Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Jaunais BMW R 1200 RS – jauna dimensija sporta tūrismā

 1-15 

nagan, 20. Nov 2014, 20:07

Es jau bļaustījos, ka telelefera nav...
...nodīrāt tam k1600 plastmasas un visu, kas tur karājas, un uzlikt apaļu lukturi, mazu stikliņu un sešas caurules ( var būt pat Trubas) ērģeļu simulēšanai, vot.
Bet Rrs principā der.

marcis, 20. Nov 2014, 16:09

Varbūt, ka DXO un DB23 nākotnē nepārsēdīsies uz S1000RR, jo K1300S ar koferiem bija nākamie populārie aiz opozītiem Vācijā. Man jau arī patiktos, ka K sērija paliek Motorradu cenu listē.

VATERLAND, 20. Nov 2014, 15:28

Nez kapee, bet pirmo reizi ieraugot sho pirmaa asociaacija radaas,ka tas ir targetets modelis konkreti prieksh mentuuras, aizstajot ierasto RT uz ergonomiskaaku autfitu. Pat speju iedomaties ka tas izskatitos ar mentuuras specapriikojumu. Kaa jau te izteicaas dazzi korefeji - sporttuurers.
P.S cik saprotams no BMW kopejaas koncepcijas,tad Sporta taargeteetie aparaati buus S1000RR un apdeitotie modelli, Lux tuuringam- K1600GT/E, offroudam un semiofroudam R1200GS Wassermanis, Reise tuuringam R1200 RT/GT, Reaalaakam offroudam F seerija.
Un diemzzeel K1300S/R/GT vairaak netiks razzoti :/
Aciimredzot DXO un DB23 naakotnee paarseediisies uz tiem pashiem S1000RR.

marcis, 20. Nov 2014, 11:59

Pieļauju, ka RT šis auditoriju neatņems, ja vien komforts būs zemāks. Savulaik, pirms 10 gadiem bija viens R1200ST, kurš izskatījas visai atbaidoši ->gugle
Bija iecerēts kā R1200S ar ērtākām ceļošanas iespējām. Šis, manuprāt, ir gaumīgāks un pārdomātāks un tauta pirks.
Šogad, jūlijā, esot Fāterlandē, ievēroju, ka vāciešiem uz urrā iet ar koferiem apkarināti S1000R. Laikam jau kaut kas tur ir..

Andreits, 20. Nov 2014, 11:30

Ko jūs tur nesaprotat? Šitas ir tieši pareizais koncepts. Galvenokārt orientēts uz ērtumu un tūrismu, bet var arī paskriet pa līkumiem. Arī sēdpozīcija ir izcili ērta un garām distancēm piemērota - daļēji balsties uz rokām, bet ne tik ļoti, kā žiletei = mugura nesāp (kā čoperiem un GS un RT, uz kuriem jāsēž taisni). Šādu konceptu bmw ražo jau kopš 99.gada.

Niksons, 19. Nov 2014, 23:37

Īsti nesaprotu to "sporta" komponenti

Un nezinu kas to tulko, man no tās valodiņas sāp acis

Cepla_Kungs, 19. Nov 2014, 22:55

Ilgai kruīzēšanai virs 200 atbilst RT, personīgi pārbaudīts šovasar maršrutā Spa - Rīga. Atklāts viens būtisks trūkums - kruīzkontroli iespējams aktivizēt tikai zem 175, ja vēlies vilkt ātrāk tad jātur pašam

varisons, 19. Nov 2014, 22:33

izskatās pēc skūtera

Gasjs, 19. Nov 2014, 22:13

Domaaju, ka arii mineetajiem biedriem RS nederees. Lai cik jaunais boxeris ir labs, domaaju, ka tas vienalga nav piemeerots ilgai 'kruiizeeshanai' virs 200kmh.

Sliktais, 19. Nov 2014, 20:02

Šis modelis varētu patikt DB23 un DXO
Laikam jau taisīts kā "RT killer", man pa lielam izskatās Ok

freerider, 19. Nov 2014, 14:49

Lai arī mani uzrunā BMW Motorrad, bet šis nav izdevies, vismaz vizuāli!

mdriver, 19. Nov 2014, 09:04

Vēl viens japāņu dizains ar Bembja motoru, tagad uz Suzuki velk

Gasjs, 18. Nov 2014, 22:58

It kā esmu BMW frontes piekritējs, bet šito kompromisu nesaprotu.
Gribi boxeri tūristu - RT;
Gribi boxeri klasiku - R;
Gribi sportu - ir visādi K1300 (vēl taču šos ražo?)

marcis, 18. Nov 2014, 21:53

"...uz rāmja nostiprinātu virsbūvi.."
Reklāmraksti vienmēr ir , bet diletantu tulkoti vnk iespārda

 1-15 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties