Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Mīti

AutorsZiņojums
Rizza
04. Jan 2013, 14:03#141

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s


04 Jan 2013, 13:51:07 Ozols rakstīja:

04 Jan 2013, 13:48:10 Rizza rakstīja:
Ok, šis mīts ir atkosts.
Nākamais.
Bendža: E95 un E98..
Autosam, braucot ar 98, bendžu ēd mazāk nekā braucot ar 95.

Dīzeli gan ēd mazāk :-)
ja nopietni, džeks uz Camry pārbaudīja, uz 100 km 98 par 0.5 l ēd mazāk. matemātika, ja dienā nobrauc 100 km= gadā 36400 x 0.5 Ls/100= 182 Ls

Un ja pierēķina klāt degv.cenas atšķirību tad no 98 laikam nav lielas jēgas. Ar izņēmumu mopedkām, kaut gan arī savam V4 atšķirību nejutu.

Jūt vienīgi tad kad velc vēsā vasaras vakarā, tad gan verās kā zvērs, un pokuj vai 95 vai 95

Offline

Niere
04. Jan 2013, 14:05#142

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


04 Jan 2013, 13:56:22 reimondz rakstīja:
ĀĀĀ vēl varu piebilst ka "Neste" un "Statoils" degvielu ņem no viena krāna.

Tu tā domā, šķiet, liekas?
ok, nav tēma šai sadaļai.

Offline

Rizza
04. Jan 2013, 14:07#143

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s


04 Jan 2013, 14:05:02 Niere rakstīja:

04 Jan 2013, 13:56:22 reimondz rakstīja:
ĀĀĀ vēl varu piebilst ka "Neste" un "Statoils" degvielu ņem no viena krāna.

Tu tā domā, šķiet, liekas?
ok, nav tēma šai sadaļai.


ir ir.. mīts vai patiesība, zin tikai daži.
Sper vaļā, ceru, ka bez darba nepaliksi

Offline

Niere
04. Jan 2013, 14:13#144

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


04 Jan 2013, 13:48:10 Rizza rakstīja:
Bendža: E95 un E98..
Autosam, braucot ar 98, bendžu ēd mazāk nekā braucot ar 95.

šis tiešām ir populārs mīts. ja rīks projektēts uz konkrētu RON/MON, bez konstruktīvām izmaiņām patēriņam būtu jābūt aptuveni vienādam.

tiesa gan - 95tais satur etanolu, 98tais nesatur. tas gan tikai mans viedoklis, bet iespējams dažos gadījumos atšķirība var parādīties. īpaši, ja 95tais pakļāvies tādai parādībai kā "phase separation".

Offline

MIGs
04. Jan 2013, 14:16#145

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


04 Jan 2013, 13:48:10 Rizza rakstīja:
Ok, šis mīts ir atkosts.
Nākamais.
Bendža: E95 un E98..
Autosam, braucot ar 98, bendžu ēd mazāk nekā braucot ar 95.

Tātad kāpēc vajag augstāku oktānskaitli ?! Lai nebūtu detonācijas, lai negrabētu vārsti, kad ir augsta kompresijas pakāpe.

Jo augstāka kompresijas pakāpe jo ātrāk un labāk degviela sadeg.

Par patēriņu nokementēt būs grūtāk, bet pieļauju, ka motors kas darbojas pareizāk arī ēd mazāk.

Ja tavam motoram nav tik liela kompresijas pakāpe, ka vajag 98 oktānu, tad no tā ieguvums nebūs vai būs niecīgs.

Ne velti sportā daudzi dabūn liet 100 oktānu vai lielāku.

-----------------

Offline

Niere
04. Jan 2013, 14:17#146

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


04 Jan 2013, 14:07:09 Rizza rakstīja:
ir ir.. mīts vai patiesība, zin tikai daži.
Sper vaļā, ceru, ka bez darba nepaliksi

neesmu štata darbinieks jau sen.
taču laikā, kad tur šancēju, točna zināju, ka avoti drīzāk bija atšķirīgi kā kopēji. taču tam pat nav nozīmes. svarīgi, vai degviela atbilst prasībām. zinu, ka Statoil kvalitātes kritēriji ir augstāki par likuma noteikto.
tam var neticēt, bet te tad būs kārtējais mīts

Offline

reimondz
04. Jan 2013, 14:29#147

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru


04 Jan 2013, 14:07:09 Rizza rakstīja:

04 Jan 2013, 14:05:02 Niere rakstīja:

04 Jan 2013, 13:56:22 reimondz rakstīja:
ĀĀĀ vēl varu piebilst ka "Neste" un "Statoils" degvielu ņem no viena krāna.

Tu tā domā, šķiet, liekas?
ok, nav tēma šai sadaļai.


ir ir.. mīts vai patiesība, zin tikai daži.
Sper vaļā, ceru, ka bez darba nepaliksi
Krustēvs strādā.... Ceru ka bez darba nepaliks

-----------------

Offline

katerhams
04. Jan 2013, 14:37#148

Kopš: 22. May 2011

Ziņojumi: 380

Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju


04 Jan 2013, 13:57:36 Coooool rakstīja:
Vārsti grab mazāk braucot ar E98.

taatad prieksh e95 aizdedze mežā...

