtīgi uz mutes un apskādē manu moci, kaut tas viss pasākums arī būtu apdrošināts. Pēc tam jebļa ar apdrošinātājiem, izmaksu vilkšana garumā, remonts un beigās sezona sāksies stipri vēlāk nekā plānots. Par to neviens nav domājis?


un apdrošinātāji atsakās izmaksāt jo mo nebija apskates


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

spider
01. Mar 2013, 09:27#1443

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Ļoti vēlētos saņemt no CSDD atbildi uz vienkāršu jautājumu - kādēļ lietus laikā netiek veikta motocikla tehniskā apskate?
Ja atbilde ir - tas nav droši vai darbinieki lietus laikā nevar pārbaudīt bremžu efektivitāti, tad tas ir tas pats, kas atzīt ka tehniskās apskates darbinieki, kas to dara ir pilnīgi dalbojobi kas nemāk braukt ar motocikliem. Tādā gadījumā pats par sevi uzprasās loģisks jautājums - kādēļ tehnisko apskati veic nemākuļi un kā cilvēks kurš neprot braukt ar moci, spēj objektīvi veikt tā pārbaudi gaitā????

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Negantelis
01. Mar 2013, 09:31#1444

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


28 Feb 2013, 21:24:05 RU rakstīja:

28 Feb 2013, 21:19:31 Negantelis rakstīja:

28 Feb 2013, 21:16:28 RU rakstīja:
Naheram ziemā vest moci uz apskati??? Es tiešām negribētu, lai kāds, testējot bremzes, novelk kārtīgi uz mutes un apskādē manu moci, kaut tas viss pasākums arī būtu apdrošināts. Pēc tam jebļa ar apdrošinātājiem, izmaksu vilkšana garumā, remonts un beigās sezona sāksies stipri vēlāk nekā plānots. Par to neviens nav domājis?


A TU esi iedomājies, ka moci varētu aizvest piekabē,paletē vai hvz kādā citā veidā uz kādu siltāku zemi. Un tur braukājot bez skates notiek negadījums un tev jāatmaksā 1 000 000 EUR.


Ja zini, ka ziemā brauksi uz siltākām zemēm, tad izej skati septembrī, kaut tā arī vēl varbūt nav beigusies.
Nu ja tas ir tāds spontāns lēmums, tad jādomā par īres variantiem vai kā citādi.




Padomā reāli cik dārgi un neforši ir braukt ar pajātu īres moci pa līkumiem pilnā hodā.
Savs ir savs un to zini gan tehniski gan vadāmi.
Ar svešu moci es nevarētu atbrīvoties un braukt kā patīk.
Un jā, ir tādi spontāni lēmumi.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Marko
01. Mar 2013, 09:50#1445

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


01 Mar 2013, 09:27:46 spider rakstīja:
Ļoti vēlētos saņemt no CSDD atbildi uz vienkāršu jautājumu - kādēļ lietus laikā netiek veikta motocikla tehniskā apskate?
Ja atbilde ir - tas nav droši vai darbinieki lietus laikā nevar pārbaudīt bremžu efektivitāti, tad tas ir tas pats, kas atzīt ka tehniskās apskates darbinieki, kas to dara ir pilnīgi dalbojobi kas nemāk braukt ar motocikliem. Tādā gadījumā pats par sevi uzprasās loģisks jautājums - kādēļ tehnisko apskati veic nemākuļi un kā cilvēks kurš neprot braukt ar moci, spēj objektīvi veikt tā pārbaudi gaitā????
Šeit forumā tev neviens csdd darbonis atbildi uz šādu jautājumu nesniegs. Ja interesē atbilde, tad kur problēma nosūtīt viņiem šo jautājumu?

Offline

Rizza
01. Mar 2013, 09:52#1446

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

vispār jau ir CSDD darbinieks, "difers" tik hvz vai pats teste mopedus vai nee,. bet esam kopa izbraukushi ar mopedkam. Var šim uzjautaat.

Offline

Difers
01. Mar 2013, 10:04#1447

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT

Noteikumus jau pieņem Ministru kabinets.
Lai pārbaudītu motociklu A kategorija ir obligāta.
Rīgā visi kas pārbauda motociklus paši brauc ar motocikiem (citur zinu ka pats atzinās ka kādreiz ir braucis ar Jawu, zinātāji teica ka viņam pašam nemaz Jawa nav bijusi)
Par sliktajiem laika apstākļiem tas ir diezgan loģisks lēmums. Tas ka ir kamikadzes kas brauc pie mīnuss grādiem ar baiku pa ielu, nenozīmē ka tā ir norma. Domāju ka gadijums kad būtu jābrauc uz ārzemēm un ziemā nepieciešama TA, būtu izņēmums un viss būtu cilvēcīgi sarunājams ar maiņas vecāko, vai kādu citu augstāk stāvošu personu. Inspektoram ir tiesības rakstīt atteikumu.

