Moto gaismu eksperiments: tuvāk skaidrībai
1-20 [21-33]
anamaL, 18. Nov 2011, 14:53
http://cut.lv/Q7M - iesaku šeit pelnīt naudu! netici? -uzkliko un pārbaudi, tici man tu to nenožēlosi! Iesaku, jo pats pārbaudīju un saņēmu uz paypal 16$ pa 2 dienāmEliks, 29. Sep 2010, 23:35
Malači! Labs raksts!Viks, 25. Sep 2010, 08:20
raksts ir super. Ļoti labi pastrādāts. Par to pamanāmību, vienmēr esmu teicis, ka moci pamanu pa gabalu, bet vakar saskāros ar situāciju, ka nepamaniju. Braucu krēslā un pienāca moments, kad jāapdzen, skatos, ka tālumā nāk vieglais un sāku apdzīt, tik bik vēlāk pamanīju, ka pa priekšu iet mo. Otra tāda pati situācija bija miestā. Moci pamani tikai tad, kad gaismas stars izdalās. Abās situācijās pamanīju pietiekoši laicīgi, bet gribētos pamanīt laicīgāk.andrr, 24. Sep 2010, 14:41
Paldies par rezultātiem un detalizēto izklāstu !Vismaz ir skaidrs, ka tālās gaismas tuvumā/pilsētā IR "traucējošas".
Tomēr vajadzēja arī izvērtēt vai tas uzlabo motobraucēja drošību/pamanāmību. Vai arī 2x efektīvāk ir uzvilkt zaļo vesti
Savādāk džipos sēdošas dāmītes no augšas tādu mazu, nevērīgu objektu kā mocis nemaz nepamana un brauc vēsu ģīmi virsū (sevišķi novērots pie shopping centriem) ...
sorry par spam...
R3T, 24. Sep 2010, 10:37
niskon, ups, nepamanījunu nesaki, ka neko nedod - braucot pa nakti 100% žilbina pārējos
Senators, 24. Sep 2010, 07:27
visu cieņu veiktajam eksperimentam. Tomēr tādā testā ir pagrūti atspoguļot visdažādākās situācijas. Reālājā dzīvē pilsētas apstākļos auto vadītāju uzmanība netiek koncentrēta uz vienu objektu, mo gaismas ir jāpamana starp neskaitāmiem citiem objektiem- gan spīdošiem, gan arī ne (citu tr.līdzekļu gaismām, luksoforiem, reklāmu spuldzēm, gājējiem, bedrēm, utt.) Neredzu nekā ļauna, ka šādos apstākļos mo gaismas tomēr ir "traucējošas".R3T, 23. Sep 2010, 15:49
Žēl, ka čoperīšu nebija, būtu interesanti uzzināt kā ietekmē redzamību iedegtas papildus lampasundo, 22. Sep 2010, 22:46
Cepuri nost, Kungi, labs darbins padarits! Domaju tagad uz nakamajiem, lidzigiem pasakumiem gribetaju rinda, bus Brivibenes garuma.Niksons, 22. Sep 2010, 14:55
Tā, atcerējos vēl vienu svarīgu punktu, par kuru katram vajadzētu padomāt.Rietumeiropā es neesmu redzējis nevienu heiteri, kurš rauktu ar tālajām...
Protams, šoferi tur ir daudz stabilāki un prognozējamāki (nesāk apbraukt bedres un aku vākus), bet vienalga, kopējais savstarpējās saskarsmes līmenis ir daudz korektāks.
Mēs paši varam izvēlēties kuru ceļu iet – agresīvi uzbrūkošo vai korekto...
ursus, 22. Sep 2010, 10:35
ar pirmo piegājienu visu neizstudēju,bet ir oki.Es te saskāros ar problēmu,ka oriģināli man ir H4(savādāks kods) 30/35W ,un tāda pati ir īstā H4 50/55W.
Nošī punkta būtu interesanti,ja es uz vietas būtu samainījis lampas vietām. jo tagad vienā pusē ir H4(50/55).
baikers, 22. Sep 2010, 01:18
Labs raksts, tā arī ir- kas nāk lēni, nāk labiskapis, 21. Sep 2010, 23:27
in da face!Cognition, 21. Sep 2010, 22:38
Stuntfighteri varētu pa ziemu uzmeistarot leanbaiku http://www.superbikeschool.com/machinery/lean-bike.phpun tad nākamsezon varētu testēt kā tur pagriezienus dažādas riepas uz dažādiem segumiem
vot tas būtu
Cognition, 21. Sep 2010, 22:34
viena lieta, ko liekas piemirsāt testā - notestēt "pamanāmību" ar tālo ieslēgšanu \ nomidžināšanu pie apdzīšanaSliktais, 21. Sep 2010, 21:27
Tā jau būtu atkārtošanās, kkur ttrubā ir gar mo, gan poršs, gan citas mizas, vajag kko jaunumarcis, 21. Sep 2010, 21:24
Vēl var taisīt bremzēšanas testu. Tip auto vs moto. Tas tā, breinstormīngamValkyrie, 21. Sep 2010, 20:01
Nu tas raxc jau pretendee uz taadu kaa disertaacijas formaatu Paldies, bija interesanti palasiities.Sliktais, 21. Sep 2010, 20:00
Nikson, iemet ideju par "tarakāniem", mok kko var saštukotdassi, 21. Sep 2010, 19:52
ideāli padarīts darbiņš! Paldies par rakstu un testu!! Der!1-20 [21-33]