Pat grūti noticēt ka tas ir noticis. Tas ko daudzi uz brīvību orientēti cilvēki sen vēlējās un gaidīja ir realizējies dzīvē.Reģistrējams,saprātīga svara HARD ENDURO kam būtu jākalpo vismaz 30.000 km bez motora remonta. Šim netiek dota smieklīga 30 dienu garantija. Cena nav maza,pretēji eiropas versijas jaudai. Ja ar pirmo īpaši daudz neko neizdarīsi tad ar otro gan varētu ko vēl izdarīt.Ko tu domā par šo moci?
USA Specifikācijas jauda,USA spec. nav Lambda,nav tik ierobežota ieplūde.Izpūtejs prakstiski tas pats.
Servisa intervāli. Vārstu regulešana ik pēc 3.000 km protmas ir kā ir.
Ieplūdes korķis 25 vs 42Zs
Izskatās interesanti. IMS jau ražo lielāku plastmasas bāku kas ir 11,3 Litru ,pretēji OEM titāna kas ir tikai 7,5. 11,3 arī ir drusku pamaz, 15 būtu kā reiz tas kas vajadzīgs.
Kāpēc mani interesē šis motocikls. Šobrīd braucu ar ļoti līdzīgu Suzuki rmx450Z, tas ir ļoti līdzīgs esošajam(man ir retais kas izgājis reģistrācijas ceļu).Suzuks it kā ir vieglāks par kripatu (kādi 3kg).Te gan jāatzīst ka Hondas specifikācija ir ar pilnu bākau ir 131KG, tas ir ar oriģinālo tērauda izpūtēju. Suzuki nāk alumīnija jau standartā. Tam nav ir tikai 5 ātrumi.Domājams ka vājāks ģenerators,švakāki lukturi.Vēl mazāka oem bāka.
Ir velns kas dīda ar šādu moci vajadzētu aizdoties tālākos ceļos,ciets,jā,švaka ēja aizsardzība jā,jādomā kur piesiet bagāžu jā, ir tikai 23 kg vieglāks par 690 enduro r kas ir daudz piemērotāks gariem gabaliem,jā.Bet...
Kādas vēl alternatīvas?
KTM EXC500=vēl vieglāks,krietni spēcīgāks, varbūt iztur vienu braucienu hehe.
YAMAHA WR450F= interesants,krietni jaudīgāks,sportiskāks,vieglāks. Cik ilgi iztur lieotšanu garākiem gabaliem=neesmu saskāries nemāku teikt.