Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Divpodu ēras sākums.

[1-20]  21-30 

Joske 28. Feb 2016, 20:57

Nobraucu ar šādu dzineju no 3k līdz 30k km. Tikai labākās atsauksmes. Piekrītu, ka Vaterlandam 50% postu ir lieki.

VATERLAND 28. Feb 2016, 18:59

1L

Viks 28. Feb 2016, 18:17

Tas nav SV, tas ir TL1000S

Jorens 28. Feb 2016, 13:33

Neesmu gan novērojis konkrētajam motoram nekādas problēmas nu jau cik gadus V-Twin

VATERLAND 28. Feb 2016, 13:07

Nait,paldies Vik, iespējams, ka SV sevi attaisnos trases braukšanā dēļ mazā svara sērijveida V-twin, bet tiešām nav domāts ilgstošiem vai gariem braucieniem.

Naits 28. Feb 2016, 09:43

Vaterland, es Tevi cienu kā interesantu un pieredzējušu cilvēku, bet ir reizes kad labāk nekomentē( komentē, bet padomā ko ko raksti, paldies Dievam ka ar jūsu braucošajiem bmw vēl nekas nenotiek, reāli, uzpūstas ir tās lietas, jo katram ražotājam un modelim ir nianses)
Ja, no sērijas, ka gribas katrā vietā iekomentēt,tad labāk jautā par projektu,būs produktīvāka un citiem interesantāka saruna.

Viks 28. Feb 2016, 08:02

sabūvēs un tad jau redzēs, cik bābisks būs tas mocis.

VATERLAND 27. Feb 2016, 23:11

Svara un beņķa augstuma dēļ. Gan jau te speciālisti ierunāsies ar ieteikumiem par labu TL1000.

SV zināma šaize ir tradicionāli ar horizontāli novietoto cilindru, kam ir tendence čakarēt sveci, jo lietus laikā nop ceļa tiek mests virsū slapjums, kā arī nav vēlams praktizēt rattinenu, dēļ eļļas bada veidošanos vienā no cilindriem, plus tradicionālais releja/regulātora pasākums....

Viks 27. Feb 2016, 22:07

Kapēc bābu?

VATERLAND 27. Feb 2016, 21:42

Vik, kam tev bābu mocis?

[1-20]  21-30 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties