Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Negaidīta HONDA -Reģistrējams kaplis tālākiem braucieniem?

[1-20]  [21-40]  41-52 

karlsons 09. Jan 2019, 15:56

Tie +3000 eiro arī nosedz garantiju.. par velti nekas nekur nav, par visu maksā klients.

edmundo 09. Jan 2019, 12:45

IMHO KTMi ir overpriced, pārdaudz jaudas un karstoši ērmi, bet katram savs. Jautājums jau - kur ceļosi?
Ja uz RUS, tad varbūt tām pumpu riepām, garajiem dakšas gājieniem ir jēga. Viencilindra dzinējs pats par sevi ir eksotika, ka saglabājies motokrosā un atvainojos dažos reliktos kā KTM Duke vai Triumph

barons13 09. Jan 2019, 12:26

Nesaprotu kas tieši tev ir pret KTM. Kāda suņa pēc iet grūtāko ceļu, jāties ar kaut kādu gondu bez jaudas un sejas. Jaunie 500tie KTM ir ļoti uzticami, price/performance tiem ir daudz stiprāks kā šai gondai. Rallija daļas ir dabūnamas, papildus bākas, navi torņi, bla bla bla. Nafig jāties? Ne ja vien tu negribi pazīmēties, ka gondas veikalā esi kādam draugos.

Negantelis 09. Jan 2019, 11:00

Motonomad 1 un 2 ir skatīts. Abās reizēs viņi izņēma jaunus moto no kastes. Domāju ka aftermarket būs ļoti labā līmenī. Šis ir mocis kas sen gaidīts. Ja jau pat lielo bāku IMS ir uztaisījis pāris mēnešu laikā.

Jusper 09. Jan 2019, 09:56

Iečeko ARiemann1 youtube kanālu vai pameklē viņa Motonomad filmas (ir 3 jau), kur šie ar KTM 500EXC izbrauc lielus ceļojumus...

Seifs 09. Jan 2019, 07:39

Ļoti izvērtētu tuninga iespējas, detaļu pieejamību.

Bagars 08. Jan 2019, 23:21

"Reģistrējams,saprātīga svara HARD ENDURO kam būtu jākalpo vismaz 30.000 km bez motora remonta." - tāds jau sen ir! CCM 404DS! 124kg, 11 litru bāka.. jau, vismaz, 15 gadus! DRZ400E dzinējs, ar Kehin karbi, WP piekare, Brembo...

Par šo - pārāk maz datu, lai objektīvi spriestu.
Bet, palasot esošos aprakstus -
"This is a street-legal dual-sport for folks who are riding in areas that require a license plate."
KTM EXC-F 500 apkopju intervāli nav sliktāki kā šim mopēdam, lietojot tādā pašā režīmā arī EXC-F nobrauks 30000. Lai sasniegtu punktu Nr.2 jāiegādā cita kloķene (vieglāka), sadalenes, izpūtējs, normālas bremžu šlaukas, EFI korekcijas un sazin kas vēl...
- salīdzinot skaitļus, t.sk. cenas (KTM EXC-F 500 2019 par 9630eur Favorītā)... es nevaru tik daudz izdzert, lai nopirktu šo.
-3k no esošā cenrāža, būtu +/-adekvāts skaitlis... par 24zs.. no tilpuma kā bigborētam DRZ.
Nu bet tie plastmasas vāki.. ..atliek cerēt, ka radiatori pietiekoši lieli un ģeneratoram jaudas, lai grieztu ventilatorus!
Kā Marokas brauciena ģenerālsponsors un reklāmas kampaņai - kāpēc gan ne?

barons13 08. Jan 2019, 21:10

Gavno. KTM EXC500 vai Husis FE501 ir reāla štelle un visi gonda atpūšas.

VATERLAND 08. Jan 2019, 20:47

...Stundenieks + radiātors, ko veikli nolocīt un finišēt pirms laika.

Tad jau drīzāk CRFa priekšgājējs 400ccm ar gaisa dzesi.

Archy96 08. Jan 2019, 18:35

FE500, atvainojos, TE ir 2T modeļi.

Archy96 08. Jan 2019, 18:35

Ne...is pratu un pērc TE500/EXC500, tas ir ļoti uzticams un jaudīgs dampis, 200 - 300 stundas iet neverot vaļā motoru šādā tūrisma enduro režīmā, un tie ir kaut kādi aptuveni 10000km. Šī honda ne pēc kādiem parametriem exc netiek līdz, vienīgais - pēc cenas.

Paw 08. Jan 2019, 17:37

Njā, normāls meiteņu mopēds, bet nu katram savs

[1-20]  [21-40]  41-52 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties