Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Apskate un apdrošināšana

AutorsZiņojums
Difers
01. Aug 2012, 21:58#1321

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT


01 Aug 2012, 21:48:32 hazaa rakstīja:
nu ko es esmu gatavs rit iet skati

sodien dabuju nedaudz ar skocu padarboties lai orginalas lampas turetos



Pašam smiekli nenāk par savu darbu?
Uznāks lietus un tava konstrukcija līdz apskatei netiks...

Offline

Difers
01. Aug 2012, 21:59#1322

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT


13 Jul 2012, 23:36:54 koleegjis rakstīja:

03 Jul 2012, 12:00:15 security rakstīja:
psc mans gadsimta smiekls un reka par divnieku par:

Piezimes: : 102 - skruves galvina maldina nummura saturo -> G - O

Es figeju,tas jau nekas ka skruve G burtam aizsedz tikai dalu savienojuma laukumu

Karoche es pilnigi izbesijos vel no ta ka no attaluma Zekjisha kungs saka: nuuu tur jau toch nevar pateikt G vai O psc gribejas patiekt uzliec otras brilles

p.s. izskatas ka Abolina kngs iet Zekjisha peedaas


Pag pag, Tavs "tehniskās apskates speciālists" bija Jānis Zeķītis? Mani čalis pirms pāris gadiem smuki izgāza autoapskatē par kaut ko analoģiski smieklīgu. Toreiz nodomāju - fair enough - būtu man tāds uzvārds, es arī droši vien cilvēkiem zapadlas taisītu. Atcerēsimies gan, ka viņiem CSDD vadība likusi ik mēnesi noteiktu procentu klientu padarīt par atkārtotiem klientiem.

Nav nekāda procenta!

Offline

Naits
01. Aug 2012, 21:59#1323

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Difer, ko apskatē kungi par šito teiktu?

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Difers
01. Aug 2012, 22:05#1324

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT

Ja lukturis turas uz skoču- 2
Ja tai astei nav nekāda satura... 2
Es par viņu kārtīgi pasmietos... tas taču nav nopietni...
Principā jau var iziet arī bez plastmasas, ja viss turas darbojas un nav nekādu "bīstamu elementu"

Offline

hazaa
01. Aug 2012, 22:06#1325

Kopš: 22. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: kawasaki er6-n


01 Aug 2012, 21:58:10 Difers rakstīja:

01 Aug 2012, 21:48:32 hazaa rakstīja:
nu ko es esmu gatavs rit iet skati

sodien dabuju nedaudz ar skocu padarboties lai orginalas lampas turetos



Pašam smiekli nenāk par savu darbu?
Uznāks lietus un tava konstrukcija līdz apskatei netiks...


nu rit lietu nesolija

nu man vinas salimetas lia vienkarsi apaksa pie kompja nemet sudus ieksa, teoretiski ja vini nebutu butu po, bet butu slinkums pec tam tur tirit.

Offline

hazaa
01. Aug 2012, 22:08#1326

Kopš: 22. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: kawasaki er6-n


01 Aug 2012, 22:05:23 Difers rakstīja:
Ja lukturis turas uz skoču- 2
Ja tai astei nav nekāda satura... 2
Es par viņu kārtīgi pasmietos... tas taču nav nopietni...
Principā jau var iziet arī bez plastmasas, ja viss turas darbojas un nav nekādu "bīstamu elementu"

aste ir saskruveta un cieta, lampa pieskruveta un nekustas, ka jau teicu soks tikai lai sudus nemestu ieksa jo apaksas nav.

Offline

Difers
01. Aug 2012, 22:10#1327

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT

Nez... krāsa arī atšķiras...
Kā jau teicu, ja viss turas, itkā nav iemesla... bet redzēsi ko domās konkrētais inspektors....

Offline

hazaa
01. Aug 2012, 22:19#1328

Kopš: 22. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: kawasaki er6-n


01 Aug 2012, 22:10:22 Difers rakstīja:
Nez... krāsa arī atšķiras...
Kā jau teicu, ja viss turas, itkā nav iemesla... bet redzēsi ko domās konkrētais inspektors....


nu ja dzeks piesiesies, es vina klatbutne noplesisu visu nost un miers.

