Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Jaunais BMW R 1200 RS – jauna dimensija sporta tūrismā

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (15)
  • Drukāt
  • Inchcape BM Auto,
    17-11-2014

    BMW Motorrad un leģendārie RS sērijas motocikli – tā ir marka, kas vienādā mērā turpina simbolizēt ceļošanu un sportu. 1976. gadā R 100 RS kļuva par pasaulē pirmo sērijveida motociklu ar vēja tunelī izstrādātu, uz rāmja nostiprinātu virsbūvi. Kā pilnīgi vispusīgs motocikls gan ceļošanai, gan sportiskiem braucieniem tas ielika pamatus jaunam sportiskā tūrisma segmentam, kāds tas ir pazīstams līdz šai dienai. Līdz ar jaunā R 1200 RS ierašanos BMW Motorrad turpina rūpīgi uzturēto tradīciju un piedāvā motociklu ar bokserdzinēju, kas oriģinālā BMW RS konceptu pārliecinoši pārnes mūsdienās. Lai tā būtu dinamiska traukšanās pa līkumotiem ceļiem, izbaudot dinamiku pasažiera kompānijā, vai garas mototūrisma brīvdienas, jaunais R 1200 RS sporta tūrismu pacels jaunā un patiesi aizraujošā līmenī.

    Spēcīgāks bokseris dinamiskas braukšanas priekam
    R 1200 RS uzstādītais divcilindru bokseris ir tas pats DOHC dzinējs, kas jau kalpo R 1200 GS, R 1200 GS Adventure, kā arī R 1200 RT un jaunajā R 1200 RS. Tas attīsta 92 kW (125 ZS) jaudu pie 7750 apgr./min un 125 Nm griezi pie 6500 apgr./min. Salīdzinot ar GS, GS Adventure un RT dzinēju, RS motora grieze pie zemiem apgriezieniem ir pat mazliet lielāka. Izplūdes gāzes tiek aizvadītas caur 2-uz-1 sistēmu, kuras pēdējais posms ir dinamiska izskata slīpā leņķī novietots klusinātājs. Pārveidota gaisa filtra kaste un jaunas formas gaisa ņēmējs, kā arī vidū novietots radiators palīdz veidot slaiku priekšgala siluetu.

    ABS, ASC un divi braukšanas režīmi standartā. Braukšanas režīms Pro ar Dynamic Traction Control (DTC) kā papildaprīkojums.

    Lai optimāli piemērotos braucēja individuālajām vajadzībām, jaunais R 1200 RS jau standartā ir aprīkots ar divu braukšanas režīmu sistēmu: Rain un Road. Līdztekus ABS pie standarta aprīkojuma pieder arī Automatic Stability Control jeb automātiskā stabilitātes sistēma (ASC), kas palielina motocikla vadīšanas drošību, tam paātrinoties. Ja motociklu aprīko ar izvēles braukšanas režīmu Pro, R 1200 RS īpašnieks iegūst Dynamic Traction Control (DTC) stabilitātes sistēmu ar motocikla sasvēršanas detektēšanas funkciju, kā arī divus papildu braukšanas iestatījumus – Dynamic un User.

    Tilta tipa tērauda cauruļu rāmis ar dzinēju kā nesošo elementu. Piekare ar apvērstu teleskopisko dakšu priekšā un EVO Paralever sviru aizmugurē.

    Jauns tērauda cauruļu rāmis, kurā dzinējs ir nesošais elements, konstruēts speciāli R 1200 RS. Piekare, kas ietver apvērstu teleskopisko dakšu priekšā un EVO Paralever sviru aizmugurē, adaptē klasiskos dinamiska sporta tūrisma motocikla uzbūves principus, bet jaunajā modelī tie ieviesti modernā, BMW Motorrad tipiskā veidā. Ekselenta stūrēšanas precizitāte, akurāta virziena turēšana, stabila vadāmība un bremzēšana bija prioritātes, konfigurējot šo šasiju, vienmēr paturot prātā uzdevumu radīt izcili dinamisku RS modeli aktīvam braucējam, ar dizaina valodas elementiem no S 1000 RR.

    Jaunākās paaudzes Dynamic ESA (elektroniski regulējamā piekare) ideālas braukšanas dinamikai jebkuros apstākļos.

