21. aprīlī 333 trasē notika braukāšanās ar Hondām un par cik man bija milzīga vēlme pamēģināt jauno crosstoreru, tad es arī devos uz turieni. Ieradāmies ar nelielu nokavēšanos, bet viss ok, smukā hondas meitene nomaina testa laikus un pēc līguma parakstīšanas varu sākt
Jaunais NC 700, ar parasto ātrumkārbu un ABS. 35 kW versija, ar kuru sākot ar 2013 gadu drīkst braukt ar A2 kategoriju. Perfekts pilsētas mocis, ljoti vadāms un ar labu sēdpozīciju. Teicami bremzējas. Paātrinājums priekš pilsētas ļoti laps, otrā pārnesuma gals 92 km/h savukārt trešā nepatīkami tuvu 120 km/h.
Apdzenot So_what
Honda uzsauc desiņas
Tā nemanot bija pienācis laiks kāpt uz Crosstourera.
Testa beigās šis mocis nokļuva manu motofavorītu saraksta pirmajā vietā. 1200 ccm V4 dzinējs kurš ielikts labas kontrukscijas rāmī, precīzi strādājoša piekare, kombinētās bremzes ar integrētu ABS un TC
neizplūdīšu sīkumos, bet manam augumam ļoti atbilstošs motocikls, lielisks paātrinājums un fantastiskas bremzes, manuprāt perfekta vadāmība pagriezienos. Iespējams ar piekrautām sānu somām kaut kas nedaudz mainītos. Spieķotie rati ar bezkameru riepām ir liels pluss. Sasodīti ērts benķis.
Daži mīnusi ir arī gandrīz perfektajam motociklam
1) topkeisa un sānu kastu cena
2) nav atslēdzama ABS
3) sasodīti zems priekšējais vējstikls
Igauņu hondists kurš komandēja parādi, pasauca mani malā un atļāva pārbaudīt TC darbībā uz grants, biju pārsteigts cik precīzi tas strādā.
NC700 ļoti pozitīvi novērtēja arī meitenes, esot gana laps un ērts...
un lai arī Honda ir vieni no pasaulē labākajiem motocikliem tomēr kā teica O'Henri "Bolivārs nevar panest divus"