Aizpakaļvilcēja šķūnings
[1-20] [21-40] 41-60 [61-80] [81-91]
UDT 21. Jun 2013, 10:11
Visu cienju, sis viss ir labi zinatnes vārdā bet ja ir meerkjis pabraukt aartaak ar krosinieku es domaaju ka vairaak uzmaniibas ir jaapieveersh amortizaacijai ne tik daudz jaudai.dzhanis 20. Jun 2013, 23:09
gaidu video!kba-pro 20. Jun 2013, 21:11
To seifs, jā labs variants ar stiklu - paldies. Domāju ka ar spirtu arī nebija nekādas vainas, jo viņš ir pietiekami hidroskopisks, iespējams ka ne tik ļoti kā petroleja. Protams ka virzuļa kupris tika ņemts vērā.Seifs 20. Jun 2013, 19:01
PetrolejaSeifs 20. Jun 2013, 18:52
Pildot galvu ar šķidrumu būtu jāizmanto org stikls, to uzliekot noblīvē ar smēri un pa nelielu urbumu ar šprici piepilda degkameru ar retroleju, mazākas kļūdas no virsmas spraiguma, mērījumi var nedaudz atšķirties, kas stipri maina kompresijas pakāpes aprēķinus. Vai ņēmi vērā arī virzuļa galvu?kba-pro 20. Jun 2013, 13:51
To Bagars,man domāt ka rekluse būs pat ļoti ok, it īpaši tagad, stocka klucis bez modifikācijām jau parasto vāgūzingu neturēja.
kba-pro 20. Jun 2013, 13:49
a kā ielikt video?? šite, man nesanāk....Bagars 20. Jun 2013, 13:14
Mīnus 500gr - tas ir daudz. Būs grūti dozēt, bet kampiens varētu būt nenormāls. Slipper clutch obligāts!Zazza, skočs nederēs, vajadzēs Mc'gaivereni
CivikS_new 20. Jun 2013, 12:11
Cik saprotu, ar mopēdu vēl netiek braukts. Interesē, vai noņemot veselu puskilo nebūs problēmas izņemt līkumus pie smagākas saķeres. Nu cjipa, vai neģībs nost. Bet to jau pateiks tikai pēc patestēšanas.Man krosa kvadrai ir atvieglināts startera sajūgs (kautkādi nieka 85g) ,bet ar dibena diagnostiku likās ka motors iegriežas daudz ātrāk.
Ar nepacietību interesē, kas no tā visa iznāks.
Rx 20. Jun 2013, 11:56
Pilnīgi nav sajēgas, kas tur tiek darīts, bet ar interesi sekoju līdzigaidam video
zazzaa 20. Jun 2013, 11:45
jau iepriekš viņš vērās lopā...tagad ar skoču rokas būs pie stūres jāpietin, lai mopēds neaizbēg...sakarā ar kurvja atvieglināšanu starp caurumiem no vibracijas plaisas neradīsies?
TB 20. Jun 2013, 11:27
Izskatās, ka versies lupatas tas aparāts. Gaidu video darbībākba-pro 20. Jun 2013, 10:33
Nu tur ir tā, zem cilindra ir viena papildus blīve 0,8 mm biezumā. Viņas un arī OEM sasēšanās tika ievērtēta tāpat arī galvas rēķinot kompresiju. Principā jebkura blīve ja tā ir no pareiza blīvju materiāla, vienreiz saspiesta vairs īpaši nemaina savus gometriskos biezuma izmērus. Jā, ja viņas tiks izmantotas atkal un atkal, tad tās turpinās sēsties bet daudzkārt mazākā diapazonā nekā tās pirmajā reizē saspiežot. No alumīnija ielikām dižas jēgas nav jo izmēri par kuriem nobīde radās ir pietiekami niecīgi lai čakarētos ar alumīnija starplikām. Tām tāpat abās pusēs jāliek blīvējošie materiāli, lai gan tie var būt plānāki ja detaļu salāgošana ir ļoti precīzi izpildīta.dzhanis 20. Jun 2013, 10:19
nepastav iespeja, ka blives sasedisies? ka Bagars mineja, tad kadu pareiza biezuma aluminija starpliku prasitos. :mana_slikta_pieredze_ar_shperrinjas_motoru:kba-pro 20. Jun 2013, 09:55
Nu nebija man tīras petrolejas jo vienīgajā burkā mērcējās visādi netīreļi. Spirts tomēr kautkā akadēmiskāk skan.Bagars 20. Jun 2013, 00:17
Nu glauni!Petroleja - vislabākais šķidrums mo iekšķīgai un ārīgai lietošanai dažādiem mērķiem
Archy96 19. Jun 2013, 23:50
Viss ir labi, ja tā manta ir metriskajā sistēmā taisīta, bet ja collās, tad ciparu aiz komata būs atliku likām.mezamaris 19. Jun 2013, 22:15
Lūk to sauc par veco skolu.kba-pro 19. Jun 2013, 21:57
to Archy96Nu vispareizāk būtu mērīt ar Faro roku, bet ej nu tiec tādai klāt. Principā ir tā, ja netiec klāt mātes rasējumiem, tad ideāli neko nevar nokopēt. Bet zinot to ka inženieri nemīl izmērus aiz komatiem pareizo mēru var noķert.
kba-pro 19. Jun 2013, 21:54
ai bet nekas, man vēl 2/3 no tās botles palikušas