Offline

gatispirmais
01. Mar 2013, 10:33#1448

Kopš: 11. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: Ar mopēdu

Vēl jau ir viena lieta,dēļ kuras var arī brīvi atteikt.Tā ir,gumijas kurpes,tās tak nav paredzētas ziemas braukšanai.Vienīgais variants ir,nošipot,bet tad cik viss tas pasākums maksā,ja runa iet par ziemas periodu.

Offline

lenko
01. Mar 2013, 10:53#1449

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


01 Mar 2013, 10:33:57 gatispirmais rakstīja:
Vēl jau ir viena lieta,dēļ kuras var arī brīvi atteikt.Tā ir,gumijas kurpes,tās tak nav paredzētas ziemas braukšanai.Vienīgais variants ir,nošipot,bet tad cik viss tas pasākums maksā,ja runa iet par ziemas periodu.
Aplami,mociem nav obligatas ziemenes.Un ar radzem vispar tur ir juura noteikumu,ar kaut kadam homemade labak neradities,tikai ja taas ir rupnieciski izgatavotas

"503.2. Laikposmā, kad CSN paredz obligātu ziemas riepu lietošanu, visu automobiļu (autobusu), kuru pilnā masa nepārsniedz 3,5 t, kā arī to piekabju minimālais pieļaujamais ziemas apstākļos izmantojamo riepu protektora dziļums mērīšanas zonā nedrīkst būt mazāks par 4 mm."

Vispar brinos,cik ilgi jau Csdd "ieviesh" bremzu stendus motocikliem.
Inspektoriem eksamenus pienem visadi profesori no Tehniskas universitates utt.,tie nevareja palidzet izdomat, kaa to pasu auto stendu pielagot mocim?
Perfekti neparzinu ta stenda uzbuvi bet manuprat tas ir izdarams,vajag tik kaut kadu papildierici kas ieripo stenda otrajos rullos reize ar moci,kad tas ieripo pirmajos.Jo svaram domaju nebutu liela nozime,tapat riepu platumam,jo tiek parbauditi SMARTi(prieksa loti saura riepa) ka ari piekabju stavbremzes(daudzam svars lidzigs ka mochiem).
Ieks UK ir redzeti bremzu stendi motocikliem,tas pats ,kas auto stends tik ar vienu rulli/pulksteni.
To testa braucienu varetu atstat nepieciesamibas/parliecibas gadijumam,ka tas ir jau tagad ar auto.(ja pareizi atceros,inspektors drikst notestet automobili ari gaita,protams vajadziba japamato).

[ Šo ziņu laboja lenko, 01 Mar 2013, 11:08:47 ]



-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

spider
01. Mar 2013, 11:11#1450

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


01 Mar 2013, 10:04:40 Difers rakstīja:
Noteikumus jau pieņem Ministru kabinets.
Lai pārbaudītu motociklu A kategorija ir obligāta.
Rīgā visi kas pārbauda motociklus paši brauc ar motocikiem (citur zinu ka pats atzinās ka kādreiz ir braucis ar Jawu, zinātāji teica ka viņam pašam nemaz Jawa nav bijusi)
Par sliktajiem laika apstākļiem tas ir diezgan loģisks lēmums. Tas ka ir kamikadzes kas brauc pie mīnuss grādiem ar baiku pa ielu, nenozīmē ka tā ir norma. Domāju ka gadijums kad būtu jābrauc uz ārzemēm un ziemā nepieciešama TA, būtu izņēmums un viss būtu cilvēcīgi sarunājams ar maiņas vecāko, vai kādu citu augstāk stāvošu personu. Inspektoram ir tiesības rakstīt atteikumu.