-----------------
gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt

Offline

Ozols
04. Jan 2013, 14:40#149

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:


04 Jan 2013, 14:29:08 reimondz rakstīja:

04 Jan 2013, 14:07:09 Rizza rakstīja:

04 Jan 2013, 14:05:02 Niere rakstīja:

04 Jan 2013, 13:56:22 reimondz rakstīja:
ĀĀĀ vēl varu piebilst ka "Neste" un "Statoils" degvielu ņem no viena krāna.

Tu tā domā, šķiet, liekas?
ok, nav tēma šai sadaļai.


ir ir.. mīts vai patiesība, zin tikai daži.
Sper vaļā, ceru, ka bez darba nepaliksi
Krustēvs strādā.... Ceru ka bez darba nepaliks

pa ausu galam dzirdēju, ka tikai neste ved paši savu tekvielu, bet tikai līdz 10%, pārējai no vienas trubas.
tekviela ir tas pats piens citam ar zemeņu garšu, citam pasterizēts, citam cena atkarīga no piedevām un mucu mazgāšanas.
Mīts par gāzi-, kapēc Jēkabpilī pie hesburgera gāze ir lētāka nekā citur un var nobraukt vairāk km-, tapēc, ka gāze tīrāka+ uzlabojošas piedevas, mucu kopšana, a pats svarīgākais, ka podača- obratka ir mazāka starpība Diametrā, nekā Statikam, tipa mazāk burbuļo.

Offline

Rizza
04. Jan 2013, 14:45#150

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Ok, mīti par Gāzi uun iekārtām.
Mīts: Motoram īsāks mūžš, subāriem vispār pie 15o tkm vajag kapitalku.. tā viens subārists apgalvoja.

[ Šo ziņu laboja Rizza, 04 Jan 2013, 14:47:06 ]

Offline

reimondz
04. Jan 2013, 14:51#151

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru


04 Jan 2013, 14:45:41 Rizza rakstīja:
Ok, mīti par Gāzi uun iekārtām.
Mīts: Motoram īsāks mūžš, subāriem vispār pie 15o tkm vajag kapitalku.. tā viens subārists apgalvoja.
Draugs nopirka subaru un taisās likt gāzi iekšā, pabrauks un tad arī varēšu apgalvot vai tas ir mīts vai patiesība.

-----------------

Offline

soulfreak
04. Jan 2013, 14:57#152

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Jā, šis mīts ļoti interesē, jo fāters un varpūt arī es pats ar laiku pirksim Barsukus, kas tiks sagāzēti. Ar un bez turbo.

Tāpat arī mīts par to vārstu eļļošanu.

Offline

Niere
04. Jan 2013, 14:59#153

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


04 Jan 2013, 14:40:19 Ozols rakstīja:
pa ausu galam dzirdēju, ka tikai neste ved paši savu tekvielu, bet tikai līdz 10%, pārējai no vienas trubas.
tekviela ir tas pats piens citam ar zemeņu garšu, citam pasterizēts, citam cena atkarīga no piedevām un mucu mazgāšanas.

nebūs gluži labi saklausījis ausu gals vai arī klausās, ko tantes uz soliņa stāsta

Offline

Ozols
04. Jan 2013, 15:00#154

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:


04 Jan 2013, 14:51:39 reimondz rakstīja:

04 Jan 2013, 14:45:41 Rizza rakstīja:
Ok, mīti par Gāzi uun iekārtām.
Mīts: Motoram īsāks mūžš, subāriem vispār pie 15o tkm vajag kapitalku.. tā viens subārists apgalvoja.
Draugs nopirka subaru un taisās likt gāzi iekšā, pabrauks un tad arī varēšu apgalvot vai tas ir mīts vai patiesība.

kā ar subaru- nezinu, beta ar darba Passat 91 gada 2.0 L 8 vārstu motoru pa 2.5 gadi neviena kapitalka, patēriņš gāzei no 8-11 L/100km. Jāmet klāt 95, vasarā ap 1 Ls dienā, bet ziemā ap 2 Ls/dienā+ apkopes vecajai gāzes iekārtai 15Ls 2x gadā+ koniskais filtrs 12Ls- 4x gadā, secinājums, labāk ar DD, ja vien patēriņs nav vairāk par 7 litri. Aizmirsu pateikt, ka nokurināju pa šo laiku 160 Tkm.

