Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

My moto evolution

Pievienota: 21. Nov 2010, 12:28
Atjaunota: 26. Dec 2014, 14:09

Komentāri (48)

Citas galerijas no lietotāja Ivis

Update 26.12.2014

Es arī nolēmu padalīties ar savu bijušo mopēdu bildēm.
Viss aizsākās ar šo :
Braucu bez tiesībām, ķiveres pa rajona šķērsieliņām.
Tad ar pāris gadu pauzi,kamēr sagrabināju lēnām dolārus būdams sīcis iepirku pirmo skūteri.
Gāja afigenski ,85km/h no kalna un ēda zupu nepajokam ,apmēram 5-6l uz 100
Ar skūteri nobraucu pussezonu,nolēmu,ka gribu ko jaudīgāku un tākā man bija tikai 17 gadi, iepirku Aprilia Rs 125 2001 begin_of_the_skype_highlighting              125 2001      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              125 2001      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              125 2001      end_of_the_skype_highlighting gada.

Kad nopirku, bija šausmīgā stāvoklī, bija kārtīgi nošķelts,ar locītu rāmi un nokrāsots ar baloniņu Sanāca baigais iegrābiens,bet neko, pa ziemu tika savests kārtībā un pārdots par ļoti izdevīgu ciparu,ka sanāca gan nokārtot tiesības uz A* kategoriju gan ieberzties nopērkot Kawasaki Er5 2001. gada


, vissūdīgākais mocis, kas jebkad man bijis, riebās itin viss,bet braukt gribējās , 3 reizes tika jaukts vaļā motors un sezonas noslēguma braucienā nodega vadības bloks Ziemā ,kad tirgoju prom, pēkšņi sāka tecēt eļļa ārā no motora, naktī pirms tirgošanas ar senci griezām blīves, bet tas neko nemainija
Tālāk nopirkts sapņu mocis - Honda Hornet 2001.gada


, likās kosmoss, bet ātri pieradu. Ar hornetu oficiāli iestājos kritušo baikeru pulciņā.

Ar Meitēnu vizinājāmies pa 333 un sanāca izslīdēt,bet nekas traks, mocim dugas visu triecienu paņēmu uz sevi,pat spogulīši bija neskarti,vienīgais dugai lokoties nolauza tosola šļaukas stiprinājumu

Iepatikās man vizināšanās pa trasi un nolēmu iegādāties pirmo baiku, atradu tādu, ar kuru var gāzt no 18 gadiem un iepirku Yamaha R6 2000. gada

Vadība pavisam cita nekā ar visiem iepriekšējiem močiem, pirmajā dienā pāris līkumos paķēru šoku, ka nemācēju guldīt līkumā Bet pāris treniņi pa biķerniekiem un viss gerai. Yamahā apmierināja itin viss,tik nedaudz čakarējais otrais robs, kas mani uztrauca, tādēļ pārdevu

Tajā paša dienā,kā notirgoju R6 uzreiz ieķēru Hondu CBR 600rr 03. gada

Salīdzinot ar R6 likās rāmāka, bet ātrumkaste slēdzās daudz maigāk.

NU ko ,tas arī viss ,pagaidām! Gribēju tikai piebilst,lai šo tiktu līdz tādam mocim ,ar kādu tagad braucu ir strādāts nepajokam ,esmu no ļoti daudz kā atteicies ,bet ir to vērts

Atjauninājums 19.01.2013

Nu ko, ziema gara, aiz loga -22 grādi, nolēmu atjaunot savu moto vēstures foto
Kopš galerijas izveidošanas ir pagājušas divas sezonas, kuru laikā ir daudzkas piedzīvots , no smaga iegrābiena uz tehnikas, līdz crasham
Nezinu kāda velna dzīts 2011. gada sezonas sākumā nolēmu notirgot savu labo Hondiņu CBR. Kad naudu bija kabatā, tad bikses dega un gribējās ātrāk tikt pie nākamā drapaka, kas nemaz neizrādijās veiskmīgs pirkums: KTM 625 SMC, aizbraucu, apskatijos. Itkā uz to brīdi ripoja, nolēmu JĀŅEM!
Tad nu piecas dienas līdz Daugavpils izbraucienam pabraukājos ekstāzē cik superīgs ir SUPERMOTO, liktenīgajā Daugavpils braucienā mocis nolūza Jēkappilī, paldies lielotājai Meitēns, kas aizvilka līdz bendzīntankam un sastādija kompāniju līdz atbrauc palīdzība no Rīgas.
Tad nu lūk moto bilde :
pēc izbrauciena nācās veikt kapitālo remontu motoram, nomainīts tika VISS, izterēts DAUDZ, toties tagad esmu labs kliens KSN veikalā, starp citu ļoti labas atsauksmes no manas puses gan par personālu,gan servisu, jebkuras detaļas klāt nedēļas laikā, atlaidi vienmēr var sarunāt, SUPER!
Tad lūk,moto sataisiju nobraucu līdz sezonas beigām un sāka katastrofāli prasīties šoseju. Protams SUPERMOTO ir forši , bet tikai un vienīgi kā otrais mocis, citādi tā huļigāņišana ātri apnīk.
Nu lūk, KāTikMājās tika veiksmīgi iemainīts pret:
Suzuki GSX 1400, SMAGS mocis ar lielu griezes momentu, diezgan garlaicīgs vadībā un jaudas ziņā. Pa pilsētu korķa laikā lielas 1400cc gaisa dzeses motors karsēja olas nepajokam. Neskatoties uz 50k km nobraukumu, mocis bija kā no salona.. kopš šī moča vairs neskatos uz nobraukumu , bet gan uz kopējo tehnisko stāvokli..
Ok,Suzuks tika veiksmīgi notirgots ,jo prasijās kaut ko saviem gadiem atbilstošāku. Un tika iepirkta 2006. gada Kawasaki Zx6r , super mocis ,ātrs, viegls, teicami vadās, esmu ļoti apmierināts

Tad nu lūk, tāda ir mana vēsture
Kādu laiciņu nebiju atjaunojis šo galeriju, par cik aizritējuši jau 2 gadi, kopš pēdējā update, tad man ir pāris jaunumu
Pēc motopower standartiem mocis sākas no litra, tapēc 2012. gada sezonas beigās tika iepirkts Suzuki Gsxr 1000

Pirku Lietuvā caur kaut kādu vietējo firmu (skuteri.lv??) , uz pārdošanu protams viss bija tip top, bildēs aizkrāsotas skrambas uz rāmja, riepas arī bija citas, par šiem kasjakiem leitis nometa 50eur 2013. gada pavasarī prieki bija īsi ar litru, jo kā izrādijās mocis ,kas nācis no Francijas, ir defaultā ierobežots uz 100hp, likās ļoti aizdomīgi sākumā, ka grieze zvērīgākā līdz 6t apgriezienu un tad mocis gurst nost,toties pilnā ručkā braucot vairāk par 6litriem /100km needa izmēģināts tika daudz kas, pārbaudīts bendzīna sūknis, vadības bloks utt, beigās D.Muižnieks teica, ka šādu aparātu, ļoti nereāli dabūt pilnā jaudā , jo iespējams jāmaina sadalenes utt , tad nu nācās pārdot, bet mocis vadījās kā pasaka, grieze bija fenomenāla, vienīgais mocis , kuru uz kāda ceļa nelīdzenuma uzbraucot ar 3,4 robu varēja uzraut ratā
NEXT Yamaha FZ1N
Tākā nedabūju izbaudīt pilno litra burvīgu ,iegādājos FZ1N- ar R1 deforsēto dvēseli Manuprāt viens no bezjēdzīgākajiem močiem ever! Griezas parādās lietos apgriezienos (kā jau R1) ,lai sasniegtu litra cienīgu paatrinājumu ar otro robu,bija jāieskrienas līdz 90km/h jeb 6-7t apgriezienu, pilsētā tas ir galīgi garām, jo normāli kruīzējot pa pilsētu ar ceturto robu , strauji nepaatrināsies un kaut kāds sūda 600cc Tev aizies garām. Ārpus pilsētas šis mocis bija vel nožēlojamāks, jo vadijās pēc GSXR 1000 diezgan neatsaucīgi, pēc 1.5 bija grūti noturēties uz moča, pie 2.6 vienreiz atrāva kāju no kāpšļa un mocis momentāli sāka virzīties uz pa labo pusi braucošo mašīnu, toreiz paveicās savākties, bet nu ar to arī mani ātruma rekordi ar to moci beidzās, kruīzējot uz 110-120 nogura itis viss, mugura,kakls,rokas, daudz ātrāk nekā ar baiku! Mans secinājums, ja plāno ņemt šo moci, tad skaties uz FZ1S versiju!
NEXT:

Nu ko, priekš manis litru ēra ar to arī beidzās, sapratu,ka LITRS priekš Lv nahren nav vajadzīgs, pārāk liela jauda,pārāk maza iespēja to droši pielietot Tad nu iegādājos ko neparastu! Kawasaki Versys 650, mocis izrādījās negaidīti labs! Pārsteidza lielais griezes moments, kas pēc FZ1N likās kosmoss!! Ar pirmajiem diviem robiem gāja ratā ka prieks mocis ērts gan pilsētai, gan ārpus tās, piekare ļauj forsēt guļošos policistus pilnā ručkā un iebraukt vieglā bezceļā uz pikniku, ārpus pilsētas jauda protams prasijās lielāka, bet varbūt tas vel bija litrīgo moču iespaidā, ripoja 1.9 ar visiem koferiem un patērēja ap 5 litriem
Next - Yamaha R6 (sarkanais ir mans)


Pēc Versysa sapratu,ka plastmasas vairāk iet pie sirds, un ilgi domāju ,ko iepirkt, līdz kamēr čoms iedeva izgāzt ar savu 2004. gada R6, liels bija mans pārsteigums, kad secināju , ka šis modelis ir diezgan ērts un labi ceļ no vidējiem apgriezieniem,ilgi tika meklēts sakarīgs eksemplārs, jo tomēr 10gadus vecu moci grūti atrast sakarīgā stāvoklī, bet kas meklē,tas atrod uzpeldēja ss.lv viens mocis,pēc bildes īpaši lielas cerības neliku, bet kad ieraudziju dzīvē,sapratu,šitais ir mans mocis, neticama vēsture , divi īpašnieki,pirks Lv salonā, otrais īpašnieks vīrietis ap 45-50, kuram tas mocis piederējis 7gadus, braukājis ar viņu uz moto pasākumiem kā Kurland utt ( uz vējstikla bija apskaites punkts Kurland 2006 ) mocis tiešām sterils un kopts. Ar šo moci nobraukāju visu 2014. gada sezonu un nebija ne mazākās domas viņu pārdot, pa ziemu ir nedaudz jāuzpasē (riepas,citu stiklu utt)
Mans secinājums, priekš manis nav svarīgi moča gads vai modelis , galvenais ,lai mocis pašam patīk un katreiz ,kad to noparko garāžā ir vēlme uz to atskatīties un nejau jaudā vai litrāžā ir spēks, bet gan tavā braukšanas prasmē