Nu re, kaut kāda diskusija jau sāk raisīties.
CSDD bultiņu pārvešana uz MK (sak viņi jau pieņem tādus dumjus noteikumus, mēs jau neko, mēs tikai izpildam) (šajā gadījumā runa neiet tieši par diferu) ir atmazka lohiem, jo CSDD caur SM paši tossagatavo.
Kā jau mēs te esam ne vienu vien reizi noskaidrojuši, A kategorijas esamība automātiski nenozīmē, ka tās ieguvējs prot labi braukt ar motociklu. Runa neiet par tā pārbaudīšanu gaitā pa pliku ledu ar šosejas riepām. Tas tiešām var izvērsties par diezgan nepatīkamu pasākumu pat profesionāļiem. Savukārt, lai arī mīnusa grādos, uz asfalta vai lietus laikā es neredzu nekādas problēmas. Protams, ja tas kurš brauc, TIEŠĀM māk braukt.
Ja cilvēki uzmanīgi lasītu MK noteikumus, kas nosaka pārbaudes kārtību, tad būtu pamanījuši, ka tajos ir aprakstīta kārtība, kādiem parametriem jāatbilst motociklu bremžu darbībai, un NEKUR nav noteikts, ka TA darbiniekam ir tiesības sniegt savu vērtējumu par bremžu sistēmas efektivitāti, pamatojoties uz savu subjektīvo viedokli par to, kā bremzē konkrētais motocikls. Vēl jo vairāk, pastāvot pamatotam viedoklim, ka attiecīgie darbinieki nemāk to darīt.
Rūpīgi izlasiet 29.04.2004. MK noteikumu Nr.466 "Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļiem" visu 401. un 405. punktu un iegaumējiet tajos noteiktos parametrus. Un tagad jautājums TA darbiniekam - kā var konstatēt bremžu sistēmas atbilstību šiem parametriem, bez attiecīgām mēriekārtām, balstoties tikai uz attiecīgā darbinieka subjektīvo viedokli?

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

lenko
01. Mar 2013, 11:24#1451

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

To Spider.
Tur doma ir tada,brauc ar atrumu x un sakot bremzet punkta A jaapstajas punkta B

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

spider
01. Mar 2013, 11:27#1452

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


01 Mar 2013, 11:18:07 Coooool rakstīja:
"balstoties tikai uz attiecīgā darbinieka subjektīvo viedokli?" Viss atkarīgs no pieredzes un aknām


Nu nezinu, nezinu var jau būt, ka nākotne jau ir pienākusi un TA stacijās strādā sertificēti kiborgi, kurus ir sertificējis metroloģijas centrs, viss var būt , bet man, piemēram, nav zināms neviens cilvēks, kurš nospiežot bremžu hēbeli var nekļūdīgi noteikt, ka spiediens uz to sasniedz 200 N

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Difers
01. Mar 2013, 11:29#1453

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT

Iztēlojies situāciju: Tu paņem svešu motociklu un tas tev jāaizbrauc mājās kādus 100Km un cauri dažām pilsētām. Ko tu dari? Uzreiz velc 200 un PO kas ar viņu notiks? Domājams ka nē, tu paspaidi bremzes... saproti ka viņas vispār ir.... tad sāksi braukt un pabremzēsi un sapratīsi vai viņas ir, vai nav, ir labas vai sliktas... un tikai tā pieņemsi lēmumu vai ar to motociklu var braukt vai nē, vai arī jābrauc uzmanīgi jo bremzes ir švakas.
Uz kādiem kritērijiem un mērijumiem tu balstīsies pieņemot šādu lēmumu.

Offline

Rizza
01. Mar 2013, 11:37#1454

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s


01 Mar 2013, 11:36:17 Coooool rakstīja:
Pag kaut kādiem minimālajiem N ir jābūt citādi var bremzēt 1 km, lai apstātos . Citi pat nesaprot, ka turot pirkstu uz bremzes var neizlidot caur fūri

pats vispār rubī ko uzrakstīji??

Offline

spider
01. Mar 2013, 11:46#1455

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


01 Mar 2013, 11:29:11 Difers rakstīja:
Iztēlojies situāciju: Tu paņem svešu motociklu un tas tev jāaizbrauc mājās kādus 100Km un cauri dažām pilsētām. Ko tu dari? Uzreiz velc 200 un PO kas ar viņu notiks? Domājams ka nē, tu paspaidi bremzes... saproti ka viņas vispār ir.... tad sāksi braukt un pabremzēsi un sapratīsi vai viņas ir, vai nav, ir labas vai sliktas... un tikai tā pieņemsi lēmumu vai ar to motociklu var braukt vai nē, vai arī jābrauc uzmanīgi jo bremzes ir švakas.
Uz kādiem kritērijiem un mērijumiem tu balstīsies pieņemot šādu lēmumu.