Offline

lenko
01. Aug 2012, 22:49#1329

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

Tak netaisi sev kaunu
Kad busi pie apskatem,noples to dranki nost,kad busi beidzis saliimee atpakal.Lentas rullis tak daudz vietas neaiznem.
Ta aste varetu but aerodinamiskais elements,tatad:
624.2. Aerodinamikas elementiem jābūt droši nostiprinātiem, bez to izturību ietekmējošiem bojājumiem.
Ja tur kaut kas salimets,inspektoram var rasties shaubas par augstak mineto,un palugs noplest taas driskas 100%

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

hazaa
01. Aug 2012, 23:05#1330

Kopš: 22. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: kawasaki er6-n


01 Aug 2012, 22:49:37 lenko rakstīja:
Tak netaisi sev kaunu
Kad busi pie apskatem,noples to dranki nost,kad busi beidzis saliimee atpakal.Lentas rullis tak daudz vietas neaiznem.
Ta aste varetu but aerodinamiskais elements,tatad:
624.2. Aerodinamikas elementiem jābūt droši nostiprinātiem, bez to izturību ietekmējošiem bojājumiem.
Ja tur kaut kas salimets,inspektoram var rasties shaubas par augstak mineto,un palugs noplest taas driskas 100%


vecit ko tur kaunu darit

vini izdoma noteikumus, mes daram visu lai tos pilnevidotu, nu ko es vainigs ka tai led gaismai no R1 nav E markejums un ka nr tizli izskatas ar to asti, bet ja vinu ieliek pie rata tad nav pec noteikumiem, vienu dienu tak ar skocu ari var pavizinaties.

Offline

hazaa
02. Aug 2012, 12:51#1331

Kopš: 22. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: kawasaki er6-n

si diena labi sakusies iziets TA ar visiem skociem

Abolina kungs tik ieteica spidometru parlikt labaka vieta, jo neredzot vinu, ka ari nokrtot vins saplisis :d

Offline

Darkman
02. Aug 2012, 12:58#1332

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: policijas moci


02 Aug 2012, 01:11:52 Bagars rakstīja:
Nu tā, spečuki! Vai var kāds izskaidrot sekojošo.
Lai nemaksātu reketam par privātā auto izmantošanu uzņēmuma vajadzībām, auto no vieglā pasažieru tika pārreģistrēts par kravas furgonu. Uz vieglo bija veikta octa, kuras termiņš beidzas vēl pēc trim mēnešiem. Tā kā octas apdrošināšanas ir atšķirīgas mo, pasažieru auto, kravas auto, autobusiem, pieņēmu, ka tāpat kā īpašnieka maiņas gadījumā, vecā octa kļūst nederīga un vajadzēs tūlīt iegādāt jaunu kā par kravas auto. Bet, izrādās, nekā! LTAB u.c. apdrošinātāji internātā uzrāda, ka viss ir ok un polise ir spēkā! Nu pa skaisto!
BET
Uz vieglo pasažieru man ir 13.BM klase - maksāju sīknaudu. Bet uz kravas (to pašu auto) tagad ir 6.BM klase!
Jautājums: Ja esošā vieglā auto octa (pa lēto) šobrīd ir spēkā un derīga, lai gan auto skaitās kravas, tad kāda hera pēc man, kad šitā polise beigsies, būs jāpērk "kravas polise" pa dārgo?? Auto paliek tas pats?!
Arī transp nodoklis uz vieglo bija 2x lielāks nekā uz šā brīža kravas auto. bet to man nepiedāvā atmaksāt


Perc ka nu atri jaunu OCTA, kamer Tevi acigs CP nav vai nedod D uztaisisi avariju un varesi skadi segt pats
Tas ka LTAB datu baze vina uzradas speka esosha, tas nenozime ka tai polisei ir segums.
Tas ka vizuali tie auto ir vienadi, tas ir tikai Tavs cilvecigais novertejums.
Apdroshinataji nerekina cenas pec vizualam lidzibam, bet pec statistikas un saviem pienemumiem riska izverteshana.
Ta ka pienem situaciju kada vina ir, jo shausminaties un meginat meklet kaut kadu logiku lietaas kuraas Tu nevari neko mainiit ir bezjedziga laika un energijas tereshana

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline

security
03. Aug 2012, 00:20#1333

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2380

Braucu ar: ca4x4 ///ex CBR1000RR FIREBLADE Black Edition///

Taa, nu kartejo x pieradijas ka lv sux konkreti
Secinajums viens, ja apskate drazh un liek 1iekus par neko pec papira sanemsanas ejiet momenta pie mainas vecaka, vismaz Riga tur sakarigi cilveki ar kuru var vest dialogu, nevis uz inspektoru kursh skata moci un izdrazh nespejot paskaidrot kapec ta psc

[ Šo ziņu laboja security, 03 Aug 2012, 00:22:41 ]



-----------------
Осторожно,мысль - материальна!
®® 安全

Offline

Darkman
03. Aug 2012, 14:29#1334

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: policijas moci


02 Aug 2012, 19:17:06 Bagars rakstīja:

02 Aug 2012, 12:58:48 Darkman rakstīja:

02 Aug 2012, 01:11:52 Bagars rakstīja:
Nu tā, spečuki! Vai var kāds izskaidrot sekojošo.
Lai nemaksātu reketam par privātā auto izmantošanu uzņēmuma vajadzībām, auto no vieglā pasažieru tika pārreģistrēts par kravas furgonu. Uz vieglo bija veikta octa, kuras termiņš beidzas vēl pēc trim mēnešiem. Tā kā octas apdrošināšanas ir atšķirīgas mo, pasažieru auto, kravas auto, autobusiem, pieņēmu, ka tāpat kā īpašnieka maiņas gadījumā, vecā octa kļūst nederīga un vajadzēs tūlīt iegādāt jaunu kā par kravas auto. Bet, izrādās, nekā! LTAB u.c. apdrošinātāji internātā uzrāda, ka viss ir ok un polise ir spēkā! Nu pa skaisto!
BET
Uz vieglo pasažieru man ir 13.BM klase - maksāju sīknaudu. Bet uz kravas (to pašu auto) tagad ir 6.BM klase!
Jautājums: Ja esošā vieglā auto octa (pa lēto) šobrīd ir spēkā un derīga, lai gan auto skaitās kravas, tad kāda hera pēc man, kad šitā polise beigsies, būs jāpērk "kravas polise" pa dārgo?? Auto paliek tas pats?!
Arī transp nodoklis uz vieglo bija 2x lielāks nekā uz šā brīža kravas auto. bet to man nepiedāvā atmaksāt


Perc ka nu atri jaunu OCTA, kamer Tevi acigs CP nav vai nedod D uztaisisi avariju un varesi skadi segt pats
Tas ka LTAB datu baze vina uzradas speka esosha, tas nenozime ka tai polisei ir segums.
Tas ka vizuali tie auto ir vienadi, tas ir tikai Tavs cilvecigais novertejums.
Apdroshinataji nerekina cenas pec vizualam lidzibam, bet pec statistikas un saviem pienemumiem riska izverteshana.
Ta ka pienem situaciju kada vina ir, jo shausminaties un meginat meklet kaut kadu logiku lietaas kuraas Tu nevari neko mainiit ir bezjedziga laika un energijas tereshana

Sorry, bet nepārliecinošie argumenti un liriskais skaidrojums lika man pašam parakt dziļāk...
1. Polisi nevaru nopirkt, jo ir spēkā esošā polise, ka redzams visās apdrošinātāju web lapās. Un arī sistēma to neļauj izdarīt.
2. lai varētu apdrošināt, ir jāpārtrauc iepriekšējā polise, bet to var izdarīt tikai šādos gadījumos (Octa likums, 10.pants) mana gadījuma šeit nav!
3. Lai arī acīgajam CP būtu kaut 3 acis, viņš nevar mani tikai tā iemesla pēc, ka viņš dara tikai to, kas viņam atļauts, bet es, to kas nav aizliegts. t.i. viņam nav nekādas darīšanas par polises segumu, viņam jāpārbauda fakts - ir vai nav veikta octa un vai tā ir spēkā. Bet es varu piedalīties satiksmē tāpēc, ka man pieejamā informācija liecina ka viss ir ok.
4. To, ka situācija ir daļēji absurda, konstatēja paši LTAB (biju paciemoties) pēc tam, kad biju izstaigājis visādus viņu gudriniekus. Atbilde ir: likumā ir rakstīts tā, citi gadījumi nav paredzēti un apdrošināšanas gadījums TIEK apmaksāts no apdrošinātāja kabatas.
5. Mana būtība neļauj pieņemt situāciju tādu kā tā ir, tāpēc roku dziļi... par ko, iespējams, liecina arī mana iesauka
6. Attiecībā par apdrošinātājiem un to loģiku, Tev ir pilnīga taisnība - apdrošināšanas prēmijām ar loģiku nav nekāda sakara. Kā jau mēs visi zinām, uzņēmējdarbības mērķis ir peļņas maksimizēšana.

