bokseris boksē boksu
1-20 [21-32]
Niksons 05. Nov 2009, 17:46
Tāpēc jau es teicu - vajag vadu ievilkt ķiverē.Tad nav jātrobelējas (jākaitina apkārtējie) un arī +/- normāli visu dzird
Sliktais 05. Nov 2009, 16:40
Noteikti, daudz tu dzirdēsi štuku braukdams, vēl jo vairāk aizmugurē sēdošais. Ne jau par velti, ja auto instalē mūziku, taisa labu vibro un skaņas izolāciju.P.S. Pats kadu laiku ar šo lietu aizrāvos, arī sacenēs piedalījos, takš to par audio vari baikas nestāstīt
Sliktais 05. Nov 2009, 16:29
Nu vēl ja prikola pēc Gold Wingu pārtaisa par braucošu diskotēku , bet nu normālam mo tas nafig nav vajadzīgs, traucē gan pašam, gan apkārtējiem . Iedomājies situāciju: klusā vasaras rajonā braukā pa privātmāju rajonu un klausies repu...Niksons 05. Nov 2009, 16:20
Radio ir štelleprotams - jāieved ķiverē. Vismaz nav garlaicīgi klausīties vēja sīkšanu
Sliktais 05. Nov 2009, 16:14
Nekad neesmu sapratis, nakuj mo radio ne tur skaņa, ne ne kas. Pilnīgi nepiekrītu, ka K-GT ir slikti aprīkots (protams, ja izvēlas visplānāko komplektāciju) un navi piepirkt nav problēmumarcis 05. Nov 2009, 14:00
Ducati ST3 varētu būt sport-tūrists. Ā, krievu laikos bija velosipēds sport-turistK/GT es vairāk salīdzinātu ar 5er
Niksons 05. Nov 2009, 13:25
r-rt ir "sport tūrers". Vismaz pērkot continetal riepas, tas modelis ir pie "sport tūreriem"Harlim nav tādi mazliet veiklāki modeļi ?
Man r-rt atgādina 5-er bmw. Ne pats lielākais, smukākais, ātrākais, veiklākais, taupīgākais, praktiskākais, luxīgākais, lētākais. Nu ne1 tāda spilgta parametra, kurā tas būtu 100 % līderis, bet tas kopums ir baigi baudāms
Sliktais 05. Nov 2009, 13:18
Nav jau to sport tūreru tik daudz: Yamaika FJR, Honda ST1300 (Pan European), BMW K-GT moš kādu aizmirsu. R-RT ir/nav sport tourerBet, kā jau raxtīju, gaumes dažādas, tāpēc nav tikai viena veida mo pasaulē
marcis 05. Nov 2009, 12:24
Pa manam arī tas R1200RT liekas tāds lempīgāks pēc skata. Vot, ja R1200RT iekšas (motoru, ritošo) iebāztu iekš R1150RT dizaina, tad būtu +/- okNiksons 05. Nov 2009, 12:18
2 Saaatans. Vēl jau ir yamaika fjr (?)2 ooze. Man šis vēl liekas ļoti glīts. Tāpat kā piem e39/e46. Jaunais r1200 rt - nu tā... Vēl jāpierod
Galīgā [kā ar SuperSport] nav, bet nu varēja būt mazliet jaukāks
ooze 05. Nov 2009, 12:10
mocis varbūt arī labs, bet ērms pēc izskataAndreits 04. Nov 2009, 15:30
pēc mārča rakstītā sanāk, ka mans r1100s ir ūbermocis, jo papildus zemajam smaguma centram viņām ir arī zema stūre un bāka. A es ta brīnījos, kādēļ visi japāņi līkumos ir tik lēnimarcis 04. Nov 2009, 13:39
Vienreiz ar savu uz +/-200km/h noresetoju degvielas patēriņa rādītāju. Šis aka sāk no nulles, neņemot vērā iepriekšējo videjo - nebij nemaz tik slikti - ap 10-11l/100kmSliktais 04. Nov 2009, 13:34
gāzmaska - , bet kaut kur lasīju par dakšas leņķi, tip atšķiras par 0,6°hvz, vai tā ir Manējam vidējo patēriņu kompis rāda ~6l/100 km, bāka 19 l.
marcis 04. Nov 2009, 13:21
Bet, ja nopietni, tad tiešām, ir atšķirībaNiksons 04. Nov 2009, 13:18
Ar 20 litru bāku var nobraukt 300 - 400 km. Tas taisa 6,6 - 5,0 l/100kmBaigā starpība, bet tas ir tieši atkarīgs no braukšanas manieres
marcis 04. Nov 2009, 13:18
Sliktais, starp mūsu močiem nevajadzētu būt atšķirībām! Tavs ir tas pats manējais, tikai ar uzmauktu gāzmaskubluefire 04. Nov 2009, 01:24
Nu ko,veelu veiksmi jauna mopeeda iegaadeiSliktais 03. Nov 2009, 22:29
Nezinu kā ar LT, bet izbraucu ar K1200RS, nu tipa vecais, kuram motors plakaniski, nu pie maziem ātrumiem naf ērts, laikam jau kopējā mo ģeometrija atšķiras (dakšas leņķis, bāze), manējais liekas stabilāks, jo kājas bez īpašas nepieciešamības nav jāliek pie zemes, pirms neesi apstājies P.S. Mārci, Tavam ģeometrija maziet atšķiras (dakšas leņķis), bet izbraucot ar K-R atšķirību nejutumarcis 03. Nov 2009, 21:18
Jā, Nikson, Tavs ilgāk turās nullpunktā, jo ir zemāks smaguma centrs. Īstenībā ar K1200LT arī var braukt ļoti mazos ātrumos, jo viņam smaguma centrs gareniski un plakaniski guļoša motora dēļ ir vēl zemāks.1-20 [21-32]