Offline

Rizza
04. Jan 2013, 15:01#155

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s


04 Jan 2013, 14:57:10 soulfreak rakstīja:
Jā, šis mīts ļoti interesē, jo fāters un varpūt arī es pats ar laiku pirksim Barsukus, kas tiks sagāzēti. Ar un bez turbo.

Tāpat arī mīts par to vārstu eļļošanu.


vot vot, ja tiks pie 3.0 litrīga autbeka, tad jau droši ka būs jāsagāzē. Tik vot nesapratu par gāzi, ķipa dēļ tā ka opozītnieks, kkas ar eļļošanu utt..

Offline

Ozols
04. Jan 2013, 15:02#156

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:


04 Jan 2013, 14:59:10 Niere rakstīja:

04 Jan 2013, 14:40:19 Ozols rakstīja:
pa ausu galam dzirdēju, ka tikai neste ved paši savu tekvielu, bet tikai līdz 10%, pārējai no vienas trubas.
tekviela ir tas pats piens citam ar zemeņu garšu, citam pasterizēts, citam cena atkarīga no piedevām un mucu mazgāšanas.

nebūs gluži labi saklausījis ausu gals vai arī klausās, ko tantes uz soliņa stāsta

nestrīdos

Offline

Niere
04. Jan 2013, 15:03#157

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


04 Jan 2013, 14:45:41 Rizza rakstīja:
Ok, mīti par Gāzi uun iekārtām.
Mīts: Motoram īsāks mūžš, subāriem vispār pie 15o tkm vajag kapitalku.. tā viens subārists apgalvoja.

ņemot vērā, ka 99% ar gāzi aprīkotie rullē ar to pašu motoreļļu, ko līdz iekārtas uzstādīšanai, motora resurss, ļoti ticams, daudziem autosiem noīsinās.

Offline

soulfreak
04. Jan 2013, 15:05#158

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli


04 Jan 2013, 15:03:11 Niere rakstīja:

04 Jan 2013, 14:45:41 Rizza rakstīja:
Ok, mīti par Gāzi uun iekārtām.
Mīts: Motoram īsāks mūžš, subāriem vispār pie 15o tkm vajag kapitalku.. tā viens subārists apgalvoja.

ņemot vērā, ka 99% ar gāzi aprīkotie rullē ar to pašu motoreļļu, ko līdz iekārtas uzstādīšanai, motora resurss, ļoti ticams, daudziem autosiem noīsinās.


Nu tad lūdzu nāc studijā ar vienkārši nepaplašinātiem piemēriem, ko tādos ga'dijumos lietot, kaut vai par pamatu ņemot 2.5L Turbo Imprezu

Offline

Ozols
04. Jan 2013, 15:09#159

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:


04 Jan 2013, 15:05:22 soulfreak rakstīja:

04 Jan 2013, 15:03:11 Niere rakstīja:

04 Jan 2013, 14:45:41 Rizza rakstīja:
Ok, mīti par Gāzi uun iekārtām.
Mīts: Motoram īsāks mūžš, subāriem vispār pie 15o tkm vajag kapitalku.. tā viens subārists apgalvoja.

ņemot vērā, ka 99% ar gāzi aprīkotie rullē ar to pašu motoreļļu, ko līdz iekārtas uzstādīšanai, motora resurss, ļoti ticams, daudziem autosiem noīsinās.


Nu tad lūdzu nāc studijā ar vienkārši nepaplašinātiem piemēriem, ko tādos ga'dijumos lietot, kaut vai par pamatu ņemot 2.5L Turbo Imprezu

nesaprotu, kāda jēga tāda veida mašīnas aprīkot ar gāzi, jo tad visam zūd jēga, stils? :-)
tas pats kas polo 1.0 L vai kajani aprīkot ar gāzi un gadā nobraukt līdz 10 T km.
Turklāt esmu sapratis, ka ar gāzi aprīkotām mašīnām VISU laiku jābrauc, savādāk tiešām gāze konkrēti rūsina un sausina iesaistītās gāzes padeves, degšanas un izplūdes detaļas.

Offline

soulfreak
04. Jan 2013, 15:14#160

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Te mēs noejam no ceļa, iedziļinoties "kāpēc vajag"? Vajag tāpēc, ka ir doma par auto, kas nebūtu jāmaina turpmākie ~3 gadi, ko lietot ikdienā, visās sezonās, nekā līdz šim. Turbo Barsuku ar gāzi, tāpēc, ka parēķini degvielas izmaksas, tas nav nekāds 1.0 Polo. Par Kajānēm nerunāsim, tas ir statusa/pačota auto nevis ikdienas praktiskais auto.

Offline