Ja runa iet konkrēti par mani, tad es izdarīšu tikai divas lietas, viens - uz vietas paspaidīšu sviras, lai redzētu, ka nekur nekas neķeras vai neaizspiežās līdz ručkai, otrs - nolikšu ar bremzēm pa nažiem lai pārbaudītu uz ko konkrētās bremzes ir spējīgas. BET - pirmkārt, es neesmu TA darbinieks, kura darbības reglamentē normatīvie akti, kas nosaka precīzu kārtību, kādiem parametriem ir jāatbilst bremžu iekārtai. Otrkārt, arī ar visām savām prasmēm, pie labākās gribas, bez speciāliem mērinstrumentiem, es nespēju noteikt vai bremzes atbilst šiem MK noteikumos minētajiem parametriem vai nē.

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Difers
01. Mar 2013, 11:53#1456

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT

Nu redz, tu principā izdari tieši to pašu... tikai tu arbildi par savu dzīvību, bet TA inspektors nevis par savu bet tavu.

Offline

lenko
01. Mar 2013, 11:54#1457

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


Tava atbildiba beidzas,lidz ko moo ar visu saimnieku ir ara no boksa,atbildetajs

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

MIGs
01. Mar 2013, 11:55#1458

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Runa ir par to, kā TA darbinieks uz aci/tausti nosaka ir 180 vai 200N ?!

Jā, acīmredzot, ja būtu bremžu stends močiem tad daudzas problēma satkristu.

Difers - ja ir brašulis-atsaldenis kas brauc ar moci pa ledu, tad kādas gan jums ir likumiskās tiesības un cilvēciskās tiesības viņam atteikt veikt apskati ?
LV nav likuma kas aizliedz ar moci braukt ziemā. Un nav likuma kas aizliedz veikt apskati ziemā.
Tātad: NEKUR nav define'ts, ka motocikls ir sezonāls braucamais, bet TA stacija paziņo, ka tā apskaiti močiem veic sezonāli. Nav forši.

Tas, ka TA nevar vai nemāk nomērīt bremzes un citus parametrus uz stendiem, bet gribat braukt ir akmenis TA dārziņā.

Es ticu, ka pa cilvēcisko viskautko varētu sarunāt arī ar maiņas vecāko, bet pati situācija NAV pareiza.

Jā, ja es būtu TA darbinieks es arī negribētu braukt slidenā laikā ar kaut kādu moci ko es nemaz nezinu. Nevar vainot TA inspektorus, bet vadību gan vajag ne tikai vainot.
Es saprotu, ka likt mocim stendu lai ziemā pārbaudītu 10-20 močus NAV finansiāli rentabli, BET ņemot vērā to, ka ir piezīdušies pie zelta dzīslas, ta djau nu mazliet varēja investēt aŗi atpakaļ.
Kā aŗi uzskatu, ka moto stends būt, gan precīzāks, gan drošākš kā brauksāna pa laukumu un/vai ielu.

Kā reālu, protams utopisku, risinājumu es redzu:
* TA atrod iespēju močus testēt uz stendiem.
* TA iztestē močus angāra iekšienē bremzes pilnībā nepārbaudot. Kāda bija procedūra kad atbrauc quatras ar rūpnīcas bloķiem ?!
* Izsniedz "pagaidu apskati" teiksim līdz 1. maijam kad tie varēs izbraukt ar moci un to notestēt.

-----------------

Offline

spider
01. Mar 2013, 11:59#1459

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Vispār, jau Coool precīzi izteica galveno domu, visām bremžu sistēmām ir jāatbilst minimālajām prasībām un TA uzdevums ir to noteikt. To ir iespējams izdarīt tikai ar attiecīgu mērinstrumentu palīdzību. To ka šiem "labajiem ļaudīm" nav šādu mērierīču, automātiski neļauj darīt kā pašiem patīk. Starp citu, nezin kādēļ, bet Lietuvā tādi stendi ir.
Klasisks piemērs - tiek "pārbaudītas" bremzes kādam Ducati baikam, kam uzstādīti ir Brembo monobloki un pēc tā iebrauc hārlis. Liksies, ka hārlim bremžu vispār nav.

[ Šo ziņu laboja spider, 01 Mar 2013, 12:02:04 ]



-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

lenko
01. Mar 2013, 11:59#1460

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

Nu vini jau ari Tev iedos uz menesi

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline