Luk ari gala variants visiem zemak minetajiem darbiem
Kā jau minēju iepriekšējā galerijā: http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=7323 , mocis pa ziemu tika izķidāts, rāmis tika nokrāsots melns. Tagad veicu arī nelielas modifikācijas un pieliku dažas jaunas detaļas.
Uzliku jaunu x - ring 520 ķēdi ar vieglmetāla Vortex zobratiem. Pakaļējais zobrats man tagad ir +2.
Par lētām naudiņām US ebay atradu lietotus Vortex kāpšļus
Tika izjaukta priekšējā dakša, nomainīta eļļa un nokrāsoti štoki melni. Paldies Shkaparam par darbu!!!
Tad sākās regulēšanas darbi
Ar šādu paštaisīto manometru veicu dzinēja sinhronizāciju
Veicu nelielu modifikāciju TPS( throttle position sensor) , pagriežot to par dažiem mm var panākt, ka bagātāks degmaisījums tiek smidzināts jau pie 1500 apg., nevis 3000 kā ir standartā
Noregulēju STV( second throttle valve), iestatot nepieciešamo pretestību pie atvērtas un aizvērtas vārstu pozīcijas.
Izlēmu tikt vaļā no šīs uzpariktes, kas manuālī saucās PAIR (AIR SUPPLY) system, kas dod papildus gaisu izplūdē , lai sadedzinātu pilnība neizmantotu degvielu - laikam tā , ja nekļūdos Katrā gadījumā, tas ir lieks svars, rada lielas problēmas noņemt un uzlikt gaisa kasti un rada šaušanu izpūtējos, kas nav tas trakākais bet principā lieka figņa
caurumi cilindra vākā tiek aiztaisīti ar šādām plāksnēm
Tur kur sistēma bija pievienota piespraudu rezistoru, kas liek kompim domāt , ka sistēma ir vēl joprojām vietā un kompis nemet ārā kļūdu.
Starp ātruma sensoru un spidometru iesprausts šāds čips ( Speedo DRD), lai spidometrs radītu precīzi, sakarā ar to ka man ir jauna zobratu attiecība
Vēl viens rezistors nāk palīgā, kas tiek ielikts starp GPS(gear position sensor) un kompi, kas liek tam domāt , ka mocis ir 6ajā ātruma. Jo kompis no 1- 3 ātrumam dod vēlāku aizdedzi un neļauj mocim strādāt uz pilnu jaudu zemajos ātrumos.
Jāpabeidz arī darbs ar gaisa kasti. Iepriekš gaisa kastei biju izgriezies lielāku carumu, lai ir labāka gaisa ieplūde un nodalīju to no priekšējā cilindra ar stiklšķiedras plāksni,lai netiek rauts siltais gaiss iekšā.
Tad pēc Osiiša ieteikuma kartera atgāžu caurulei galā pieliku mazu gaisa filtru, lai caurule vairs nav jāsprauž gaisa kastē , un tā arī nepūš silto gaisu iekšā.
un beigās bakai uzliku šadus distancerus, lai ir labāka gaisa ieplūde
Tagad tikai atliek uzlikt priekšējo būri un viss - mocis gatavs braukšanai. Pārejās lietas , ko es gribēju uzlikt ( citus hēbeļus, pagriezienus , amīti) tos vasaras laikā gan jau uzlikšu.
Un tad gala variants būs jāsafočē kaut kur ārā, jo garažā nav ne vietas, ne normālas gaismas un HTC telefona kamera kā redzat nerullē