Motopower lietotājiem ir iepatikusies tēma par vēsturi, tad te būs viela apskatei un pārdomām garajiem rudens vakariem. Kā veidojās Baizeļu paaudžu un tehnikas evolūcija.
Vectēvs pirmās brīvvalsts laikā. (Rīga) Vectēvs darbina drapaku.
Tīņa gados tiek apmeklēts motokross. 70tie.
Iz sport ar jawas dzinēju, diemžēl nevar saskatīt. Ķivere protams paštaisīta, jo kaut ko tādu varēja redzēt tikai ārzemju žurnālos.
LPSR moto ziemas ekips
Tiek demonstrēta klase.
Baizelis juniors iemēģina tehniku.
Emkas atdzimšana. Beigās tika aizvesta uz ASV, kolekcijai.
Baizeļa juniora pirmais drapaks.
Lai celtu līmeni tika iepirkti hlami maisos
No hlamiem tika izveidots kaut kas braucams.
Arī no tā paša maisa.
Tika izveidotas arī divas krosa parodijas, bet gāja labi.
Ar šo tehniku tika pilnveidota Baizeļa juniora braukšanas māksla.
Pēc tam jau vajadzēja ko jaudīgāku, bet tikuntā bija par īsu.
Saldus karalaukā...
No līķa tika uztaisīta CZ.
Baizelis juniors jaunākais treniņā.
Pēc CZ Baizelim junioram tika iepirkts Suzuki, bet atkal bija par īsu
Pēc Suzuki jau tika iepirkta vēl nopietnāka tehnika un Baizelis juniors sāka iet tēva pēdās.
Un arī ziemā lidojām.
Baizels ar savu pirmo ārzemnieku (neskaitot Jawu)
Netiekot līdzi dēliem tika iepirkta atbilstoša tehnika.
Un atkal jau bija par īsu
Baizels atkal rāda klasi pēc 30 gadiem.
Te jau izbraucienā ar Baizeli junioru, un pēc gadiem gaidām pievienojamies Baizeli junioru jaunāko.
Pa starpai 2 mo restaurācija.
Pēc ķīnieša Baizelim junioram jaunākajam tika iepirkts japāņu līķis kurš veiksmīgi tika atdzīvināts nedaudz pabraukts un pārdots.
Pēc japāņu endūriķa vajadzēja ko nopietnāku un tika nopirkta nopietnāka tehnika. RM125 ar kuru tagad tiek piekopti mežacūkas tikumi.
Pagājušais gads Norvēģijas plašumos.
Baizelim junioram 2012. gada sezonas noslēguma brauciens ar godam nokalpojušo Bandītu kurš otrā dienā tika pārdots.