Ko šoziem esi uzlabojis savam mocim?
1-12
spoks 22. Jul 2010, 12:04
super atskaite! šādas galerijas vajag vairāk!Bagars 22. Jul 2010, 10:57
uvažuha!shkapars 22. Jul 2010, 10:11
Modrs, nezinu īsti, bet aizdomas, ka saistībā ar ekoloģiju utt., jo tās lūkas gals caur galvu pienāk pie korpusa galvas vākā, kur no otras puses tās kartera ventilācijas trubas sanāk. resp., jāmetina cietuldens2, pats labākais, ka tas jaudas pieaugums ir ļoti labi jūtams arī ar "butt dyno"
Archy, domāju, ka sarunās, jo izskatās, ka pa ziemu būšu brīvāks
Nerzaveika 22. Jul 2010, 00:45
Shkapar,malacis,otrā baudāmā galerija 2 mēnešu laikā,bija par BMW reduktoru arī laba...Man nav uzņēmības,ar fočēšanu,bet pims braukšanas uz UK arī pārjaucu motoru,lai pa ceļam nekur nepalieku,bet nevie nu bildi neuzbildeēju...
Archy96 22. Jul 2010, 00:24
Nu beidzot kāda jēdzīga galerija, ko interesanti palūrēt un palasīt, e ņe to pupi, mans mopēds utt. Malacis Škapar - trennējies, jo pa ziemu nāksies Tev manam drapakam šo pašu operāciju izveiktModrs 21. Jul 2010, 23:11
kas tie par maziem kanāliem izplūdes kanālos pirmajā bildē..?uldens2 21. Jul 2010, 22:15
pietiekami labs jaudas ieguvums.Rokas aug no pareizas vietasIndo 21. Jul 2010, 21:38
Lūk, šādas galerijas vajag vairāk! Nevis tur standarta paļurkas aļa "Mans mopēc un Es". RESTEPA!jurro 21. Jul 2010, 21:31
Kaadreiz straadaaju uz kugja par mehaanikji - taadas lietas bija ikdiena. Tagad gadus desmit neesmu to dariijis. Peec shitaa taa vien sagribeejaas ko taadu padariit. Karoche cool veciitEZ 21. Jul 2010, 21:13
Es gan visu sapratu jo pats esu ar to nodarbojies Un manaa bijushajaa darba vietaa galvu "darabotka" ir ikdiena tur puikam pat zigulji uz 180km/h ietNiksons 21. Jul 2010, 20:49
+ edsUn kur bildes pie laimas ?
eds 21. Jul 2010, 20:45
es ņehuja neko nesapratu, bet izklausās/izskatās nopietni1-12