Spitigs gan Dari ka zini, man lieta pabridinat
1. Polisi nopirkt var. Likums neaizliedz pirkt vairākas polises.
2. Tavas polises datos ir "kluda" jeb neatbilstiba īstenība. Apdrošināts ir vieglais, bet Tev ir kravas auto. Kaut vai cits reģistrācijas apliecības numurs, kaut arī tas būt nebūtiskākais šajā sitācijā. Ja kādas kompānijas sistēma neļauj izdot polisi, tad tas ir tikai lai izvairītos no skandāliem ar klientu, kuri kā pārtraukšanas pamatojumu min divu polišu spēkā esamību, kas attiecīgi neatbilst Tevis minētā 10. panta nosacījumiem. logiski jau butu pirms taisit jauno partraukt to veco kurai nav seguma un naudas atlikumu parcelt uz jauno.
3. Tieshi tas ari ir CP uzdevums sekot lidzi lai tam papiram ko vinam iedod butu segums Un Tava OCTA NAV spēkā.
4. Absurdums ir kārtējā likuma nepilnība. Un tā nav vienīgā. LTAB lēmumam ir tikai rekomendējošs raksturs apdrošināšanas sabiedrībai. Kāda labā kompānija varbūt arī izmaksās atlīdzību pēc Tavas polises neiedziļinoties sīkumos, bet tāds BTA, Balva, Baltikums un iespejams ari BAN jau nu noteikti nepalaidis garam iespeju atshut vai piestadit regresu. Un tad varesi to LTAB rekomendaciju uzkart uz naglinjas un doties uz tiesu pec taisnibas.
5. Lai veicas pasaules taisnibas izzinashanaa
6. Tieshi taa. Es ar sho jautājumu vairāk ka 5 gadus nodarbojos viena no lielakajam AAS OCTA un KASKO jautajumos un ari ar LTAB nekompetenci gana esmu izcinijies

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline

Easyrider
28. Aug 2012, 22:48#1335

Kopš: 29. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 74

Braucu ar: HD XL 883

Ņemot vērā, ka šogad netiku pie apskates, jo esot par skaļu trokšņu līmenis, kas citus gadus netika konstatēts, vēlos jautāt - kur ir aprakstīts, kā ir jāveic trokšnu mērīšana. Varbūt kads zina, kāds ir pieļaujamais trokšņu līmenis Harley motocikliem?

Offline

normy
28. Aug 2012, 22:50#1336

Kopš: 29. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Yamaha XV1600

nezinu, kur rakstits, bet paris lati un 5 minutes darba manam mo troksnu limeni nometa zem pielaujama. Uz to bridi, kas nepieciesams skates iziesanai.

-----------------
www.streetfighters.lv

Offline

lenko
29. Aug 2012, 07:08#1337

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


28 Aug 2012, 22:48:27 Easyrider rakstīja:
Ņemot vērā, ka šogad netiku pie apskates, jo esot par skaļu trokšņu līmenis, kas citus gadus netika konstatēts, vēlos jautāt - kur ir aprakstīts, kā ir jāveic trokšnu mērīšana. Varbūt kads zina, kāds ir pieļaujamais trokšņu līmenis Harley motocikliem?
Ta merisana notiek aptuveni trubas augstuma,pusmetra attaluma no gala 45gradu lenki.Janem vera lai nav apkart sienas(laikam bija jabut vismaz 3m attalumam no tam).Noteikumi liekas ir vinju pasu izdomati vai apvienoti ar decibelu meritaja lietosanas noteikumiem.
Visiem motocikliem ir razotaja noteiktaas normas,pie tik un tik apgriezieniem pielaujams tik un tik db.Normas var atrast arvalstu reg. dokumenta vai uz ramja plaksnites,ja tada ir.Ja uz moo plaksnites nav,tad parasti vinji mera pie 3tukst apgriezieniem un nedrikst parsniegt 85db.
Ja piemeram mocim nav tahometra un vinji neizmanto nekadu paligierici apgriezienu noteiksanai,tad var meginat spirinaties pretim
Sis tas no noteikumiem:
Motociklam aizliegts uzstādīt pašizgatavotus vai pārbūvētus trokšņu slāpētājus un izpūtēju caurules.Ja pareizi atceros tad te vareja noraut pat 3 vertejumu!
806. Trokšņu līmenis

Transportlīdzekļa radītais trokšņa līmenis, transportlīdzeklim nekustīgi stāvot uz vietas, nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto vai 85 dB(A), ja tas nav zināms
P.s.Tev laikam vajadzetu uz tejieni:
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=6420
Viniem ari ir db meritajs.




-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

Bond
13. Sep 2012, 16:09#1338

Kopš: 07. Mar 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 571

Braucu ar:

Sveiki, kā tur īsti bija ar izbraukšanu no valsts ar elektroniski sagatavotu apdrošināšanas polisi,var vai nevar?

Offline

TB
13. Sep 2012, 16:10#1339

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Var, bet labāk nevajag... izprintē un paņem līdzi tfu, tfu, tfu... ja nu kas, mazāk gemora un laika visa procedūra aizņems

Offline

Rizza
13. Sep 2012, 16:18#1340

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

visiem tak taga ir smārtfoni, paņem līdzi PDFā, Man nekas nav printēts, vienmēr ir telefonā līdzi. igaunijā vismaz 10x, bez bēdas.

Offline