Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM 520, 525, 530

AutorsZiņojums
endurists
28. Sep 2009, 16:01#121

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Atsaucās EXC/SX 520, 525 lietototāji

Cik katram ir m/h uz pulksteņa un kas ir darīts motoram? Man pašam ap 135 m/h un sāk nedaudz eļļa garšot. Uz cik vajadzētu gredzenus/virzuli pamainīt?

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

kurbuls
28. Sep 2009, 16:13#122

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


28 Sep 2009, 16:01:21 endurists rakstīja:
Atsaucās EXC/SX 520, 525 lietototāji

Cik katram ir m/h uz pulksteņa un kas ir darīts motoram? Man pašam ap 135 m/h un sāk nedaudz eļļa garšot. Uz cik vajadzētu gredzenus/virzuli pamainīt?

Nu ja 135m/h bez mainjas, tad jau var meegjinaat pamainiit. Buus cits raaviens

-----------------
per rectum ad astra

Offline

Indo
28. Sep 2009, 16:25#123

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


24 Mar 2009, 08:43:02 bezpvn rakstīja:
Kautkā neticās tas sākums ka moci aiz ragiem paceļ ratā-savu toč nevaru


Var, var pacelt! Tikko pamēģināju

-----------------

Offline

Maigonis
28. Sep 2009, 16:26#124

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: KickTenMinutes

Maneejam 160 m/s, virzuli gan mainiiju pie 110 laikam, un ar tikai taapec, ka ievilku uudenii liidz filtram. Virzulis ar uudens un smilsu maisiijumu sadila
Tagad iet labi

Offline

endurists
28. Sep 2009, 16:28#125

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


28 Sep 2009, 16:13:51 kurbuls rakstīja:

28 Sep 2009, 16:01:21 endurists rakstīja:
Atsaucās EXC/SX 520, 525 lietototāji

Cik katram ir m/h uz pulksteņa un kas ir darīts motoram? Man pašam ap 135 m/h un sāk nedaudz eļļa garšot. Uz cik vajadzētu gredzenus/virzuli pamainīt?

Nu ja 135m/h bez mainjas, tad jau var meegjinaat pamainiit. Buus cits raaviens


Bet cik obligāta ir tā maiņa un uz cik reāli cilvēki ir saviem mopēdiem mainījuši???Manuāli laikam 60stundas rakstīts, bet tas jau laikam tāds sapņu cipars.
'Varbūt izvelk līdz 200 m/h?
Rāviens pietiekams tāpat, galvenais gribu saprast cik tā maiņa ir obligāta - varbūt ir tipi kas nobraukuši daudz ilgāk un bez problēmām un es tik pa lieko uztraucos

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

spoks
28. Sep 2009, 16:30#126

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition

KTM EXC 525

man ir 55m/h. dzinējam nekas nav darīts, vienīgais, ja nemaldos, galvas kreisajā sānā pa dzeses sūkņa vāciņu, mazliet eļļa sulo, bet visādi citādu viss labi.

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

kurbuls
28. Sep 2009, 16:32#127

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


28 Sep 2009, 16:28:55 endurists rakstīja:

Bet cik obligāta ir tā maiņa un uz cik reāli cilvēki ir saviem mopēdiem mainījuši???Manuāli laikam 60stundas rakstīts, bet tas jau laikam tāds sapņu cipars.
'Varbūt izvelk līdz 200 m/h?
Rāviens pietiekams tāpat, galvenais gribu saprast cik tā maiņa ir obligāta - varbūt ir tipi kas nobraukuši daudz ilgāk un bez problēmām un es tik pa lieko uztraucos

tavaa vietaa gan paarietu tam motoram paari, sevishkji, ja neesi pirmais saimnieks. Nevajag jau sagaidiit, ka iestaajas Staljingrada

-----------------
per rectum ad astra

Offline

endurists
28. Sep 2009, 16:35#128

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


28 Sep 2009, 16:32:43 kurbuls rakstīja:

28 Sep 2009, 16:28:55 endurists rakstīja:

Bet cik obligāta ir tā maiņa un uz cik reāli cilvēki ir saviem mopēdiem mainījuši???Manuāli laikam 60stundas rakstīts, bet tas jau laikam tāds sapņu cipars.
'Varbūt izvelk līdz 200 m/h?
Rāviens pietiekams tāpat, galvenais gribu saprast cik tā maiņa ir obligāta - varbūt ir tipi kas nobraukuši daudz ilgāk un bez problēmām un es tik pa lieko uztraucos

tavaa vietaa gan paarietu tam motoram paari, sevishkji, ja neesi pirmais saimnieks. Nevajag jau sagaidiit, ka iestaajas Staljingrada


Es tik dzirdēju no Telles, ka Miķelsons savu attaisīja vaļā pie 250m/h un tikai tapēc ka kārbā kaut kāda šplinte(vai cita sīka detaļa) izkrita un ātrumi neslēdzās, tad arī nomainīja virzuli. Būs viņam pašam japajautā vai taisnība

[ Šo ziņu laboja endurists, 28 Sep 2009, 16:36:30 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

kurbuls
28. Sep 2009, 16:38#129

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


28 Sep 2009, 16:35:02 endurists rakstīja:

28 Sep 2009, 16:32:43 kurbuls rakstīja:

28 Sep 2009, 16:28:55 endurists rakstīja:

Bet cik obligāta ir tā maiņa un uz cik reāli cilvēki ir saviem mopēdiem mainījuši???Manuāli laikam 60stundas rakstīts, bet tas jau laikam tāds sapņu cipars.
'Varbūt izvelk līdz 200 m/h?
Rāviens pietiekams tāpat, galvenais gribu saprast cik tā maiņa ir obligāta - varbūt ir tipi kas nobraukuši daudz ilgāk un bez problēmām un es tik pa lieko uztraucos

tavaa vietaa gan paarietu tam motoram paari, sevishkji, ja neesi pirmais saimnieks. Nevajag jau sagaidiit, ka iestaajas Staljingrada


Es tik dzirdēju no Telles, ka Miķelsons savu attaisīja vaļā pie 250m/h un tikia tapēc ka kārbā šplinte izkrite un ātrumi neslēdzās, tad arī nomainīja virzuli. Būs viņam pašam japajautā vai taisnība

Droshi vien vinji nemelo. Dazhaadi motori un dazhaada ekspluateeshana. Es gan pieturos pie principa, ka sezonas beigaas motoriits valjaa jaatarauj - kjeedes reakcija nav vajadziiga (viena bojaata detalja rada naakosho)

-----------------
per rectum ad astra

Offline

spoks
28. Sep 2009, 16:40#130

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition


28 Sep 2009, 16:38:05 kurbuls rakstīja:

28 Sep 2009, 16:35:02 endurists rakstīja:

28 Sep 2009, 16:32:43 kurbuls rakstīja:

28 Sep 2009, 16:28:55 endurists rakstīja:

Bet cik obligāta ir tā maiņa un uz cik reāli cilvēki ir saviem mopēdiem mainījuši???Manuāli laikam 60stundas rakstīts, bet tas jau laikam tāds sapņu cipars.
'Varbūt izvelk līdz 200 m/h?
Rāviens pietiekams tāpat, galvenais gribu saprast cik tā maiņa ir obligāta - varbūt ir tipi kas nobraukuši daudz ilgāk un bez problēmām un es tik pa lieko uztraucos

tavaa vietaa gan paarietu tam motoram paari, sevishkji, ja neesi pirmais saimnieks. Nevajag jau sagaidiit, ka iestaajas Staljingrada


Es tik dzirdēju no Telles, ka Miķelsons savu attaisīja vaļā pie 250m/h un tikia tapēc ka kārbā šplinte izkrite un ātrumi neslēdzās, tad arī nomainīja virzuli. Būs viņam pašam japajautā vai taisnība

Droshi vien vinji nemelo. Dazhaadi motori un dazhaada ekspluateeshana. Es gan pieturos pie principa, ka sezonas beigaas motoriits valjaa jaatarauj - kjeedes reakcija nav vajadziiga (viena bojaata detalja rada naakosho)
pilnīgi piekrītu. ja kaut kas ir padilis, tas pastiprinātāk deldē arī pārējās detaļas. Un pie tam tu nezini, kas tev tur iekšā notiek, jo tomēr mo no citām rokām. Es jau toč attaisītu, kaut vai tāpēc, lai pārliecinātos, ka viss OK.

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

endurists
28. Sep 2009, 16:41#131

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


28 Sep 2009, 16:38:05 kurbuls rakstīja:

28 Sep 2009, 16:35:02 endurists rakstīja:

28 Sep 2009, 16:32:43 kurbuls rakstīja:

28 Sep 2009, 16:28:55 endurists rakstīja:

Bet cik obligāta ir tā maiņa un uz cik reāli cilvēki ir saviem mopēdiem mainījuši???Manuāli laikam 60stundas rakstīts, bet tas jau laikam tāds sapņu cipars.
'Varbūt izvelk līdz 200 m/h?
Rāviens pietiekams tāpat, galvenais gribu saprast cik tā maiņa ir obligāta - varbūt ir tipi kas nobraukuši daudz ilgāk un bez problēmām un es tik pa lieko uztraucos

tavaa vietaa gan paarietu tam motoram paari, sevishkji, ja neesi pirmais saimnieks. Nevajag jau sagaidiit, ka iestaajas Staljingrada