    Izvēloties jaunākās paaudzes elektroniski kontrolējamo piekari Dynamic ESA, braukšanas dinamikas pieredze paceļas nebijušos augstumos. Izmantojot divus amortizācijas iestatījumus – Road un Dynamic, Dynamic ESA motocikla vadītājam nodrošina bezprecedenta vadāmības drošību, dinamiku un komfortu, piekarei automātiski piemērojoties braukšanas apstākļiem, kā arī veicamajiem manevriem.

    Daudzfunkciju instrumentu panelis ar analogo spidometru, borta dators un plašs informācijas izvērsums.

    Pat jaunā R 1200 RS instrumentu panelis ir spēris milzu soli, lai nonāktu jaunā sporta tūrisma ērā. Braukšanas ātrumu rāda tradicionāls analogais spidometrs, kamēr TFT displejs nodrošina īpaši plašu informācijas pieejamību.

    Sportisks dizains ar dinamiskām proporcijām. Divi krāsu un noformējuma varianti, katrs ar savu raksturu.

    BMW Motorrad RS modeļiem vienmēr bijusi perfekta daudzpusīgu motociklu reputācija. BMW R 1200 RS šo īpašību papildina ar spēcīgu veiktspēju un sportisku, dinamisku dizainu. Aerodinamiski veidotā virsbūve veido BMW R 1200 RS seju, ļaujot viegli ieraudzīt, kā šajā braucamajā apvienota tūrisma un sportiskā puse. Dinamiskās proporcijas ar zemu sēdekļa priekšdaļu un augstu paceltu astes daļu motociklam piešķir ķīļveida siluetu, vizuāli apliecinot tā sportiskās prasmes līdztekus daudziem citiem talantiem. Divi krāsu un noformējuma varianti katrs savā izteiksmīgā veidā vēl vairāk izceļ jaunā R 1200 RS spēcīgo raksturu. Pirmais: klasiski sportiskās bāzes krāsas – zila metāliskā Lupin un gaiši pelēka metāliskā krāsa. Sportiskais un ekskluzīvais noformējums Style 2 ietver pelēku matētu metālisko krāsu Granite.

    Jaunā BMW R 1200 RS pārskats:

    • klasisks bokserdzinējs ar 92 kW (125 ZS) jaudu pie 7750 apgr./min un 125 Nm griezi pie 6500 apgr./min
    • sportisks un dinamisks sporta tūrisma motocikla dizains
    • aerodinamiski veidota virsbūve ar regulējamu vējstiklu
    • stingrs tilta tipa cauruļu rāmis ar dzinēju kā nesošo elementu
    • klasisks piekares koncepts ar apvērstu teleskopisko dakšu priekšā un EVO Paralever sviru aizmugurē
    • jauns gaisa savācējs un centrā novietots radiators īpaši kompaktam priekšgala siluetam
    • stāva, sportiska un vienlaikus relaksēta sēdpozīcija sportiskām sajūtām dinamiskas braukšanas laikā un lieliskam komfortam garos braucienos
    • izplūdes sistēma ar piecstūra dizainu
    • automātiskā stabilitātes sistēma ASC
    • braukšanas režīmi Rain un Road
    • papildaprīkojumā – braukšanas režīma Pro sistēma ar diviem papildu iestatījumiem Dynamic un User, kas nodrošina optimālu adaptāciju braukšanas apstākļiem
    • dinamiskā saķeres kontrole DTC kā daļa no braukšanas režīma Pro sistēmas
    • papildaprīkojumā – jaunākās paaudzes elektroniski regulējamā piekare Dynamic ESA optimālai dinamikai jebkurā braukšanas situācijā
    • spēcīga bremžu sistēma ar četru virzuļu radiālajām skavām un ABS
    • viegli 10 spieķu alumīnija lietie diski
    • Gear Shift Assistant Pro asistents pārnesumu pārslēgšanai bez sajūga kā papildaprīkojums
    • moderns mērinstrumentu panelis ar bagātu, plaši izvērstu informācijas klāstu
    • bezatslēgas motocikla iedarbināšana Keyless Ride kā papildaprīkojums
    • inovatīvi noformējuma risinājumi motocikla rakstura izcelšanai: klasiski sportisks ar bāzes krāsojumu un ekskluzīvs Style 2 izpildījumā
    • īpaši plašs papildaprīkojuma un aksesuāru klāsts










    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties