Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
akselerators
28. Mar 2010, 14:54#141

Kopš: 11. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 75

Braucu ar: paceltu asti.

Vajag pakaļējos kāpšļus 96.gada LC4. PM

Offline

Modrs
29. Mar 2010, 09:30#142

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


28 Sep 2009, 16:41:14 endurists rakstīja:
Te viens tips cik noprotu bez remonta braucis 300 stundas
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=825368


tiem vārstiem ir jābūt ar tādu asu kanti...?


ja ēd eļļu, kāds ir arī mainījis vārstu saļņikus...?

Offline

Modrs
29. Mar 2010, 09:32#143

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


28 Mar 2010, 11:43:26 feciic rakstīja:
Modrs te tirgoja KTM supermoto ratus, nez pārdevis jau


pagājušajā vasarā pārdevu vienam egonam no Mārupes. uztaisīju dempingu pa 260lvl. līdz tam reklāmā stāvēja pa 350, nevienam nevajadzēja

Offline

Maigonis
29. Mar 2010, 09:43#144

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: KickTenMinutes


29 Mar 2010, 09:30:51 Modrs rakstīja:

28 Sep 2009, 16:41:14 endurists rakstīja:
Te viens tips cik noprotu bez remonta braucis 300 stundas
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=825368


tiem vārstiem ir jābūt ar tādu asu kanti...?



Traks esi?? maini fiksi nost


ja ēd eļļu, kāds ir arī mainījis vārstu saļņikus...?

Offline

yns
30. Mar 2010, 21:16#145

Kopš: 05. Feb 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: cbr 929 rr

Šodien paskrūvēju vaļā savu jauno (2002. gada) 520 exc. bija vairak parsteigumi - baaka nebija pieskruuveta, cik saprotu tai ir tikai viena skruuve, bet taa pati nebija. akim + klemme bija nenosegta, bez jebkadas izolacijas ( a es pirms tam moci mazgaju ar spiedien sluuteni), bet pats trakakais - gaisa filtra vieta bija iebaazts kautkads parasts švammis !!!( izrauts no kautkāda krēsla vai tamldz.) tagad isti nesaprotu vai truukst tikai gaisa filtrs vai veel kaada detala. cik tads maksa?
veel pamaniju - ja atstaaj vala kraanu, tad pec kaada laika saak lēnām pilet degviela aara pa vienu slaucinu kas naak aara no karburatora. vai tas ir normali??

[ Šo ziņu laboja yns, 30 Mar 2010, 21:17:16 ]

Offline

feciic
30. Mar 2010, 21:49#146

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


30 Mar 2010, 21:16:58 yns rakstīja:
Šodien paskrūvēju vaļā savu jauno (2002. gada) 520 exc. bija vairak parsteigumi - baaka nebija pieskruuveta, cik saprotu tai ir tikai viena skruuve, bet taa pati nebija. akim + klemme bija nenosegta, bez jebkadas izolacijas ( a es pirms tam moci mazgaju ar spiedien sluuteni), bet pats trakakais - gaisa filtra vieta bija iebaazts kautkads parasts švammis !!!( izrauts no kautkāda krēsla vai tamldz.) tagad isti nesaprotu vai truukst tikai gaisa filtrs vai veel kaada detala. cik tads maksa?
veel pamaniju - ja atstaaj vala kraanu, tad pec kaada laika saak lēnām pilet degviela aara pa vienu slaucinu kas naak aara no karburatora. vai tas ir normali??

Tas saucas daudz laimes
Gaisa filtrs būs ap čiriku, parsti uzvilkts uz tāda kā plastmasas rāmja kas būs jāmeklē atsevišķi. Bendžha sāk pilēt dēļ tā ka adata nenoslēdz vai līmenis ne pa tēmu. Baterijas spailei var uzmaukt gumiju un/vai asptrādāt ar slikonu vai kautko tamlīdzīgu, parasti jau aķis daudz maz noslēgtā vietā un tad ja moci neslīcina nekam nevajadzētu notikt.

Offline

yns
30. Mar 2010, 23:39#147

Kopš: 05. Feb 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: cbr 929 rr


30 Mar 2010, 21:49:51 feciic rakstīja:
Bendžha sāk pilēt dēļ tā ka adata nenoslēdz vai līmenis ne pa tēmu.


cik tas ir nopietni? kas man tur jādara lai salabotu ? mocis gan lec normāli, gāzējas normāli un iet normāli..





šitā ir tā šļauka no kuras lēnām pil ārā ( ja krāns atstāts vaļā)

[ Šo ziņu laboja yns, 31 Mar 2010, 01:03:09 ]

Offline

kurbuls
30. Mar 2010, 23:39#148

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


30 Mar 2010, 21:16:58 yns rakstīja:
Šodien paskrūvēju vaļā savu jauno (2002. gada) 520 exc. bija vairak parsteigumi - baaka nebija pieskruuveta, cik saprotu tai ir tikai viena skruuve, bet taa pati nebija. akim + klemme bija nenosegta, bez jebkadas izolacijas ( a es pirms tam moci mazgaju ar spiedien sluuteni), bet pats trakakais - gaisa filtra vieta bija iebaazts kautkads parasts švammis !!!( izrauts no kautkāda krēsla vai tamldz.) tagad isti nesaprotu vai truukst tikai gaisa filtrs vai veel kaada detala. cik tads maksa?
veel pamaniju - ja atstaaj vala kraanu, tad pec kaada laika saak lēnām pilet degviela aara pa vienu slaucinu kas naak aara no karburatora. vai tas ir normali??

Aķis pofig
Gaisa filtrs sastāv no rāmja, filtra un piespiedējklemmes. Galvenais, lai pārdevējs nav vizinājies bes filtra - citāti motors jāuzšķērž.
Mainot eļļu, paskaties, kas notiek uz magnēta un filtros
Uzmet aci ritošajai - pak. dakšas sargs, bukses
Novelc spieķus, utt
Izskatās. ka šāds eksemplārs varētu būt pilns brīnumu, jo jābūt pilnīgam idiotam lai lai brauktu bez filtra, kas maksā zem 10ls un no tā varētu iegūt kreņķi 1000 LVL apmērā

-----------------
per rectum ad astra

Offline

kurbuls
31. Mar 2010, 00:05#149

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Filtros skaties vai nav hermētiķa paliekas

-----------------
per rectum ad astra

Offline

yns
31. Mar 2010, 00:55#150

Kopš: 05. Feb 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: cbr 929 rr


30 Mar 2010, 23:39:33 kurbuls rakstīja:

Gaisa filtrs sastāv no rāmja, filtra un piespiedējklemmes. Galvenais, lai pārdevējs nav vizinājies bes filtra - citāti motors jāuzšķērž.





Tas švammis bija vnk uzlikts vīrsū filtra kastes caurumam un nekā cita tur nebija. tad sanāk ka man trūkst filtra rāmīts, kas tur filtru virsū kastei? vai pērkot filtru tas nāks līdz?

[ Šo ziņu laboja yns, 31 Mar 2010, 00:56:44 ]

Offline

yns
31. Mar 2010, 00:59#151

Kopš: 05. Feb 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: cbr 929 rr


30 Mar 2010, 23:39:33 kurbuls rakstīja:
Mainot eļļu, paskaties, kas notiek uz magnēta un filtros


pār kādu magnētu ier runa? cik zinu mocim ir divi maināmi papīra filtri un divi metāla sietiņi.

Offline

lenko
31. Mar 2010, 01:39#152

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

laikam par šo runa


-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

feciic
31. Mar 2010, 08:38#153

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


30 Mar 2010, 23:39:33 yns rakstīja:

30 Mar 2010, 21:49:51 feciic rakstīja:
Bendžha sāk pilēt dēļ tā ka adata nenoslēdz vai līmenis ne pa tēmu.


cik tas ir nopietni? kas man tur jādara lai salabotu ? mocis gan lec normāli, gāzējas normāli un iet normāli..





šitā ir tā šļauka no kuras lēnām pil ārā ( ja krāns atstāts vaļā)

Izskatās pē degvielas noliešanas trubiņas
No otras puses tur nav skrūve gadījumā, ja ir tad vai nu nav pievilkta vai kāds gruzis patrāpījies.

Offline

kurbuls
31. Mar 2010, 09:09#154

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


31 Mar 2010, 08:38:55 feciic rakstīja:

30 Mar 2010, 23:39:33 yns rakstīja:

30 Mar 2010, 21:49:51 feciic rakstīja:
Bendžha sāk pilēt dēļ tā ka adata nenoslēdz vai līmenis ne pa tēmu.


cik tas ir nopietni? kas man tur jādara lai salabotu ? mocis gan lec normāli, gāzējas normāli un iet normāli..