Es tik dzirdēju no Telles, ka Miķelsons savu attaisīja vaļā pie 250m/h un tikia tapēc ka kārbā šplinte izkrite un ātrumi neslēdzās, tad arī nomainīja virzuli. Būs viņam pašam japajautā vai taisnība

Droshi vien vinji nemelo. Dazhaadi motori un dazhaada ekspluateeshana. Es gan pieturos pie principa, ka sezonas beigaas motoriits valjaa jaatarauj - kjeedes reakcija nav vajadziiga (viena bojaata detalja rada naakosho)


Te viens tips cik noprotu bez remonta braucis 300 stundas
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=825368

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

uldens2
28. Sep 2009, 18:03#132

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Manam ir ir vairak. Un iet bez problemam.Mocis 2001 g.ta teikt vecs ka zeme.A un trasē baigi bieži netiek braukts,kaut gan pedejos gadus sanak vairak trase neka meži

Offline

yns
26. Mar 2010, 22:17#133

Kopš: 05. Feb 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: cbr 929 rr

Šodien nopirku 520 exc !!! gribu sataisiit lai var iziet skati, bet truukst daudz detalu - bremžugunis ( ir tikai krosa pakalejais sirmis) , spidometrs, pagriezienu un uguņu slēdži ..)

varbūt vēl kādi interesanti loriņi kādam mājās mētājas?

varbūt kāds pārdod supermoto diskus?

Offline

kurbuls
26. Mar 2010, 22:24#134

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


26 Mar 2010, 22:17:06 yns rakstīja:
Šodien nopirku 520 exc !!! gribu sataisiit lai var iziet skati, bet truukst daudz detalu - bremžugunis ( ir tikai krosa pakalejais sirmis) , spidometrs, pagriezienu un uguņu slēdži ..)

varbūt vēl kādi interesanti loriņi kādam mājās mētājas?

varbūt kāds pārdod supermoto diskus?


Nedomāju, ka 520EXC vajadzētu skati.... bet varu uzmest aci, kas man no detaļām ir. Bet skatei laikam nekā nebūs

-----------------
per rectum ad astra

Offline

ggg
27. Mar 2010, 13:04#135

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505


26 Mar 2010, 22:17:06 yns rakstīja:
Šodien nopirku 520 exc !!! gribu sataisiit lai var iziet skati, bet truukst daudz detalu - bremžugunis ( ir tikai krosa pakalejais sirmis) , spidometrs, pagriezienu un uguņu slēdži ..)

varbūt vēl kādi interesanti loriņi kādam mājās mētājas?

varbūt kāds pārdod supermoto diskus?



Sis tas ir,pakallukturs ar astiiti,prieksh lukturs
Tel 29785212

-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

yns
27. Mar 2010, 16:26#136

Kopš: 05. Feb 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: cbr 929 rr

kur pērkat filtrus, eļļas, ķēdes, zobratus un riepas?

Ka ktm var uzštelēt riteņa spidometru?

Offline

endurists
27. Mar 2010, 16:49#137

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


27 Mar 2010, 16:26:11 yns rakstīja:
kur pērkat filtrus, eļļas, ķēdes, zobratus un riepas?

Ka ktm var uzštelēt riteņa spidometru?


Parasti pie Serģa, bet ja ir vēlme, tad varu kādu komplektu pārdot nedaudz lētāk kā veikalā!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

kinigadners
27. Mar 2010, 17:13#138

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Ar supermoto diskiem gan būs sarežģītāk,tos pakaļ te neviens nemētā.

Offline

yns
28. Mar 2010, 04:08#139

Kopš: 05. Feb 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: cbr 929 rr


28 Mar 2010, 01:38:07 Bagars rakstīja:

27 Mar 2010, 17:13:52 kinigadners rakstīja:
Ar supermoto diskiem gan būs sarežģītāk,tos pakaļ te neviens nemētā.


A šitie nav derīgi? Links


krāsa ok, bet cena !! salīdzinot ar to cenu man uz pusi lētāk sanāks pašam pasūtīt no vācijas.

Offline

feciic
28. Mar 2010, 11:43#140

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


28 Mar 2010, 04:08:55 yns rakstīja:

28 Mar 2010, 01:38:07 Bagars rakstīja:

27 Mar 2010, 17:13:52 kinigadners rakstīja:
Ar supermoto diskiem gan būs sarežģītāk,tos pakaļ te neviens nemētā.


A šitie nav derīgi? Links


krāsa ok, bet cena !! salīdzinot ar to cenu man uz pusi lētāk sanāks pašam pasūtīt no vācijas.

Modrs te tirgoja KTM supermoto ratus, nez pārdevis jau

Offline