šitā ir tā šļauka no kuras lēnām pil ārā ( ja krāns atstāts vaļā)

Izskatās pē degvielas noliešanas trubiņas
No otras puses tur nav skrūve gadījumā, ja ir tad vai nu nav pievilkta vai kāds gruzis patrāpījies.

Pēc zīmējuma grūti saprast. Benzīna noliešanas truba ir caurspīdīgas plastmasas trubiņa, ka ie no karburatora zmākā punkta un karājās starp rāmi un motoru.
Daudz bez filtra nedarbini

-----------------
per rectum ad astra

Offline

MIGs
31. Mar 2010, 09:25#155

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Pēc bildes īsti saprast nevar, bet lieka , ka filtra kaste arī no iekšas ir smuki "sausi" noputējusi. Tas SUX protams.
Iepriekšējais saimnieks lohs pilnīgs. Nav kāds urlāts kas moci vienkārši nozadzis ?!

Ieteikums karbiņu iztīrīrīt. Iesākumā kaut benzīna nolaižamo skrūvi paskaties.

Tev vajag jaunu rāmīt+filtru+ protams filtru eļļu !

[ Šo ziņu laboja MIGs, 31 Mar 2010, 09:26:18 ]



-----------------

Offline

yns
31. Mar 2010, 12:39#156

Kopš: 05. Feb 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: cbr 929 rr


31 Mar 2010, 09:09:06 kurbuls rakstīja:
Pēc zīmējuma grūti saprast. Benzīna noliešanas truba ir caurspīdīgas plastmasas trubiņa, ka ie no karburatora zmākā punkta un karājās starp rāmi un motoru.
Daudz bez filtra nedarbini


Nu sanāk ka tā ir tā noliešanas truba - nāk arā no zemāka punkta un karājas starp rāmi un motoru. būs jāmeklē kas tā par skrūvi kas japievelk..



Pēc bildes īsti saprast nevar, bet lieka , ka filtra kaste arī no iekšas ir smuki "sausi" noputējusi. Tas SUX protams.
Iepriekšējais saimnieks lohs pilnīgs. Nav kāds urlāts kas moci vienkārši nozadzis ?!


filtra kaste ir nedaudz sausi noputejusi, bet vairak gan mitri- apaksa tada plana eļļaina dubļu kartiņa.

Mocis ir ievests no UK ar visiem dokumentiem, jau pieregistrets latvija!

[ Šo ziņu laboja yns, 31 Mar 2010, 12:49:06 ]

Offline

Modrs
31. Mar 2010, 14:07#157

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

rižiki iekš UK ne tikai 3x gadā maina gultasveļu, bet arī ar paļurkām nemāk apieties

Offline

yns
31. Mar 2010, 18:51#158

Kopš: 05. Feb 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: cbr 929 rr

Kāds var ieteikt kādu labu speciālistu ar instrumentiem, kas atraus motoru vaļā, visu izmērīs un pateiks kas jāmaina utt? ( par sakarīgām cenām)

varbūt tāds ir arī valmierā?

vai izmērot kompresiju var kautko pateikt par cilindra, virzuļa stāvokli?

[ Šo ziņu laboja yns, 31 Mar 2010, 18:52:16 ]

Offline

yns
31. Mar 2010, 23:29#159

Kopš: 05. Feb 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: cbr 929 rr


31 Mar 2010, 23:28:00 Bagars rakstīja:


Ņe mešai mašiņe rabotatj!


?

Offline

yns
31. Mar 2010, 23:52#160

Kopš: 05. Feb 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: cbr 929 rr


31 Mar 2010, 23:46:53 Bagars rakstīja:

Mo iepirki lai brauktu? Vai lai kašķi meklētu?
Mo lec? Mo rūc? Mo ceļ? Uz kurbuli kompresiju jūti? Zilais no auspufa nenāk? Lieki trokšņi nav?
Nomaini eļļu - redzēsi, kas ārā izlīs. Nomaini filtrus, saliec gaisinieku un brauc! Un nečakarē sev prātu. ja sāk eļļa zust, kūpēt, lieki trokšņi parādās, tad vari meklēt smalkmehāniķi. Virzulim un cilindram nekas nenotix. kreņķis var būt tikai ar gultņiem. Bet pārbaudīt no ārpuses te tikpat kā neko nevar. Vai nu liec mieru un novērtē vizuāli, vai arī pogā vaļā un cērt pie saknes un nemeklē neko lētāk. Jau nopirki lēti. Viss maxā tik, cik tas maxā.
Take it easy!


good point

Offline